Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2013, 16:15
Verwijderd
omg dat was echt vreselijk met zijn 'ik wil je aan mijn moeder voorstellen'. Hoe snel wil je mokkels van je af slaan
volgens anne is hij homo. mijn gaydar is niet zo sterk ontwikkeld, wat denken jullie?
Advertentie
Oud 15-05-2013, 16:15
Verwijderd
Ik ben nu aflevering 3 aan het downloaden!
Oud 15-05-2013, 16:31
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi jongens. Ik stik echt van de zenuwen en mijn examen is pas over 3 weken min één dag Joepie, dat wordt een feest.
Oud 15-05-2013, 16:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wasda?
Basic Jan Jans en de kinderen kennis haar zus is een lesbische BOM met een LAT relatie
Citaat:
omg dat was echt vreselijk met zijn 'ik wil je aan mijn moeder voorstellen'. Hoe snel wil je mokkels van je af slaan
volgens anne is hij homo. mijn gaydar is niet zo sterk ontwikkeld, wat denken jullie?
Die gast die zijn moeders goedkeuring nodig heeft? Ja, die is homo, maar dat zei ik vorige week al.
Oud 15-05-2013, 16:40
Signy
Signy is offline
Citaat:
Basic Jan Jans en de kinderen kennis haar zus is een lesbische BOM met een LAT relatie
geen zus, maar nicht.
Oud 15-05-2013, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Die aflevering van Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan van deze week was echt geweldig Michael met zijn houterige kutgesprek in Snowworld
Even kijken of het al op Youtube staat dan, want België wordt geblokt op RTLXL.

Citaat:
Mijn gaydar bestaat niet. Pas als 2 gasten in roze leren strings tijdens een gaypride staan te tongen, durf ik enigszins met zekerheid te zeggen dat ze in ieder geval al op mannen vallen ^^
Oud 15-05-2013, 16:43
Verwijderd
Ha joepie, nog meer sog
Oud 15-05-2013, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet haar zus, maar haar nicht!
Oh, ik ben spuit elf.
Oud 15-05-2013, 16:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die gast die zijn moeders goedkeuring nodig heeft? Ja, die is homo, maar dat zei ik vorige week al.
Mijn gaydar werkt volgens mij aardig, maar ik denk dat die Michael gewoon een wereldvreemd moederskindje is.
Oud 15-05-2013, 16:46
Verwijderd
En dit:
Citaat:
Mijn gaydar werkt volgens mij aardig, maar ik denk dat die Michael gewoon een wereldvreemd moederskindje is.
Oud 15-05-2013, 16:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zat een film te kijken, maar halverwege wil 'ie met geen mogelijkheid verder omdat er een kras of whatever in de disc zit
Oud 15-05-2013, 16:52
Verwijderd
Ik vond Sientje altijd zo'n leuke naam!
Oud 15-05-2013, 16:52
Verwijderd
Oke dat zijn dus 2 stemmen voor homo en 2 tegen.
Oud 15-05-2013, 16:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
geen zus, maar nicht.
Ohja! burn.
Citaat:
Dát kan ook nog
Oud 15-05-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:

.
Ik heb er 15 strips van En mijn moeder maar zeggen dat die onzin zijn. Je leert er nog iets van.
Oud 15-05-2013, 17:05
Verwijderd
Ik kijk nu aflevering 1 en ik vind die Boy echt een grappig figuur. En die Madelinde is ook wel sympathiek.
Oud 15-05-2013, 17:08
Verwijderd
Oh. My. God. Die michael. Ik heb geen gaydar dus ik weet het niet. Vond hem wel erg seksloos overkomen, "je ziet er goed verzorgd uit", wat is dat nou voor raar compliment.
Oud 15-05-2013, 17:08
Verwijderd
Ik heb heel wat beleefdheids- en omgangsvormen geleerd uit de Jan, Jans en de kinderen. Maar sinds Jan Kruis het zelf niet meer tekent is het om door de plee te spoelen zo flauw.
Oud 15-05-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb heel wat beleefdheids- en omgangsvormen geleerd uit de Jan, Jans en de kinderen. Maar sinds Jan Kruis het zelf niet meer tekent is het om door de plee te spoelen zo flauw.
Het is nu echt om te huilen inderdaad. Lelijk getekend ook nog een keer. Die van Jan Kruis vind ik nog steeds fantastisch <3
Oud 15-05-2013, 17:12
Verwijderd
En dat accent van die Michael ook echt. Ik zou dan toch heel veel moeite moeten doen om hem überhaupt serieus te kunnen nemen. En dan heb ik het nog niet eens over wát ie zegt.
Oud 15-05-2013, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk nu aflevering 1 en ik vind die Boy echt een grappig figuur. En die Madelinde is ook wel sympathiek.
Ja! Ik vind ze allebei tof.

En ffs, waarom nu weer een of andere wereldvreemde maagd die larpt Het is leuk voor de zenders die uitlach-tv, maar als larper word je er wel heel moe van. Maar goed, er komen ook wereldvreemde maagden voorbij die niet larpen, dus het is niet alleen de schuld van onze hobby
Oud 15-05-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
En dat accent van die Michael ook echt. Ik zou dan toch heel veel moeite moeten doen om hem überhaupt serieus te kunnen nemen. En dan heb ik het nog niet eens over wát ie zegt.
Hoe zei hij kaarsjes? Khaosjes? Ik zit hem na te doen ^^
Oud 15-05-2013, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ja! Ik vind ze allebei tof.

En ffs, waarom nu weer een of andere wereldvreemde maagd die larpt Het is leuk voor de zenders die uitlach-tv, maar als larper word je er wel heel moe van. Maar goed, er komen ook wereldvreemde maagden voorbij die niet larpen, dus het is niet alleen de schuld van onze hobby
het is toch ook gewoon lachwekkend om mensen zo mal te zien doen?
Ik vind die larper nog best wel aantrekkelijk trouwens als hij zijn mondje dichthoudt. Wat er allemaal uitkomt is zo onaantrekkelijk
Oud 15-05-2013, 17:22
Verwijderd
oh ja en hoe hij 'repeteert' hoe het zal gaan als er een mokkeltje over de vloer komt en waar op de bank ze dan moet gaan zitten. Jezus
Oud 15-05-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
het is toch ook gewoon lachwekkend om mensen zo mal te zien doen?
Ik vind die larper nog best wel aantrekkelijk trouwens als hij zijn mondje dichthoudt. Wat er allemaal uitkomt is zo onaantrekkelijk
Oh dat het lachwekkend kan overkomen, dat snap ik en vind ik prima. Maar dat er elke keer voor elk stukje over larp of fantasy een of ander wereldvreemd figuur aangetrokken moet worden dat het liefst in een andere wereld zou leven is wel irritant, want er zijn een heleboel normale mensen die dit doen. Maar ja, die zijn niet boeiend genoeg om te tonen. Mensen die het niet doen om weg te vluchten van een realiteit die ze niet aankunnen zijn niet interessant.

Citaat:
oh ja en hoe hij 'repeteert' hoe het zal gaan als er een mokkeltje over de vloer komt en waar op de bank ze dan moet gaan zitten. Jezus
Dat bedoel ik dus.
Oud 15-05-2013, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Die aflevering van Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan van deze week was echt geweldig Michael met zijn houterige kutgesprek in Snowworld
Marcel lijkt me een toffe peer trouwens Snap niet dat die vrinden van Michael hem niet coachen op Het Gesprek. Ik bedoel, bij het eerste koppie koffie zeggen dat je nog maagd bent is al gedurfd, maar dan ook nog zeggen dat mam haar zegen nodig is voor de ontmaagding, whoa.
Oud 15-05-2013, 17:30
Verwijderd
Ik moet automatisch glimlachen elke keer dat ik die Boy en Madelinde zie. Ik vind ze zo schattig samen. <3
Oud 15-05-2013, 17:32
Verwijderd
Waarom moet er bij elke omschakeling steeds weer gezegd over wie, waarom en hoe het gaat, pfff, mijn geheugen is brak, maar zo erg is het toch nog niet hoor.
Oud 15-05-2013, 17:56
Verwijderd
Marcel heeft trouwens een paar trekjes die ik heel erg herken, met zijn ogen, dingen in zijn stem, toonaarden en plots weet ik het. Mijn larpende ex heeft precies diezelfde trekjes en tonen. Zou misschien te maken kunnen hebben met de vorm van autisme die mijn ex heeft en dat die Marcel misschien ook wel zou kunnen hebben.

Heel bizar, het was even alsof ik hem heel goed kende, terwijl hij me voor de rest totaal niet bekend voorkwam. En toen het me begon te dagen, viel de rest ook op.
Oud 15-05-2013, 17:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader is al de hele dag weg en ik vraag me nu pas af of hij niet tegen een boom is gereden ofzo.
Hoewel het natuurlijk waarschijnlijker is dat hij gewoon in kroeg zit.
Oud 15-05-2013, 18:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb vandaag trouwens een fiets in elkaar gezet. Dat moet ik kunnen voor mijn werk. Het is alleen het stuur, het zadel en de trappers monteren, maar ik vond het toch stoer van mezelf, want het ging in een keer goed
Oud 15-05-2013, 18:06
Verwijderd
Dat Blurred Lines-liedje swingt wel de pan uit
Oud 15-05-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Dat Blurred Lines-liedje swingt wel de pan uit
<3 Die waardeer ik al een tijdje.

Hij kwam vandaag langs op Stubru en ik was te lui om te zoeken op de site welk nummer het was dus heb ik mijn Shazam voor de eerste keer in de strijd geworpen en die onthoudt dat ook mooi zodat ik thuis weet wat ik moet 'kopen'.
Oud 15-05-2013, 18:12
Verwijderd
Hah, Benedictus blijkt homoseksueel te zijn en dát was de reden van zijn aftreden volgens dit bericht. Wat een tragedie voor die man, zeg. Heel je leven met zo'n geheim rondhobbelen

Die reactie van Rick Santorum is trouwens wel hilarisch
Oud 15-05-2013, 18:16
Verwijderd
Ik wil seks
Oud 15-05-2013, 18:21
Verwijderd
However, not surprisingly, Pope Benedict has made no such announcement. The story was first published on satirical website,The Daily Currant and is not a genuine news report. The Daily Currant's "About" page explains the site's purpose thusly:
The Daily Currant is an English language online satirical newspaper that covers global politics, business, technology, entertainment, science, health and media. Our mission is to ridicule the timid ignorance which obstructs our progress, and promote intelligence - which presses forward.

Our stories are purely fictional. However they are meant to address real-world issues through satire and often refer and link to real events happening in the world.

None of the stories published on The Daily Currant are factual as most people who visit the site itself will quickly realize. However, when such satirical pieces are lifted from their original context and began circulating via other media, they are apt to fool at least a few readers into believing their claims.

Oh, nevermind.
Oud 15-05-2013, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Oh dat het lachwekkend kan overkomen, dat snap ik en vind ik prima. Maar dat er elke keer voor elk stukje over larp of fantasy een of ander wereldvreemd figuur aangetrokken moet worden dat het liefst in een andere wereld zou leven is wel irritant, want er zijn een heleboel normale mensen die dit doen. Maar ja, die zijn niet boeiend genoeg om te tonen. Mensen die het niet doen om weg te vluchten van een realiteit die ze niet aankunnen zijn niet interessant.

Dat bedoel ik dus.
ik kan me geen andere mensen voorstellen dan wereldvreemde figuren die dat soort dingen willen doen. Maar goed.
Oud 15-05-2013, 18:29
Verwijderd
Journalisten die niet weten welke websites satire zijn
Oud 15-05-2013, 18:31
Verwijderd
Sarah ik heb verduidelijking van je nodig op een topic op onzin, zie naamzoek!
Oud 15-05-2013, 18:31
Verwijderd
Als je wilt :kusjesneerleg:
Oud 15-05-2013, 18:34
Verwijderd
Citaat:
ik kan me geen andere mensen voorstellen dan wereldvreemde figuren die dat soort dingen willen doen. Maar goed.
*braces for epic shitstorm*

Citaat:
Journalisten die niet weten welke websites satire zijn
Nou, ik had dat aanvankelijk ook niet in de gaten. Men heeft mij toch wel een paar minuten lelijk voor het lapje gehouden. Of liever; ik mezelf
Oud 15-05-2013, 18:41
Verwijderd
Nee maar jij had het niet in de gaten omdat eeb gewone journalist het had overgenonen toch?
Oud 15-05-2013, 18:50
Verwijderd
Dat niet zozeer, ik had niet in de smiezen dat 't een soort Speld is
Oud 15-05-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Vind je mij specifiek wereldvreemd dan? En waarom?
Ik ken eigenlijk meer 'normale', sociale mensen met een 'normaal' leven, met werk, sociale contacten en bezigheden die heel tevreden daarmee zijn en dit doen omdat ze het leuk vinden dan de types die je op tv ziet langskomen (met autistische trekken, drang naar escapisme, de socially awkward penguins, wereldvreemd). Maar ja, als dat soort mensen steeds als larper wordt gepresenteerd, vind ik het niet zo gek dat anderen geen zin meer hebben om ermee naar buiten te komen. Er zijn ook genoeg verenigingen die geen zin meer hebben om mee te werken aan een 'documentaire' omdat de 'rare' dingen uitvergroot (moeten) worden.

Citaat:
*braces for epic shitstorm*
Stel je niet zo aan.
Oud 15-05-2013, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Stel je niet zo aan.
Ja, ik wil natuurlijk niet stoken hoor, maarreh..
Oud 15-05-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik wil natuurlijk niet stoken hoor, maarreh..
Je wil een catfight
Oud 15-05-2013, 18:58
Verwijderd
Pffff, nieuwe nagellak verzinnen. Ik wil weer iets met die matte coat doen, maar wat. Zoveel kleuren, zoveel mogelijkheden!
Oud 15-05-2013, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Je wil een catfight
Mwah, ik denk niet dat Pippie zich makkelijk laat catfighten. Jij, daarentegen, bent vaak wel ehr bevlogen en gepassioneerd, zeg maar
Oud 15-05-2013, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Vind je mij specifiek wereldvreemd dan? En waarom?
Ik ken eigenlijk meer 'normale', sociale mensen met een 'normaal' leven, met werk, sociale contacten en bezigheden die heel tevreden daarmee zijn en dit doen omdat ze het leuk vinden dan de types die je op tv ziet langskomen (met autistische trekken, drang naar escapisme, de socially awkward penguins, wereldvreemd). Maar ja, als dat soort mensen steeds als larper wordt gepresenteerd, vind ik het niet zo gek dat anderen geen zin meer hebben om ermee naar buiten te komen. Er zijn ook genoeg verenigingen die geen zin meer hebben om mee te werken aan een 'documentaire' omdat de 'rare' dingen uitvergroot (moeten) worden.

Stel je niet zo aan.
Niet wereldvreemd, wel vreemd. Maar dat kan ik pas echt beoordelen als ik je een keer heb gezien.

Natuurlijk is het uitvergroot wat je op tv te zien krijgt, maar het is niet compleet verzonnen. Ik vind het gewoon een erg kinderachtig gebeuren, hoe je het ook wendt of keert. Een paar volwassen mensen die elkaar zogenaamd de hersens inslaan of van hun karakter maar één woord mogen gebruiken, om maar iets te noemen. Ik vind dat gewoon RrRrAaAAarRrRR.
Maar als mensen daar zin in hebben, moeten ze vooral doen.
Oud 15-05-2013, 19:07
Verwijderd
Wil je die kant naar boven halen dan met je stoken? Ik heb mijn bevlogenheid vanmorgen uitgeleefd door schelden (en zelfs een middelvinger naar iemand die geen richting aangaf ) op alle slowpokes op de weg. Mijn passie is vandaag een beetje minder actief, die is nog aan herstellen van mijn gestuiter gisteren ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten