Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
We hebben nog niks gehoord van de makelaar over ons eindbod. Ze hebben tot morgen 12 uur.
Toch gaan we het meest cute huisje EVER bekijken morgen, of we ons biedingshuis nou krijgen of niet. kijk fiebie, is bij de gist/spiritusfabriek http://www.funda.nl/koop/delft/huis-...ab=true#foto-1 ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
en ons bod is afgeketst, dus helaas pindakaas en ze mogen het huis in hun kontje steken. Echt een raar makelaarskantoor hoor, eerst zeggen ze dat ze huizen vanaf de buitenkant(!) waarderen. Het is me opgevallen dat al die huizen daar in de buurt van hen voor dezelfde prijs weggaan, ongeacht de staat. Dan zegt die vent tegen ons 'ja er kan max 10 van de prijs af.'. Een week later komt hij met het verhaal 'max 10 tot 15'. Wij hebben veel lager ingezet maar ons eindbod is 15 eraf. Nu willen ze weer niet verder gaan dan 10. Nou dan niet, zoek maar een andere gek die zin heeft om die ouwe klerezooi op te lappen. Wij waren echt bereid er veel geld in te stoppen, maar goed.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd