Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2013, 15:51
Verwijderd
400
Advertentie
Oud 08-06-2013, 15:54
Verwijderd
"Wist je dat een tomatenplant meer dan 15 meter hoog kan worden? Dat is dus 15x zo groot als jij bent."

Waarom gaan mijn tomaten ervan uit dat ik één meter ben
Oud 08-06-2013, 15:55
Verwijderd
Ze hebben ook domme mascottes.

Vooral die in die groene trui is echt een retard.
Oud 08-06-2013, 15:57
Verwijderd
Citaat:
"Wist je dat een tomatenplant meer dan 15 meter hoog kan worden? Dat is dus 15x zo groot als jij bent."

Waarom gaan mijn tomaten ervan uit dat ik één meter ben
Citaat:

[afbeelding]

O paranoide. Ik heb er geen woorden voor.
Oud 08-06-2013, 15:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Pffrt, gezeur. From the start button, type msconfig in the search box. Click the Boot tab, click Safe Boot, and Network, then reboot. Probeer het na de reboot nog eens? Eventueel met een andere browser? Wat ook een goed plan is, eenmaal in safe mode, is een scan laten draaien op virussen.
Wat gebeurt er dan? Kan ik van safe mode ook weer makkelijk terug naar gewoon enzo?
Oud 08-06-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
O paranoide. Ik heb er geen woorden voor.
Hij heeft zelfs een helm op. Heb je de helm gezien?

Hurrr.
Oud 08-06-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Wat gebeurt er dan? Kan ik van safe mode ook weer makkelijk terug naar gewoon enzo?
http://windows.microsoft.com/en-hk/w...r-in-safe-mode Ja hoor, 'gewoon' herstarten en alles is weer als vanouds.
Oud 08-06-2013, 16:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
http://windows.microsoft.com/en-hk/w...r-in-safe-mode Ja hoor, 'gewoon' herstarten en alles is weer als vanouds.
Ok, ja als ik niet weet wat ik doe word ik een beetje paranoïde . Ik laat m eerst even wat updates doen, misschien ligt het daar aan. En ik het is nu dus wel gelukt om dingen via IE te downloaden, alleen via chrome wil het niet.
Oud 08-06-2013, 16:04
Verwijderd
Tof: David Blaine op 'n TED-talk over biologische grenzen opzoeken. Hij doet me trouwens denken aan 'n forumer, qua uiterlijk.
Verwijderd
Ik had het niet herkend als helm. Ik had het verder ook niet zo goed bekeken. Maar ik merkte wel met fred&ed enzo dat zelfs groenten steeds meer gekoppeld moeten worden aan een merk. Dat is dan beter Ik vind het wel prettig te lezen hoe anderen soms over zoiets kunne nvallen
Verwijderd
Ik wil zo graag een keer een uur onder de douche staan.
Oud 08-06-2013, 16:05
Verwijderd
Mag je hier komen doen. En in random studentenhuizen, alles inclusief.
Oud 08-06-2013, 16:08
Verwijderd
Echt. Dan kom ik. En anders ga ik dat doen de eerstvolgende keer dat ik in een hotel slaap.

Dat is trouwens niet helemaal waar, het hangt ook af van het hotel en met wie ik daar ben.
Oud 08-06-2013, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ik had het niet herkend als helm. Ik had het verder ook niet zo goed bekeken. Maar ik merkte wel met fred&ed enzo dat zelfs groenten steeds meer gekoppeld moeten worden aan een merk. Dat is dan beter Ik vind het wel prettig te lezen hoe anderen soms over zoiets kunne nvallen
Ja, merknamen bij groente vind ik ook heel raar. Net als merkwater en merkconcertzalen.
Oud 08-06-2013, 16:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
[afbeelding]

Het vernuft!
Oud 08-06-2013, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Heggetjes om plekjes gras is toch juist een veldjescamping, Of het nou gezamelijke of individuele veldjes zijn, je tent ergens tussen de bomen zetten niet

En in Frankrijk hebben alle campings genummerde plekjes, dat is daar verplicht om fraude tegen te gaan. Maar dat betekent nog niet dat het veldjes zijn, bij elke open plek in het bos staat gewoon een nummerbordje.
Op de campings die door zeikerds en/of Hollanders gerund worden ja. Verder in Frankrijk juist genoeg campings waar het allemaal geen zak uitmaakt. In Tsjechië kun je wat dat betreft ook heul goed kamperen <3

Edit: oh wacht even, ik lees nu pas goed Voor de campings is het verplicht. Voor de kampeerders is in het in de praktijk dus vaak gewoon 'Ach, kijk maar waar je gaat staan'.
Oud 08-06-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, merknamen bij groente vind ik ook heel raar. Net als merkwater en merkconcertzalen.
Merkconcertzalen?
Oud 08-06-2013, 16:35
Lorelei
Lorelei is offline
Hmm. Ik heb een kookdilemma. Ik heb nog 2 tomaten, 3 worstjes, 2 eieren en een pak andijvie en die moeten eigenlijk allemaal dit weekend op. Maar ik heb helemaal geen zin in andijviestamppot. Nou zou ik alsnog die stamppot kunnen maken en kunnen invriezen.. in theorie. Maar in de praktijk blijkt dat m'n huisgenoten de vriezer volledig vol hebben gezet dus dat gaat niet lukken. Een andijviesalade is een andere optie maar dat moet dan wel een maaltijdsalade worden want 250gr andijvie voor in een bijgerecht-salade voor 1 persoon is een beetje te veel. Ik zou ook morgen de andijvie kunnen eten als salade en dan kijken of er iemand wil komen eten. Hmz. Het nadeel daarvan is dat het gesneden andijvie is en dat verlepte andijvie in een stamppot nog wel te doen is maar in een salade is het een beetje treurig. Eigenlijk had ik bedacht dat ik Mexicaans wilde eten en de eieren hard zou koken voor de lunch voor morgen of zo. Maar dat pak andijvie zit dus in de weg
Oud 08-06-2013, 16:38
Lorelei
Lorelei is offline
http://www.ah.nl/allerhande/recepten...kt?rq=andijvie

http://www.ah.nl/allerhande/recepten...ie?rq=andijvie

Misschien dat ik het maar zo oplos.
Oud 08-06-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Merkconcertzalen?
Heineken Music Hall, bijvoorbeeld.
Oud 08-06-2013, 16:49
Hazel
Hazel is offline
Mmm, die taco's
Oud 08-06-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Oh! Vannacht heb ik op mijn beurt over Pip gedroomd. Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar we waren op een soort zomerkamp, en Pip organiseerde een playbackshow oid, en ik moest jureren. Een deel ervan was ook in een zwembad. Er waren vier synchroondanseressen en ik moest kiezen wie de beste was, en toen zei ik van een van de meisjes dat zij "het" had, en toen was ze me heel dankbaar.

Citaat:
Ik kijk in een oud mapje met foto's die mensen stuurden om indruk op mij te maken in mijn jailbaitdagen. Deze is onderdeel van 'ik ben een ruige metalmeneer'-reeks.

[afbeelding]

Die babyfoto

Citaat:

[afbeelding]

wow

Nog over kamperen: ik heb 1 keer gekampeerd (2 nachten) met Q en een paar anderen. Die camping was best mooi, de wc's enzo waren best schoon en je kon zien dat het pas was vernieuwd. Ook zat je daar niet hutje mutje. Echter vond ik een paar dingen zo intens kut: ik kon de rest horen ademen/snurken, ik droomde alleen maar over insecten in de tent en op mij, er zaten een paar keer oorwuren in de tent en in mijn tas en alles was binnen klam en viezig geworden. Verder vond ik het allemaal zo oncomfortabel en kut, dat gekruip en de armoe.
Oud 08-06-2013, 18:19
Verwijderd
http://www.amazon.com/dp/B0087PTMW2

Wat
Oud 08-06-2013, 22:38
Verwijderd
"Wegens het ruimen van een bom uit WO-2 is er zondag vanaf aanvang dienst geen treinverkeer mogelijk tussen Blerick en Venlo".
Sjonge
Oud 08-06-2013, 23:03
Verwijderd
Citaat:
"Wegens het ruimen van een bom uit WO-2 is er zondag vanaf aanvang dienst geen treinverkeer mogelijk tussen Blerick en Venlo".
Sjonge
"De NS zet fietsen in."
Oud 08-06-2013, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Heineken Music Hall, bijvoorbeeld.
Als dat me meer dan 20 cent van de ticketprijs scheelt vind ik het waard.
Oud 09-06-2013, 09:15
Verwijderd
Godverdomme, ik overweeg ernstig mijn katten te voorzien van een kattenbelletje of zo. 't Is net of ik dag in dag uit Stalin en Pot samen op pad stuur. Dead bodies everyfuckingwhere
Oud 09-06-2013, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, ik overweeg ernstig mijn katten te voorzien van een kattenbelletje of zo. 't Is net of ik dag in dag uit Stalin en Pot samen op pad stuur. Dead bodies everyfuckingwhere
Oud 09-06-2013, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-06-2013, 11:30
Verwijderd
Minoes is kwijt.
Oud 09-06-2013, 12:07
Verwijderd
Dus de snackbar gaat pas om 2 uur open.
Oud 09-06-2013, 14:27
Verwijderd
Ik kwam net tot het besef dat ik vandaag de hele dag nog geen woord gezegd heb. Ik overweeg om nu even tegen mezelf te gaan praten, om te kijken of mijn stem het nog doet.
Oud 09-06-2013, 15:03
Verwijderd
Of zingen
Oud 09-06-2013, 15:08
Verwijderd
Ja, dat had ik me net ook bedacht! Een liedje zingen doet wonderen
Oud 09-06-2013, 15:21
Miekje*
Miekje* is offline
Wat is het hier rustig
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet vaker gitaar spelen, ik heb na 2 liedjes al een verkrampte hand en pijn in mijn arm
Verwijderd
Ik ben er ook! Hallo!
Oud 09-06-2013, 15:26
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi! Alles goed?

Ik heb net met mijn vriendje een poging gedaan tot vliegeren, maar het ding stortte steeds neer. Kijk ik nu op internet, blijkt dat ik het ding gewoon verkeerd had afgesteld
Oud 09-06-2013, 15:33
Fist
Fist is offline
Jemig dat heb ik een tijd niet meer gedaan, vliegeren. Ik denk niet dat je de enige bent bij wie het mislukt. Best een lastige kunst volgens mij.
Oud 09-06-2013, 15:34
Verwijderd
Hier alles goed, beetje gaar van t weekend. Maar nu lekker niks meer!

Hoe is t daar, ga je nu een nieuwe poging tot vliegeren doen?
Oud 09-06-2013, 15:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hier alles goed, beetje gaar van t weekend. Maar nu lekker niks meer!

Hoe is t daar, ga je nu een nieuwe poging tot vliegeren doen?
Goedzo

Nee, nu heb ik geen zin meer :') Volgende keer beter, ofzo.
Oud 09-06-2013, 15:45
Verwijderd
Een stel met twaalf sfinx-katten en een hond in een gewone stadswoning in Londen, geloof ik.
Oud 09-06-2013, 15:48
Verwijderd
Een ander stel met 50/60 Bengaalse katten. In grote ..... volieres? buiten.
Oud 09-06-2013, 16:59
Verwijderd
Ik kijk nu Extreme Poodles op TLC. Er worden van dit soort beesten gemaakt:

Spoiler

En rijwel alle honden in de show krijgen eerst een reading van een helderziende of reiki-therapie of iets in die trant. Ik vind het echt bizar. Ik was wel benieuwd naar wat ze lieten zien maar ik vind het echt heel maf. De hond van mijn ouders rent de hele dag buiten rond en mijn ratten krijgen geen reike-massages. Als je deze mensen hoort praten, zou je bijna denken dat dat inhoudt dat onze beestjes iets te kort komen
Oud 09-06-2013, 17:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
invallers aan het werk.. Ze zijn heel lief hoor, maar het is wel onhandig. Net was er nog maar 1, vroeg ze of ik boodschappen wilde doen, want iemand anders wilde niet. Uhmmmm... Uiteindelijk ben ik met die ander in de rolstoel geweest. Gelukkig is de andere invaller er nu ook, want invaller 1 mag geen medicijnen geven. Dat is ook vrij onhandig.
Oud 09-06-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Een stel met twaalf sfinx-katten en een hond in een gewone stadswoning in Londen, geloof ik.

Oud 09-06-2013, 18:01
Verwijderd
@Snebbel - beetje jammer van de invallers! Kan me voorstellen dat het wel vervelend is. Heb je veel invallers op de groep werken?

En betreft de katten - ik vind 1 zo'n beest best wel wat hebben, maar twaalf. Ik vind het al royaal als mensen drie honden hebben.
Oud 09-06-2013, 18:01
Hazel
Hazel is offline
Awwww
Oud 09-06-2013, 18:22
Miekje*
Miekje* is offline
Sfinxen zijn zo lief <3 En ze hebben vleermuisoren.

Oosters kortharen/Siamezen zijn ook leuk, die kletsen altijd tegen alles en iedereen. Alleen wel hard, en laag. Als ze in de opname in de praktijk zitten, word je er wel gek van. MAUW!

Hier is een goed voorbeeld welk geluid ze meestal maken:

Oud 09-06-2013, 18:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooh kamperen Ik ben er mee opgegroeid. Eerst in Denemarken, toen Zweden en Noorwegen. Zo mooi! Hoewel niet alle campings zo waren als die plaatjes van para, ziet er ook uit als de Lofoten, zo ver naar het Noorden ben ik niet geweest. /late train

Regels voor berichten