| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
<3
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar die in m'n liezen gingen dus altijd zwaar ontsteken tot formaat paarse tennisbal die in het ziekenhuis leeggegraven moet worden. Gelukkig nog maar heel weinig last van sinds ik niet meer rook |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind wel dik / niet dik altijd een beetje moeilijk, vooral nu. Ik ben niet dik, ik vind mezelf niet dik en ik ben gewoon op een heel normaal/prima gewicht. Maar ik ben niet op stuurgewicht en dat zit me dan wel weer een beetje dwars. Vooral als straks misschien blijkt dat we echt een tiende seconde te langzaam zijn gegaan, dan weet ik gewoon dat als ik wel op stuurgewicht was geweest we hadden gewonnen. Dus nu ben ik stiekem toch elke keer aan het juichen als ik afgevallen ben, terwijl ik daar eigenlijk absoluut niet mee bezig mag zijn.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Genieten van wat je eet is zo belangrijk! En nouja met verhalen over dat je echt niet dik bent/wordt ga ik niet aankomen want dat weet je heus wel en dan ga ik alleen maar in cliches vervallen en blah.
|
|
|
|
|
|
Ik keek laatst een serie waarin een zwangere vrouw werd gewezen op het haar rond haar tepel, heel boos werd en riep dat dat alleen maar kwam door de hormonen. Toen dacht ik toch wel even 'eehhh.. iedereen heeft daar toch haar, ik wel namelijk
'
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
het is af en toe zo lekker bevrijdend om keihard te tmi'en en achteraf schaam ik me altijd ![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het wordt je sowieso niet tegengeworpen! Dus, stem nu!Kies #wmhb als je een wijf bent met harige benen Kies #hihbs voor 'help ik heb een snor' en kies #gdb voor als je godverdomme niet meer weet wat je met die bikinilijn aanmoet! Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
nu wil ik bijvoorbeeld wel even benadrukken dat ik geen bossen tepelhaar heb
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
hechten natuurlijk want de tijd/zwaartekracht wint altijd, maar he) Maar ik kan me wel iets voorstellen bij je gevoel hoor, en dat gevoel alleen is zo kut.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik merk dat ik vandaag voor mijn doen nogal preuts en gesloten ben, dus ik kies toch maar voor m'n mond houden
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Overal een beetje donsjes hebben is toch gewoon normaal? Maar door zwangerschapshormonen kun je van die vieze dikke zwarte kroesharen krijgen daar, das toch minder. Ik kreeg die toen onder mijn navel. En daar kwam ik pas na de bevalling achter, want voor die tijd kon ik ze niet zien. En de man vertelde dat ook niet even.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||