Advertentie | |
|
![]() |
|
heel erg veel haha! we hebben ze vanmiddag toevallig nog opgenoemd
![]() lerares nederlands--> Barbie (van boekel, dus dat werd barbie) lerares engels --> berendpotje (berendsen, en wij cinden haar lesbisch dus dat werd berendpotje) leraar gym --> Berkie (man heet berkhout, dus vandaar) conrector --> zandje (man heet van de zande) leraar engels --> stringmans of skinnystringie (er ging namelijk een gerucht rond dat hij strings zou dragen, naja en hijs erg dun vandaar skinny) leraar economie --> pad (die man lijkt op een pad, want hij heeft paarse wangen?) leraar geschiedenis --> loentje of rechtse aap uit de mouw(heet van loenen dus loentje, naja wij vinden m altijd erg rechts overkomen, dus dan komt de rechtse aap uit de mouw, dus vandaar die naam) leraar duits --> Hasjie (man heet harsevoort, dus dat werd al heel erg gauw Hasjie ) andere leraar duits --> Arie kanarie (mja das gewoon zn voornaam dus) andere lerares engels --> Pardoes (die heet bardoel, maar toen we in de 1e zaten konden we dat niet onthouden dus zeiden we altijd Pardoes hehe) dat was t wel volgens mij ![]()
|
Hmm... Niet echt veel bijnamen, er zijn er wel een paar:
- De natuurkunde TOA wordt altijd Jan-de-man-die-alles-kan genoemd (of eventueel ook Jan de Toa), omdat niemand z'n achternaam weet en hij altijd door alle natuurkundeleraren overal voor wordt geroepen. Eigenlijk kan Jan nog beter lesgeven dan de natuurkundeleraren zelf. - Een lerares Engels wordt altijd Swoanie genoemd (en dan heel Drents en plat uitgesproken uiteraard) omdat ze in 't echt Zwaantje heet en wij een enorme hekel aan haar hebben. - Leraar geschiedenis heet ook wel Kapitein Iglo omdat ie ooit es een zeer vage planner over een hoofdstuk over de VOC had ondertekend met: Hojoooo, hojooooo, groet'n van Kapitein Iglo. - Een lerares (weet niet wat ze geeft en zou ook bij god niet weten hoe ze heet) wordt altijd De-Miniatuur-Kramer genoemd omdat ze net een verkleinde versie is van een biologielerares genaamd Kramer. - Leraar geschiedenis (ja, alweer) die De Snor wordt genoemd, omdat hij een enorme zwarte snor heeft waarvan je denkt dat ie er elk moment af kan vallen. (Wat taferelen oplevert zoals SNORRRRRRR roepende mensen als hij voorbij komt in de gang ![]() |
![]() |
|
Leraar Wiskunde "Fokke Raggel" (z'n voornaam is Fokke en hij maakt altijd zo'n vies raggel-geluid).
Leraar Nederlands "Yogibeer" (omdat ie er zo uitziet, i guess ![]() vast nog wel meer..kan er zow ff niet op komen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mijn mentrix heet Willy die noemen wij of willy wortel of Free willy
en andere juf waar ik een scheithekel aan heb (lees topic mijn juf doet zo gemeen tegen mij) heet Loreen Filemon die noemen wij altijd Loreen Pokemon. in de eerst vroeg zi jbij alles 'waarom' alles wat je zei was ''waarom' dus noemde hij haar altijd juf waarom. dan hebben we nog de tofste leraar van de school! Dat is de sportleerkracht die heet Simon. Ik heb toen ooit verzonnen (op ze amerikaans) Simon The sportman. Dus spreek uit als : Seimun The Sportmun. Dies tof! hij lijkt af en toe op Peter R. de vries dus zo noemen wij hem soms (hij noemt mij trouwens Springe intveld of windkracht 8) Verder een directiegeval met een vette snor noemen wij Snorman. op ze amerikaans ook 'snormen' en ff denken, oh ja onze informaticaleraar heet Ronmiedema. Die noemen wij altijd www.ronmiedema.nl onze handvaardigheidleerkracht lijkt écht op die lange nek van de efteling dus die heb ik "Meneer efteling ' genoemd. onze allerliefste coordinator heet Wim van zanen, maar om de een of andere reden noemen wij hem altijd Wim from Zeenen. VInden we stoer....na ja slaat nergens op. We vinden het altijd leuk mensen een beetje amerikaansachtige bijnaam te geven.
|
LEraar Nederlands => Mevr Pruim omdat ze zo zuur kijkt
![]() Leraar Kunst (esthetica)=> Koekie omdat die dat eens tegen ons zei ![]() Leraar Wiskunde=> Onki hare echte naam is Onkelinx Secerteriaat => Kiwi geen idee waarom dat ist het zo ewa ![]()
|
![]() |
wij hadden vorig jaar een engelse leraar, en die werd muppet genoemd...maar we zijn er nog steed niet achter waarom (hij is niet grappig en lijkt er ook niet op) het enige wat we wel weten is dat dit al lang zo is, want een van onze leraren (die we wel eens super fly noemen, dat staat op een shirt wat ie vaak aan heeft) van dat jaar had hem ook gehad (hij is tussen de 20 en 30 geloof k) en die noemde hem ook al zo in die tijd....
dan hebben we nog veel leraren die we bij zijn of haar naam noemen (soms willen ze dat ook....) verder weet k dat ff niet meer....meestal zijn het wel de algemene namen die gebruikt worden....( en dan de hans-ganzz kwestie...haha) |
![]() |
|
een leraar engels noemden we thunderbird, vanwege de enorme gelijkenis
afdelingsleider heette gravesteijn, maar wij noemden der grafsteen geschiedenislerares was lesbisch, dus dat werd pot, hoe origineel lerares nederlands heette noy en was altijd een beetje vreemd dus dat werd paranoy leraar economie: de walrus, ook weer vanwege de grote gelijkenis enz. ben er een heleboel vergeten |
![]() |
|
De neus... dat zijn iets van drie leraren
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
op mijn vorige school was er een natuurkunde leraar die een keer een gasfles open had laten staan een nacht lang...
het gevolg: hij werd omgedoopt tot Hitler (het was toch al een lul van een vent en tjah...)
|
![]() |
Er is een lerares bij ons op school Frans geeft. Laatst las in de schoolkrant dat ze 'wandelende parfum'
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder hebben we nog meneer Rozemeijer, die we meneer Haas noemen omdat ie vreselijke flaporen en uitstekende tanden heeft. Ff denken hoor, we hebben nog Botje, Henkie Spankie, mevrouw Dennenappel, Beptrol, Hamlap, Herr Schmeets, Huub huub barbatruuk en niet te vergeten ons aller meneer Robbiewobbie. Meneer Ham weet dat ie Hamlap genoemd wordt, want op de roosters staat Hamla omdat zijn voorletters LA zijn, en een meisje uit mijn klas moest wat vragen en zei dus eh meneer Hamlap... Bottemanne weet ook dat ie Botje genoemd wordt, dat is gewoon algemeen geaccepteerd. Tiny weet het niet, Bep ook niet, Rozenmeijer ook niet, Mevr Kok ook niet, meneer Smeets ook neit, Henk ook niet maar Robbiewobbie wel. Zo noemen we m namelijk altijd gewoon. Omdat ie zo lief is ![]()
Laatst gewijzigd op 30-12-2002 om 18:14. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zwanger worden #6 blauw engeltje | 500 | 06-05-2009 20:33 | |
Algemene schoolzaken |
Bijnamen leraren?! Joycey | 16 | 20-06-2006 14:12 | |
Algemene schoolzaken |