Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2013, 21:52
Hazel
Hazel is offline
Mannen, wat vinden jullie van beenhaar?
Advertentie
Oud 30-05-2013, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Snap ik. Is er dan echt niks waar je je minder toe zou hoeven zetten? Al is het afrikaanse dans of klimmen of paintball?
Paintball
Klimmen heb ik eens gedaan, niks voor mij.
Dansen op zich wel, maar ik heb zo'n onregelmatig werkleven, dus ook onhandig ofzo.

Sorry, ik zeur echt ontzettend veel
Oud 30-05-2013, 21:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Paintball
Klimmen heb ik eens gedaan, niks voor mij.
Dansen op zich wel, maar ik heb zo'n onregelmatig werkleven, dus ook onhandig ofzo.

Sorry, ik zeur echt ontzettend veel
Yoga!
Oud 30-05-2013, 21:54
Verwijderd
Mèn, ik ros alleen twee keer per week met een wegwerpmesje over mijn benen, schaamstreek en oksels en that's it.

Is dat raar?
Oud 30-05-2013, 21:54
Verwijderd
Ja, yoga zou ik wel leuk vinden denk ik.
Oud 30-05-2013, 21:55
Verwijderd
dat ik alleen dat maar doe?
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mèn, ik ros alleen twee keer per week met een wegwerpmesje over mijn benen, schaamstreek en oksels en that's it.

Is dat raar?

dan doe je er meer aan dan ik
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat lukt me niet altijd. Vaak niet. Maar ik vind de toon nogal ehh.. dwingend ofzo in dat topic
Ik herken dit wel een beetje. Ik blijf dat topic ook openen, zonder echte reden eigenlijk. Over het algemeen voel ik me alleen slechter over mijn eigen (geringe) prestaties

Maar tegelijkertijd ben ik me er ook van bewust dat dat een beetje onzin is. Dus dat topic hoeft niet we ofzo wat mij betreft.
Oud 30-05-2013, 21:56
Verwijderd
Citaat:
En een beetje hippe yoga-school werkt met strippenkaarten, waardoor je gewoon voor 10 keer betaalt en dan kunt gaan wanneer je wil.
Carn
Carn is offline
ik heb nog nooit gepaintballd; dat lijkt me eigenlijk best goaf.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mannen, wat vinden jullie van beenhaar?
Liefst blonde donshaartjes, maar zolang het geen furry-omvang aanneemt, prima. Het mag zelfs voelbaar en zichtbaar zijn.
Oud 30-05-2013, 21:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En dat kan je ook op allerlei niveau doen. Het fijne aan yoga vind ik dat het heel erg gaat om luisteren naar je lichaam, dus als je iets niet kunt wordt de beweging op jou aangepast

Citaat:
dan doe je er meer aan dan ik
En ik!
Oud 30-05-2013, 21:57
Carn
Carn is offline
of Bikram-yoga; lekker zweeetèh terwijl je in de knoop ligt.
Oud 30-05-2013, 21:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Liefst blonde donshaartjes, maar zolang het geen furry-omvang aanneemt, prima. Het mag zelfs voelbaar zijn.
ZELFS
Verwijderd
Citaat:
Mij lijkt het echt ontzettend DOM.
Verwijderd
Dat dwingende/obsessieve qua sporten is gewoon nodig voor sommige mensen denk ik. Voor mij iig wel. Anders doe ik niks en voel ik me alleen slecht. Ik moet mezelf echt continu onder mn kont schoppen en toebitchen.
Oud 30-05-2013, 21:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ZELFS
Ja, dat klinkt veeleisender dan ik bedoelde. Ik bedoel juist dat het me niet zoveel uitmaakt
Oud 30-05-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Ik herken dit wel een beetje. Ik blijf dat topic ook openen, zonder echte reden eigenlijk. Over het algemeen voel ik me alleen slechter over mijn eigen (geringe) prestaties

Maar tegelijkertijd ben ik me er ook van bewust dat dat een beetje onzin is. Dus dat topic hoeft niet we ofzo wat mij betreft.
Nee, eens natuurlijk. Maar fijn dat ik niet de enige ben die dat gevoel erbij heeft
Oud 30-05-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
En een beetje hippe yoga-school werkt met strippenkaarten, waardoor je gewoon voor 10 keer betaalt en dan kunt gaan wanneer je wil.
Hm, goeie tip wel
Oud 30-05-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
of Bikram-yoga; lekker zweeetèh terwijl je in de knoop ligt.
Dat is echt te hipsterig voor mij.
Oud 30-05-2013, 22:01
Verwijderd
Nog steeds zit ik zo van ''aaahw, zacht roze nageltjes, en ze zijn zo goed gelukt aaahww''. Het zal wel aan de port liggen. En eigenlijk moet ik slapen want ik heb al een slaaptekort en moet nog drie dagen beulen op mn afstuderen, maar jullie zijn zo gezellig .
Oud 30-05-2013, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wil in theorie wel een keer een Brazilian wax. Het schijnt alleen dat je daarvoor in je blote doos op z'n hondjes moet zitten, en dat ze dan de hele handel harsen en ik ken niet veel schaamte, maar ik denk niet dat ik dat aandurf
dat stukje waar je lippen ophouden je venusheuvel begint zeg maar, dat lijkt me HELL als daar aan getrokken wordt
Citaat:
en dan zeg je niet effe gedag?
Verwijderd
Citaat:
Dat dwingende/obsessieve qua sporten is gewoon nodig voor sommige mensen denk ik. Voor mij iig wel. Anders doe ik niks en voel ik me alleen slecht. Ik moet mezelf echt continu onder mn kont schoppen en toebitchen.
Ja, maar het topic straalt soms ook een beetje uit dat je er niet bij hoort als je niet meedoet, ofzo. Al zit dat vast voor een deel ook in mijn hoofd.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is echt te hipsterig voor mij.
hehe, ja het lijkt mij rampzalig gezien ik niet zo'n held ben in sauna-achtige omgevingen
Oud 30-05-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds zit ik zo van ''aaahw, zacht roze nageltjes, en ze zijn zo goed gelukt aaahww''. Het zal wel aan de port liggen. En eigenlijk moet ik slapen want ik heb al een slaaptekort en moet nog drie dagen beulen op mn afstuderen, maar jullie zijn zo gezellig .
Aww <3
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik bewonder mijn eigen nagels ook altijd eindeloos als ik ze gelakt heb. Soms neem ik er zelfs foto's van en stuur ik die naar mensen met whatsapp.
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het topic straalt soms ook een beetje uit dat je er niet bij hoort als je niet meedoet, ofzo.
Dat is toch ook zo? Maar boeiend, hoor ik er toch niet bij. Gewoon niet openen en niet lezen, dan is het er ook niet. *doet LALALALALALA*
Verwijderd
Citaat:
Ik bewonder mijn eigen nagels ook altijd eindeloos als ik ze gelakt heb. Soms neem ik er zelfs foto's van en stuur ik die naar mensen met whatsapp.
herkenbaar
Oud 30-05-2013, 22:04
Verwijderd
Ik moet eigenlijk ook slapen. Morgen vroeg op en overmorgen en zondag ook. En maandag al helemaal. Heel druk werkweekend voor de boeg.
Oud 30-05-2013, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch ook zo? Maar boeiend, hoor ik er toch niet bij. Gewoon niet openen en niet lezen, dan is het er ook niet. *doet LALALALALALA*
Nou ja, dat je een loser bent of weet ik wat. En gelijk heb je hoor
Oud 30-05-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dat je een loser bent of weet ik wat. En gelijk heb je hoor
Ik weet al dat ik een loser ben, heb ik dat topic niet extra voor nodig
Carn
Carn is offline
Ik zie het verschil niet tussen zo'n topic of een topic voor mensen die graag punniken. Maar ik ben een man dus al dat soort intriges ontstijgen mijn niveau sowieso al snel.
Verwijderd
Citaat:
Ik weet al dat ik een loser ben, heb ik dat topic niet extra voor nodig
Dat is sowieso niet wat ik wil denken Maar ik heb wat CR ook heeft, ik open het wel steeds zonder reden
Oud 30-05-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Likewise! Airsoft lijkt me ook vreselijk dope.

Citaat:
Liefst blonde donshaartjes, maar zolang het geen furry-omvang aanneemt, prima. Het mag zelfs voelbaar en zichtbaar zijn.
Dit. Maar toch heb ik het liefst gladde benen om te ehr, bevoelen.
Oud 30-05-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het verschil niet tussen zo'n topic of een topic voor mensen die graag punniken. Maar ik ben een man dus al dat soort intriges ontstijgen mijn niveau sowieso al snel.
Dan zeg dus maar niks.
Oud 30-05-2013, 22:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb eigenlijk juist ene beetje medelijden met shredders en dat soort fanatiek gesport. Dat ze zo obsessief ermee bezig moeten zijn.
Carn
Carn is offline
hmm, de regisseurs van Kon-tiki gaan Pirates 5 doen. Is Depp nog niet te oud ondertussen?
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het topic straalt soms ook een beetje uit dat je er niet bij hoort als je niet meedoet, ofzo. Al zit dat vast voor een deel ook in mijn hoofd.
Ik vind het ook wel heel irritant dat ik niet kan meedoen.

Citaat:
hehe, ja het lijkt mij rampzalig gezien ik niet zo'n held ben in sauna-achtige omgevingen
Ik herinner me een anekdote van Absinthe... hihi.
Ach het lijkt me vor een keer wel 'grappig', maar om dat nou iedere week te doen, dat kan haast niet gezond zijn.

Citaat:
Als ik een smartphone zou hebben zou ik dat nu doen ja !
Oud 30-05-2013, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eigenlijk juist ene beetje medelijden met shredders en dat soort fanatiek gesport. Dat ze zo obsessief ermee bezig moeten zijn.
Waarom medelijden? Er zitten alleen maar voordelen aan.
Oud 30-05-2013, 22:10
Verwijderd
Citaat:

Ik herinner me een anekdote van Absinthe... hihi.
Dat ook ja. Met m'n geen internet

En huhu.
Oud 30-05-2013, 22:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat het al gauw een obsessie lijkt te worden. Maar ja, goed, als ze er plezier uithalen, ach.
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Ik denk niet dat het psychisch altijd even goed is.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oja, dat ook
Verwijderd
Citaat:
Dat ook ja. Met m'n geen internet

En huhu.
Oh bij mij ligt het niet aan internet maar aan lichaam. Maarrrrrr, hoop gloort aan de horizon, ook daarmee gaat het langzaam beter.
Oud 30-05-2013, 22:12
Verwijderd
Nou ja, als je het topic wel steeds leest en jezelf dan een loser voelt, wil dat dan niet gewoon zeggen dat je eigenlijk wel mee zou willen doen heel stiekem? Maar dat niet durft toe te geven aan jezelf, of drempelvrees hebt. Zou zo ik iig in elkaar steken
Citaat:
Nou, dat is niet nodig hoor.
Verwijderd
Oke, dus ik doe én niet mee met shredden, én ik voel me niet schuldig of rot over het feit dat ik niet meedoe.

Ik verlies/win!

Meisjes meisjes toch. Laat je toch niet zo opjutten door anderen. En dat dit uit mijn mond moet komen
Hazel
Hazel is offline
Ik wou dat ik de discipline had of ervan kon genieten om aan dat soort dingen mee te doen.
Oud 30-05-2013, 22:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou, dat is niet nodig hoor.
Nee, ik brand een kaarsje voor jullie. Sterkte!
Verwijderd
Citaat:
Oke, dus ik doe én niet mee met shredden, én ik voel me niet schuldig of rot over het feit dat ik niet meedoe.

Ik verlies/win!

Voor iedereen die zich rot voelt: kijk naar mij, het kan altijd erger.
Dat is toch winst? Tenminste zo zie ik het. Ik heb me nog nooit in mijn leven schuldig gevoeld over eten en daar ben ik heel blij om, juist omdat ik weet dat het voor veel mensen/vrouwen zo niet werkt.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Omdat het al gauw een obsessie lijkt te worden. Maar ja, goed, als ze er plezier uithalen, ach.
Wat is jouw definitie van een obsessie dan? Als iemand elke dag 2 uur besteed aan het kijken van films of series of games dan gok ik dat je het geen obsessie vind, maar als iemand het leuk/fijn vind om elke dag een half uurtje te sporten dan wel?

Regels voor berichten