Advertentie | |
|
![]() |
||
stomme van runkeeper is dat ze iets hebben aangepast waardoor ie dus andere geluiden pauzeert; eerst deed ie dat niet.
De oogst voor vandaag: Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga ze wel posten tegen de tijd dat ik 3/4 hardloop (haha jog, en dat is nog een positieve benaming) ipv 1/2. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- doorgaans verharde weg, maar ik heb wel wat routes die door een stuk bos gaan.
|
Verwijderd
|
Evy les 3. Ik ben er nog niet helemaal over uit of in de ochtend lopen wat voor mij is, maar het park was leeg en het is prachtig weer en ik ben wakker, dus dat zijn wel allemaal pluspunten
![]() Dat 3/4 van het park was afgesloten ivm een festival gisteravond en vanmiddag weer was wel een minpuntje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zooo, beetje verzaakt gister wegens studiestress (of nou ja, verzaakt, ik had echt geen tijd
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
altijd eerst zorgen dat ie "good" zegt bij GPS voordat je begint met lopen. Maar het verschilt ook erg per telefoon, mijn vorige had het best moeilijk met GPS maar mn nieuwe is naaaaaaaauwwwkeurig.
|
Verwijderd
|
Ik stel Jillian ernstig teleur ben ik bang
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit ook een beetje in een Jillian-dipje, maar ik wil perse ripped nog afmaken, dan heb ik twee programma's iig afgemaakt
![]() ![]() Dus ik ga zometeen rippen en morgen doe ik Evy en Ripped ![]() GEEN LAF GEDRAG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo 25/30, het viel echt enorm mee
![]() ![]() |
![]() |
|
Lieveheersbeest, het is toch logisch dat je de afgelopen tijd niet geshred hebt? Ik ben vorige maand verhuisd en heb ook toen niks gedaan, maar verhuizen zelf kost al energie genoeg. Maar waarom denk je dat je zoveel verspeeld hebt? Je kunt toch gewoon weer bij level 1 beginnen om te kijken hoe dat gaat? En als je niet wilt, dan ga je niet
![]() Vandaag 9/30, morgen de 10e. Het gaat best goed, alleen opdrukken kan ik nog niet in de Natalie-stijl. Of wel, maar dan maar een paar keer en niet zo diep. Ben benieuwd naar level 2!
|
Verwijderd
|
Ja ik weet het ook wel, de afgelopen weken was het gewoon echt niet haalbaar en heb ik zelfs niet op de bank gezeten of tv gekeken. Dus wat dat betreft weet ik dat shredden er gewoon even niet in zat. Maar nu merk ik dat de stap om weer te beginnen best groot is, ook omdat ik nog een beetje aan het wennen ben aan ons veranderde leven nu we verhuisd zijn.
Dit weekend, dan begin ik weer. Zo, nu kan ik er niet meer onderuit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
30 Day Shred EN MEER - deel 5 Verwijderd | 500 | 22-08-2013 09:50 |