Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Tof: David Blaine op 'n TED-talk over biologische grenzen opzoeken. Hij doet me trouwens denken aan 'n forumer, qua uiterlijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had het niet herkend als helm. Ik had het verder ook niet zo goed bekeken. Maar ik merkte wel met fred&ed enzo dat zelfs groenten steeds meer gekoppeld moeten worden aan een merk. Dat is dan beter
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: oh wacht even, ik lees nu pas goed ![]() |
![]() |
|
Hmm. Ik heb een kookdilemma. Ik heb nog 2 tomaten, 3 worstjes, 2 eieren en een pak andijvie en die moeten eigenlijk allemaal dit weekend op. Maar ik heb helemaal geen zin in andijviestamppot. Nou zou ik alsnog die stamppot kunnen maken en kunnen invriezen.. in theorie. Maar in de praktijk blijkt dat m'n huisgenoten de vriezer volledig vol hebben gezet dus dat gaat niet lukken. Een andijviesalade is een andere optie maar dat moet dan wel een maaltijdsalade worden want 250gr andijvie voor in een bijgerecht-salade voor 1 persoon is een beetje te veel. Ik zou ook morgen de andijvie kunnen eten als salade en dan kijken of er iemand wil komen eten. Hmz. Het nadeel daarvan is dat het gesneden andijvie is en dat verlepte andijvie in een stamppot nog wel te doen is maar in een salade is het een beetje treurig. Eigenlijk had ik bedacht dat ik Mexicaans wilde eten en de eieren hard zou koken voor de lunch voor morgen of zo. Maar dat pak andijvie zit dus in de weg
![]()
|
http://www.ah.nl/allerhande/recepten...kt?rq=andijvie
http://www.ah.nl/allerhande/recepten...ie?rq=andijvie Misschien dat ik het maar zo oplos. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nog over kamperen: ik heb 1 keer gekampeerd (2 nachten) met Q en een paar anderen. Die camping was best mooi, de wc's enzo waren best schoon en je kon zien dat het pas was vernieuwd. Ook zat je daar niet hutje mutje. Echter vond ik een paar dingen zo intens kut: ik kon de rest horen ademen/snurken, ik droomde alleen maar over insecten in de tent en op mij, er zaten een paar keer oorwuren in de tent en in mijn tas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, nu heb ik geen zin meer :') Volgende keer beter, ofzo.
|
Verwijderd
|
Ik kijk nu Extreme Poodles op TLC. Er worden van dit soort beesten gemaakt:
Spoiler
En rijwel alle honden in de show krijgen eerst een reading van een helderziende of reiki-therapie of iets in die trant. Ik vind het echt bizar. Ik was wel benieuwd naar wat ze lieten zien maar ik vind het echt heel maf. De hond van mijn ouders rent de hele dag buiten rond en mijn ratten krijgen geen reike-massages. Als je deze mensen hoort praten, zou je bijna denken dat dat inhoudt dat onze beestjes iets te kort komen ![]() |
![]() |
|
invallers aan het werk.. Ze zijn heel lief hoor, maar het is wel onhandig. Net was er nog maar 1, vroeg ze of ik boodschappen wilde doen, want iemand anders wilde niet. Uhmmmm... Uiteindelijk ben ik met die ander in de rolstoel geweest. Gelukkig is de andere invaller er nu ook, want invaller 1 mag geen medicijnen geven. Dat is ook vrij onhandig.
|
Sfinxen zijn zo lief
![]() Oosters kortharen/Siamezen zijn ook leuk, die kletsen altijd tegen alles en iedereen. Alleen wel hard, en laag. Als ze in de opname in de praktijk zitten, word je er wel gek van. MAUW! Hier is een goed voorbeeld welk geluid ze meestal maken:
|
Oooh kamperen
![]()
|
![]() |
|
|