Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2013, 11:01
Maaike.
Maaike. is offline
Gisteren voor de grap level 1 nog maar eens gedaan, HAHAHA wat was ik een sportwatje vroeger. Wel leuk weer
Oud 29-05-2013, 11:01
Maaike.
Maaike. is offline
Ik wil een nieuwe computer zodat ik ook aan ripped kan beginnnen
Oud 29-05-2013, 11:20
Verwijderd
Ja duurt lang Weet je al wanneer je 'm krijgt?
Oud 29-05-2013, 12:31
Verwijderd
Hoppakee, 22/30, op naar level 4

Wel overmorgen want ik moet morgen essay schrijven én werken, dus Jillian en Evy kan ik niet aan mezelf verkopen, dus ik ga morgen alleen voor Evy.
Oud 29-05-2013, 20:54
indigo
indigo is offline
Jippie, 4/30. En dat na een megadrukke dag en hoofdpijn, maar gelukt .
Oud 30-05-2013, 20:10
Verwijderd
Evy 2/27. Ik vind het echt zo ontzettend veel leuker dan verwacht, beetje door het park hobbelen
Oud 30-05-2013, 20:11
Verwijderd
En runkeeper stuurt met motiverende mailtjes

Hi Sanne,
Congratulations on tracking your first activity with RunKeeper! This a cause for some serious celebration. Many people across the globe do not engage in any type of regular vigorous exercise so you're just awesome.

Keep up the good work! Schedule your next activity and get a move on it. Or at the very least, do some bragging. We know you can keep hitting new highs!
Oud 30-05-2013, 20:20
Nemo
Nemo is offline
Misschien moet ik runkeeper ook als app nemen, houdt het dan bij hoeveel je hardloopt en hoe hard enz?
Oud 30-05-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik runkeeper ook als app nemen, houdt het dan bij hoeveel je hardloopt en hoe hard enz?
Ja het is supercool Ik heb 'm geinstalleerd omdat we een weddenschap op werk hebben om allemaal 3x per week te lopen en via runkeeper gaan we elkaar controleren Hij houdt je route bij, aantal km, duur, km/h en verbrande calorieen En je kunt nog meer instellen. Ook tijdens het lopen dat ie zegt hoe hard je loopt, hoe lang etc, maar hij praatte net door Evy heen dus toen wist ik niet of ik al mocht wandelen Dus de volgende x gaat de autocue uit en lees ik het wel als ik klaar ben Tegen de tijd dat ik harder wil gaan zet ik 'm wel weer aan.
Oud 30-05-2013, 21:29
Carn
Carn is offline
stomme van runkeeper is dat ze iets hebben aangepast waardoor ie dus andere geluiden pauzeert; eerst deed ie dat niet.

De oogst voor vandaag:

Citaat:
kilometres 7.67
minutes 47:44
mins/km 6:13
kcal 636
en nu maar eens avondeten
Oud 30-05-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
stomme van runkeeper is dat ze iets hebben aangepast waardoor ie dus andere geluiden pauzeert; eerst deed ie dat niet.

De oogst voor vandaag:

en nu maar eens avondeten
Oh ja, mijn stats zijn bijna hetzelfde

Ik ga ze wel posten tegen de tijd dat ik 3/4 hardloop (haha jog, en dat is nog een positieve benaming) ipv 1/2.
Oud 30-05-2013, 21:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh ja, mijn stats zijn bijna hetzelfde

voeg me eens toe!
Oud 30-05-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
voeg me eens toe!
Ik ben bang dat je me zo hard uitlacht dat ik niet durf Mag ik eerst beter worden?
Oud 30-05-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Evy 2/27. Ik vind het echt zo ontzettend veel leuker dan verwacht, beetje door het park hobbelen
Jeeej, hobby voor 't levuh!
Oud 30-05-2013, 21:55
Carn
Carn is offline
nee, gewoon NU. En ik werd net ingehaald door een kerel van +- 60 jaar oud; HET GRAS IS ALTIJD GROENER etc.
Oud 30-05-2013, 22:05
Verwijderd
Ja maar in dit geval ben ik een zanderig veldje waar niks op groeit en jij een sappige groene koeienweide
Oud 30-05-2013, 23:58
Verwijderd
Ik heb Carn op runkeeper
Oud 31-05-2013, 06:59
Verwijderd
Oud 31-05-2013, 07:21
Verwijderd
Ik ben ook aan het runnen maar zonder keeper. Heb wel een holletje voor de Nike stappenteller in mijn schoen, maar dat is vast takkeduur. Runnen jullie over straat/in een park/bos?
Oud 31-05-2013, 07:21
Verwijderd
Ik ga morgen nieuwe hardloopschoenen, wat laatst kwam het er niet meer van.
Oud 31-05-2013, 07:24
Verwijderd
Ik ben een paar keer gaan lopen met een vriend die de hele winter heeft doorgerend in een soort spandex catsuit, en die loopt 10 km in een uur. Ik uiteraard nog niet.
Oud 31-05-2013, 07:28
Verwijderd
Als ik een groter huis heb ooit, wil ik een zo'n rending voor binnen, voor in de winter of als het heel hard regent.
Oud 31-05-2013, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook aan het runnen maar zonder keeper. Heb wel een holletje voor de Nike stappenteller in mijn schoen, maar dat is vast takkeduur. Runnen jullie over straat/in een park/bos?
Tot nu toe park en dat vind ik heel chill, maar als het mooi weer is en het park vol ligt met mensen die bier drinken en barbecuen ga ik voor een alternatieve route Dan wordt het straat want dat zijn zo'n beetje de opties hier in de buurt: park of straat.
Oud 31-05-2013, 09:50
Verwijderd
Goed, even een klein rondje opruimen en dan is het tijd om terug te keren naar Jillian Level 4
Oud 31-05-2013, 10:48
Verwijderd

Circuit 1 was een eitje. Toen dacht ik ha, ik doe level 4 gewoon fluitend, prima Toen kwam cardio in circuit twee en toen wilde ik dood. En daarna wilde ik Jillian dood. En dat hield pas op toen ik klaar was met abs circuit 3. Maar, hoppakee, ripped 23/30
Oud 31-05-2013, 12:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
- Valt mee maar dat nike-ding is niet heel secuur aldus een vriend van me; gewoon een app ala runkeeper werkt in mijn ervaring goed.

- doorgaans verharde weg, maar ik heb wel wat routes die door een stuk bos gaan.
Oud 01-06-2013, 10:16
Verwijderd

Duidelijk veel beter dan Jillian!
Oud 01-06-2013, 11:21
indigo
indigo is offline
Gisteren shred 5/30, vanavond 6/30 met gewichtjes van 1 kg. Ben benieuwd.
Sann, bestaat ripped dan uit 4 levels?
Oud 01-06-2013, 11:41
Verwijderd
Ripped level 4 met kater is een heel grote afrader

24/30

@Indigo: yes, 4 levels van ongeveer een week.
Oud 01-06-2013, 11:44
Verwijderd
Overigens ga ik over de laatste week wat langer doen, want ik heb meestal geen tijd voor Evy én ripped op 1 dag met werk en studie ernaast en ik ben van donderdag tot maandag op een minivakantie. En ik moet verdorie weer na gaan denken wat ik hierna ga doen
Oud 01-06-2013, 11:55
Verwijderd
Yogaaaaaaaaa, iedereen aan de yogaaaaaa!
Oud 01-06-2013, 12:51
Signy
Signy is offline
Bodypump
Oud 02-06-2013, 08:37
Verwijderd
Evy les 3. Ik ben er nog niet helemaal over uit of in de ochtend lopen wat voor mij is, maar het park was leeg en het is prachtig weer en ik ben wakker, dus dat zijn wel allemaal pluspunten

Dat 3/4 van het park was afgesloten ivm een festival gisteravond en vanmiddag weer was wel een minpuntje
Oud 04-06-2013, 08:42
Verwijderd
Zooo, beetje verzaakt gister wegens studiestress (of nou ja, verzaakt, ik had echt geen tijd ), maar ik maak het zo goed met Evy les 4 en als ik puf over heb doe ik straks ook nog een rondje ripped. Vanaf donderdag-maandag ga ik op dispuutsweekend en extreem verzaken dus ik moet het er nog maar even van nemen nu het kan
Oud 04-06-2013, 09:51
Verwijderd
Les 4 is hetzelfde als les 3 en ik was bang dat ik minder ver zou lopen dan de vorige keer. Dat was schijnbaar een goede motivatie want ik liep een halve km verder dan eergisteren in dezelfde tijd
Oud 04-06-2013, 09:53
Verwijderd
Hm, al is runkeeper niet helemaal accuraat, want die denkt zo te zien dat ik het park uit ben geweest en even heen en terug over het spoor ging Nja, het was fijn
Oud 04-06-2013, 10:18
Carn
Carn is offline
altijd eerst zorgen dat ie "good" zegt bij GPS voordat je begint met lopen. Maar het verschilt ook erg per telefoon, mijn vorige had het best moeilijk met GPS maar mn nieuwe is naaaaaaaauwwwkeurig.
Oud 04-06-2013, 10:43
indigo
indigo is offline
Bij Evy is het de bedoeling dat je wel steeds een dag rust neemt hè sann .
Vandaag 8/30, ging goed. Ik ga weer op zoek naar echte gewichtjes i.p.v. waterflesjes, lijkt me toch fijner.
Oud 04-06-2013, 10:50
Verwijderd
Dat doe ik, gister heb ik dus niks gedaan behalve studeren! Op m'n vrije evydagen doe ik wel ripped trouwens, maar ik loop gewoon 3 dagen per week met steeds een rustdag.

@Carn, hij stond op good, maar volgens mij heeft ie gewoon moeite met het park.
Oud 05-06-2013, 09:16
Verwijderd
Ik stel Jillian ernstig teleur ben ik bang Nu al een paar weken niks meer gedaan, wat kwam door de verhuizing, de inpakstress vooraf en daarna het settelen in ons nieuwe huis. En nu vind ik het zo moeilijk om het weer op te pakken... Dat komt enerzijds doordat ik nu meestal een uur later thuis ben dan eerst, waardoor ik meteen ga koken/eten, en doordat mijn vriend nu vaak al thuis is als ik thuiskom, maar anderzijds durf ik het ook niet meer zo goed... Heb zoveel verspeeld denk ik, en ik heb eigenlijk echt geen zin meer om te beginnen
Oud 05-06-2013, 10:20
Verwijderd
Ik zit ook een beetje in een Jillian-dipje, maar ik wil perse ripped nog afmaken, dan heb ik twee programma's iig afgemaakt Maar ik heb toen ik ziek was ernstig verzaakt en de afgelopen 3 dagen wel 2x Evy gedaan, maar Jillian helemaal laten zitten

Dus ik ga zometeen rippen en morgen doe ik Evy en Ripped

GEEN LAF GEDRAG Daarna ga ik 5 dagen zuipen en vreten Maar wel Evy lopen want er zijn gelukkig een hoop fanatieke hardlopers mee die ook allemaal gaan, dus dan vind ik dat ik ook 'moet'
Oud 05-06-2013, 10:21
Verwijderd
En ik kreeg gister een berichtje van m'n beste vriendin of ik Jillian naar d'r kon doorsturen want ze wilde ook 'gespierd en lenig worden zoals jij' Wat vooral gaaf is aangezien ze maatje 34/36 heeft en nu is ze een x jaloers op mij FUCKYEAH
Oud 05-06-2013, 10:28
Verwijderd
Goed laat ik maar gelijk daad bij het woord voegen JILLIAN BRING IT ON
Oud 05-06-2013, 10:28
Verwijderd
Een paar posts in dit topic doen wel weer wonderen
Oud 05-06-2013, 10:39
Verwijderd
Ja, ik hoop ook weer wat motivatie te vinden door hier weer te posten, toch een stukje zelfpijniging om wel te posten maar niet te shredden.
Oud 05-06-2013, 11:05
Verwijderd
Zo 25/30, het viel echt enorm mee Ik heb alleen moeite met een move die ook in 30 day shred zit en die ik toen (uiteindelijk) zonder problemen kon, maar m'n armpjes zijn een beetje aan het protesteren omdat ik de afgelopen twee weken te vaak niet geripd heb. Het is die move dat je in plank staat en je op je onderarmen moet laten zaken en je dan weer omhoog duwen. Echt uitermate frustrerend dat ik die niet twee rondjes proversie kan terwijl ik dat een maand geleden zonder problemen deed Tijd om weer spierballen te kweken.
Oud 05-06-2013, 11:06
Verwijderd
:lieverheesbeestaanmoedig: JE KUNT HET
Oud 05-06-2013, 11:06
Maaike.
Maaike. is offline
Ripped 2 net gedaan hehehehe Ik heb niet zoveel meer gepost afgelopen tijd maar ben nog steeds fanatiek aan het shredden en nu dus rippen.
Oud 05-06-2013, 11:47
indigo
indigo is offline
Lieveheersbeest, het is toch logisch dat je de afgelopen tijd niet geshred hebt? Ik ben vorige maand verhuisd en heb ook toen niks gedaan, maar verhuizen zelf kost al energie genoeg. Maar waarom denk je dat je zoveel verspeeld hebt? Je kunt toch gewoon weer bij level 1 beginnen om te kijken hoe dat gaat? En als je niet wilt, dan ga je niet .
Vandaag 9/30, morgen de 10e. Het gaat best goed, alleen opdrukken kan ik nog niet in de Natalie-stijl. Of wel, maar dan maar een paar keer en niet zo diep. Ben benieuwd naar level 2!
Oud 05-06-2013, 12:14
Verwijderd
Ja ik weet het ook wel, de afgelopen weken was het gewoon echt niet haalbaar en heb ik zelfs niet op de bank gezeten of tv gekeken. Dus wat dat betreft weet ik dat shredden er gewoon even niet in zat. Maar nu merk ik dat de stap om weer te beginnen best groot is, ook omdat ik nog een beetje aan het wennen ben aan ons veranderde leven nu we verhuisd zijn.
Dit weekend, dan begin ik weer. Zo, nu kan ik er niet meer onderuit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten