Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kom maar niet op de titel van een sci-fiboek dat ik een tijd geleden las. Het was een klassieker en ging over een bizar nieuw plantenras dat de aarde overneemt. Het zijn wandelende planten/peulen? en hebben een soort lange zweeptongen waarmee ze mensen vermoorden. En het is niet Invasion of the Body Snatchers. Iemand?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik walg er nog steeds van dat iemand me bijna 2 jaar geleden heeft geprobeerd te zoenen en dat ik nog geen seconde een tong voelde, dus een hele nacht seksen zou me emotioneel te veel upfucken.
||
Citaat:
![]() Ik was overigens net vlakbij je huis. Ben naar de bios geweest en ik had bijna een feminist-rage momentje. Star Trek, zaal vol met mannelijke nerdies, kom ik daar binnen met 2 hete chicks, zeggen de dudes naast ons "Hee, dit is wel een mannenfilm hoor!". Sterf, mongoloid! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik ook niet als het even kan, ik wil errug graag mijn vrijheid behouden en niet afhankelijk zijn van anderen of een programma. Een vriend van mij gaat overigens rustig alleen op vakantie, maar dat lijkt me net weer wat te saai
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
vooral een groep vreemden, ik ben 2 jaar geleden ook met 7 man op vakantie geweest, we hadden 2 huur auto's en dat gaf iedereen voldoende vrijheid om zelf z'n vakantie in te vullen. We hebben dingen als groep gedaan, maar ook als deelgroepen omdat niet iedereen van wandelen, quadrijden of eindeloos strandliggen etc. houdt
|
|