Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, het is gewoon dat ik wel snap dat iedereen kou en regen en winterweer zat is, maar ik merk wel dat het warme weer lichamelijk best zwaar is voor me (zeker nu ik ziek blijk te zijn) en ik vind dat vervelend, het is niet alsof ik met koud weer al zo geweldig presteer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zon mag, zolang het niet te warm is. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Niks bijzonders dus, gewoon ziek. Alleen wel even de vriend waar ik afgelopen weekend was gewaarschuwd dat ik lekker besmettelijk ben, dus als hij zich beroerd begint te voelen, hij weet waar het aan zou kunnen liggen ^^ |
![]() |
|
Beterschap dan Mutant!
Mijn geduld met mijn verwarde medepatiënten begint een beetje op te raken ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
edit: Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hoi forumvolk! Ik ben met een klasgenoot/dinnie een tas voor haar aan het maken, voor als ze volgend jaar Europa door gaat reizen. Hij is geďnspireerd op mijn zelfmaakrugtas en hij wordt echt supergaaf
![]() ![]() ![]()
|
Ik vind het overigens ook maar raar dat mijn vrienden ineens gaan trouwen en kinderen krijgen enzo, en die zijn toch al een stukkie ouder dan Etmakas. Dudebro is gewoon getuige bij het trouwen van een mattie van ons. Hij moet morgen een pak ophalen voor wr naar een festival vertrekken, want hij moet 't zelfde aan als de vaders ofzo.
![]()
|
Ik ben Stephen Fry's memoires Moab Is My Washpot aan het lezen, en ben nogal verbaasd over de hoeveelheid seks die blijkbaar plaatsvond tussen de jongste en de oudste jongens op kostscholen.
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|