Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2013, 21:00
Lorelei
Lorelei is offline
Macrador: een miljoen is niet heel erg veel geld hoor. Nou ja, het is wel veel geld maar het is niet alsof een miljoen oneindig veel geld is waar je alles maar mee kunt doen.
Oud 06-06-2013, 21:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mmmmmmmmm spekkoek <3
Nu heb je me heel jaloers gemaakt
Oud 06-06-2013, 21:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nu heb je me heel jaloers gemaakt
Sorry
Oud 06-06-2013, 21:02
Lorelei
Lorelei is offline
Hahaha god, ik was net aan de telefoon met m'n moeder en ik vroeg hoe het ging. Haar antwoord was onbedoeld fout "Ja heel goed, heb net je broertje op de bus naar Auschwitz gezet..." We waren er allebei even stil van en kwamen daarna echt niet meer bij van het lachen. Ook omdat alles wat je erna zegt nóg veel fouter klinkt ("mja, en daarna lekker naar het strand gegaan").
Oud 06-06-2013, 21:03
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Macrador: een miljoen is niet heel erg veel geld hoor. Nou ja, het is wel veel geld maar het is niet alsof een miljoen oneindig veel geld is waar je alles maar mee kunt doen.
Dat denk ik ook helemaal niet.
Oud 06-06-2013, 21:13
Verwijderd
Hoe leg je iemand vriendelijk uit dat je geen hoe maak-ik-van-mijn-ogen-een-poppenkast-voor-gala-filmpjes hoeft duidelijk?
Oud 06-06-2013, 21:14
Verwijderd
wat
Oud 06-06-2013, 21:15
Macrador
Macrador is offline
Ik zou wel eens willen zien hoe je een hele poppenkast van je ogen maakt
Oud 06-06-2013, 21:15
Verwijderd
Oke, dan op de botte manier. Nu hopen dat ik morgen gen ruzie heb.
Oud 06-06-2013, 21:18
Verwijderd
Ik snap dit niet. Ook niet na vier keer lezen.
Oud 06-06-2013, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel eens willen zien hoe je een hele poppenkast van je ogen maakt
De moeder van een vriendin kan dat goed. En zit die vriendin mij tips te geven, omdat ik bijna nooit make-up draag.

Ten eerste: ik draag bijna geen make-up, maar weet wel hoe ik moet opmaken.
Ten tweede: mijn ogen kunnen niet tegen die poppenkast.
Oud 06-06-2013, 21:20
Macrador
Macrador is offline
Euh Sadye het woord poppenkast is een beetje niet logisch in die zinnen. Bedoel je heel tuttig?
Oud 06-06-2013, 21:22
Verwijderd
Weet ik.
Nou ja kermisogen kan je er ook van maken.

Ja je weet, zo sterk je ogen opmaken met kleurtjes en lijntjes, waardoor die extra veel opvallen. Alleen dan te. Waardoor het niet meer mooi is.
Oud 06-06-2013, 21:39
Verwijderd
Ik snapte het wel. Ik geloof dat je zo nu en dan wat Limburgse spreektaal gebruikt Sadye, ik zie wel vaker zinnen die ik kan thuisbrengen maar niet voor iedereen even logisch zijn.
Oud 06-06-2013, 22:05
Carn
Carn is offline

Oud 06-06-2013, 22:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kom maar niet op de titel van een sci-fiboek dat ik een tijd geleden las. Het was een klassieker en ging over een bizar nieuw plantenras dat de aarde overneemt. Het zijn wandelende planten/peulen? en hebben een soort lange zweeptongen waarmee ze mensen vermoorden. En het is niet Invasion of the Body Snatchers. Iemand?
Oud 06-06-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Ik kom maar niet op de titel van een sci-fiboek dat ik een tijd geleden las. Het was een klassieker en ging over een bizar nieuw plantenras dat de aarde overneemt. Het zijn wandelende planten/peulen? en hebben een soort lange zweeptongen waarmee ze mensen vermoorden. En het is niet Invasion of the Body Snatchers. Iemand?
Triffids. The day of the.
Oud 06-06-2013, 22:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond 'm ook net ja, maar bedankt
Oud 06-06-2013, 22:20
Verwijderd
Goed boek
Oud 06-06-2013, 22:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kon 'm ook wel erg waarderen ja
Oud 07-06-2013, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk indecent proposal, zouden jullie voor een miljoen met een vreemde een nacht seksen?
duh.
voor minder ook wel. Bijvoorbeeld het hypotheekbedrag.
Oud 07-06-2013, 00:15
Verwijderd
maar goed, neuken boeit me dan ook geen ene flikker he, en ik voor zoveel geld zet ik mijn haat tegen pijpen ook wel even opzij. Mijn eigen werk is viezer.
Oud 07-06-2013, 00:20
Verwijderd
Eigenlijk is mijn starttarief 10.000 euro, dat durf ik wel gewoon te zeggen. Dus rijke wanhopige viespeuken naamzoek.
Oud 07-06-2013, 00:53
Verwijderd
Morgen de hypotheker bellen om die shit te laten regelen. Zoals bouwtechnische keuring. Er kunnen nog zoveel dingen misgaan voor je de sleutel in je handen hebt
Oud 07-06-2013, 00:54
Verwijderd
nou ja, het is wel weer grappig dat zoals altijd ik me instel op een negatieve afloop en anne louter positief is en het wel ergens in het midden zal eindigen
Oud 07-06-2013, 03:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kijk indecent proposal, zouden jullie voor een miljoen met een vreemde een nacht seksen?
Citaat:
Natuurlijk. Wie zou dat nu niet doen voor een miljoen? Hele hele rijke mensen misschien?
Deze vraag is mij wel eens eerder gesteld en toen ging het zelfs om meer geld (en om Brad Pitt, als ik me niet vergis) en toch is het antwoord dan nee. Hoewel ik het geld heul goed kan gebruiken is een hele nacht seksen best lang en aangezien ik er niet eens tegen kan als iemand me een knuffel geeft, zou het geen goed idee zijn. Ik zou niet met mezelf kunnen leven.
Ik walg er nog steeds van dat iemand me bijna 2 jaar geleden heeft geprobeerd te zoenen en dat ik nog geen seconde een tong voelde, dus een hele nacht seksen zou me emotioneel te veel upfucken.
Oud 07-06-2013, 03:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Morgen de hypotheker bellen om die shit te laten regelen. Zoals bouwtechnische keuring. Er kunnen nog zoveel dingen misgaan voor je de sleutel in je handen hebt
Fucking spannend yo! Het komt vast wel goed.
Ik was overigens net vlakbij je huis. Ben naar de bios geweest en ik had bijna een feminist-rage momentje.
Star Trek, zaal vol met mannelijke nerdies, kom ik daar binnen met 2 hete chicks, zeggen de dudes naast ons "Hee, dit is wel een mannenfilm hoor!". Sterf, mongoloid!
Oud 07-06-2013, 06:56
Verwijderd
Ik zou echt wel voor een miljoen met iemand neuken, als het niet een al te vieze gast is. Hallo een miljoen, daar moet je jaaaren rotwerk voor doen.
Oud 07-06-2013, 07:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben met umberto ja
Oud 07-06-2013, 07:14
Verwijderd
Ja dat zijn de meesten ja.
Oud 07-06-2013, 07:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Worktaim!
Oud 07-06-2013, 09:23
Hazel
Hazel is offline
Ugh, ik heb vannacht echt geen oog dichtgedaan.
Oud 07-06-2013, 09:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mwah, valt wel mee hoor . Gewoon de tijd nemen en als je denkt dat iets te lang duurt meteen bellen. Ik belde op een gegeven moment 2x per dag de hypotheekdesk om te vragen hoe het er voor stond.
Oud 07-06-2013, 09:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja dat zijn de meesten ja.
Ik niet
Oud 07-06-2013, 11:43
Verwijderd
Ik dacht wat hoor ik toch. Hebben ze bij de buren Kinderen voor kinderen opstaan <3
Oud 07-06-2013, 11:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat 'groepssaai' in de titel hè, het is dat er ook nog 'op' bij staat, anders zou ik het steeds als groepsseks
lezen
Oud 07-06-2013, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Dat 'groepssaai' in de titel hè, het is dat er ook nog 'op' bij staat, anders zou ik het steeds als groepsseks
lezen
Dat is ook steeds mijn associatie ja
Oud 07-06-2013, 12:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
'Op groepsseks' kan natuurlijk ook, als het een soort hobby dan wel cursus is.
Oud 07-06-2013, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
De kans dat ik op groepsreis ga is groter dan dat ik op groepsseks ga overigens, mochten jullie het je nog afvragen.
Oud 07-06-2013, 12:20
Qimm
Qimm is offline
groepsseks-reizen wellicht?
Oud 07-06-2013, 12:26
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De kans dat ik op groepsreis ga is groter dan dat ik op groepsseks ga overigens, mochten jullie het je nog afvragen.
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger zou vinden. Ik zou nooit op groepsreis gaan.
Oud 07-06-2013, 12:29
Qimm
Qimm is offline
ik ook niet als het even kan, ik wil errug graag mijn vrijheid behouden en niet afhankelijk zijn van anderen of een programma. Een vriend van mij gaat overigens rustig alleen op vakantie, maar dat lijkt me net weer wat te saai
Oud 07-06-2013, 12:29
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
ik ook niet als het even kan, ik wil errug graag mijn vrijheid behouden en niet afhankelijk zijn van anderen of een programma. Een vriend van mij gaat overigens rustig alleen op vakantie, maar dat lijkt me net weer wat te saai
Dit ja. Lijkt me vreselijk om me aan te moeten passen aan een hele groep mensen.
Oud 07-06-2013, 12:35
Qimm
Qimm is offline
vooral een groep vreemden, ik ben 2 jaar geleden ook met 7 man op vakantie geweest, we hadden 2 huur auto's en dat gaf iedereen voldoende vrijheid om zelf z'n vakantie in te vullen. We hebben dingen als groep gedaan, maar ook als deelgroepen omdat niet iedereen van wandelen, quadrijden of eindeloos strandliggen etc. houdt
Oud 07-06-2013, 12:37
Hazel
Hazel is offline
Ja, dat zou ik me dan nog wel kunnen voorstellen. Maar goed, volgens mij is de discussie al lang en breed gevoerd en zijn we weer late to teh party, Qimm
Oud 07-06-2013, 12:41
Qimm
Qimm is offline
oh ja, ik haak altijd maar gewoon in waar het op de laatste pagina over gaat
Oud 07-06-2013, 13:03
Verwijderd
Een groep vreemden kan juist ook wel relaxed uitpakken volgens mij. Je kent elkaar nog niet goed genoeg om elkaar echt te irriteren, en dat het allemaal wat meer oppervlakkig blijft, draagt daar ook aan bij. Dat kun je kut vinden, maar het kan ook juist heel fijn zijn
Oud 07-06-2013, 13:07
Verwijderd
op naar de kapper, want vanavond gala
Oud 07-06-2013, 13:53
Verwijderd
Ik had zin in paupermuziek, dus besloot eens wat van de Toppers op te zoeken. Maar sommige dingen zijn echt veel erger dan ik dacht, vooral van dit filmpje krijg ik kippenvel van de ergheid.
Die teksten, die mensen, dat meegedein *cringet*

Oud 07-06-2013, 13:59
Verwijderd
Ze doen ook alleen maar medleys.

Hollandse Hit Klassiekers medley
Feest Medley
Frans Bauer Medley
André Hazes Medley
Disco Classics Medley
Ode aan Geer Party Medley
Ode aan Jan Smit Medley
Volendam Medley