Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoeft inderdaad niet per se een jongen te zijn, maar het feit dat je hier moet komen vragen hoe en wat en zelfs op wat voor een soort cd, geeft niet heel veel hoop op dat het gaat lukken eigenlijk
![]() Het probleem is dat we je niet uitgebreid kunnen vertellen hoe je het moet doen, want wat je wil doen, is illegaal en daar mogen wij niet aan meehelpen. Dus je zult moeten Googlen of zelf proberen of iemand moeten vinden die het wel kan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
niet veel weet van computers?
ik heb op dit moment al genoeg info om die game te laten werken! ik immers toch ook zelf uitgezocht hoe ik films en muziek en zo'n programma moet gebruiken! het enige wat ik wilde weten was de soort cd is dat nou zoo dom? is dat nou zo'n stomme vraag van een 13-jarige?
|
:')
Je hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent, iedereen in dit topic weet wél hoe ze jouw game aan de gang zouden moeten krijgen en alsnog is je eerste reactie beledigd doen wanneer mensen zeggen dat je hulp moet vragen? De reden dat muziek en films zonder problemen werken is omdat je er niks voor hoeft te doen om het te laten werken, De reden dat je je game niet werkend krijgt is omdat je wél wat moet doen om het werkend te krijgen. Wat overigens vrij simpel is en waarvoor je niets hoeft te branden, maar wél enige kennis voor moet hebben. Succes.
||||
@mutant:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-06-2013 om 22:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-06-2013 om 06:47. |