Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2013, 23:16
Turk February
Turk February is offline
Ik had natuurlijk eigenlijk moeten zeggen: "Ja, dat vind ik heel prettig."
Oud 07-06-2013, 23:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hou van jouw verhalen Turk jij ontmoet altijd van die bizarre figuren.
Oud 08-06-2013, 00:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had natuurlijk eigenlijk moeten zeggen: "Ja, dat vind ik heel prettig."
Wat heb je wel geantwoord?
Oud 08-06-2013, 00:07
Verwijderd
Terug van hdt gala. nu doet mijn rechter lies mega veel pijn. want voeten martelen op hoge hakken is meh. galafotos volgen nog.
Oud 08-06-2013, 00:09
Verwijderd
het doet echt facking pijn, k heb tranen in mn ogen ervan
Oud 08-06-2013, 00:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
God, ik heb me vanavond op een barbecue toch een jongen ontmoet. De hele avond was ie seksistische en racistische grappen aan het maken, maar toen ik een redelijk milde grap maakte over die Ruben en Julian, vond ie dat meteen een te 'gevoelig onderwerp'. En toen ik naar verstandelijk gehandicapte kinderen refereerde als 'kinderen die beter een abortus hadden kunnen zijn,' zei hij: "wacht maar tot het leven jou een keer te grazen neemt."
Ja, maar racisme en seksisme zijn van alle tijden, dus dat kan gewoon. Dat is traditie! Je kan toch niet zomaar grappen gaan maken over mensen die het echt moeilijk hebben, zoals gehandicapten, dode kinderen of Amerikanen? Jezus man, denk es na!
Oud 08-06-2013, 00:17
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat heb je wel geantwoord?
"Dat zeg ik toch niet?" En verder gewoon een diplomatieke discussie waarin ik hem erop wees dat martelen nooit is bewezen als effectieve methode om informatie te krijgen.
Oud 08-06-2013, 00:17
Verwijderd
Best een raar topic. Er staan allemaal dingen in die juist helemaal niet saai zijn, zoals 112 bellen of met de auto door de wastunnel.
Oud 08-06-2013, 02:25
Verwijderd
Citaat:
de hele post, of de bijgevoegde smiley?
Het feit dat iemand zin heeft om te kamperen.
Citaat:
Mijn vriend wil met mij gaan kamperen deze zomer, maar dat lijkt me zo verschrikkelijk.
Dat is ook zo.
Citaat:
Wat vinden jullie van jullie tenen?
Dat hangt van mijn nagels af. Er is een moment dat ze niet te lang, niet te kort maar perfect zijn. Als dat zo is vind ik mijn tenen best lief.
De vrouwenkant van annes familie, die hebben echt schaamtenen. Dikke rare misvormde bolletjes. Ik verbaas me er vaak over hoe schaamteloos ze die dingen tentoonstellen in slippers en peeptoe schoenen.
Citaat:
God, ik heb me vanavond op een barbecue toch een jongen ontmoet. De hele avond was ie seksistische en racistische grappen aan het maken, maar toen ik een redelijk milde grap maakte over die Ruben en Julian, vond ie dat meteen een te 'gevoelig onderwerp'. En toen ik naar verstandelijk gehandicapte kinderen refereerde als 'kinderen die beter een abortus hadden kunnen zijn,' zei hij: "wacht maar tot het leven jou een keer te grazen neemt."

Later vond letterlijk de volgende dialoog plaats:

Ik: "Ik vind het verkeerd dat de Amerikanen gemarteld hebben om Bin Laden te vinden."
Hij: "Oh, maar je vindt het wel oké dat mensen vliegtuigen in gebouwen vliegen?"

DAT ZEI HIJ LETTERLIJK.
Oud 08-06-2013, 07:42
Verwijderd
Citaat:
lekker kamperen
Citaat:
Mijn vriend wil met mij gaan kamperen deze zomer, maar dat lijkt me zo verschrikkelijk.
Kamperen is niet zo'n ramp an sich. Als het lekker weer is en je zit buiten met een kampvuurtje en 'n biertje is het altijd goed.

Citaat:
Wat vinden jullie van jullie tenen?
Mijn teen is ontstoken en de andere stootte ik vandaag ook dus daar zit een scheur in mijn nagel in. Niet handig allemaal, dat mooie weer waardoor ik mijn tenen dus gemakkelijk tegen allerlei deuren en tafel- en stoelpoten stoot
Oud 08-06-2013, 07:50
Verwijderd
Ik heb rare grote tenen. Ze wijzen naar boven en zijn kort en breed (net als ik zelf hihihaha). Mensen vinden ze denk ik lelijk, maar ik heb geen mening over mijn tenen en draag zonder schaamte sandalen en slippers@!
Oud 08-06-2013, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bij een b&b altijd bang dat je dan moet ontbijten met die mensen samen of met andere logees
Dat hebben wij nog nooit gehad. In alle B&B's waar ik ben geweest (stuk of 10 denk ik) hadden we een eigen tafeltje in de ontbijtkamer. Zou het ook niet prettig vinden als je echt bij mensen in de keuken zit ofzo, maar mijn ervaring is dat ze hun eigen privéruimtes echt gescheiden houden van de gasten.
Oud 08-06-2013, 08:07
Verwijderd
Ik heb vooral kleine tenen, waardoor ik een onmogelijk klein stukje nagel op mijn kleinste teen heb. Als ik mijn teennagels wil lakken, smokkel ik altijd een beetje en lak mijn teen wat mee
Oud 08-06-2013, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Dat hebben wij nog nooit gehad. In alle B&B's waar ik ben geweest (stuk of 10 denk ik) hadden we een eigen tafeltje in de ontbijtkamer. Zou het ook niet prettig vinden als je echt bij mensen in de keuken zit ofzo, maar mijn ervaring is dat ze hun eigen privéruimtes echt gescheiden houden van de gasten.
Ah, ok. Bij de b&b's in dat ene tv programma gingen de eigenaars steeds aanschuiven bij de gasten
Oud 08-06-2013, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vooral kleine tenen, waardoor ik een onmogelijk klein stukje nagel op mijn kleinste teen heb. Als ik mijn teennagels wil lakken, smokkel ik altijd een beetje en lak mijn teen wat mee
ha dat doe ik ook bij mijn kleine teentjes! Die tenen zijn sowieso tamelijk misvormd, ze zijn helemaal krom, wijzen naar buiten en de mininageltjes zijn van een heel andere structuur dan de rest.
Oud 08-06-2013, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Als ik mijn kleineteennagels knip dan zijn ze onzichtbaar
Oud 08-06-2013, 08:26
Verwijderd
Haha wat goed dat er hier lotgenoten zijn
Oud 08-06-2013, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Ah, ok. Bij de b&b's in dat ene tv programma gingen de eigenaars steeds aanschuiven bij de gasten
Oh dat is zo'n Nederlands programma waarbij drie koppels bij elkaar gaan logeren toch?
Nouja, mijn ervaring is alleen met Engelse B&B's, misschien dat het in NL wel anders gaat...
Oud 08-06-2013, 08:29
Verwijderd
Ik stel me altijd voor dat mensen met een hekel aan kamperen alleen op van die veldjescampings zonder privacy en zonder natuur zijn geweest

Edit: gras en heggetjes tellen niet als natuur
Oud 08-06-2013, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is zo'n Nederlands programma waarbij drie koppels bij elkaar gaan logeren toch?
Nouja, mijn ervaring is alleen met Engelse B&B's, misschien dat het in NL wel anders gaat...
Ja, precies. Misschien komt het ook wel door de opzet van het programma.
Oud 08-06-2013, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Ik stel me altijd voor dat mensen met een hekel aan kamperen alleen op van die veldjescampings zonder privacy en zonder natuur zijn geweest

Haha hoe moet ik het dan voor me zien?
Oud 08-06-2013, 08:41
Qimm
Qimm is offline
Ik hou wel van kamperen! Ben er groot mee geworden. Ben echter nog nooit op een veldjescamping geweest. Dat lijkt me wel stom. De campings waar ik geweest ben lijken meer op dorpen. Allemaal straten en iedereen heeft zn eigen perceel
Oud 08-06-2013, 08:49
Verwijderd
Ja precies, en dat er tussen de tentplekken een stukje bos zit, en dat er een zwembad, -vijver of -zee is
Oud 08-06-2013, 08:53
Verwijderd
moet wel zeggen dat het lang lang geleden is dat ik echtg op vakantie ben geweest op een camping. Op vakantie gaan doen we tegenwoordig meer in hotels. Stelletje luxebeesten hier.
Oud 08-06-2013, 08:55
Verwijderd
Voor je net opgezette tentje zitten in een gammel stoeltje met een glas wijn is gewoon het ultieme vakantiegevoel <3
Oud 08-06-2013, 08:58
Verwijderd
5uur geslapen, we kunnen er weer tegenaan
Oud 08-06-2013, 08:58
Verwijderd
Oh! Vannacht heb ik op mijn beurt over Pip gedroomd. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar we waren op een soort zomerkamp, en Pip organiseerde een playbackshow oid, en ik moest jureren. Een deel ervan was ook in een zwembad. Er waren vier synchroondanseressen en ik moest kiezen wie de beste was, en toen zei ik van een van de meisjes dat zij "het" had, en toen was ze me heel dankbaar.
Oud 08-06-2013, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Voor je net opgezette tentje zitten in een gammel stoeltje met een glas wijn is gewoon het ultieme vakantiegevoel <3
Oke, dat klinkt best romantisch
Oud 08-06-2013, 09:49
Turk February
Turk February is offline
De laatste keer dat ik kampeerde was ik vijftien, dat was met schoolkamp. Een week wandelen door de Vercors en dan 's avonds je tent opzetten. Dat was wel leuk. Een gewone camping lijkt me eigenlijk niks.
Oud 08-06-2013, 09:56
Verwijderd
Citaat:

Ik zag laatst vakantiefoto's van iemand die kamperen haat en 1x was gaan kamperen... De camping was een grasveld, de tenten stonden allemaal naast elkaar, wat caravans met enorme voortenten ertussen... Ja, geen wonder dat je daar een hekel aan hebt
Oud 08-06-2013, 10:40
Verwijderd
I love kamperen! Maar dan wel in een bos of aan een rivier of ergens met heel veel gras en bomen. En ergens waar (bijna) geen caravans staan. Al vind ik Fransen met caravans minder erg dan Nederlanders.
Oud 08-06-2013, 10:41
Verwijderd
Oh en campings waar je vuurtjes mag maken en waar behalve sanitair niks is. Helaas moet ik de hele zomer werken.
Oud 08-06-2013, 10:59
Verwijderd
Festivalkamperen
Oud 08-06-2013, 11:02
Verwijderd
Citaat:

Later vond letterlijk de volgende dialoog plaats:

Ik: "Ik vind het verkeerd dat de Amerikanen gemarteld hebben om Bin Laden te vinden."
Hij: "Oh, maar je vindt het wel oké dat mensen vliegtuigen in gebouwen vliegen?"

DAT ZEI HIJ LETTERLIJK.
Dit soort retoriek is toch schering en inslag? Of ken ik gewoon meer geretardeerde mensen dan jij
Oud 08-06-2013, 11:09
Verwijderd
Kamperen in Noorwegen was superleuk. Kamperen op festivals heeft ook wel wat. Kamperen op Nederlandse campings lijkt me heel erg stom.
Oud 08-06-2013, 11:12
Verwijderd

Oud 08-06-2013, 11:18
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had gisteren een soort gala-ding. Dat was leuk. Eindelijk weer eens een goed excuus om een mooie jurk aan te doen
Oud 08-06-2013, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Kamperen in Noorwegen was superleuk. Kamperen op festivals heeft ook wel wat. Kamperen op Nederlandse campings lijkt me heel erg stom.
Ik heb in Limburg altijd heel fijn gekampeerd op boerderijcampings
Oud 08-06-2013, 11:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Best een raar topic. Er staan allemaal dingen in die juist helemaal niet saai zijn, zoals 112 bellen of met de auto door de wastunnel.
Ik vind het altijd grappig om topics van lang geleden te lezen om al die bekende namen te zien
Oud 08-06-2013, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Oh en campings waar je vuurtjes mag maken en waar behalve sanitair niks is. Helaas moet ik de hele zomer werken.
Dit ja, helemaal <3

Of trouwens, een meertje in de buurt om in te zwemmen is stiekem wel fijn
Oud 08-06-2013, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Ik hou wel van kamperen! Ben er groot mee geworden. Ben echter nog nooit op een veldjescamping geweest. Dat lijkt me wel stom. De campings waar ik geweest ben lijken meer op dorpen. Allemaal straten en iedereen heeft zn eigen perceel
Dat vind ik dan weer walgelijk. Van die heggetjes om je plek heen. Meestal nog belachelijk kleine plaatsen ook.
Verwijderd
Ah ja, Limburg kan nog wel Ik bedoelde meer van die troosteloze campings waar iedereen bij elkaar op zo'n treurig grasveldje staat.
Verwijderd
Oud 08-06-2013, 11:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat vind ik dan weer walgelijk. Van die heggetjes om je plek heen. Meestal nog belachelijk kleine plaatsen ook.
Inderdaad. Ik sta dan liever op een veldjescamping waar je gewoon lekker een eigen plek kunt zoeken tussen de bomen en de (chaotisch geplaatste) tenten.
Oud 08-06-2013, 11:24
Verwijderd
Hoe denken jullie dan over chaletjes? Een maat van me heeft een poos de horecavoorzieningen met z'n vader voor zo'n chaletpark gedaan. Nou, het is toch "apart" volk, dat chaletvolk. Met chaletvolk bedoel ik mensen die eigenlijk fulltime in een chalet wonen om wat voor reden dan ook.
Oud 08-06-2013, 11:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ah ja, Limburg kan nog wel Ik bedoelde meer van die troosteloze campings waar iedereen bij elkaar op zo'n treurig grasveldje staat.
Maar een "troosteloze camping" met een "treurig grasveldje" is nergens leuk.
Oud 08-06-2013, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Ik sta dan liever op een veldjescamping waar je gewoon lekker een eigen plek kunt zoeken tussen de bomen en de (chaotisch geplaatste) tenten.
Precies!
In Frankrijk heb ik regelmatig op campings gestaan waar we zoveel ruimte hadden dat we op ons emplacement konden softballen of vliegeren (die laatste op een camping met weinig bomen )
Oud 08-06-2013, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Hoe denken jullie dan over chaletjes? Een maat van me heeft een poos de horecavoorzieningen met z'n vader voor zo'n chaletpark gedaan. Nou, het is toch "apart" volk, dat chaletvolk. Met chaletvolk bedoel ik mensen die eigenlijk fulltime in een chalet wonen om wat voor reden dan ook.
Wat waren chaletjes ook weer? Stacaravans? Dat hadden mijn pleegopa en -oma ook. Wat een volk kwam daar inderdaad :/ Gewoon hun tweede huisje daar, en iedereen kende elkaar enzo. En het was LELIJK.
Oud 08-06-2013, 11:33
Lorelei
Lorelei is offline

Oud 08-06-2013, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Maar een "troosteloze camping" met een "treurig grasveldje" is nergens leuk.
Nee, maar mijn punt is dat Nederlandse campings al heel snel zo zijn. Gewoon door ruimtegebrek, beperkte natuur, hoge bevolkingsdichtheid en 't feit dat kamperen een beetje het nationale vakantieding is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten