Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Best een raar topic. Er staan allemaal dingen in die juist helemaal niet saai zijn, zoals 112 bellen of met de auto door de wastunnel.
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vrouwenkant van annes familie, die hebben echt schaamtenen. Dikke rare misvormde bolletjes. Ik verbaas me er vaak over hoe schaamteloos ze die dingen tentoonstellen in slippers en peeptoe schoenen. Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja, mijn ervaring is alleen met Engelse B&B's, misschien dat het in NL wel anders gaat... |
![]() |
|
Ik hou wel van kamperen! Ben er groot mee geworden. Ben echter nog nooit op een veldjescamping geweest. Dat lijkt me wel stom. De campings waar ik geweest ben lijken meer op dorpen. Allemaal straten en iedereen heeft zn eigen perceel
|
Verwijderd
|
Oh! Vannacht heb ik op mijn beurt over Pip gedroomd. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar we waren op een soort zomerkamp, en Pip organiseerde een playbackshow oid, en ik moest jureren. Een deel ervan was ook in een zwembad. Er waren vier synchroondanseressen en ik moest kiezen wie de beste was, en toen zei ik van een van de meisjes dat zij "het" had, en toen was ze me heel dankbaar.
|
![]() |
|
De laatste keer dat ik kampeerde was ik vijftien, dat was met schoolkamp. Een week wandelen door de Vercors en dan 's avonds je tent opzetten. Dat was wel leuk. Een gewone camping lijkt me eigenlijk niks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoe denken jullie dan over chaletjes? Een maat van me heeft een poos de horecavoorzieningen met z'n vader voor zo'n chaletpark gedaan. Nou, het is toch "apart" volk, dat chaletvolk. Met chaletvolk bedoel ik mensen die eigenlijk fulltime in een chalet wonen om wat voor reden dan ook.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Frankrijk heb ik regelmatig op campings gestaan waar we zoveel ruimte hadden dat we op ons emplacement konden softballen of vliegeren (die laatste op een camping met weinig bomen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|