Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wat is Evy? ![]()
|
Verwijderd
|
Wh00p lekker Pancakes
![]() ![]() ![]() ![]() Evy is hardlopen voor enorme n00bs met een conditie van 0 ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatste weken Evy programma 0-5 zijn dit: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar als je zegt dat 3 minuten op een redelijk tempo vol te houden is dan heb je dus een vertekend beeld bij barslechte conditie. Internet staat vol met mensen die level 1 van Evy meerdere keren deden voor ze 'm konden. Dan heb je het wel heel slecht voor elkaar, maar toch.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Nou ja, nogmaals.. ik bedoel het niet onaardig. Het voelt alleen zo vreemd dat gezonde mensen een minder goede conditie hebben ![]() Toen ik voor het eerst ging hardlopen in Utrecht nog liepen we meestal ongeveer dezelfde route: Beginnen vanaf het viaduct, 2e daalseweg af, egelantiersstraat in, Marnixstraat oversteken, naar rechts langs het park, a'damsestraatweg oversteken, hermannius elconniusstraat helemaal, dan naar links, a'damsestraatweg oversteken, langs het julianapark op de julianaparklaan, onder het spoor door, vlampijpstraat, Marnixstraat oversteken, weer onder het spoor door (langs station zuilen), seringstraat/bremstraat in, en dan de 2e daalseweg weer helemaal terug tot het viaduct. Dat is ongeveer 5 km en in het begin deed ik daar dan 40 of 45 minuten over. Maar nu gaat dat dus inderdaad wat sneller. De eerste keer moest ik gaan lopen op de egelantiersstraat, de julianaparklaan en de seringstraat. En de tweede keer ook. Maar de derde keer haalde ik het al aan een stuk door tot de hermannius elconniusstraat, toen heb ik die hele straat gelopen want ik was dood ![]() Citaat:
Ja voor ik ziek werd was ik inderdaad wel sportief en energiek en zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oei, dat klinkt nog best leuk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
30 Day Shred EN MEER - deel 5 Verwijderd | 500 | 22-08-2013 09:50 |