Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2013, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Forever misunderstood :boks:
:boks:
Advertentie
Oud 30-05-2013, 22:31
Verwijderd
Lekker praten over lichaamsbeharing

Ik word ook grijs btw.
Oud 30-05-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Mijn ergste complex is trouwens niet de haargroei maar een gevolg daarvan. Namelijk de hidradenitislittekens -waarvan de grootste acht cm lang is- door ingegroeide haren. Waardoor ik dus alleen nog maar bikini's met pijpjes kan dragen omdat het er anders superranzig en onverzorgd uitziet ;(
Wat een moeilijk woord. Hm, 8 cm kom ik niet aan maar ik ken het ingroeiprobleem maar al te goed. Het gekke is dat ik het vooral op mn benen heb, en daarom vaak toch maar scheer ipv epileer, want dan hoef ik niet eindeloos te scrubben en plukken en bultjes te verdragen.
Verwijderd
Wat betreft dik-complex, ik zit mezelf nu alweer boos/verdrietig te maken omdat ik net m&m's heb gegeten
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb borsthaar!

en ik heb volgens mij niet de super-vroeg-grijs-wordt-genen van m'n moeder georven, dus dat zit wel SNOR.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn ergste complex is trouwens niet de haargroei maar een gevolg daarvan. Namelijk de hidradenitislittekens -waarvan de grootste acht cm lang is- door ingegroeide haren. Waardoor ik dus alleen nog maar bikini's met pijpjes kan dragen omdat het er anders superranzig en onverzorgd uitziet ;(
Dat kende ik niet, maar google laat mij zien dat dat heel naar is
Oud 30-05-2013, 22:34
Verwijderd
Dit soort topics brengen me altijd in een spagaat tussen 'lekker open zijn met de girls', en 'mijn waardigheid behouden door geen tmi-dingen te spuien'.
Oud 30-05-2013, 22:34
Verwijderd
Wow, Klaverhap! Heb je er nu geen last meer van? Een maat van me heeft ook behoorlijk ernstige hidradenitis; bij z'n reet. Maar fuck zeg, dat hakt er heftig in met roaccutanes, wegsnijden en huidtransplantaties

En grijs haar kan zó mooi staan bij vrouwen.
Oud 30-05-2013, 22:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit soort topics brengen me altijd in een spagaat tussen 'lekker open zijn met de girls', en 'mijn waardigheid behouden door geen tmi-dingen te spuien'.
<3
Verwijderd
Citaat:
Wat een moeilijk woord. Hm, 8 cm kom ik niet aan maar ik ken het ingroeiprobleem maar al te goed. Het gekke is dat ik het vooral op mn benen heb, en daarom vaak toch maar scheer ipv epileer, want dan hoef ik niet eindeloos te scrubben en plukken en bultjes te verdragen.
Ik vind dat wel leuk, die ingroeiers op mijn benen eruit te duwen met m'n nagels
Maar die in m'n liezen gingen dus altijd zwaar ontsteken tot formaat paarse tennisbal die in het ziekenhuis leeggegraven moet worden. Gelukkig nog maar heel weinig last van sinds ik niet meer rook
Verwijderd
Ik vind wel dik / niet dik altijd een beetje moeilijk, vooral nu. Ik ben niet dik, ik vind mezelf niet dik en ik ben gewoon op een heel normaal/prima gewicht. Maar ik ben niet op stuurgewicht en dat zit me dan wel weer een beetje dwars. Vooral als straks misschien blijkt dat we echt een tiende seconde te langzaam zijn gegaan, dan weet ik gewoon dat als ik wel op stuurgewicht was geweest we hadden gewonnen. Dus nu ben ik stiekem toch elke keer aan het juichen als ik afgevallen ben, terwijl ik daar eigenlijk absoluut niet mee bezig mag zijn.
Verwijderd
Citaat:
Wat betreft dik-complex, ik zit mezelf nu alweer boos/verdrietig te maken omdat ik net m&m's heb gegeten
Niet doen. Genieten van wat je eet is zo belangrijk! En nouja met verhalen over dat je echt niet dik bent/wordt ga ik niet aankomen want dat weet je heus wel en dan ga ik alleen maar in cliches vervallen en blah.
Oud 30-05-2013, 22:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik keek laatst een serie waarin een zwangere vrouw werd gewezen op het haar rond haar tepel, heel boos werd en riep dat dat alleen maar kwam door de hormonen. Toen dacht ik toch wel even 'eehhh.. iedereen heeft daar toch haar, ik wel namelijk '
Oud 30-05-2013, 22:37
Hazel
Hazel is offline
De driekwartbroek moet sowieso afgeschaft worden.
Oud 30-05-2013, 22:37
Verwijderd
Wat voor mij nog wat voorspelt trouwens als ik volgend jaar wil gaan wedstrijdsturen. Dat wordt echt alles bijhouden wat ik eet en daar commentaar op krijgen .
Oud 30-05-2013, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ja herkenbaar het is af en toe zo lekker bevrijdend om keihard te tmi'en en achteraf schaam ik me altijd
Citaat:
Wow, Klaverhap! Heb je er nu geen last meer van? Een maat van me heeft ook behoorlijk ernstige hidradenitis; bij z'n reet. Maar fuck zeg, dat hakt er heftig in met roaccutanes, wegsnijden en huidtransplantaties

En grijs haar kan zó mooi staan bij vrouwen.
Nee amper. Ik had het gelukkig ook alleen in m'n liezen. Nasty aandoening is het. Rookt hij? Iedereen die ik ken die het heeft rookt, en dat was bij mij echt de sleutel. Sindsdien heb ik nog maar heel incidenteel een ontsteking, en ze trekken altijd vanzelf weer weg
Oud 30-05-2013, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Niet doen. Genieten van wat je eet is zo belangrijk! En nouja met verhalen over dat je echt niet dik bent/wordt ga ik niet aankomen want dat weet je heus wel en dan ga ik alleen maar in cliches vervallen en blah.
Nee, dat hoeft ook echt helemaal niet, en het was ook geen vissen naar complimentjes ofzo, maar blugh, ik vind mezelf wel te dik en ben tegelijkertijd een emo-eter tot en met enzo. Niet handig. En sporten heb ik ook al veel te lang niet meer gedaan
Oud 30-05-2013, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Jep, herkenbaar
Oud 30-05-2013, 22:39
Hazel
Hazel is offline
Eh, Absinthe, misschien is er het een en ander veranderd sinds ik je voor de laatste keer gezien heb, maar jij bent toch niet dik?
Oud 30-05-2013, 22:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een maat van me heeft ook behoorlijk ernstige hidradenitis; bij z'n reet.
Dat vrouwen zoiets onderling bespreken, oke, maar jij ook met je matties onder het genot van een biertje?
Oud 30-05-2013, 22:40
Verwijderd
Citaat:
<3. We hebben al genoeg tmi-dingen gedeeld geloof ik, ik denk niet dat je ons nog zult verbazen. Het wordt je sowieso niet tegengeworpen! Dus, stem nu!
Kies #wmhb als je een wijf bent met harige benen
Kies #hihbs voor 'help ik heb een snor'
en kies #gdb voor als je godverdomme niet meer weet wat je met die bikinilijn aanmoet!

Citaat:
Ik vind dat wel leuk, die ingroeiers op mijn benen eruit te duwen met m'n nagels
Maar die in m'n liezen gingen dus altijd zwaar ontsteken tot formaat paarse tennisbal die in het ziekenhuis leeggegraven moet worden. Gelukkig nog maar heel weinig last van sinds ik niet meer rook
Ik had het nog niet gegoogled maar oh wow dat wil je niet hebben. En ja het is wel leuk, net als puistjes, maar het lukt heel vaak niet en dan heb ik dus overal gekke zwarte punten en bultjes. Dan kun je net zo goed stoppels hebben.
Oud 30-05-2013, 22:41
Verwijderd
Citaat:
klinkt als het nieuwe kijkcijferkanon van sbs6
Verwijderd
Citaat:
Eh, Absinthe, misschien is er het een en ander veranderd sinds ik je voor de laatste keer gezien heb, maar jij bent toch niet dik?
Daar antwoordt ik altijd op: "Niet dik-dik, maar wel té dik, vind ik". En dat rijmt.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja herkenbaar het is af en toe zo lekker bevrijdend om keihard te tmi'en en achteraf schaam ik me altijd
Jaa nu wil ik bijvoorbeeld wel even benadrukken dat ik geen bossen tepelhaar heb
Oud 30-05-2013, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat hoeft ook echt helemaal niet, en het was ook geen vissen naar complimentjes ofzo, maar blugh, ik vind mezelf wel te dik en ben tegelijkertijd een emo-eter tot en met enzo. Niet handig. En sporten heb ik ook al veel te lang niet meer gedaan
Sporten is wel fijn joh, niet om af te vallen maar om 'strak te blijven' en gezond en alles! (al moet je daar ook weer niet te veel belang aan
hechten natuurlijk want de tijd/zwaartekracht wint altijd, maar he)
Maar ik kan me wel iets voorstellen bij je gevoel hoor, en dat gevoel alleen is zo kut.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jaa nu wil ik bijvoorbeeld wel even benadrukken dat ik geen bossen tepelhaar heb
De schade is al gedaan.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Daar antwoordt ik altijd op: "Niet dik-dik, maar wel té dik, vind ik". En dat rijmt.
Verwijderd
Citaat:
<3. We hebben al genoeg tmi-dingen gedeeld geloof ik, ik denk niet dat je ons nog zult verbazen. Het wordt je sowieso niet tegengeworpen! Dus, stem nu!
en kies #gdb voor als je godverdomme niet meer weet wat je met die bikinilijn aanmoet!
Verwijderd
Citaat:

Nee, ik merk dat ik vandaag voor mijn doen nogal preuts en gesloten ben, dus ik kies toch maar voor m'n mond houden
Oud 30-05-2013, 22:44
Verwijderd
Overal een beetje donsjes hebben is toch gewoon normaal? Maar door zwangerschapshormonen kun je van die vieze dikke zwarte kroesharen krijgen daar, das toch minder. Ik kreeg die toen onder mijn navel. En daar kwam ik pas na de bevalling achter, want voor die tijd kon ik ze niet zien. En de man vertelde dat ook niet even.
Verwijderd
Citaat:
Ik trek er ook wel eens een weg, dat is een van die plekken waar het ook wel weg had mogen blijven wat mij betreft.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zit bij alles dat ik lees zo van: wat doe ik hier
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De schade is al gedaan.
Ik experimenteer met verschillende vlechttechnieken.
Oud 30-05-2013, 22:45
Verwijderd
Citaat:

Nee, ik merk dat ik vandaag voor mijn doen nogal preuts en gesloten ben, dus ik kies toch maar voor m'n mond houden
Prima, lurken mag ook.
Verwijderd
Ja jullie moeten nu ook minstens één tmi-ding delen hoor, anders is het niet EERLIJK.
Verwijderd
Citaat:
Sporten is wel fijn joh, niet om af te vallen maar om 'strak te blijven' en gezond en alles! (al moet je daar ook weer niet te veel belang aan
hechten natuurlijk want de tijd/zwaartekracht wint altijd, maar he)
Maar ik kan me wel iets voorstellen bij je gevoel hoor, en dat gevoel alleen is zo kut.
Ik weet het, maar ik kan me er niet toe zetten en heb ook een dalabonnement, dus kan alleen 's ochtends of begin van de middag. Aargh. Ik moet het gewoon weer eens doen
Hazel
Hazel is offline
Als het goed is weet Noedelhap alles toch al?
Verwijderd
Citaat:
Nee amper. Ik had het gelukkig ook alleen in m'n liezen. Nasty aandoening is het. Rookt hij? Iedereen die ik ken die het heeft rookt, en dat was bij mij echt de sleutel. Sindsdien heb ik nog maar heel incidenteel een ontsteking, en ze trekken altijd vanzelf weer weg
Aye, hij rookt. Ik zal 'm doorgeven te stoppen dan

Citaat:
Dat vrouwen zoiets onderling bespreken, oke, maar jij ook met je matties onder het genot van een biertje?
Ehr, gast, hij heeft bijna twee maanden in het ziekenhuis gelegen door die shit. Dat gaat wel even verder dan 'vrouwenkwaaltjes', dat HS.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zit bij alles dat ik lees zo van: wat doe ik hier
Ik doe vooral van <33
Oud 30-05-2013, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ja jullie moeten nu ook minstens één tmi-ding delen hoor, anders is het niet EERLIJK.
Maar Noedelhap leest mee!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik experimenteer met verschillende vlechttechnieken.

Citaat:
Als het goed is weet Noedelhap alles toch al?
Ja, ik zei dat ook al tegen haar.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ehr, gast, hij heeft bijna twee maanden in het ziekenhuis gelegen door die shit. Dat gaat wel even verder dan 'vrouwenkwaaltjes', dat HS.
Hidradenitis, aanstelleritis!

()
Oud 30-05-2013, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Overal een beetje donsjes hebben is toch gewoon normaal?
Ik erger me er best aan als mannen zeggen van 'oh, maar je hebt vast gewoon wat blonde donshaartjes op je benen'. Eh... NEE.

Ja jij Noedel!
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het, maar ik kan me er niet toe zetten en heb ook een dalabonnement, dus kan alleen 's ochtends of begin van de middag. Aargh. Ik moet het gewoon weer eens doen
Spoiler
Carn
Carn is offline
Citaat:
stom rijmpje want dat is helemaal niet; dus nieee zo maaauwwee
Oud 30-05-2013, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Maar Noedelhap leest mee!
Een gezamenlijke tmi dan? Dat jullie elkaars snotjes eten ofzo.
Oud 30-05-2013, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Dat open ik niet eens.
Oud 30-05-2013, 22:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik erger me er best aan als mannen zeggen van 'oh, maar je hebt vast gewoon wat blonde donshaartjes op je benen'. Eh... NEE.

Ja jij Noedel!
En dat was nog wel zo goed bedoeld! Zo van: "kniesoor die daar op let".
Oud 30-05-2013, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Snap ik. Is er dan echt niks waar je je minder toe zou hoeven zetten? Al is het afrikaanse dans of klimmen of paintball?
Oud 30-05-2013, 22:51
Verwijderd
Citaat:
stom rijmpje want dat is helemaal niet; dus nieee zo maaauwwee
Wel dus.

Citaat:
Dat open ik niet eens.
Dat lukt me niet altijd. Vaak niet. Maar ik vind de toon nogal ehh.. dwingend ofzo in dat topic
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten