Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2013, 12:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dan ben je wel goed vruchtbaar Zo'n cyclus zou ik ook wel weer eens willen hebben.

Is het ook, ja Maar mijn lijf doet raar van elk soort anticonceptie, en ik heb nog steeds niet genoeg ballen verzameld om een spiraaltje aan te durven.
Heel herkenbaar. Eigenlijk zou ik eens naar de huisarts moeten voor ene koperspiraaltje maar..
Oud 18-06-2013, 12:35
Lorelei
Lorelei is offline
Jongens ik kom niet voorbij level 65 van candy crush saga. Zeer irritant
Oud 18-06-2013, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ga dan ook eens eckte games spelen, n00bstick
Oud 18-06-2013, 12:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ga dan ook eens eckte games spelen, n00bstick
Ik heb toch geen tijd voor echte games jonge! Het voordeel van candy crush is dat je gewoon maar 5 levens hebt en daarna weer door moet met het échte leven.
Oud 18-06-2013, 12:37
Verwijderd
ik kom niet voorbij level 74
Oud 18-06-2013, 12:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heel herkenbaar. Eigenlijk zou ik eens naar de huisarts moeten voor ene koperspiraaltje maar..
Ja, zo zit ik dus ook En dan denk ik: ja, dan ben je er vijf jaar vanaf. Dan hoef je er vijf jaar niet aan te denken. Dat is wel chill. En aan de andere kant denk ik: Ghehe, dat ding moet er in. En er weer uit. En *insert namen uit omgeving* gingen ook dood van de pijn.
Oud 18-06-2013, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toch geen tijd voor echte games jonge! Het voordeel van candy crush is dat je gewoon maar 5 levens hebt en daarna weer door moet met het échte leven.
Hmpf, plenty eckte games die je ook 'eventjes' kan spelen. Lemmings, bijvoorbeeld!
Oud 18-06-2013, 12:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daar heb ik ook lang over gedaan. Nu level 87.
Oud 18-06-2013, 12:41
Verwijderd

Oud 18-06-2013, 12:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Q: die Salvatore mafiaserie lijkt mij wel tof
Oud 18-06-2013, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Q: die Salvatore mafiaserie lijkt mij wel tof
Nee, het is niet tof. Dat klinkt misschien raar, maar geloof me; waar The Godfather wél 'tof' is, is dit het niet. Het is vooral heel naar. En indrukwekkend. Die serie laat zó goed zien hoe enorm groot het kankergezwel genaamd 'cosa nostra' is in Italië en hoe de 'normale' mens daar aan onderdoor gaat.

Mocht je 'm niet kunnen vinden, wil ik 'm je wel uitlenen overigens. Op DVD, met Nederlandse subs. En da's wel fijn, want 't is Italiaans gesproken Hij is wel vreselijk de moeite waard.

On 14 May, television host Maurizio Costanzo, who had expressed delight at the arrest of Riina, was almost killed by a bomb as he drove down a Rome street; 23 people were injured. The explosion was part of a series. On 27 May 1993 a bomb under the Florence Torre dei Pulci killed five people: Fabrizio Nencini, wife Angelamaria; their daughters; 9-year-old Nadia and two-month-old Caterina, and Dario Capolicchio, aged 20; 33 people were injured.[23] Attacks on art galleries and churches left ten dead with many injured, and caused outrage among Italians. Some investigators believed most of those who carried out murders for Cosa Nostra answered solely to Leoluca Bagarella, and that consequently Bagarella actually wielded more power than Bernardo Provenzano who was Riina's formal successor. Provenzano reportedly protested about the terroristic attacks, but Bagarella responded sarcastically, telling Provenzano to wear a sign saying "I don't have anything to do with the massacres"

Angstaanjagend, niet?

Laatst gewijzigd op 18-06-2013 om 13:04.
Oud 18-06-2013, 13:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, het is niet tof. Dat klinkt misschien raar, maar geloof me; waar The Godfather wél 'tof' is, is dit het niet. Het is vooral heel naar. En indrukwekkend. Die serie laat zó goed zien hoe enorm groot het kankergezwel genaamd 'cosa nostra' is in Italië en hoe de 'normale' mens daar aan onderdoor gaat.

Mocht je 'm niet kunnen vinden, wil ik 'm je wel uitlenen overigens. Op DVD, met Nederlandse subs. En da's wel fijn, want 't is Italiaans gesproken Hij is wel vreselijk de moeite waard.
Nja, ik bedoelde tof als 'interessant' Ik verwacht geen glamourized depiction van het mafialeven.
Maar mij valt heel erg op dat veel mensen denken: "oeh, de mafia, dat is eergevoel en loyaliteit, wat een bazen zijn dat", zoals ook hier Holleeder vaak wordt opgehemeld. Terwijl de mafia wel een stuk wreder en meer 'low-life' is dan het in media wordt geportretteerd.

Heb al een paar uitstekende torrents gevonden. Maar thx!
Oud 18-06-2013, 13:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wat denk je van net waar je lichaam het beste op reageert?
was vooral in reactie op miekje, die (wat ik er van begrijp) van hormonale anticonceptie last krijgt. Ik heb dat ook.
En ondanks dat je de eerste dag van mijn menstruatie werkelijk niets aan me hebt tenzij ik me volstouw met pijnmedicatie, weegt die ene dag van pijn niet op tegen het vrijwel constante ongemak van de hormonale anticonceptie
Oud 18-06-2013, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Heb al een paar uitstekende torrents gevonden. Maar thx!
Ahh, op HD ook nog eens? Want ik wilde 'm sowieso nog eens kijken, maar moest 'm eerst even laten bezinken nadat ik 'm in twee avonden heb gekeken.
Oud 18-06-2013, 13:35
Hazel
Hazel is offline
Ik kan me echt totaal niet concentreren in deze hitte ik wil dat iemand me koelte toe wuift met een palmblad.
Oud 18-06-2013, 13:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ahh, op HD ook nog eens? Want ik wilde 'm sowieso nog eens kijken, maar moest 'm eerst even laten bezinken nadat ik 'm in twee avonden heb gekeken.
Nee, helaas niet, alleen de DVD-versie. Ik koop nu die van 24 gig. Heeft Eng+NL subs, waarschijnlijk de versie die jij ook hebt
Oud 18-06-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik was op internet een beetje over die divacup aan het lezen.. kom ik bij dit artikel

"Ik ben dus vrij zwaar ongesteld en gebruikte regelmatig twee doosjes tampons per cyclus"

Whut? Ben ik dan extreem licht ongesteld als ik echt heel erg veel vind?
Oud 18-06-2013, 14:03
Verwijderd
Oud 18-06-2013, 14:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 18-06-2013, 14:15
Verwijderd
Jeetje wat een ongesteldheidstopic, is het weer zover.
Oud 18-06-2013, 14:55
Verwijderd
Wohh, het is een zeer aangename 22 graden in mijn woonkamer; heeft 't sluiten van ramen en gordijnen toch aardig effect gehad
Oud 18-06-2013, 14:57
Verwijderd
Hallo, ik ben een beetje tipsy.
Oud 18-06-2013, 14:59
Verwijderd
tudutu tuuuu tudu tuuuuu tudu tu tuuuu tu du TU TU TU tudutu tuuuuu tudu TUUUU tu tu TUUU tu, tu TUUU tu, tu TUUUUU TU TU TUUUUUU!
Oud 18-06-2013, 14:59
Verwijderd
Dat was het Indiana Jones-motief.
Oud 18-06-2013, 15:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg hij klopt <3
Oud 18-06-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Omg hij klopt <3
Heel DK zit nu zingend achter het scherm ter controle ^^
Oud 18-06-2013, 15:32
Verwijderd
Dankje Kat voor het liedje.
Oud 18-06-2013, 15:34
Verwijderd
Het examen ging beter. ER waren nog 10 andere die die economie deden herkansen van vmbo.

Trouwens mijn fietsensleutel is terecht. hij hing 20cm verder, dan waar ik hem normaal heb.
Oud 18-06-2013, 15:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg hij klopt <3
Ja!
Citaat:
Heel DK zit nu zingend achter het scherm ter controle ^^
Ja

//Ik heb net even in de zon gezeten, zo'n 50 min. Mijn bikini is al te zien, zij het heel licht Ik vind alleen in de zon zitten altijd maar even leuk, dus nu ben ik er weer uit.
Oud 18-06-2013, 15:42
Turk February
Turk February is offline
The critics said his writing was clumsy, ungrammatical, repetitive and repetitive. They said it was full of unnecessary tautology. They said his prose was swamped in a sea of mixed metaphors. For some reason they found something funny in sentences such as “His eyes went white, like a shark about to attack.” They even say my books are packed with banal and superfluous description, thought the 5ft 9in man. He particularly hated it when they said his imagery was nonsensical. It made his insect eyes flash like a rocket.

http://www.telegraph.co.uk/culture/1...Dan-Brown.html

<3
Oud 18-06-2013, 15:43
Verwijderd
Oei, Melissa Etheridge. Da's nou weer erg jammer allemaal.
Oud 18-06-2013, 15:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er vloog net twee keer bijna een hommel in mijn oog en er zat een minispinnetje op me, dus ik ben ook maar weer naar binnen verkast. Kutinsecten.
Oud 18-06-2013, 15:46
Miekje*
Miekje* is offline
Minispinnetjes <3

//Ik ben een fb-account aan het aanmaken, en het voelt... raar
Oud 18-06-2013, 15:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De aluhoedjes hebben ook een interessante reactie op het verhaal over de mastectomie van Jolie.
Oud 18-06-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me echt totaal niet concentreren in deze hitte ik wil dat iemand me koelte toe wuift met een palmblad.
Oud 18-06-2013, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Minispinnetjes <3

//Ik ben een fb-account aan het aanmaken, en het voelt... raar
Oeh!

En Melissa toch!
Oud 18-06-2013, 15:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aiiii. Dus als je gezond eet en weinig stress hebt krijg je geen kanker? Goed om te weten, Melissa!
Oud 18-06-2013, 15:52
Verwijderd
Ik keek even op zo'n gastric bypass forum en ik vind het raar dat heel veel mensen daar een streefgewicht hebben wat nog steeds overgewicht is
Oud 18-06-2013, 15:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
The critics said his writing was clumsy, ungrammatical, repetitive and repetitive. They said it was full of unnecessary tautology. They said his prose was swamped in a sea of mixed metaphors. For some reason they found something funny in sentences such as “His eyes went white, like a shark about to attack.” They even say my books are packed with banal and superfluous description, thought the 5ft 9in man. He particularly hated it when they said his imagery was nonsensical. It made his insect eyes flash like a rocket.

http://www.telegraph.co.uk/culture/1...Dan-Brown.html

<3
“Thanks, John,” he thanked. Then he put down the telephone and perambulated on foot to the desk behind which he habitually sat on a chair to write his famous books on an Apple iMac MD093B/A computer.

Geniaal. <3
Oud 18-06-2013, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Het examen ging beter. ER waren nog 10 andere die die economie deden herkansen van vmbo.

Trouwens mijn fietsensleutel is terecht. hij hing 20cm verder, dan waar ik hem normaal heb.
Wanneer krijg je nu de uitslag?
Oud 18-06-2013, 15:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bizar, vanuit mijn kamer lijkt het buiten koud en bewolkt te zijn, maar dat is dus niet zo.
Ik heb het serieus koud hier. Oh en natuurlijk pleurde ik net in slaap, omdat avond=ochtend-diensten best slopend zijn, dus ik geniet niet van het warme weer.
Ik heb ook niemand om mee op een terrasje te zitten ofzo, en in m'n eentje de stad in gaan leidt alleen maar tot onzinnige aankopen. Oh en vreemde blikken, omdat ik een kort brrroekje aan heb en mijn bovenbenen drillen en licht geven.
Oud 18-06-2013, 16:07
Verwijderd
Hehe, 'brrrroekje'

Overigens zag ik wel een vrouw in de winkel waar ik bij dacht 'Hrm, even uitkijken dat ik niet over haar tieten struikel. Volgende keer tóch maar een beehaatje aan doen, scheet.'
Oud 18-06-2013, 16:07
Hazel
Hazel is offline
Jij kan je nog herinneren hoe ik op deze gedachte ben gekomen?
Oud 18-06-2013, 16:08
Verwijderd
Ik vind Melissa best tof, maar dat is een beetje een domme reactie.
Oud 18-06-2013, 16:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hehe, 'brrrroekje'

Overigens zag ik wel een vrouw in de winkel waar ik bij dacht 'Hrm, even uitkijken dat ik niet over haar tieten struikel. Volgende keer tóch maar een beehaatje aan doen, scheet.'
Ik snap dat nooit. Buiten dat het er niet uitziet, voelt het ook nog eens superongemakkelijk als je geen BH aan hebt. Als ze bijna op je knieeen hangen denk ik nog meer.
Oud 18-06-2013, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ik keek even op zo'n gastric bypass forum en ik vind het raar dat heel veel mensen daar een streefgewicht hebben wat nog steeds overgewicht is
Gastric bypass kan normaal gezien maar een bepaald percentage gewichtsverlies opleveren. Sommigen hebben 'geluk', anderen moeten tevreden zijn met gewoon stukken minder gewicht. En er zijn ook de absolute uitzonderingen die alles moeten vreten om minstens 58 kilo te blijven wegen. Ik denk dat het een tactische zet is van de artsen om het streefgewicht wat hoger te zetten, vooral om teleurstellingen te vermijden. Het is echt absurd hoe hard mensen nog mekkeren als ze 'maar' 6 kilo in 3 weken kwijt zijn of als ze 100 gram aankomen of 2 weken stilstaan. Sommigen gaan zelfs opnieuw diëten terwijl je dat juist echt niet moet doen, je hebt je energie heel hard nodig en je lichaam gaat zich in spaarstand zetten. Bepaalde mensen noemen het nogal dommig 'je kacheltje brandend houden', maar daar komt het heel simplistisch wel op neer.
Oud 18-06-2013, 16:12
Verwijderd
'Have you heard Loud by Rihanna? Give it a try.'

Spotify kent me nog lang niet goed genoeg
Oud 18-06-2013, 16:13
Hazel
Hazel is offline
Als ik in de nabije toekomst de kans krijg ga ik je dwingen om naar Rihanna te luisteren, Quintiano. Of Beyonce.
Oud 18-06-2013, 16:15
Verwijderd
Nou, weinig kans, Hans.
Oud 18-06-2013, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat nooit. Buiten dat het er niet uitziet, voelt het ook nog eens superongemakkelijk als je geen BH aan hebt. Als ze bijna op je knieeen hangen denk ik nog meer.
Ken je deze nog?
Citaat:
Warning: what has been seen...
Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten