Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ffs, waarom nu weer een of andere wereldvreemde maagd die larpt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind die larper nog best wel aantrekkelijk trouwens als hij zijn mondje dichthoudt. Wat er allemaal uitkomt is zo onaantrekkelijk ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Marcel heeft trouwens een paar trekjes die ik heel erg herken, met zijn ogen, dingen in zijn stem, toonaarden en plots weet ik het. Mijn larpende ex heeft precies diezelfde trekjes en tonen. Zou misschien te maken kunnen hebben met de vorm van autisme die mijn ex heeft en dat die Marcel misschien ook wel zou kunnen hebben.
Heel bizar, het was even alsof ik hem heel goed kende, terwijl hij me voor de rest totaal niet bekend voorkwam. En toen het me begon te dagen, viel de rest ook op. |
![]() |
|
Ik heb vandaag trouwens een fiets in elkaar gezet. Dat moet ik kunnen voor mijn werk. Het is alleen het stuur, het zadel en de trappers monteren, maar ik vond het toch stoer van mezelf, want het ging in een keer goed
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij kwam vandaag langs op Stubru en ik was te lui om te zoeken op de site welk nummer het was dus heb ik mijn Shazam voor de eerste keer in de strijd geworpen en die onthoudt dat ook mooi zodat ik thuis weet wat ik moet 'kopen'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hah, Benedictus blijkt homoseksueel te zijn en dát was de reden van zijn aftreden volgens dit bericht. Wat een tragedie voor die man, zeg. Heel je leven met zo'n geheim rondhobbelen
![]() Die reactie van Rick Santorum is trouwens wel hilarisch ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
However, not surprisingly, Pope Benedict has made no such announcement. The story was first published on satirical website,The Daily Currant and is not a genuine news report. The Daily Currant's "About" page explains the site's purpose thusly:
The Daily Currant is an English language online satirical newspaper that covers global politics, business, technology, entertainment, science, health and media. Our mission is to ridicule the timid ignorance which obstructs our progress, and promote intelligence - which presses forward. Our stories are purely fictional. However they are meant to address real-world issues through satire and often refer and link to real events happening in the world. None of the stories published on The Daily Currant are factual as most people who visit the site itself will quickly realize. However, when such satirical pieces are lifted from their original context and began circulating via other media, they are apt to fool at least a few readers into believing their claims. Oh, nevermind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken eigenlijk meer 'normale', sociale mensen met een 'normaal' leven, met werk, sociale contacten en bezigheden die heel tevreden daarmee zijn en dit doen omdat ze het leuk vinden dan de types die je op tv ziet langskomen (met autistische trekken, drang naar escapisme, de socially awkward penguins, wereldvreemd). Maar ja, als dat soort mensen steeds als larper wordt gepresenteerd, vind ik het niet zo gek dat anderen geen zin meer hebben om ermee naar buiten te komen. Er zijn ook genoeg verenigingen die geen zin meer hebben om mee te werken aan een 'documentaire' omdat de 'rare' dingen uitvergroot (moeten) worden. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk is het uitvergroot wat je op tv te zien krijgt, maar het is niet compleet verzonnen. Ik vind het gewoon een erg kinderachtig gebeuren, hoe je het ook wendt of keert. Een paar volwassen mensen die elkaar zogenaamd de hersens inslaan of van hun karakter maar één woord mogen gebruiken, om maar iets te noemen. Ik vind dat gewoon RrRrAaAAarRrRR. Maar als mensen daar zin in hebben, moeten ze vooral doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wil je die kant naar boven halen dan met je stoken?
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|