Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2013, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Wat een HEERLIJK Nederlands lenteweertje is het toch! Ik ben net weer zeiknat geregend :')
Ah joh, wat kan 't schelen. Chill toch, thuis lekker droge kleren aan.
Advertentie
Oud 16-05-2013, 19:02
Verwijderd
Hmm. Pizza zit in de oven. Ik moet eigenlijk nog schoonmaken, maar om dat in een half uurtje te doen is wel heel krap. Anders moet ik het na het eten doen, maar dan is mijn vriendje er al en dat is dan niet zo gezellig. Hmmm.
Oud 16-05-2013, 19:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah joh, wat kan 't schelen. Chill toch, thuis lekker droge kleren aan.
Nu fijn in joggingbroek op de bank met poffertjes en een fijne film <3
Oud 16-05-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg laatst 500 soepen cadeau, daar staan zo'n lekkere soepen in
500
Oud 16-05-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Nu fijn in joggingbroek op de bank met poffertjes en een fijne film <3

Een romcom? Overigens kan ik me niet meer heugen wanneer ik voor 't laatst poffertjes heb gegeten. Probably niet ver van de basisschool vandaan.
Oud 16-05-2013, 19:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Een romcom? Overigens kan ik me niet meer heugen wanneer ik voor 't laatst poffertjes heb gegeten. Probably niet ver van de basisschool vandaan.
Ja, een hele stomme fijne romcom
Oud 16-05-2013, 19:09
Verwijderd
*Chick Rock aai*
Oud 16-05-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Wat een HEERLIJK Nederlands lenteweertje is het toch! Ik ben net weer zeiknat geregend :')
Ik bedacht me vandaag dat het wel fijn is dat mijn gemoed niet (meer) van het weer afhangt. Je zal maar vatbaar zijn voor winterdepressies, dan raak je er gewoon niet meer uit dit jaar.

Laatst gewijzigd op 16-05-2013 om 19:16.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh een aai <3

Ik ben trouwens helemaal niet zielig hoor
Verwijderd
Oh en in mijn superdeluxe HD-pakket zit ook History Channel. Nu kan ik eindelijk ook deze meme plaatsen:

Ik heb gisteren in een deuk gelegen
Oud 16-05-2013, 19:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik bedacht me vandaag dat het wel fijn is dat mijn gemoed niet (meer) van het weer afhangt. Je zal maar vatbaar zijn voor winterdepressies zijn, dan raak je er gewoon niet meer uit dit jaar.
*vinger opsteekt* Of nou ja, niet echt winterdepressie, maar ik ben wel makkelijker wat somber als het rotweer is. Als het prachtig weer is vind ik het dan weer bijna onmogelijk om somber te zijn.
Oud 16-05-2013, 19:13
Verwijderd
Somberheid kent geen tijd
Oud 16-05-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
*vinger opsteekt* Of nou ja, niet echt winterdepressie, maar ik ben wel makkelijker wat somber als het rotweer is. Als het prachtig weer is vind ik het dan weer bijna onmogelijk om somber te zijn.
*aai*
Oud 16-05-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
500
Ja! Ken je die boekjes niet? 500 taarten en cakes, 500 snelle gerechten, 500 sushi, 500 muffins. Superleuk zijn die dingen en vet handig vind ik ze

Ik heb al dagen zin in goeie whisky maar die hebben we niet meer als ik weer loon heb, maar eens op jacht gaan
Oud 16-05-2013, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ja! Ken je die boekjes niet? 500 taarten en cakes, 500 snelle gerechten, 500 sushi, 500 muffins. Superleuk zijn die dingen en vet handig vind ik ze

Ik heb al dagen zin in goeie whisky maar die hebben we niet meer als ik weer loon heb, maar eens op jacht gaan
oooh dat boekje heet '500 soepen' ik dacht dat je 500 pakken soep had gekregen
Oud 16-05-2013, 19:29
Verwijderd
Oud 16-05-2013, 19:35
Verwijderd
Anne had trek in vla.
Oud 16-05-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg laatst 500 soepen cadeau, daar staan zo'n lekkere soepen in
Citaat:
500
Ik stelde me voor dat Ingegerd het heeft over een boek en Pip denkt dat iemand haar vijfhonderd soepen heeft gegeven. Zo lijkt het namelijk.
Oud 16-05-2013, 19:39
Verwijderd
Citaat:
oooh dat boekje heet '500 soepen' ik dacht dat je 500 pakken soep had gekregen
Oh kijk aan. Dit had ik nog niet eens gezien, want traag en mobiel.
Oud 16-05-2013, 19:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Anne had trek in vla.
[afbeelding]
Godver.

Als jullie ze Waardenberg en de Jong stylo aan elkaar gaan voeren kom ik kijken/filmen en koffie zetten.
Oud 16-05-2013, 19:43
Verwijderd
Mijn benen zijn groen, blauw, paars, bruinig, rozig en wittig gevlekt, gebult en gebutst. Bontgekleurd.
Oud 16-05-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Godver.

Als jullie ze Waardenberg en de Jong stylo aan elkaar gaan voeren kom ik kijken/filmen en koffie zetten.
we dachten meer aan Hans/Caro bruinebonenmanstyle
Oud 16-05-2013, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Oh kijk aan. Dit had ik nog niet eens gezien, want traag en mobiel.
nou anne is ook weleens met 80 pakjes soep thuisgekomen dus wellicht denk ik gewoon groot
Oud 16-05-2013, 19:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
we dachten meer aan Hans/Caro bruinebonenmanstyle
Nou ja, het een sluit het ander niet uit. eerst de pakken vla openslaan met je hoofd en daarna elkaar lekker insmeren en vla in je broekje gieten.
Oud 16-05-2013, 19:56
Verwijderd
Presentatie meer dan overleefd, het ging best goed. Morgen door met de volgende deadline.
Oud 16-05-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik heb een dinges waar ik graag even jullie mening over zou horen. Spoiler want ja, nouja, dus.
Bij je trainer aankaarten dat je je niet op je gemak voelt bij hem.
Oud 16-05-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is officieel een ziekenhuis, dus daar gelden strenge regels. Een meisje heeft een hulphond en ook die mag niet mee (veel gedoe om geweest). Er kunnen natuurlijk mensen allergisch zijn en ik denk ook dat het met hygiënevoorschriften te maken heeft.
Ja ik snap dat wel als het echt een ziekenhuis is. Bij ons opnamecentrum mogen bijvoorbeeld honden wel op bezoek komen, maar wij hebben ook veel buitenruimte.
Oud 16-05-2013, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Bij je trainer aankaarten dat je je niet op je gemak voelt bij hem.
Mijn trainer weet dat wel. Maar ja, niemand voelt zich geloof ik echt op zijn/haar gemak bij hem. Ik vroeg me meer af of er dingen zijn die ik kan zeggen tegen hem, ofzo, dat hij begrijpt dat hij wat rustiger moet doen. Of dat er trucjes zijn, zoiets als dat tijgers mak worden als je ze over hun neus kriebelt ofzo.
Oud 16-05-2013, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Presentatie meer dan overleefd, het ging best goed. Morgen door met de volgende deadline.
Gefeliciteerd
Oud 16-05-2013, 20:05
Verwijderd
Ik zou het niet weten Kat, ik kam daar sowieso al heel slecht mee om.

In bed met songfestival op tablet. Nu hopen dat die app iets minder gaat kutten.
Oud 16-05-2013, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Mijn trainer weet dat wel. Maar ja, niemand voelt zich geloof ik echt op zijn/haar gemak bij hem. Ik vroeg me meer af of er dingen zijn die ik kan zeggen tegen hem, ofzo, dat hij begrijpt dat hij wat rustiger moet doen. Of dat er trucjes zijn, zoiets als dat tijgers mak worden als je ze over hun neus kriebelt ofzo.
Uuh, met een knipoog vragen of-ie zachtjes wil doen? Als dat niet doorkomt laat je de knipoog achterwege, evenals de speelse toon?
Oud 16-05-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Vooral duidelijk tegen hem zijn, hij zal signalen die jij uitstraalt waarschijnlijk niet oppikken. En duidelijk betekent niet boos of naar, maar je kunt hem best zeggen wat hij niet bij je mag doen.
Oud 16-05-2013, 20:10
Verwijderd
Dan moet je dat maar leren durven
Oud 16-05-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Ik durf niet eens met een knipoog of speelse toon tegen hem te praten.

Hmmja. Ik zeg wel 'doe eens rustig' of duw hem weg ofzo, maar ja, het blijft judo. En hij doet dan 'hnnnNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!! jjjjaaaaaaa... hhaaa... aaa....'.
Ik denk dat een knipoog of speelse toon ook niet zo handig is, daar kan hij waarschijnlijk helemaal niks mee.
Als je hem aan wilt spreken dat hij rustig moet doen, kun je ook iets zeggen als: "Ik wil niet dat je me zo duwt." Dat is duidelijker dan "doe eens rustig", want misschien snapt hij helemaal niet wat hij moet doen om rustig te doen. Kun je me volgen? Ik leg het niet zo handig uit...
Oud 16-05-2013, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je dat maar leren durven
'Heee, misschien *hihi* moet je niet de hele tijd je duimen in mijn tetten duwen *haha**giechel*'
Oud 16-05-2013, 20:16
Verwijderd
Nou ja, óf het is duidelijk communiceren óf duimen in je tetten onder het genot van dierlijk gegrom
Oud 16-05-2013, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, óf het is duidelijk communiceren óf duimen in je tetten onder het genot van dierlijk gegrom
Lekker verwoord
Oud 16-05-2013, 20:17
Verwijderd
Kat, misschien baat het als je duidelijk aangeeft, naar hem toe, wat je niet fijn vindt. Als hij meer stoeit dan dat hij judo't, want die indruk krijg ik een beetje, kun je zeggen: "ik vind het niet fijn dat je me slaat, ik wil graag alleen judo doen." Ik zou het juist niet met een speelse toon en een knipoog doen, want in mijn ervaring komt dat niet aan bij autisten/laag niveau. Duidelijk, serieus en kort komt volgens mij de boodschap het beste aan. Geen dubbele lading, zeg maar. Neem even afstand, wacht tot hij rustig is en zeg dan wat je wil zeggen. Als hij er toh weer in schiet, weer hetzelfde doen. Misschien niet het handigste als je judo't, maar waarschijnlijk voor hem wel het duidelijkste.
Over het grommen zou ik me biet zo druk maken. Als ik kijk naar de cliënten waar ik mee gewerkt heb en nog mee werk, zoeken alle cliënten die niet kunnen praten, geluiden die ze maken. Dat kan gillen zijn, neuriën, grommen, brommen, schreeuwen. Als je het echt niet weet, kun je, als hij wordt opgehaald, eens aan zijn begeleiding of ouders vragen dat je dat is opgevallen en dat je benieuwd bent waarom hij dat doet. Wat ik heb meegemaakt, wordt dat meestal gewaardeerd.
Oud 16-05-2013, 20:20
Verwijderd
Welke band heb je eigenlijk, Kat?
Oud 16-05-2013, 20:22
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Kat, misschien baat het als je duidelijk aangeeft, naar hem toe, wat je niet fijn vindt. Als hij meer stoeit dan dat hij judo't, want die indruk krijg ik een beetje, kun je zeggen: "ik vind het niet fijn dat je me slaat, ik wil graag alleen judo doen." Ik zou het juist niet met een speelse toon en een knipoog doen, want in mijn ervaring komt dat niet aan bij autisten/laag niveau. Duidelijk, serieus en kort komt volgens mij de boodschap het beste aan. Geen dubbele lading, zeg maar. Neem even afstand, wacht tot hij rustig is en zeg dan wat je wil zeggen. Als hij er toh weer in schiet, weer hetzelfde doen. Misschien niet het handigste als je judo't, maar waarschijnlijk voor hem wel het duidelijkste.
Over het grommen zou ik me biet zo druk maken. Als ik kijk naar de cliënten waar ik mee gewerkt heb en nog mee werk, zoeken alle cliënten die niet kunnen praten, geluiden die ze maken. Dat kan gillen zijn, neuriën, grommen, brommen, schreeuwen. Als je het echt niet weet, kun je, als hij wordt opgehaald, eens aan zijn begeleiding of ouders vragen dat je dat is opgevallen en dat je benieuwd bent waarom hij dat doet. Wat ik heb meegemaakt, wordt dat meestal gewaardeerd.
Dank je!

Citaat:
Welke band heb je eigenlijk, Kat?
Geel. Ik ben pas begonnen.
Oud 16-05-2013, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies dit! Alleen dan beter verwoord dan mijn poging
Oud 16-05-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Dank je!
Laat je even weten hoe dat lukt? Ik ben heel erg benieuwd, eindelijk iets waar ik hier op t forum verstand van heb en advies in kan geven hahaha!
Oud 16-05-2013, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n moeder krijgt een nieuwe smartphone en nou krijg ik haar oude. En aangezien er in Groningen door de hele stad gratis wifi is voor Ziggo-gebruikers hoef ik ook geen internetabbo te nemen (of eventueel met heel weinig mb) Ik overweeg ook een Spotify premiun account te nemen, dan kan ik ook fijn op m'n telefoon offline luisteren.
Oud 16-05-2013, 20:30
Verwijderd
Dat Spotify bevalt me eigenlijk wel
Oud 16-05-2013, 20:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind Spotify echt heerlijk <3 ik luister nu weer veel meer muziek.
Oud 16-05-2013, 20:33
Verwijderd
Als je zijn begeleiding ziet, zou ik sowieso eens aan hen vragen hoe daar het beste mee om kunt gaan. Ook dan moet je t eigenlijk heel simpel houden: "ik zie dit en dit en weer niet zoe goed hoe ik daar mee om moet gaan maar wik dat wel heel graag. Heb je tips?" Meestal wordt dat wel gewaardeerd, of doe dat een keer met je trainer, zodat die ook aan de rest van de groep tips kan geven
Oud 16-05-2013, 20:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oei, ik schoot ook vol /emo. Dit zijn wel de dingen die het doen voor mij, maar het is jammer dat ik Dove niet zo lekker vind verder.
Ik vind de creme verder ook een beetje wee en saai maar hun campagnes zijn dikke (pun not intended) prima
Oud 16-05-2013, 20:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind die dove reclame echt walgelijk. Ik snap de boodschap, maar de uitvoering ervan is niet bepaald iets wat bij mij emoties opwekt (behalve wat woede dan, zoals 50% van alles).

Dit vond ik wel aardig verwoorden wat mijn issues ermee zijn:
http://jazzylittledrops.tumblr.com/p...video-makes-me
Oud 16-05-2013, 20:45
Verwijderd
Ik denk oh lang haar, baard en IJsland, tof! Maar hij had Hugh Grant ogen en het was nogal gaap.
Oud 16-05-2013, 20:54
Verwijderd
*grinnik* Ik zie hier iemand "Phil Taylor" schrijven als "fil teeler". En ja, het serieus want hij is niet helemaal 'normaal'.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten