Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2013, 16:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Afvalspoiler

Spoiler
Ik dacht iets spannends te lezen over GFT, maar NEE HOOR
Oud 28-05-2013, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Afvalspoiler

Spoiler
Binnenkort kun je zo'n foto als ik heb gemaakt posten
Oud 28-05-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:

Normaal begint het geluid van die kikkers me pas te irriteren als het vakantie is, want dan slaap ik altijd pas laat. Maar nu was dat geluid niet te harden joh. Ik lig ook precies met mijn kamer naast onze sloot, dus dat is niet zo handig. Ik ga toch maar een keertje oordoppen kopen!
Haha, mijn ouders hebben een sloot tegenover hun huis, met (zo klinkt het in ieder geval) honderden kikkers. Al zomers lang moet ik elke avond en nacht dat geluid aanhoren, echt bizar hard is het. Hoewel ik er inmiddels wel aan gewend ben. En ik slaap sowieso altijd al met oordoppen.
Oud 28-05-2013, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Haha, mijn ouders hebben een sloot tegenover hun huis, met (zo klinkt het in ieder geval) honderden kikkers. Al zomers lang moet ik elke avond en nacht dat geluid aanhoren, echt bizar hard is het. Hoewel ik er inmiddels wel aan gewend ben. En ik slaap sowieso altijd al met oordoppen.
2 grote vijvers en nog een stel kleintjes en dan je slaapkamerraam op 2 meter van één van de grootste vijvers hebben. Dan ga je wel vangen Maar meestal was het gewoon iets waar je aan moest wennen, alleen één zomer was het echt niet te doen. Emmers vol gevangen en nog bleven ze komen.
Oud 28-05-2013, 16:28
Verwijderd
Volgens mij hoor ik donder
Oud 28-05-2013, 16:29
Verwijderd
Het gaat niet echt goed mensen. Heb sinds m'n verstandskiesgedoe m'n eetlust nog niet teruggekregen, en ik heb echt 0,0 energie. Daarnaast ook keelpijn + de altijd daarbijhorende gewrichtspijn waardoor ik gisteren rondschuifelde als een 80jarige.

Spoiler

Oud 28-05-2013, 16:30
Verwijderd
Oh en herten in de bronstijd, dat is ook een pretje. Het eerste jaar dat ze er stonden, dachten we dat er baby's werden vermoord in de naburige wei.
Oud 28-05-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Het gaat niet echt goed mensen. Heb sinds m'n verstandskiesgedoe m'n eetlust nog niet teruggekregen, en ik heb echt 0,0 energie. Daarnaast ook keelpijn + de altijd daarbijhorende gewrichtspijn waardoor ik gisteren rondschuifelde als een 80jarige.

Spoiler

Ben je al eens lang een dokter gegaan?
Oud 28-05-2013, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ben je al eens lang een dokter gegaan?
Nee, maar misschien toch eens doen. Hoewel ik dan niet zo goed weet welke van de duisent dingen ik aan moet kaarten.
Oud 28-05-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar misschien toch eens doen. Hoewel ik dan niet zo goed weet welke van de duisent dingen ik aan moet kaarten.
Oh, bij jullie mag je ook maar 1 ding per afspraak bespreken? Pfff. Kom maar hier op bezoek, dan neem ik je mee naar een echte huisarts

Maar maak een lijstje met alle klachten, neem de ergste eruit, die gooi je op tafel en dan geef je hem het hele lijstje met 'daar heb ik ook nog last van'.
Oud 28-05-2013, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Oh, bij jullie mag je ook maar 1 ding per afspraak bespreken? Pfff. Kom maar hier op bezoek, dan neem ik je mee naar een echte huisarts
Nou ja, dat niet zozeer, maar ik weet niet zo goed welke dingen met elkaar te maken hebben, en wat bijvoorbeeld gewoon een kwestie van afwachten is (Nuvaring, eetlust), enz

Ik heb nooit zo'n hoge pet op van de hulp die huisartsen kunnen bieden (zeker niet als het om zo'n resem vagerige klachten gaat als die ik nu heb).
Oud 28-05-2013, 16:39
Verwijderd
Maar misschien heeft hij meer verstand erover om te bedenken wat er gelinkt is aan elkaar en wat je even zou moeten afwachten?
Oud 28-05-2013, 16:45
Verwijderd
Ja. Nou, ik kijk wel hoe het gaat.

Ga nu bij een vriendin eten, misschien knap ik ervan op. Daag!
Oud 28-05-2013, 16:46
Verwijderd
Veel plezier en smakelijk! En beterschap.
Oud 28-05-2013, 17:13
Verwijderd
Whoa, ben ik pardoes toch even buiten gaan zitten in de zon. Het enige wat ik een beetje mis zijn goede optredens, een beetje brak gevoel, ijskoud bier uit een plasticen beker en een jointje.
Oud 28-05-2013, 17:16
Verwijderd
Stef, gewoon gaan hoor . Ik kwam ook met supervage klachten enzo, maar ze zien echt wel of er echt iets aan de hand is of niet.
Oud 28-05-2013, 17:33
Verwijderd
Wtf, hoe die Marc een tweepersoons bed koopt.
Oud 28-05-2013, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Wtf, hoe die Marc een tweepersoons bed koopt.
Ah ja! Straks, eenmaal thuis, lekker kijken. Buiten met 't laptoppie en de kittehs
Oud 28-05-2013, 17:59
Hazel
Hazel is offline
Ik zag net een Pip-lookalike in de tram!
Oud 28-05-2013, 18:01
Verwijderd
ik was het niet!
Oud 28-05-2013, 18:03
Hazel
Hazel is offline
Ze leek heel erg op je!
Oud 28-05-2013, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ze leek heel erg op je!
Dat dacht ik al toen je het had over een 'lookalike', en nu bevestig je mijn vermoeden!
Oud 28-05-2013, 18:26
Verwijderd
Okee ik weet niet precies waarom ik dat postte.
Oud 28-05-2013, 18:28
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dat dacht ik al toen je het had over een 'lookalike', en nu bevestig je mijn vermoeden!
Graag gedaan
Oud 28-05-2013, 18:30
Verwijderd
Is er ergens een agenda te vinden met allerlei demonstraties? Ik wil eens een demonstratie aandoen, voor de sfeerimpressie en wat dies meer zij. Vaak zijn er erg, ehrrm, "kleurrijke" figuren te vinden namelijk en ik heb nog nooit concreet op de spreekwoordelijke barricades gestaan.
Oud 28-05-2013, 18:32
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Is er ergens een agenda te vinden met allerlei demonstraties? Ik wil eens een demonstratie aandoen, voor de sfeerimpressie en wat dies meer zij. Vaak zijn er erg, ehrrm, "kleurrijke" figuren te vinden namelijk en ik heb nog nooit concreet op de spreekwoordelijke barricades gestaan.
Maakt het je nog wat uit waar je voor gaat demonstreren of gaat het je alleen om aapjes kijken?
Oud 28-05-2013, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ik werd laatst nog uitgenodigd voor een demonstratie. Kom je ook?
Oud 28-05-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Maakt het je nog wat uit waar je voor gaat demonstreren of gaat het je alleen om aapjes kijken?
Nou, het zou praktisch zijn als je kan selecteren op onderwerp in de desbetreffende agenda, maar het is wel een secundair inderdaad

Citaat:
Ik werd laatst nog uitgenodigd voor een demonstratie. Kom je ook?
Tegen Monsanto? Die moest ik laten schieten in verband met werk, anders had ik die aangedaan.
Oud 28-05-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Tegen Monsanto? Die moest ik laten schieten in verband met werk, anders had ik die aangedaan.
Nee, al zou ik graag demonstreren tegen Monsanto, want het is een eng iets. Van een Rus die vond dat hij onheus is bejegend door de Duitse overheid.
Oud 28-05-2013, 18:46
Verwijderd
Voor de Duitse ambassade.
Oud 28-05-2013, 18:48
Verwijderd
Not your personal army, friend. Dat is mijn eerste gedachte
Oud 28-05-2013, 18:49
Verwijderd
Ik ga ook niet. Het schijnt ook een vreemd figuur te zijn, en wat ik er zelf van mee heb gekregen is alleen maar erger. Maar goed, als je rare mensen wil zien is dat wellicht DE plek.
Oud 28-05-2013, 18:53
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nou, het zou praktisch zijn als je kan selecteren op onderwerp in de desbetreffende agenda, maar het is wel een secundair inderdaad

Je wil het gewoon een keer gedaan hebben zodat je kunt zeggen dat je ooit ook ergens tegen hebt gedemonstreerd? Of is het doel om zo vreemd mogelijk volk te observeren? Anyway, op indymedia.nl vind je vast wel iets leuks.
Oud 28-05-2013, 18:54
Verwijderd
Wat voor diabolisch onrecht is die knakker aangedaan dan, dat een demonstratie voor de ambassade gerechtvaardigd is?
Oud 28-05-2013, 18:58
Miekje*
Miekje* is offline
Morgen heb ik een biologietoets over stofwisseling Ik ga maar eens aan de studie.
Oud 28-05-2013, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Wat voor diabolisch onrecht is die knakker aangedaan dan, dat een demonstratie voor de ambassade gerechtvaardigd is?
Hij is onterecht in de gevangenis gegooid, geloof ik. Ik weet niet meer. En ik kan de facebookpagina niet meer terugvinden.

Zoek A n d r e j P o l e e v.
Oud 28-05-2013, 19:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben wel met Q ja, demonstreren gewoon om het eens te doen lijkt me ook gaaf. Maar dan zonder debielen die auto's slopen waarna er een waterkanon wordt ingezet
Oud 28-05-2013, 19:03
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben wel met Q ja, demonstreren gewoon om het eens te doen lijkt me ook gaaf. Maar dan zonder debielen die auto's slopen waarna er een waterkanon wordt ingezet
Kom op, als je het dan gaat doen is zo'n waterkanon toch ook een belevenis...
Oud 28-05-2013, 19:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kom op, als je het dan gaat doen is zo'n waterkanon toch ook een belevenis...
Je zegt dat alsof een waterkanon gaaf is

Dat is het trouwens wel, maar volgens mij niet om op je te krijgen. Ik zie ook niet zoveel in de ME die op me af komt stormen enzo
Oud 28-05-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Je wil het gewoon een keer gedaan hebben zodat je kunt zeggen dat je ooit ook ergens tegen hebt gedemonstreerd? Of is het doel om zo vreemd mogelijk volk te observeren? Anyway, op indymedia.nl vind je vast wel iets leuks.
Mwah, pochen met een demonstratie voor triviaaltje X is niet echt wat ik in mijn hoofd heb. Het is meer dat ik 'demonstranten' alleen ken van de selectie die de reporters c.q. omroepen waardig genoeg achtten; ik ben benieuwd of het écht zo belabberd is met de doorsnee demonstrant of dat 't allemaal wel meevalt. Uiteraard relatief aan het onderwerp.

Citaat:
Hij is onterecht in de gevangenis gegooid, geloof ik. Ik weet niet meer. En ik kan de facebookpagina niet meer terugvinden.

Zoek A n d r e j P o l e e v.
Will do, thanksies!

Citaat:
Samen iets mafs uitzoeken en freakshowtjes spotten?
Oud 28-05-2013, 19:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Klinkt als een plan het liefst iets met een catchy catchphrase.
Oud 28-05-2013, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Mwah, pochen met een demonstratie voor triviaaltje X is niet echt wat ik in mijn hoofd heb. Het is meer dat ik 'demonstranten' alleen ken van de selectie die de reporters c.q. omroepen waardig genoeg achtten; ik ben benieuwd of het écht zo belabberd is met de doorsnee demonstrant of dat 't allemaal wel meevalt.
Nee, dat valt dus heel erg mee.
Oud 28-05-2013, 19:15
Hazel
Hazel is offline
Ik denk dat het waterkanon in Nederland maar sporadisch wordt ingezet.
Oud 28-05-2013, 19:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Stiekem vind ik dat best jammer, want als anderen eronder staan, vind ik het namelijk wel grappig
Oud 28-05-2013, 19:18
Verwijderd
Hah, 'het waterkanon'. Alsof je in de Mega Blubber Powerrace zit van Telekids.
Oud 28-05-2013, 19:20
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Stiekem vind ik dat best jammer, want als anderen eronder staan, vind ik het namelijk wel grappig
Ik denk dat het ook best meevalt om er een keer mee weggespoten (...) te worden. Als je gaat demonstreren om het een keer mee te maken moet dat eigenlijk wel onderdeel van de ervaring zijn, vind ik. Dat, of de ME, of politie te paard. En traangas.
Oud 28-05-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ze rijden hem wel regelmatig naar buiten, om te dreigen. Ik heb ze weleens zien staan.
Oud 28-05-2013, 19:22
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ze rijden hem wel regelmatig naar buiten, om te dreigen. Ik heb ze weleens zien staan.
Als ze hem naar buiten rijden moeten ze er ook mee spuiten vind ik, wat jij?
Oud 28-05-2013, 19:23
Verwijderd
Misschien komen we Kutger van Kankercum wel tegen Pheebs
Oud 28-05-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Als ze hem naar buiten rijden moeten ze er ook mee spuiten vind ik, wat jij?
Ik vind van niet, tenzij ik mag kiezen op wie ze hem richten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten