Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik deed 8 jaar over mijn basisschool, 8 jaar voordat ik mijn Havo had gehaald en daarna heb ik geen diploma meer weten binnen te slepen.
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ha, blijkbaar krijg ik een gratis upgrade naar sneller internet, van 8 mbit/s naar 20. Ik vond 8 ook al wel prima eigenlijk, weinig last van trage verbinding.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() In de kerk in Sjaan heb ik iig mijn eerste communie gedaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en waar nu Sjanulleke ligt, dat waren vroeger moes- en bloementuintjes en ook een deel kleuterschoollokalen of dagopvang ofzo, dat weet ik niet meer precies. Maar het binnenplein op die school was dus voor de kleuters en het grote plein daarachter was voor vanaf groep 3.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
we hebben weer twee huizen bekeken in de straat van onze keuze. Waar we er al 2 hebben gezien.
Huis #3 was net zo oud/niks aan gedaan als huis 1, maar voordeel is wel dat er een ketel in zit uit 2008, dus nog redelijk nieuw. De radiatoren zijn wel verouderd, maar goed. Verder was is het net zoveel opknapwerk huis als 1. Hij zit er naast ook. Huis 2 valt af, te gelikt en te strak (en te duur) Dan huis #4. Tja, de nadelen zijn een kleine voortuin (ongeveer drie keer zo klein als huis 1t/m3) en i.t.t huis 1&2 kijken we hier precies bij de buren naar binnen, 1 en 2 kijk je een zijstraatje in. Ook heb je daar ochtend/middag zon en bij 1&2 avondzon. Maarrrrrr: huis 4 heeft in een slaapkamer een trap naar de zolder. Ik ben de enige die daar rechtop kan staan maar zou er kunnen slapen. Ook is in huis 4 het minste opknapwerk nodig. keuzes keuzes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zitten er achtertuinen bij? Want zo ja, dan lijkt m een kleine voortuin alleen een voordeel. Je gaat er niet gauw zitten chillen, want het is een voortuin en dan zit je zo in de etalage. Dus dan is het alleen maar een plek die je netjes moet houden omdat buren anders gaan zeiken.
|
![]() |
|
Nou ja, hoe vervelend vind je een kleine tuin, ochtendzon en zicht op de buren? Als dat je geen reet uitmaakt kan je voor nr 4 gaan, want dat scheelt ook weer opknapkosten enzo.
En hoe groot is de zolder? Is het een beetje zoals je bedstee nu, of groter? Want ik had vroegah ook een zolderkamer waarin ik amper kon staan (alleen in het midden) en dat was een teringrelaxte kamer. Bed onder een schuine kant, bankje erbij ofzo, chill...
||
Verwijderd
|
Citaat:
De huizen zijn nog niet op de markt officieel, en die makelaar had ook weer zo'n raar verhaal, dat de verkopende partij (een investeringsmaatschappij) wil dat die makelaars van buitenaf de huizen beoordelen en er dan een prijs aan geven. Maw: natte vingerwerk dus. Ik vraag me af of een taxatierapport in je voor of nadeel werkt dan. |
![]() |
|
Muh, ik had trouwens net een tentamen (om 2 uur) en ik wist echt 0,0 en dat terwijl ik dit vak al voor het 3e of 4e jaar doe ofzo. Ik heb maar alle vragen overgeschreven om bezig te zijn en heb toen geprobeerd uit te rekenen hoeveel stenen er in de muur zaten en watvoor formules ik daar voor moest gebruiken. Na een uur heb ik maar 'Sorry, Blackout' opgeschreven en m'n blaadje ingeleverd. Ik kreeg echt een '
![]() Nu zit ik in de computerrruimte en natuurlijk, zoals altijd als ik in een stille ruimte zit, gaat mijn lichaam ineens allerlei rare geluiden maken. *knor**pruttel**hijg**kuch**piep*
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, met oude toetsen en gymschoenen die ik al 2 jaar niet meer gebruikt heb. en schriften en werkenboeken. en een pakje drinken. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Sterkte Sann, wat een vreselijk naar bericht
![]() //Mijn biologieles was weer awesome, en volgende week hebbenn we de toets, dus ik ga goed leren. Het voordeel is dat de helft over organen gaat, en dat weet ik allemaal al <3 Me is happy. De docent zei ook al dat deze toets qua opzet op de vorige lijkt, dus ik weet ook nog eens wat ik kan verwachten en daar houd ik van <3
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
alles met kunde laten vallen, dan had je vast weinig vakken over. ik heb ook een beetje een pretpakket op economie en wiskunde na. maar als ik zak wordt weer biologie/geschiedenis inplaats van wiskunde. nu alleen nog mijn vader overtuigen. Citaat:
![]() o ja ik moet laks bellen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|