| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
stomme van runkeeper is dat ze iets hebben aangepast waardoor ie dus andere geluiden pauzeert; eerst deed ie dat niet.
De oogst voor vandaag: Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga ze wel posten tegen de tijd dat ik 3/4 hardloop (haha jog, en dat is nog een positieve benaming) ipv 1/2. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan wordt het straat want dat zijn zo'n beetje de opties hier in de buurt: park of straat.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
- doorgaans verharde weg, maar ik heb wel wat routes die door een stuk bos gaan.
|
|
|
Verwijderd
|
Evy les 3. Ik ben er nog niet helemaal over uit of in de ochtend lopen wat voor mij is, maar het park was leeg en het is prachtig weer en ik ben wakker, dus dat zijn wel allemaal pluspunten
Dat 3/4 van het park was afgesloten ivm een festival gisteravond en vanmiddag weer was wel een minpuntje
|
|
|
|
Verwijderd
|
Zooo, beetje verzaakt gister wegens studiestress (of nou ja, verzaakt, ik had echt geen tijd
), maar ik maak het zo goed met Evy les 4
|
|
|
|
|
altijd eerst zorgen dat ie "good" zegt bij GPS voordat je begint met lopen. Maar het verschilt ook erg per telefoon, mijn vorige had het best moeilijk met GPS maar mn nieuwe is naaaaaaaauwwwkeurig.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik stel Jillian ernstig teleur ben ik bang
Nu al een paar weken niks meer gedaan, wat kwam door de verhuizing, de inpakstress vooraf en daarna het settelen in ons nieuwe huis. En nu vind ik het zo moeilijk om het weer op te pakken... Dat komt enerzijds doordat ik nu meestal een uur later thuis ben dan eerst, waardoor ik meteen ga koken/eten, en doordat mijn vriend nu vaak al thuis is als ik thuiskom, maar anderzijds durf ik het ook niet meer zo goed... Heb zoveel verspeeld denk ik, en ik heb eigenlijk echt geen zin meer om te beginnen
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zit ook een beetje in een Jillian-dipje, maar ik wil perse ripped nog afmaken, dan heb ik twee programma's iig afgemaakt
Maar ik heb toen ik ziek was ernstig verzaakt en de afgelopen 3 dagen wel 2x Evy gedaan, maar Jillian helemaal laten zitten Dus ik ga zometeen rippen en morgen doe ik Evy en Ripped GEEN LAF GEDRAG ![]() ![]() Daarna ga ik 5 dagen zuipen en vreten Maar wel Evy lopen want er zijn gelukkig een hoop fanatieke hardlopers mee die ook allemaal gaan, dus dan vind ik dat ik ook 'moet' |
|
|
|
Verwijderd
|
Zo 25/30, het viel echt enorm mee
Ik heb alleen moeite met een move die ook in 30 day shred zit en die ik toen (uiteindelijk) zonder problemen kon, maar m'n armpjes zijn een beetje aan het protesteren omdat ik de afgelopen twee weken te vaak niet geripd heb. Het is die move dat je in plank staat en je op je onderarmen moet laten zaken en je dan weer omhoog duwen. Echt uitermate frustrerend dat ik die niet twee rondjes proversie kan terwijl ik dat een maand geleden zonder problemen deed Tijd om weer spierballen te kweken.
|
|
|
|
|
Lieveheersbeest, het is toch logisch dat je de afgelopen tijd niet geshred hebt? Ik ben vorige maand verhuisd en heb ook toen niks gedaan, maar verhuizen zelf kost al energie genoeg. Maar waarom denk je dat je zoveel verspeeld hebt? Je kunt toch gewoon weer bij level 1 beginnen om te kijken hoe dat gaat? En als je niet wilt, dan ga je niet
.Vandaag 9/30, morgen de 10e. Het gaat best goed, alleen opdrukken kan ik nog niet in de Natalie-stijl. Of wel, maar dan maar een paar keer en niet zo diep. Ben benieuwd naar level 2!
|
|
|
Verwijderd
|
Ja ik weet het ook wel, de afgelopen weken was het gewoon echt niet haalbaar en heb ik zelfs niet op de bank gezeten of tv gekeken. Dus wat dat betreft weet ik dat shredden er gewoon even niet in zat. Maar nu merk ik dat de stap om weer te beginnen best groot is, ook omdat ik nog een beetje aan het wennen ben aan ons veranderde leven nu we verhuisd zijn.
Dit weekend, dan begin ik weer. Zo, nu kan ik er niet meer onderuit. |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |