Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2013, 08:03
Calliej
Calliej is offline
Dat ik ooit op de basisschool tussen de middag me moeder had beloofd de hond uit te laten, en dat ik toen heel de tijd zei van dat ik het zo ging doen, en toen ben ik keihard weggerend, ontzettende spijt van gehad en ook huilend me excuses aangeboden. Vergeet ik nooit meer.

Wat zou jij ooit in je leven nog eens willen doen?

OFF:
Citaat:
Het moment dat ik in klas 3 in een nieuwe klas kwam, iemand uit mijn oude klas 2 doorging met mij pesten, en mijn halve klas voor me op kwam, zijn gezicht, vergeet ik nooit meer. Voor iemand anders miss totaal onbelangrijk, maar na 2 jaar elke dag met zware tegenzin naar school gaan, was dat echt heel bijzonder..
Wat een prachtig verhaal!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2013, 14:36
Verwijderd
nieuwe vraag!

Wat is je geluksgetal?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 10:33
Takkeling
Takkeling is offline
Heb ik niet, maar als ik er wel een zou hebben zou het in elk geval een oneven getal zijn.

Wat ga jij zoal doen vandaag?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 10:58
Verwijderd
Nog een beetje hangen, een was draaien, nieuwe hardloopschoenen kopen om de hoek en als het weer meezit daar meteen een rondje mee joggen, studeren/werken,en eten.

Doe je nu iets anders dan je je 5-8 jaar geleden kon voorstellen en zo ja, waar zit 'm dat in?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 12:21
Nonny
Nonny is offline
5-8 jaar is wel heel lang, aangezien ik nog maar 17 ben, maar mijn idee dat de 'grotemensen' wereld helemaal niet zo chill is als ik vroeger dacht is wel verandert haha. Ook had ik tot 3 jaar geleden ook nooit gedacht dat ik een vertrouwenspersoon voor jongens zou worden, aangezien dat toendertijd mijn grootste vijanden waren haha.

Heb je een bijzondere eetgewoonte, enzoja wat? (rodekool met banaan bijvoorbeeld, ik moet er niet aan denken maar een oude vrouw bij mijn moeder in de zorg vind het heerlijk ;o)
Oud 18-05-2013, 12:32
Verwijderd
Een papieren agenda, een digitale agenda in mn werktelefoon (maar daar staan dus alleen werkdingen in), een horloge die ik al lang niet meer draag maar wel weer draag als mn polsen het weer doen, een klok in mn huiskamer en een incomplete verjaardagskalender.

Van welke gewoonte wil je eigenlijk al jaren af, maar is blijkbaar niet belangrijk genoeg om er echt iets aan te doen? En wat waren je pogingen er iets aan te veranderen, voor zover je die ondernam?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 12:35
Verwijderd
Ik heb een klok in de vorm van een konijn met zwiepend staartje die batterijloos klaar ligt om met batterij terug gehangen te worden. Mijn pc, digibox, tablet en tv kunnen de tijd aangeven. In principe kunnen mijn stereo en vaste telefoons dat ook, maar die zijn niet aangepast. Ik heb een agenda om in te schrijven en een gsm (standaard gaan beiden mee, als ik niet teveel wil meezeulen is het enkel de gsm). Ergens heb ik horloges waarvan de batterij leeg is en die ik ook nooit draag. Ik heb een setje kettinghorloges die ik voor larp gebruik, maar ook die zijn allemaal leeg. Boven staat in een doos een wekkerradio die enkel ingestoken wordt als ik boven een cd wil draaien. Nooit dus.
En er hangt een afvalophaalkalender in de keuken.

Argh Quis is me voor. Gewoonte waar ik vanaf wil: bepaalde dingen niet lusten. Sla, paprika, rauwe groenten. Vaak genoeg geprobeerd, maar de resultaten blijven altijd hetzelfde, kokhalzend de rest niet eens meer kunnen proberen. Ik heb ermee leren leven, het gaat prima

Wat zou je favoriete hamburgersamenstelling zijn (mag je helemaal zelf bedenken, hoeft dus niet uit een bepaald hamburgerrestaurant te komen)?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 13:07
Verwijderd
Een heerlijk zacht hamburgerbroodje, zoete ketchup, véél uitjes, rucola, een laagje foie gras, lekkere homp vlees die gewoon smelt in je mond bij het kauwen, een laagje gorgonzola, mango, 3 heerlijke augurkschijfjes die ze er bij de Mc Donald's ook op doen, en zoete mosterd. Hèhè, ik heb honger!

Heb je ooit al eens pikante dromen met een leraar van je gehad? (En een beetje uitleg, uiteraard... )
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 14:36
Verwijderd
Ik droom nooit samen met leraren, laat staan pikant.

He-Man of Thundercats?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik droom nooit samen met leraren, laat staan pikant.
Ik bedoelde "over" een leraar.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde "over" een leraar.
Dat ook niet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 18:02
Nonny
Nonny is offline
Ik neem aan dat je alle soorten 'vloeren' bedoelt, want met vloerbedekking denk ik alleen aan vloerkleed zegmaar, dat noemen wij vloerbedekking, maar dat vind ik echt spuuglelijk meestal en bovendien erg onhandig.
Ik vind gewone parket/laminaatvloeren erg mooi, en dan niet van dat lichte maar van dat donkere hout, met een mooi lichte muur staat dat echt mooi, vind ik

Hoe ga je de finale van eht songfestival volgen zometeen (via social media toevallig lezen of ook echt zelf kijken e.d.?)
Oud 18-05-2013, 18:08
Verwijderd
He-Man, en nee, natuurlijk niet.

Op welk nummer ben jij ontmaagd?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 18:45
Nonny
Nonny is offline
HEEL HARD GILLEN, en wegrennen zonder dat beest $

Wat voor muziek verafschuw jij?
Oud 18-05-2013, 19:20
Verwijderd
klassieke muziek.

Ben je links of rechts?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 20:02
Verwijderd
Linksstemmend en rechtshandig.

Wat is je lievelingstaart?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 20:03
Verwijderd
MOKKATAART. En Napoleontaart.

Wat is je laatste kleine ergernis geweest?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2013, 20:08
Verwijderd
Er zijn blijkbaar foto's getrokken toen ik in een dronken bui zat te zoenen met een vriend van me. En in het boerengat waar ik woon, gaat zo'n nieuwtje natuurlijk heel snel de ronde. Nu is het voor mij niet eens zo erg, het kan me niet zo veel schelen, maar gezien hij partijvoorzitter is van de gemeentelijke afdeling van een politieke partij, kan ik me voorstellen dat dit zijn reputatie in gevaar brengt. Alcohol is een gevaarlijk iets...

Heb je al eens insecten gegeten?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 07:51
Verwijderd
Vroeger eens een lieveheersbeest gegeten. Niet voor herhaling vatbaar.

Woon je nog thuis bij je ouders, woon je op kamers of woon je op jezelf in een appartement? Waarom en wat vind je daarvan?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 13:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Vroeger eens een lieveheersbeest gegeten. Niet voor herhaling vatbaar.

Woon je nog thuis bij je ouders, woon je op kamers of woon je op jezelf in een appartement? Waarom en wat vind je daarvan?
Geen van bovenstaande
Ik woon in een (koop)huis samen met mijn vriend.
Ik ben daar blij mee, het huis staat op een goede locatie in een leuke stad en het is een prima huisje. Hoewel ik er al drie jaar woon, zijn we nog steeds hier en daar met klusjes bezig, maar het wordt mooier en mooier en dat is ook wat waard.
Soms vind ik een koophuis wel eens jammer, bijvoorbeeld als ik de boel de boel zou willen laten en lekker de wereld over wil trekken. Een huurhuis kun je opzeggen, je huis verkopen is toch een ander verhaaltje. Desondanks gaan we volgend voorjaar voor een kleine drie maanden wat Aziatische landen verkennen, dus we laten ons er niet helemaal door tegen houden.

Hoe zou jij je middelbare schooltijd (tot nu toe) beschrijven?
Oud 20-05-2013, 06:06
Takkeling
Takkeling is offline
Mijn middelbare schooltijd was een hel. Dat had niet zo veel met de school zelf te maken overigens, ik zat gewoon heel erg in de knoop met mezelf en een gezellige combinatie van een depressie, sociale fobie en zelfverwonding. Zwarte bladzijde uit mijn leven.

Wat vind je van de Diane-35 pil?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 20:04
Martiño
Martiño is offline
Weinig eigenlijk.

Vertel eens, wie is je vader, wie is je moeder? Wat doen ze allemaal?
Oud 22-05-2013, 22:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader is 4 dagen per week barkeeper bij 3 verschillende cafés en 1 vereniging. Hij is de laatste tijd als een malle aan het sporten en aan het afvallen. Hij was de afgelopen paar maanden nogal chagrijnig, nu is hij vooral lui. Soms heeft hij een moment van schoonmaakdrift, maar hij kan helemaal niet schoonmaken, dus ik moet het altijd nog een keer doen Hij slaapt veel op de bank, ik denk meer dan in bed, maar als hij wakker is, hebben we vaak wel lol (en meestal om hele stomme dingen).
Mijn moeder werkt als housekeeping in verschillende hotels in Noordwijk, Leiden en Den Haag. Ook zij is enorm afgevallen (een scheiding doet dat blijkbaar met je), zoveel dat ik soms denk dat ze erin doorslaat. Ze heeft bijna geen vrij en mijn vader vindt het niet prettig als ze hier nog komt, dus ik zie haar niet zo vaak. We houden elkaar wel op de hoogte en spreken elkaar bijna elke dag.

Als jij morgen voor de grap een kraslot koopt, en je wint 1000 euro, wat doe je daar dan mee? Het is verboden om boring dingen te doen, zoals op de bank zetten of leningen/schulden/hypotheken mee af te betalen. Ga je shoppen tot je dropt of ga je juist iets doen, zoals skydiven?
Oud 23-05-2013, 08:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik het moet uitgeven dan denk ik dat ik een vakantie boek voor mijn vriend en mij, en natuurlijk ga ik een deel uitgeven in amerika met papa aan daar rondreizen en shoppen. Dus eh, vakantieshit. Want de vakantie komt eraan. En dat is de enige nietsaaie dinges waar mijn geld heengaat

Geef jij zwervers weleens iets? Speel je dan moraalridder en geef je ze dan eten of iets dat ze "kunnen gebruiken" of geef je ze geld met een preek erbij, of laat je ze gewoon zelf bepalen wat ze met geld doen?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 08:45
Nonny
Nonny is offline
Niet zovaak, maar bij de museum brug zit altijd een man, en die geef ik wel eens mijn pakje koekjes, en dan koop ik bij de ah op het station nieuwe. En bij de coop waar we regelmatig stoppen opweg van school naar huis, zit ook altijd een man, en die hebben we al meerdere keren een ijsje gegeven, omdat het zo stikheet was. Verder zitten hier op het platteland weinig zwervers, en in de stad zie ik ze niet zo vaak meer.

Wat is de eerste gedachte die bij je opkomt, bij het woord Groningen?
Oud 23-05-2013, 09:38
WolterB
WolterB is offline
De faalvacature van Tonika Music.

Koop je wel eens spullen bij een kringloopwinkel? Zo ja, wat voor spullen koop je daar en zo nee, wat weerhoudt je om bij een kringloopwinkel te kopen?
Oud 23-05-2013, 09:55
Verwijderd
Ik koop vooral dingen voor larp daar. Ouderwetse kandelaars, servies, bestek, kastjes, potjes, alchemiezut. Mijn laatste briljante aanwinst is een werkend mini-olielampje (met een wieltje om de lont te draaien en alles <3) met groen glas. Boeken schaf ik er ook wel aan, dingen om mee te knutselen, en laatst ook een prima riem gekocht voor 50 cent. Ik snuffel er graag rond, maar hier is het altijd stikdruk en is er nooit parking, dus ik stop er bijna nooit.

Wat was je laatste elektronische aankoop (dus een apparaat of toebehoren)?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 10:50
Verwijderd
Een tv.

Wat vind je van papagaaien? En waarom vind je dat?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 10:53
Nonny
Nonny is offline
Papegaaien zijn awesome, de meeste zijn echt heel mooi, en als ze kunnen praten vind ik ze echt grappig, met al dat nagepraat, soms beetje irritant maar echt superleuk! Ik wil al heel graag zo'n papegaaitje, niet zo'n hele grote, maar ze zijn zo duur

Wat vind je nou van dit weer in mei.. ?
Oud 23-05-2013, 11:00
Verwijderd

Waar was je vroeger bang voor en nu niet meer?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 14:42
Verwijderd

Spoiler

Heb je weleens 112 gebeld, en zo ja waarvoor?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 14:55
Verwijderd
Nee, nog nooit. Hoop dat het ook niet nodig zal zijn.

Ben jij in dit afgelopen halfjaar naar de tandarts gegaan?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 14:58
Verwijderd
Nee nog niet.

Wat is je beste baksel/kooksel ooit?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 15:57
WolterB
WolterB is offline
Ik was ontzettend tevreden over de kip palava die ik laatst gemaakt had . Sowieso zelfs je vlees marineren en versie spinazie

Wat is jouw ideale buitenklimaat?
Oud 23-05-2013, 16:22
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
20-25 graden, licht bewolkt. Ik ben echter niet heel erg kieskeurig en kan andere (warme) weervarianten zo op z'n tijd ook wel waarderen. En, oh ja, ik vind het altijd wel fijn als er 's nachts regelmatig wat regen valt, zodat het niet te droog wordt.

Stel dat je tweetalig opgevoed bent, welke twee talen zou je dan graag op deze manier spreken? Je kunt alle talen kiezen, behalve het Nederlands.

Laatst gewijzigd op 23-05-2013 om 16:32.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 18:22
Nonny
Nonny is offline
Frans en Engels, Frans omdat ik het mooi vind, Engels omdat het handig is

Wat is voor jou een reden om familie aan te geven bij de politie, in welke gevallen zegmaar?
Oud 23-05-2013, 18:49
Verwijderd
Er bestaat geen reden om familie of vrienden aan te geven.

Als jij opeens eindbaas van Nederland bent en je kan alles doen, wat is het eerste wat je doet (wat invloed heeft op je volk)?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 20:24
O RLY
O RLY is offline
Een etnische zuivering denk ik.

Wat voor buren heb je? Kan je met ze opschieten of kunnen jullie elkaar niet uitstaan?
Oud 23-05-2013, 20:29
Verwijderd
helemaal boven: rare mensen met lelijk jankkind
boven links: gast is nooit thuis
boven rechts: raar wijf maar ze heeft d'r internet niet goed beveiligd dus dat gebruiken we
naast: aardige vent maar loopt de deur de laatste tijd plat en we worden een beetje moe van hem
onder: mongool studentje die 's nachts zeer luide feestjes viert met muziek en gespreksvolume op standje 100. en hij heeft een knoflookfetisj denk ik, want het lijkt hier wel een knoflookkwekerij als hij kookt.
onder: kreupele buurvrouw, aardig wijfie, veel dikke katten

Wat is het meest domme waar jij ooit om hebt gejankt? Als je nooit jankt mag je niet antwoorden.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 20:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Offtopic:
Citaat:
Als jij opeens eindbaas van Nederland bent en je kan alles doen, wat is het eerste wat je doet (wat invloed heeft op je volk)?
Citaat:
Een etnische zuivering denk ik.

OT: Lethargie, lichamelijke klachten (maag/darmen), huilbuien. Heerlijk dus

Wat voor vieze gewoonten heb je? Snotjes schieten? Oorsmeer eten? Het alfabet boeren? Onder de douche plassen? Vertel!
Oud 26-05-2013, 13:40
Verwijderd
Ik plas als ik onder de douche sta. Spaart water voor het doortrekken, ben dus lekker ecologisch verantwoord bezig! En ik eet wel eens rare dingen. Vind het zelf niet vies, maar mijn vrienden vinden het wel eens raar als ik bepaalde dingen combineer (boterham met kaas, honing, tomaten en pesto bijvoorbeeld - jum!) En ja, ik peuter in mijn neus. Ik eet mijn snotjes NIET op, dat vind ik echt te goor.

Waaraan stoor je je het meest bij je ouders?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 13:45
Macrador
Macrador is offline
Omg boterham met pesto

Dat ze zich nogal graag bemoeien met alles dat ik doe en er niet tegen kunnen als ik iets geheim hou.

Welke ideologieën hang jij aan?
Oud 26-05-2013, 18:32
Verwijderd
Geen.

Wat is jouw favoriete energydrink?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 20:44
Verwijderd
Red bull.

Wat heb jij vandaag gedaan?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 20:46
Maritt
Maritt is offline
De Marikenloop gelopen en daarna geleerd voor school, bleh

Wat voor huisdier(en) heb je en waarom? (niet reageren als je geen huisdieren hebt alsjeblieft )
Oud 26-05-2013, 21:11
Verwijderd
Ik heb samen met mijn vriend twee ratten. Ik wilde graag en beestje maar in ons vorige appartement was er geen ruimte voor een kat/hond en twee ratten in een kooi paste wel.

Als je kunstenaar zou zijn, wat zou je dan voor kunstenaar zijn? Fotografie, schilder, beeldhouwer.....? En waarom?

Laatst gewijzigd op 26-05-2013 om 21:16.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2013, 21:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Muzikant, dat bén ik namelijk ook. Maar ook met andere kunstvormen hou ik me graag bezig: met tekenen, fotografie, acteren graag en sculpturen, achitectuur, film, koken, dans en mode en wat ik wellicht nog vergeet heb ik wel eens 'geproefd' maar daar geniet ik toch liever van als kijker dan als maker. Als kind was ik altijd al aan het tekenen, zingen en dromen en nieuwe manieren aan het zoeken om tegen de wereld aan te kijken: het is helemaal niet gek dat ik kunstenaar ben geworden.

Wat zou voor jou een directe aanleiding zijn om principieel nooit meer op het forum te komen?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 16:29
Verwijderd
oeh goede vraag. Denk niet dat er daarvoor een reden is, ik ben immers toch een beetje verslaafd.

Edit: ga jij de komende dag(en) van de zon genieten?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 16:32
Verwijderd
Ja natuurlijk!

omdat dit voor mij geen bevredigende reactie is op Fizzle haar vraag:

Citaat:

Wat zou voor jou een directe aanleiding zijn om principieel nooit meer op het forum te komen?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 19:05
Takkeling
Takkeling is offline
Niks, eigenlijk? Althans niks wat ik zo een-twee-drie kan verzinnen.

Zou je zelfmoord plegen als je bejaard bent en verplicht naar een verzorgingstehuis moet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten