Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2013, 19:44
Carn
Carn is offline

Oud 20-06-2013, 19:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zag 'm aankomen, maar toch!
Oud 20-06-2013, 19:57
Carn
Carn is offline
haha, wat een held

Oud 20-06-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
haha, wat een held

[filmpje]
WAT
Oud 20-06-2013, 20:18
Turk February
Turk February is offline
Liedje voor vandaag.

Oud 20-06-2013, 20:23
Verwijderd
het onweert alweer.
Oud 20-06-2013, 20:26
Verwijderd
Ik heb eindelijk de eerste knopen op de lampenkap gezet
Oud 20-06-2013, 20:28
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben maar begonnen aan een nieuwe boekentas.
Oud 20-06-2013, 20:40
Martiño
Martiño is offline
warm
Oud 20-06-2013, 20:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zie spoilers en GoT en nou durf ik niet te klikken
Oud 20-06-2013, 20:56
Martiño
Martiño is offline
Pretty Woman <3
Oud 20-06-2013, 20:57
Verwijderd
Ik heb alleen m'n vingers gebrand aan het lijmpistool
Oud 20-06-2013, 21:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pretty Woman <3
Ik kijk ook
Oud 20-06-2013, 21:17
Verwijderd
Die bek van haar. Keihard stompen.
Oud 20-06-2013, 21:43
Martiño
Martiño is offline
En daar is George uit Seinfeld die haar wil verkrachten
Oud 20-06-2013, 21:54
Verwijderd
er was vandaag inloopmiddag op de school van mijn jong, alle ouders konden de klas inlopen en de werkjes van de afgelopen periode bekijken. De juf maakte een 'geintje' naar ouders toe door over een kind te zeggen: 'ja ze is een boef hoor, soms irriteer ik me het apenzuur aan haar, hahahah'
Dat dat kan in Nederland!!!!1!!!111!!
Oud 20-06-2013, 21:55
Verwijderd
Zo, en nu heb ik wel weer even mijn buik vol van sushi
Oud 20-06-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
er was vandaag inloopmiddag op de school van mijn jong, alle ouders konden de klas inlopen en de werkjes van de afgelopen periode bekijken. De juf maakte een 'geintje' naar ouders toe door over een kind te zeggen: 'ja ze is een boef hoor, soms irriteer ik me het apenzuur aan haar, hahahah'
Ja, wat is dat voor juf, het is ergeren aan.
Oud 20-06-2013, 21:57
Verwijderd
Wtf heb ik weer een geluk. Na het sporten was het ineens superlekker weer. En nu ben ik net thuis en gaat het weer regenen. Kom ik mooi onderuit dus. Nice!
Oud 20-06-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Oud 20-06-2013, 22:24
Verwijderd
Wat vinden jullie van mensen die dingen zeggen als 'toen had ik een heel ernstige depressie van drie weken'? Ik vind dat namelijk leugenaars.
Oud 20-06-2013, 22:24
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil graag even v-lid'en:

#($#)($)@(#*$)#(@)@#()!@#!_)!#(!_)@$#(

Zo.

Goeienavond, hoe is het met jullie?
Oud 20-06-2013, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie van mensen die dingen zeggen als 'toen had ik een heel ernstige depressie van drie weken'? Ik vind dat namelijk leugenaars.
Ik ook.
Oud 20-06-2013, 22:30
Verwijderd
ja leugenaars. misschien willen ze aandacht. ik noem 3 weken gewoon een dip. Na een paar maanden zou ik het een depressie noemen.
en anne zou me meenemen naar het café maar ze wil eerst d'r serie kijken
Oud 20-06-2013, 22:31
Verwijderd
late train maar wat is get lucky toch een eeeeeeenig liedje *70's vingermoves doe*
Oud 20-06-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:

Zo.

*koekjes geeft*
Oud 20-06-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:
ja leugenaars. misschien willen ze aandacht. ik noem 3 weken gewoon een dip. Na een paar maanden zou ik het een depressie noemen.
Dit.
Oud 20-06-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:

Zo.

Waddist?
Oud 20-06-2013, 22:37
Verwijderd
ik heb vandaag een blauwtje gelopen ;x
ik zat bij het binnenhof, daar liepen allemaal studenten met iets van een goed doel. Er zat een lekkertje bij: rood haar, best wel heel erg dik en een baardje. Zijn collega kwam naar me toe maar ik zei nee geen interesse maar ik vind je collega wel leuk. Toen haalde hij de ginger erbij, ik zei 'ik vind je knap, mooi haar, leuk baardje, lekker dik ben je'. Toen wist hij niet wat hij moest zeggen. En toen zei ik 'maar waarschijnlijk ga je me alsnog iets proberen aan te smeren'. Toen bleek ik te oud voor zijn doelgroep, was iets met care oid voor jongen t/m 25 jaar. Ik zei dat het me niet veel kon schelen en dat ik gewoon met hem wilde praten. Het was een heel raar gesprek. Toen ging hij weer verder.

Daarna ging ik op een bankje zitten en liep ferry mingelen langs die een blik wierp in mijn decolleté.
Oud 20-06-2013, 22:40
Verwijderd
Citaat:
ik heb vandaag een blauwtje gelopen ;x
ik zat bij het binnenhof, daar liepen allemaal studenten met iets van een goed doel. Er zat een lekkertje bij: rood haar, best wel heel erg dik en een baardje. Zijn collega kwam naar me toe maar ik zei nee geen interesse maar ik vind je collega wel leuk. Toen haalde hij de ginger erbij, ik zei 'ik vind je knap, mooi haar, leuk baardje, lekker dik ben je'. Toen wist hij niet wat hij moest zeggen. En toen zei ik 'maar waarschijnlijk ga je me alsnog iets proberen aan te smeren'. Toen bleek ik te oud voor zijn doelgroep, was iets met care oid voor jongen t/m 25 jaar. Ik zei dat het me niet veel kon schelen en dat ik gewoon met hem wilde praten. Het was een heel raar gesprek. Toen ging hij weer verder.

Daarna ging ik op een bankje zitten en liep ferry mingelen langs die een blik wierp in mijn decolleté.
<3

Ik denk dat 'ie niet wist of je hem uitlachte of serieus was. Mensen zijn niet gewend aan zoveel directheid.
Oud 20-06-2013, 22:41
Verwijderd
Als dikke baardige ginger is hij bovendien vast niet gewend aan dat mensen hem knap vinden, laat staan als ze dat onderbouwen met een 'lekker dik ben je'.
Oud 20-06-2013, 22:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De ginger was vast niet gewend dat rondborstige deernes hem knap vinden. En ik zou wrs ook raar opkijken als iemand zou zeggen dat ik 'lekker dik' ben.

Maar hij is een goede-doelenpipo, dat is tuig.

edit: Godverdomme, Para!
Oud 20-06-2013, 22:42
Verwijderd
Citaat:
'lekker dik ben je'.
omg
Oud 20-06-2013, 22:43
Verwijderd
Ik werd vandaag 18-20 geschat door een 80'er.

Maarja, snap ik nog wel.
Oud 20-06-2013, 22:46
Verwijderd
Citaat:
<3

Ik denk dat 'ie niet wist of je hem uitlachte of serieus was. Mensen zijn niet gewend aan zoveel directheid.
ja dat was ook de conclusie van anne en mijn buurman toen ik thuis kwam
Citaat:
Als dikke baardige ginger is hij bovendien vast niet gewend aan dat mensen hem knap vinden, laat staan als ze dat onderbouwen met een 'lekker dik ben je'.
mwoah, ik ben toch niet de enige die van dikkies houdt? maar ja dat zal wel weer beledigend overkomen ofzo.
Citaat:
De ginger was vast niet gewend dat rondborstige deernes hem knap vinden. En ik zou wrs ook raar opkijken als iemand zou zeggen dat ik 'lekker dik' ben.

Maar hij is een goede-doelenpipo, dat is tuig.

edit: Godverdomme, Para!
ja hij had wel een one liner waarvan ik OEI dacht, iets met 'daar doen we het allemaal voor'. Ik heb eigenlijk totaal niet opgelet wat hij allemaal over zijn stomme doel vertelde, who cares ook voor dat soort verhaaltjes.
Oud 20-06-2013, 22:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren @ werk kreeg ik ook een hoop mooie opmerkingen.

1) Collegin van middelbare leeftijd hoorde dat ik het had over mijn korte brrroekje en dat mijn benen lichtgeven enzo en zei toen verbaasd "Oh, maar je hebt wel hele egale benen. Helemaal geen spataderen ofzo!"
2) De man die ons altijd komt helpen met het terras zag mij en homo-collega-van-het-eerste-uur samen naar buiten huppelen, kwam achter ons aan en vroeg of we een stelletje waren. Homo riep meteen 'Nee! ', maar ik zei fluisterend 'Jawel, maar dat mag niemand weten. Ssst he!'
en toen zei hij 'aww, dat vind ik leuk voor jullie. Jullie zijn schattig samen.'
3) Dat vertelde ik aan de middelbare collega en die vroeg 'Waar val jij eigenlijk op?!' 'euh, nou ja niks eigenlijk.'... 'Ben je niet gewoon bi ofzo?'
4) Andere collega vond dat homo en ik niet bij elkaar passen omdat hij vaak moeilijke woorden gebruikt en ik plat praat. Goeie logica! Dat ik de woorden niet in het alledaagse leven gebruik wil nog niet zeggen dat ik die woorden niet ken. Jiezerz...
Oud 20-06-2013, 22:54
Verwijderd
Ik haat ze ook, die goededoelengasten. Het allerergste, en ik was daarna echt heel kwaad op mezelf, is dat ik er een half jaar geleden or so nog ingetrapt ben ook. Er stond een gast met een groot prikbord met allemaal briefjes erop. Ik wilde de beroerdste niet zijn, dus ik hoor zijn verhaal aan enzo. Had er even niet op gerekend dat hij me wilde werven voor iets.

En ja hoor, daar kwam het clipboard vanonder zijn jas vandaan, met een zielig verhaal. En ik had heel aandachtig staan luisteren en staan agreeen, en toen vond ik dat ik niet meer kon weigeren, dus shit ingevuld. Gvd. Maar ik werd srsly op zo'n rare misleidende manier benaderd.

Toen heb ik een kwade mail gestuurd over hun manier van werven en een hele rant, en toen ben ik heel netjes meteen uit het systeem gehaald en kreeg ik m'n eerste storting meteen terug

Maarja, het was m'n eigen schuld, en ik ga echt NOOIT NOOIT NOOIT meer naar zo iemand luisteren.
Oud 20-06-2013, 22:56
Verwijderd
Ik zou echt heel erg weglopen voor iemand die tegen me zegt 'Lekker dik ben je'. Sorry Pip
Oud 20-06-2013, 22:57
Verwijderd
Ze staan nu ook bij Den Haag Centraal. Kwam weer een gast naar me toe met een of andere debiele openingszin. Ik wilde eigenlijk een opmerking maken van 'vind je dit een handige plek om te staan, met allemaal mensen die haast hebben?', maar ik dacht, laat hem ook maar lekker.
Oud 20-06-2013, 22:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik roep meestal gewoon heel hard 'NEE!' als ze komen met 'mag ik iets vragen?/heeft u een minuutje?'
En dan heb je er soms van die bijdehandjes bij die zeggen 'Oh jammer, ik wou je net honderd euro geven.' Ja leuk joh, koop er een persoonlijkheid voor.
Oud 20-06-2013, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Op Leiden CS heb je van die fuckers die serieus mensen gaan achtervolgen of ze achterna gaan rennen. Dan mag je van mij al helemaal doodvallen.
Oud 20-06-2013, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Op Leiden CS heb je van die fuckers die serieus mensen gaan achtervolgen of ze achterna gaan rennen. Dan mag je van mij al helemaal doodvallen.
Gewoon pootje haken
Oud 20-06-2013, 23:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zou echt heel erg weglopen voor iemand die tegen me zegt 'Lekker dik ben je'. Sorry Pip
Oud 20-06-2013, 23:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar jij bent ook niet dik.
Ik snap je hoor en ik zou er ook een kutavond aan hebben maar de meeste mensen vinden dik niet iets lekkers bij zichzelf inderdaad.
Oud 20-06-2013, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ze staan nu ook bij Den Haag Centraal. Kwam weer een gast naar me toe met een of andere debiele openingszin. Ik wilde eigenlijk een opmerking maken van 'vind je dit een handige plek om te staan, met allemaal mensen die haast hebben?', maar ik dacht, laat hem ook maar lekker.
Dat snap ik ook nooit inderdaad

Citaat:
Ik roep meestal gewoon heel hard 'NEE!' als ze komen met 'mag ik iets vragen?/heeft u een minuutje?'
En dan heb je er soms van die bijdehandjes bij die zeggen 'Oh jammer, ik wou je net honderd euro geven.' Ja leuk joh, koop er een persoonlijkheid voor.

Ik zeg altijd netjes "Nee dankje" en stiefel op hoog tempo door, maar in elk geval voor zij überhaupt iets hebben kunnen zeggen
Oud 20-06-2013, 23:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zeg altijd 'nein danke' of 'nonmerci' om de drempel voor hun om verder te praten wat te verhogen
Oud 20-06-2013, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Maar jij bent ook niet dik.
Ik snap je hoor en ik zou er ook een kutavond aan hebben maar de meeste mensen vinden dik niet iets lekkers bij zichzelf inderdaad.
Ja, en het punt is dan dus dat zelfs als iemand het echt heel mooi vindt.. ik vind het zelf niet mooi en wil het helemaal niet zijn, dus dan wil je het ook echt niet horen.

Edit: ik sloeg het woordje 'zichzelf' in jou post over
Oud 20-06-2013, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg altijd 'nein danke' of 'nonmerci' om de drempel voor hun om verder te praten wat te verhogen
Goeie
Oud 20-06-2013, 23:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*koekjes geeft*
Dank

Citaat:
Waddist?
Mja, niets, gewoon, emotioneel vrouwengedoe. Ben ongesteld en dan word ik altijd heel onzeker en denk ik dat iedereen me haat en dat ik lelijk, dom en stom ben en dat ik niets kan en het ook nooit zal kunnen. En dan vallen er nog wel eens opmerkingen van anderen verkeerd. En ook al weet ik dat ze niets naars bedoelen en ook al weet ik dat ik heftig reageer omdat ik ongesteld ben, ik kan de emotionele reactie dan toch niet tegenhouden. Wel naar hen toe, gelukkig.. maar als ik dan alleen ben dan gaat het mis. Eigenlijk viel de situatie allemaal best wel mee maar het was een beetje een gevoelig punt waarover een opmerking gemaakt werd en in combinatie met mijn significant verhoogde onzekerheidsfactor werkte dat even niet zo lekker.

Regels voor berichten