| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En dan denk ik: ja, dan ben je er vijf jaar vanaf. Dan hoef je er vijf jaar niet aan te denken. Dat is wel chill. En aan de andere kant denk ik: Ghehe, dat ding moet er in. En er weer uit. En *insert namen uit omgeving* gingen ook dood van de pijn.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mocht je 'm niet kunnen vinden, wil ik 'm je wel uitlenen overigens. Op DVD, met Nederlandse subs. En da's wel fijn, want 't is Italiaans gesproken Hij is wel vreselijk de moeite waard.On 14 May, television host Maurizio Costanzo, who had expressed delight at the arrest of Riina, was almost killed by a bomb as he drove down a Rome street; 23 people were injured. The explosion was part of a series. On 27 May 1993 a bomb under the Florence Torre dei Pulci killed five people: Fabrizio Nencini, wife Angelamaria; their daughters; 9-year-old Nadia and two-month-old Caterina, and Dario Capolicchio, aged 20; 33 people were injured.[23] Attacks on art galleries and churches left ten dead with many injured, and caused outrage among Italians. Some investigators believed most of those who carried out murders for Cosa Nostra answered solely to Leoluca Bagarella, and that consequently Bagarella actually wielded more power than Bernardo Provenzano who was Riina's formal successor. Provenzano reportedly protested about the terroristic attacks, but Bagarella responded sarcastically, telling Provenzano to wear a sign saying "I don't have anything to do with the massacres" Angstaanjagend, niet? Laatst gewijzigd op 18-06-2013 om 13:04. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik verwacht geen glamourized depiction van het mafialeven. Maar mij valt heel erg op dat veel mensen denken: "oeh, de mafia, dat is eergevoel en loyaliteit, wat een bazen zijn dat", zoals ook hier Holleeder vaak wordt opgehemeld. Terwijl de mafia wel een stuk wreder en meer 'low-life' is dan het in media wordt geportretteerd. Heb al een paar uitstekende torrents gevonden. Maar thx!
|
|
||
|
Citaat:
En ondanks dat je de eerste dag van mijn menstruatie werkelijk niets aan me hebt tenzij ik me volstouw met pijnmedicatie, weegt die ene dag van pijn niet op tegen het vrijwel constante ongemak van de hormonale anticonceptie
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() //Ik heb net even in de zon gezeten, zo'n 50 min. Mijn bikini is al te zien, zij het heel licht Ik vind alleen in de zon zitten altijd maar even leuk, dus nu ben ik er weer uit.
|
|
|
|
The critics said his writing was clumsy, ungrammatical, repetitive and repetitive. They said it was full of unnecessary tautology. They said his prose was swamped in a sea of mixed metaphors. For some reason they found something funny in sentences such as “His eyes went white, like a shark about to attack.” They even say my books are packed with banal and superfluous description, thought the 5ft 9in man. He particularly hated it when they said his imagery was nonsensical. It made his insect eyes flash like a rocket.
http://www.telegraph.co.uk/culture/1...Dan-Brown.html <3
|
|
|
Verwijderd
|
Oei, Melissa Etheridge. Da's nou weer erg jammer allemaal.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Geniaal. <3
|
|
|
|
Bizar, vanuit mijn kamer lijkt het buiten koud en bewolkt te zijn, maar dat is dus niet zo.
Ik heb het serieus koud hier. Oh en natuurlijk pleurde ik net in slaap, omdat avond=ochtend-diensten best slopend zijn, dus ik geniet niet van het warme weer. Ik heb ook niemand om mee op een terrasje te zitten ofzo, en in m'n eentje de stad in gaan leidt alleen maar tot onzinnige aankopen. Oh en vreemde blikken, omdat ik een kort brrroekje aan heb en mijn bovenbenen drillen en licht geven.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|