Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb vandaag een blauwtje gelopen ;x
ik zat bij het binnenhof, daar liepen allemaal studenten met iets van een goed doel. Er zat een lekkertje bij: rood haar, best wel heel erg dik en een baardje. Zijn collega kwam naar me toe maar ik zei nee geen interesse maar ik vind je collega wel leuk. Toen haalde hij de ginger erbij, ik zei 'ik vind je knap, mooi haar, leuk baardje, lekker dik ben je'. Toen wist hij niet wat hij moest zeggen. En toen zei ik 'maar waarschijnlijk ga je me alsnog iets proberen aan te smeren'. Toen bleek ik te oud voor zijn doelgroep, was iets met care oid voor jongen t/m 25 jaar. Ik zei dat het me niet veel kon schelen en dat ik gewoon met hem wilde praten. Het was een heel raar gesprek. Toen ging hij weer verder. Daarna ging ik op een bankje zitten en liep ferry mingelen langs die een blik wierp in mijn decolleté. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat 'ie niet wist of je hem uitlachte of serieus was. Mensen zijn niet gewend aan zoveel directheid. |
![]() |
|
De ginger was vast niet gewend dat rondborstige deernes hem knap vinden. En ik zou wrs ook raar opkijken als iemand zou zeggen dat ik 'lekker dik' ben.
![]() Maar hij is een goede-doelenpipo, dat is tuig. edit: Godverdomme, Para! ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Gisteren @ werk kreeg ik ook een hoop mooie opmerkingen.
1) Collegin van middelbare leeftijd hoorde dat ik het had over mijn korte brrroekje en dat mijn benen lichtgeven enzo en zei toen verbaasd "Oh, maar je hebt wel hele egale benen. Helemaal geen spataderen ofzo!" ![]() 2) De man die ons altijd komt helpen met het terras zag mij en homo-collega-van-het-eerste-uur samen naar buiten huppelen, kwam achter ons aan en vroeg of we een stelletje waren. Homo riep meteen 'Nee! ![]() en toen zei hij 'aww, dat vind ik leuk voor jullie. Jullie zijn schattig samen.' ![]() 3) Dat vertelde ik aan de middelbare collega en die vroeg 'Waar val jij eigenlijk op?!' 'euh, nou ja niks eigenlijk.'... 'Ben je niet gewoon bi ofzo?' ![]() 4) Andere collega vond dat homo en ik niet bij elkaar passen omdat hij vaak moeilijke woorden gebruikt en ik plat praat. Goeie logica! Dat ik de woorden niet in het alledaagse leven gebruik wil nog niet zeggen dat ik die woorden niet ken. Jiezerz...
|
Verwijderd
|
Ik haat ze ook, die goededoelengasten. Het allerergste, en ik was daarna echt heel kwaad op mezelf, is dat ik er een half jaar geleden or so nog ingetrapt ben ook. Er stond een gast met een groot prikbord met allemaal briefjes erop. Ik wilde de beroerdste niet zijn, dus ik hoor zijn verhaal aan enzo. Had er even niet op gerekend dat hij me wilde werven voor iets.
En ja hoor, daar kwam het clipboard vanonder zijn jas vandaan, met een zielig verhaal. En ik had heel aandachtig staan luisteren en staan agreeen, en toen vond ik dat ik niet meer kon weigeren, dus shit ingevuld. Gvd. Maar ik werd srsly op zo'n rare misleidende manier benaderd. Toen heb ik een kwade mail gestuurd over hun manier van werven en een hele rant, en toen ben ik heel netjes meteen uit het systeem gehaald en kreeg ik m'n eerste storting meteen terug ![]() Maarja, het was m'n eigen schuld, en ik ga echt NOOIT NOOIT NOOIT meer naar zo iemand luisteren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze staan nu ook bij Den Haag Centraal. Kwam weer een gast naar me toe met een of andere debiele openingszin. Ik wilde eigenlijk een opmerking maken van 'vind je dit een handige plek om te staan, met allemaal mensen die haast hebben?', maar ik dacht, laat hem ook maar lekker.
|
![]() |
|
Ik roep meestal gewoon heel hard 'NEE!' als ze komen met 'mag ik iets vragen?/heeft u een minuutje?'
En dan heb je er soms van die bijdehandjes bij die zeggen 'Oh jammer, ik wou je net honderd euro geven.' Ja leuk joh, koop er een persoonlijkheid voor.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik zeg altijd netjes "Nee dankje" en stiefel op hoog tempo door, maar in elk geval voor zij überhaupt iets hebben kunnen zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: ik sloeg het woordje 'zichzelf' in jou post over ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |