![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik voelde me er wel fucking ongemakkelijk en bekeken in hoor, maar het was heul erg warm en ik ging alleen naar de lidl naast m'n huis, dus ik vond 't wel even kunnen. Ik ga er niet mee de stad in ofzo.
Ofnouja... Op lowlands had ik er wel een aan. Maar toen was het ook 5miljoenmiljard graden.
Spoiler
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik heb best wel wat korte broeken, maar die draag ik dus bijna nooit. Heul soms met een panty eronder. M'n rode ribstof broekje is wel geil. ![]() Citaat:
|
OH JA, toen ik net die foto zocht zag ik een andere foto die me herinnerde wat een vriend toen aan mij vroeg, en dat het me afgelopen weekend weer is gevraagd. Ik kreeg namelijk van 2 verschillende vrienden de vraag of ik een jongen had willen zijn of genderdysfoor ben. en dat vond ik best een vreemde vraag.
![]()
|
Of het is laat, of het is de warmte, maar ik zie het niet
![]() Anyway, ik ga pitten. Morgenvroeg naar de winkels om mijn vriendje zijn verjaardagscadeautje te halen, anders smelt ik weg bij de bushalte.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben wel blij dat ik allemaal niet zo'n issues heb over rokjes en broekjes en benen en buiken en billen en weetikhet. Toen niet en nu nog steeds niet, al doen bepaalde mensen soms wel hun best om het anderen aan te praten (niet hier, irl). |
![]() |
||
Citaat:
Heeft er iemand trouwens net, of eerder al, de film Bully gezien? Zo zielig. en wtf is er mis met die Amerikaanse kkkinderen joh. Mensen wurgen voor de lol en spullen kapot maken met z'n allen... ugh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb alvast een hele rits films '''gekocht'' omdat ik hier bij m'n ouders langzaam kutinternet heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Goeeeeeedemorgen.
Hemeltjelief, wat is het nu al warm buiten ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nohh, het is binnenkort niet langer nodig via het grijze circuit te Netflixen
![]() LOS GATOS, Californië, 19 juni 2013 - Netflix, Inc. komt vóór het einde van dit jaar naar Nederland met een breed aanbod aan tv-series en films voor een vast maandbedrag. Met meer dan 36 miljoen abonnees in veertig landen is Netflix de grootste aanbieder van internettelevisie ter wereld, goed voor ruim een miljard uur tv en film per maand. clicketyclickz0r ![]() |
![]() |
|
|