Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:
:grafstemmingboks:
Yeah!
Advertentie
Oud 03-06-2013, 09:55
Verwijderd
*liefde rondstrooit*

Ik ga vanavond eindelijk weer seks hebben, hu hu hu. Dat wil zeggen als niet een van ons voortijdig in slaap valt.
Oud 03-06-2013, 09:56
Verwijderd
Oh ja ik moet jullie nog wat vertellen
Oud 03-06-2013, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Oh ? Schiet eens op dan!
Oud 03-06-2013, 09:59
Verwijderd
Ik wilde zeggen VERTEL VERTEL maar daar was de pm al!
Oud 03-06-2013, 10:06
Verwijderd
Ja wat zijn we toch ongeduldige wezens he.
Oud 03-06-2013, 10:09
Verwijderd
Dat krijg je met dat soort nieuwsgierigmakende posts.
Oud 03-06-2013, 10:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja zeg, post dat eens even niet hier als je het niet hier vertelt
Oud 03-06-2013, 10:22
Verwijderd
Ik ben m'n pandapunten kwijt
Oud 03-06-2013, 10:24
Verwijderd
He schwessie ik was vanmorgen bij het loket van ons haagse tram bedrijf en werd geholpen door
B. oe. ba. Hij zei 'he jij bent er één van Joyce he?! Dat kan ik zien'
Oud 03-06-2013, 10:29
Verwijderd
Ik zie door de Verdragen de relevante wetgeving niet meer Damn you internationale samenleving
Oud 03-06-2013, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zie door de Verdragen de relevante wetgeving niet meer Damn you internationale samenleving

Dat vind ik nou een van de coole dingen van mijn werk he, dat ik dat a) moet gaan doorzien, steeds opnieuw en b) het zo logisch en systematisch mogelijk in elkaar zet (op nationaal niveau dan).
Oud 03-06-2013, 10:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
He schwessie ik was vanmorgen bij het loket van ons haagse tram bedrijf en werd geholpen door
B. oe. ba. Hij zei 'he jij bent er één van Joyce he?! Dat kan ik zien'
Hahahaha lol
Oud 03-06-2013, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha lol
ik zag er natuurlijk weer uit als een verlept oostblokhoertje met windhaar en panda-ogen ;x

maar goed, het is niet dat hij nou zo aantrekkelijk is.
Oud 03-06-2013, 10:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben m'n pandapunten kwijt
Ik vermoedde al zoiets
Oud 03-06-2013, 10:47
Verwijderd
We hebben nog niks gehoord van de makelaar over ons eindbod. Ze hebben tot morgen 12 uur.
Toch gaan we het meest cute huisje EVER bekijken morgen, of we ons biedingshuis nou krijgen of niet.
kijk fiebie, is bij de gist/spiritusfabriek http://www.funda.nl/koop/delft/huis-...ab=true#foto-1
Oud 03-06-2013, 10:50
Verwijderd
ik wil de kamer hebben die er als eetkamer opstaat. Wandje erin gooien voor de badkamer.
Maar het zal me niets verbazen als dat huis binnen no time weg is voor de vraagprijs. Oud burgemeestershuisje, unieke locatie blablabla daar geilen mensen op.
Oud 03-06-2013, 10:51
Verwijderd
'alle kamers beneden hebben een plafondhoogte van 3.20'
space voor een vide.
Oud 03-06-2013, 10:55
Verwijderd
Citaat:
'alle kamers beneden hebben een plafondhoogte van 3.20'
space voor een vide.
Wauw, supergaaf
Oud 03-06-2013, 10:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mooi huisje vooral die woonkamer, prachtig mooie ruimte!
Oud 03-06-2013, 11:01
Verwijderd
ja he. én in ons budget
Oud 03-06-2013, 11:01
Verwijderd
maar voor hetzelfde geld gaan ze akkoord met het bod voor het andere huis en zit ik hier nu voor niks te dagdromen!
Oud 03-06-2013, 11:04
Verwijderd
Het is dan wel te hopen dat jij geen lampen hoeft te vervangen Pip
Oud 03-06-2013, 11:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik zag er natuurlijk weer uit als een verlept oostblokhoertje met windhaar en panda-ogen ;x

maar goed, het is niet dat hij nou zo aantrekkelijk is.
Ja, lekker boeiend ik weet niet of hij een van mijn ouders nog spreekt hoor, ook.
Citaat:
We hebben nog niks gehoord van de makelaar over ons eindbod. Ze hebben tot morgen 12 uur.
Toch gaan we het meest cute huisje EVER bekijken morgen, of we ons biedingshuis nou krijgen of niet.
kijk fiebie, is bij de gist/spiritusfabriek http://www.funda.nl/koop/delft/huis-...ab=true#foto-1
Gaaf
Oud 03-06-2013, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Het is dan wel te hopen dat jij geen lampen hoeft te vervangen Pip
nee dat wordt dan een extra hoge ladder kopen
Oud 03-06-2013, 11:19
Verwijderd
ik heb iets bij breaking bad gezien dat nooit meer van mijn netvlies afgaat

Spoiler
Oud 03-06-2013, 11:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik durf niet op je spoiler te klikken, want ik denk dat je voorloopt ik zit nog in s1.
Oud 03-06-2013, 11:27
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Oud 03-06-2013, 12:18
Verwijderd
Vanmiddag even naar een vriendin die zich de pleures verveelt.
Oud 03-06-2013, 12:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Game of Thrones-tijd
Oud 03-06-2013, 12:32
Qimm
Qimm is offline
oeh ja *kan niet wachten tot vanavond*
Oud 03-06-2013, 12:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg jaaaaaaaa, straks maar even dl
Oud 03-06-2013, 12:52
Verwijderd
Hahaha bam, 1380 woorden, bijna klaar en het lijkt ook nog ergens op. Als ik onder werktijd (of na werktijd) nog even een uurtje er aan kan zitten en de bronvermelding op orde kan maken ben ik gewoon klaar en hoef ik morgen helemaal niet belachelijk vroeg op

I ruleeee.
Oud 03-06-2013, 13:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
GoT <3
Oud 03-06-2013, 13:51
pixie
pixie is offline
Citaat:
Wat prachtig! Die keuken! Alles! Zo lievvvvvvvvvv
Oud 03-06-2013, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Ik durf niet op je spoiler te klikken, want ik denk dat je voorloopt ik zit nog in s1.
nee, mijn spoiler gaat over een aflevering ergens in s02.
Ik wist niet dat je ook keek
Oud 03-06-2013, 15:13
Verwijderd
en ons bod is afgeketst, dus helaas pindakaas en ze mogen het huis in hun kontje steken. Echt een raar makelaarskantoor hoor, eerst zeggen ze dat ze huizen vanaf de buitenkant(!) waarderen. Het is me opgevallen dat al die huizen daar in de buurt van hen voor dezelfde prijs weggaan, ongeacht de staat. Dan zegt die vent tegen ons 'ja er kan max 10 van de prijs af.'. Een week later komt hij met het verhaal 'max 10 tot 15'. Wij hebben veel lager ingezet maar ons eindbod is 15 eraf. Nu willen ze weer niet verder gaan dan 10. Nou dan niet, zoek maar een andere gek die zin heeft om die ouwe klerezooi op te lappen. Wij waren echt bereid er veel geld in te stoppen, maar goed.
Oud 03-06-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Wat prachtig! Die keuken! Alles! Zo lievvvvvvvvvv
hahaha ik vind het wel een anneke huisje ook ja
Oud 03-06-2013, 15:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een gezeur zeg, jammer dat het niet doorging Maar misschien kan je nou wel dat schattige huisje kopen
Oud 03-06-2013, 15:22
Verwijderd
ja! Zo op het eerste gezicht hoeft daar ook niet zo gigantisch veel aan gedaan te worden! Qua basisdingen dan.
Oud 03-06-2013, 15:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nee, mijn spoiler gaat over een aflevering ergens in s02.
Ik wist niet dat je ook keek
Ja, met Floris maar we hebben al een tijdje niet afgesproken, dus daarom loop ik zo achter.
Citaat:
en ons bod is afgeketst, dus helaas pindakaas en ze mogen het huis in hun kontje steken. Echt een raar makelaarskantoor hoor, eerst zeggen ze dat ze huizen vanaf de buitenkant(!) waarderen. Het is me opgevallen dat al die huizen daar in de buurt van hen voor dezelfde prijs weggaan, ongeacht de staat. Dan zegt die vent tegen ons 'ja er kan max 10 van de prijs af.'. Een week later komt hij met het verhaal 'max 10 tot 15'. Wij hebben veel lager ingezet maar ons eindbod is 15 eraf. Nu willen ze weer niet verder gaan dan 10. Nou dan niet, zoek maar een andere gek die zin heeft om die ouwe klerezooi op te lappen. Wij waren echt bereid er veel geld in te stoppen, maar goed.
Jammer!
Oud 03-06-2013, 15:27
Verwijderd
Ik heb net Jurassic park gezien.

Spoiler
Oud 03-06-2013, 15:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ohja dat was best cool Maar alles behalve eng of smerig ofzo; vond het heel hilarisch

Citaat:
Game of Thrones-tijd
Citaat:
oeh ja *kan niet wachten tot vanavond*
Citaat:
Omg jaaaaaaaa, straks maar even dl
Zakdoekjes gereed!
Oud 03-06-2013, 15:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb net Jurassic park gezien.

Spoiler
Hangt het themamuziekje al/nog in je hoofd?
Oud 03-06-2013, 15:40
Verwijderd
Op de fiets heel eventjes, maar nog voor ik halverwege was, was ik hem kwijt. En nu weet ik al niet eens meer hoe die ging..
Oud 03-06-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ohja dat was best cool Maar alles behalve eng of smerig ofzo; vond het heel hilarisch
hilarisch nog wel nou als ik het van te voren had geweten had ik wel even mijn vingers voor mijn ogen gedaan. Toen ze het met die verrekijkers van verderop zagen snapte ik niet wat er aan de hand was nog.
en ik ben ook niks gewend verder
Oud 03-06-2013, 15:44
Verwijderd
Ik wil nieuwe afleveringen van Breaking Bad
Oud 03-06-2013, 15:47
Verwijderd
Ik heb het al zo lang niet meer gezien, geen idee waar -in seizoen 2- we waren. Carn?
Oud 03-06-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Dat is een echt een gaaf huis. Leuker dan wat wij hebben gekocht.
Oud 03-06-2013, 16:00
Verwijderd
Skyler ziet er wel lekker uit trouwens
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten