Advertentie | |
|
![]() |
|
5-8 jaar is wel heel lang, aangezien ik nog maar 17 ben, maar mijn idee dat de 'grotemensen' wereld helemaal niet zo chill is als ik vroeger dacht is wel verandert haha. Ook had ik tot 3 jaar geleden ook nooit gedacht dat ik een vertrouwenspersoon voor jongens zou worden, aangezien dat toendertijd mijn grootste vijanden waren haha.
Heb je een bijzondere eetgewoonte, enzoja wat? (rodekool met banaan bijvoorbeeld, ik moet er niet aan denken maar een oude vrouw bij mijn moeder in de zorg vind het heerlijk ;o)
|
Verwijderd
|
Een papieren agenda, een digitale agenda in mn werktelefoon (maar daar staan dus alleen werkdingen in), een horloge die ik al lang niet meer draag maar wel weer draag als mn polsen het weer doen, een klok in mn huiskamer en een incomplete verjaardagskalender.
Van welke gewoonte wil je eigenlijk al jaren af, maar is blijkbaar niet belangrijk genoeg om er echt iets aan te doen? En wat waren je pogingen er iets aan te veranderen, voor zover je die ondernam? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een klok in de vorm van een konijn met zwiepend staartje die batterijloos klaar ligt om met batterij terug gehangen te worden. Mijn pc, digibox, tablet en tv kunnen de tijd aangeven. In principe kunnen mijn stereo en vaste telefoons dat ook, maar die zijn niet aangepast. Ik heb een agenda om in te schrijven en een gsm (standaard gaan beiden mee, als ik niet teveel wil meezeulen is het enkel de gsm). Ergens heb ik horloges waarvan de batterij leeg is en die ik ook nooit draag. Ik heb een setje kettinghorloges die ik voor larp gebruik, maar ook die zijn allemaal leeg. Boven staat in een doos een wekkerradio die enkel ingestoken wordt als ik boven een cd wil draaien. Nooit dus.
En er hangt een afvalophaalkalender in de keuken. Argh Quis is me voor. Gewoonte waar ik vanaf wil: bepaalde dingen niet lusten. Sla, paprika, rauwe groenten. Vaak genoeg geprobeerd, maar de resultaten blijven altijd hetzelfde, kokhalzend de rest niet eens meer kunnen proberen. Ik heb ermee leren leven, het gaat prima ![]() Wat zou je favoriete hamburgersamenstelling zijn (mag je helemaal zelf bedenken, hoeft dus niet uit een bepaald hamburgerrestaurant te komen)? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een heerlijk zacht hamburgerbroodje, zoete ketchup, véél uitjes, rucola, een laagje foie gras, lekkere homp vlees die gewoon smelt in je mond bij het kauwen, een laagje gorgonzola, mango, 3 heerlijke augurkschijfjes die ze er bij de Mc Donald's ook op doen, en zoete mosterd.
![]() Heb je ooit al eens pikante dromen met een leraar van je gehad? (En een beetje uitleg, uiteraard... ![]() |
![]() |
|
Ik neem aan dat je alle soorten 'vloeren' bedoelt, want met vloerbedekking denk ik alleen aan vloerkleed zegmaar, dat noemen wij vloerbedekking, maar dat vind ik echt spuuglelijk meestal en bovendien erg onhandig.
Ik vind gewone parket/laminaatvloeren erg mooi, en dan niet van dat lichte maar van dat donkere hout, met een mooi lichte muur staat dat echt mooi, vind ik ![]() Hoe ga je de finale van eht songfestival volgen zometeen (via social media toevallig lezen of ook echt zelf kijken e.d.?)
|
Verwijderd
|
Er zijn blijkbaar foto's getrokken toen ik in een dronken bui zat te zoenen met een vriend van me. En in het boerengat waar ik woon, gaat zo'n nieuwtje natuurlijk heel snel de ronde. Nu is het voor mij niet eens zo erg, het kan me niet zo veel schelen, maar gezien hij partijvoorzitter is van de gemeentelijke afdeling van een politieke partij, kan ik me voorstellen dat dit zijn reputatie in gevaar brengt. Alcohol is een gevaarlijk iets...
Heb je al eens insecten gegeten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik woon in een (koop)huis samen met mijn vriend. Ik ben daar blij mee, het huis staat op een goede locatie in een leuke stad en het is een prima huisje. Hoewel ik er al drie jaar woon, zijn we nog steeds hier en daar met klusjes bezig, maar het wordt mooier en mooier en dat is ook wat waard. Soms vind ik een koophuis wel eens jammer, bijvoorbeeld als ik de boel de boel zou willen laten en lekker de wereld over wil trekken. Een huurhuis kun je opzeggen, je huis verkopen is toch een ander verhaaltje. Desondanks gaan we volgend voorjaar voor een kleine drie maanden wat Aziatische landen verkennen, dus we laten ons er niet helemaal door tegen houden. Hoe zou jij je middelbare schooltijd (tot nu toe) beschrijven?
|
![]() |
Mijn middelbare schooltijd was een hel. Dat had niet zo veel met de school zelf te maken overigens, ik zat gewoon heel erg in de knoop met mezelf en een gezellige combinatie van een depressie, sociale fobie en zelfverwonding. Zwarte bladzijde uit mijn leven.
Wat vind je van de Diane-35 pil? |
![]() |
|
Mijn vader is 4 dagen per week barkeeper bij 3 verschillende cafés en 1 vereniging. Hij is de laatste tijd als een malle aan het sporten en aan het afvallen. Hij was de afgelopen paar maanden nogal chagrijnig, nu is hij vooral lui. Soms heeft hij een moment van schoonmaakdrift, maar hij kan helemaal niet schoonmaken, dus ik moet het altijd nog een keer doen
![]() Mijn moeder werkt als housekeeping in verschillende hotels in Noordwijk, Leiden en Den Haag. Ook zij is enorm afgevallen (een scheiding doet dat blijkbaar met je), zoveel dat ik soms denk dat ze erin doorslaat. Ze heeft bijna geen vrij en mijn vader vindt het niet prettig als ze hier nog komt, dus ik zie haar niet zo vaak. We houden elkaar wel op de hoogte en spreken elkaar bijna elke dag. Als jij morgen voor de grap een kraslot koopt, en je wint 1000 euro, wat doe je daar dan mee? Het is verboden om boring dingen te doen, zoals op de bank zetten of leningen/schulden/hypotheken mee af te betalen. Ga je shoppen tot je dropt of ga je juist iets doen, zoals skydiven?
|
Als ik het moet uitgeven dan denk ik dat ik een vakantie boek voor mijn vriend en mij, en natuurlijk ga ik een deel uitgeven in amerika met papa aan daar rondreizen en shoppen. Dus eh, vakantieshit. Want de vakantie komt eraan. En dat is de enige nietsaaie dinges waar mijn geld heengaat
![]() Geef jij zwervers weleens iets? Speel je dan moraalridder en geef je ze dan eten of iets dat ze "kunnen gebruiken" of geef je ze geld met een preek erbij, of laat je ze gewoon zelf bepalen wat ze met geld doen? |
![]() |
|
Niet zovaak, maar bij de museum brug zit altijd een man, en die geef ik wel eens mijn pakje koekjes, en dan koop ik bij de ah op het station nieuwe. En bij de coop waar we regelmatig stoppen opweg van school naar huis, zit ook altijd een man, en die hebben we al meerdere keren een ijsje gegeven, omdat het zo stikheet was. Verder zitten hier op het platteland weinig zwervers, en in de stad zie ik ze niet zo vaak meer.
Wat is de eerste gedachte die bij je opkomt, bij het woord Groningen?
|
De faalvacature van Tonika Music.
Koop je wel eens spullen bij een kringloopwinkel? Zo ja, wat voor spullen koop je daar en zo nee, wat weerhoudt je om bij een kringloopwinkel te kopen?
|
Verwijderd
|
Ik koop vooral dingen voor larp daar. Ouderwetse kandelaars, servies, bestek, kastjes, potjes, alchemiezut. Mijn laatste briljante aanwinst is een werkend mini-olielampje (met een wieltje om de lont te draaien en alles <3) met groen glas. Boeken schaf ik er ook wel aan, dingen om mee te knutselen, en laatst ook een prima riem gekocht voor 50 cent. Ik snuffel er graag rond, maar hier is het altijd stikdruk en is er nooit parking, dus ik stop er bijna nooit.
Wat was je laatste elektronische aankoop (dus een apparaat of toebehoren)? |
![]() |
|
Papegaaien zijn awesome, de meeste zijn echt heel mooi, en als ze kunnen praten vind ik ze echt grappig, met al dat nagepraat, soms beetje irritant maar echt superleuk! Ik wil al heel graag zo'n papegaaitje, niet zo'n hele grote, maar ze zijn zo duur
![]() Wat vind je nou van dit weer in mei.. ![]()
|
Ik was ontzettend tevreden over de kip palava die ik laatst gemaakt had
![]() ![]() Wat is jouw ideale buitenklimaat?
|
![]() |
20-25 graden, licht bewolkt. Ik ben echter niet heel erg kieskeurig en kan andere (warme) weervarianten zo op z'n tijd ook wel waarderen. En, oh ja, ik vind het altijd wel fijn als er 's nachts regelmatig wat regen valt, zodat het niet te droog wordt.
Stel dat je tweetalig opgevoed bent, welke twee talen zou je dan graag op deze manier spreken? Je kunt alle talen kiezen, behalve het Nederlands.
Laatst gewijzigd op 23-05-2013 om 16:32. |
![]() |
|
Verwijderd
|
helemaal boven: rare mensen met lelijk jankkind
boven links: gast is nooit thuis boven rechts: raar wijf maar ze heeft d'r internet niet goed beveiligd dus dat gebruiken we naast: aardige vent maar loopt de deur de laatste tijd plat en we worden een beetje moe van hem onder: mongool studentje die 's nachts zeer luide feestjes viert met muziek en gespreksvolume op standje 100. en hij heeft een knoflookfetisj denk ik, want het lijkt hier wel een knoflookkwekerij als hij kookt. onder: kreupele buurvrouw, aardig wijfie, veel dikke katten ![]() Wat is het meest domme waar jij ooit om hebt gejankt? Als je nooit jankt mag je niet antwoorden. |
![]() |
|||
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() OT: Lethargie, lichamelijke klachten (maag/darmen), huilbuien. Heerlijk dus ![]() Wat voor vieze gewoonten heb je? Snotjes schieten? Oorsmeer eten? Het alfabet boeren? Onder de douche plassen? Vertel!
|
Verwijderd
|
Ik plas als ik onder de douche sta. Spaart water voor het doortrekken, ben dus lekker ecologisch verantwoord bezig!
![]() Waaraan stoor je je het meest bij je ouders? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb samen met mijn vriend twee ratten. Ik wilde graag en beestje maar in ons vorige appartement was er geen ruimte voor een kat/hond en twee ratten in een kooi paste wel.
Als je kunstenaar zou zijn, wat zou je dan voor kunstenaar zijn? Fotografie, schilder, beeldhouwer.....? En waarom? Laatst gewijzigd op 26-05-2013 om 21:16. |
![]() |
|
Muzikant, dat bén ik namelijk ook. Maar ook met andere kunstvormen hou ik me graag bezig: met tekenen, fotografie, acteren graag en sculpturen, achitectuur, film, koken, dans en mode en wat ik wellicht nog vergeet heb ik wel eens 'geproefd' maar daar geniet ik toch liever van als kijker dan als maker. Als kind was ik altijd al aan het tekenen, zingen en dromen en nieuwe manieren aan het zoeken om tegen de wereld aan te kijken: het is helemaal niet gek dat ik kunstenaar ben geworden.
Wat zou voor jou een directe aanleiding zijn om principieel nooit meer op het forum te komen? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt Nonny | 15 | 21-05-2013 16:38 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
ARTistiek |
[op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego Bor | 1 | 19-08-2002 09:18 |