Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2013, 20:34
Filterzakje97
Filterzakje97 is offline
Hey mensen,
ik heb op een feest iemand ontmoet. We hebben al een paar keer afgesproken en dat was leuk. Alleen de laatste tijd reageert ze erg traag en kort. Maar ze wil wel dingen met me doen, aangezien ze zelf dingen voorstelt (en nog romantisch ook)... Zelf heeft ze overigens nog nooit een berichtje naar mij gestuurd.
Ik snap er helemaal niets meer van. Moet ze me nou of niet?

Help alsjeblieft!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2013, 21:00
Verwijderd
Een goede manier om erachter te komen is het door te vragen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 21:05
Filterzakje97
Filterzakje97 is offline
Citaat:
Een goede manier om erachter te komen is het door te vragen.
Dat is nou juist wat ik probeer te vermijden...
Nee ik vraag me af waar dit gedrag vandaan komt want ik snap er niets van. Mijn vorige vriendin praatte juist veel tegen me in plaats van andersom, maar als we samen zijn is het wel gezellig Enso
Zelf stelt ze ook dingen voor dus i don't get it..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 21:06
Elin3
Elin3 is offline
Ze zou er best een beetje van uit kunnen gaan dat de jongen "moet" beginnen met berichtjes sturen o.i.d.. Als ze zelf nog dingen voorstelt lijkt het me in elk geval niet dat ze je helemaal niet ziet zitten

Spreek af en bespreek dit met haar, dat krijg je het meeste duidelijkheid.

Citaat:
Mijn vorige vriendin...
Besef dat dit meisje niet jouw vorige vriendin is. Alle meiden zijn anders en sommige zijn echt totaal verschillend in hun gedrag. Je zult dus met dit "nieuwe" meisje om leren gaan op een manier waar jullie allebei tevreden mee zijn.
Oud 19-06-2013, 21:15
Filterzakje97
Filterzakje97 is offline
Citaat:
Ze zou er best een beetje van uit kunnen gaan dat de jongen "moet" beginnen met berichtjes sturen o.i.d.. Als ze zelf nog dingen voorstelt lijkt het me in elk geval niet dat ze je helemaal niet ziet zitten

Spreek af en bespreek dit met haar, dat krijg je het meeste duidelijkheid.

Besef dat dit meisje niet jouw vorige vriendin is. Alle meiden zijn anders en sommige zijn echt totaal verschillend in hun gedrag. Je zult dus met dit "nieuwe" meisje om leren gaan op een manier waar jullie allebei tevreden mee zijn.
Ja ik denk dat je gelijk hebt. Maar hoe moet ik dit dan weer aan de orde brengen?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2013, 21:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik denk dat je gelijk hebt. Maar hoe moet ik dit dan weer aan de orde brengen?
Wat moet er in orde gebracht worden?
Er is toch eigenlijk niks aan de hand. Gewoon contact met haar hebben, afspreken en langzamerhand leren hoe je met haar om moet gaan. Bevalt iets je niet? Accepteer het zoals het is of bespreek het met haar, zij is de enige die haar gedrag kan veranderen.
Oud 19-06-2013, 21:59
Filterzakje97
Filterzakje97 is offline
Citaat:
Wat moet er in orde gebracht worden?
Er is toch eigenlijk niks aan de hand. Gewoon contact met haar hebben, afspreken en langzamerhand leren hoe je met haar om moet gaan. Bevalt iets je niet? Accepteer het zoals het is of bespreek het met haar, zij is de enige die haar gedrag kan veranderen.
Je hebt gelijk! Morgen naar haar toe en ik ga het gewoon zeggen, anders irriteer ik me er alleen maar aan. THNX!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2013, 07:41
bierkoning
bierkoning is offline
heel goed. laat je even weten hoe het is gegaan?
Oud 20-06-2013, 19:27
Filterzakje97
Filterzakje97 is offline
Citaat:
heel goed. laat je even weten hoe het is gegaan?
Ze zij: ''Oh echt waar? Helemaal niet doorgehad! Ik zal je vanaf nu wel gekmaken met berichtjes! Hihi''
Dus zal wel goed zijn nu... hoop ik. Niet dat ik straks 475238475239612437894378 berichtjes heb ineens...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2013, 11:31
bierkoning
bierkoning is offline
Mooi zo! Met praten kom je een heel eind!
Reageren

Regels voor berichten