Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik bewaar mijn wiet, pillen en poeders altijd in mijn portemonnee die ik altijd bij me heb zodat mijn ouders ook niet per ongeluk iets tegen kunnen komen. In mijn portemonnee heeft niemand iets te zoeken dus het is ook geen ramp als ie gewoon op mijn bureau blijft liggen een keertje. Als je het gripzakje in aluminiumfolie draait zal dit de geur voor het grootste gedeelte tegenhouden, daarnaast heeft een portemonnee op zich altijd ook een aparte geur dus ze zullen niks merken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja er zit verschil tussen haze en ’normale‘ wiet, maar qua geur maakt het niet uit welke soort het is, zo is bijv een binnegekweekt pp sterker dan een buiten haze, al zouden ze allebei binnen worden gekweekt dan is natuurlijk haze sterker qua geur |
![]() |
|||
Citaat:
hoe dan ook, het punt blijft, als het sterker ruikt is de kans groter dat iemand het ruikt. Citaat:
![]() pp is overigens ook een sterke ruiker, die zou ik net zo goed vermijden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wiet bewaren AnoniemT | 9 | 23-12-2014 00:02 | |
Drugs & Alcohol |
Waar verstop/bewaar jij je wiet? ConnX | 80 | 25-08-2011 09:09 | |
Drugs & Alcohol |
Wiet luchtdicht en in zo'n klein mogelijke verpakking verstoppen. Smokeyking | 13 | 12-08-2010 00:42 | |
Drugs & Alcohol |
oude wiet SacredRose | 6 | 21-10-2009 22:00 | |
Drugs & Alcohol |
tabak in vliegtuig? epidemic | 14 | 29-07-2007 19:29 | |
Drugs & Alcohol |
wiet smokkelen rock gek | 45 | 17-01-2004 00:43 |