Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2013, 18:52
Verwijderd
Ik denk ook dat als mensen niet van sanseveria's houden, er altijd wel zo'n tante is van wie je er een krijgt, en tenzij je onbeleefd bent tegen je tante en 'm weggooit, zit je er dan voor eeuwig aan vast, want je kunt 'm dus niet per ongeluk expres dood laten gaan. Daar werkt hij gewoon niet aan mee.
Advertentie
Oud 25-06-2013, 19:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimmeh, ik vind je wel schattig als je zo emotioneel instabiel bent En anders ook wel, heur.

Spoiler
Spoiler
Oud 25-06-2013, 19:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Spoiler
Spoiler
Oud 25-06-2013, 19:19
Miekje*
Miekje* is offline
Wat Lorelei zegt, ja, Trimmeh *aai*
Oud 25-06-2013, 19:32
Verwijderd
eh, mijn huiswerk voor overmorgen is 'lees de meldcode kindermishandeling door en de richtlijn adhd bij kinderen'
maar nu blijkt die eerste 103 pagina's te zijn en die tweede 122
ik vind dat niet echt in verhouding staan tot het huiswerk voor vandaag (dat was namelijk: 6 vragen over vaccinaties beantwoorden). En ik vind ook wel dat als ze willen dat ik 225 pagina's ga lezen, ze die voor me mogen uitprinten en in een mapje stoppen.
Oud 25-06-2013, 19:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moest vandaag invallen in Delft, morgen extra werken in mijn eigen filiaal en dan de hele week gewoon werken, tot en met zondag. MONEEEEEEY.
Donderdag hoef ik maar 4 uurtjes, dus ik doe wel alsof dat mijn vrije dag is

En dan heb ik zaterdag 2 feestjes na werk en zondag Parkpop na werk!
Oud 25-06-2013, 19:34
Carn
Carn is offline
haha. "Wolverine" is "Pocomaxa" in het Russisch. Klinkt eerder als het goedkope kindermenu van een Tapastent.
Oud 25-06-2013, 19:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
En ik vind ook wel dat als ze willen dat ik 225 pagina's ga lezen, ze die voor me mogen uitprinten en in een mapje stoppen.
dat heb ik een keer op de HKU gedaan.

Docent: "Ja dit en dat"
Ik: "Waar stond dat dan?"
Docent: "Ja in de reader."
Ik: "Welke reader?"
Docent: "Ja die moest je downloaden en zelf uitprinten"
Ik: "Dus naast collegegeld betalen moet ik vervolgens ook nog eens een soort hobbymatige drukkerij beginnen omdat de HKU zelf niet de verplichte readers kan printen?"
Docent: "Ja dat liep nogal in de kosten"
Ik: ""
Oud 25-06-2013, 19:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Spoiler
Spoiler
Oud 25-06-2013, 19:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
haha. "Wolverine" is "Pocomaxa" in het Russisch. Klinkt eerder als het goedkope kindermenu van een Tapastent.
Of als een mutant versie van Pocahontas.
Oud 25-06-2013, 19:43
Carn
Carn is offline
Spoiler
Oud 25-06-2013, 19:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Spoiler
lul.
Oud 25-06-2013, 19:45
Miekje*
Miekje* is offline
Wat is het?
Oud 25-06-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je dan nepnagels? Ik snap dat gewoon nooit zo. Zijn je eigen nagels heel broos ofzo? Ik doe er dan gewoon wat nagelverharder op. Gaan ze ook nog eens mooi glimmen.

omdat ik 2 nagels had die er helemaal af waren, omdat ik nogal een pulkobsessie heb. Zat dus gewoon niks meer op. En nu wil ik nooit meer wat anders.
Oud 25-06-2013, 19:51
Verwijderd
Opdat wij niet vergeten
Oud 25-06-2013, 19:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wat is het?
Een spoiler :')
Oud 25-06-2013, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Oud 25-06-2013, 20:11
Verwijderd
Een advies in de richtlijn bij het aangaan van een eerste gesprek over huiselijk geweld is "laat uw eigen oma thuis!"
Met oma bedoelen ze Oordeel, Mening en Advies.
Maar ik stel me nu toch voor dat ik mijn oma mee neem naar de praktijk en dat we dan samen met een echtpaar gaan praten. Beetje morele steun, zeg maar.
Oud 25-06-2013, 20:13
Verwijderd
Mijn oma zou vast direct haar Oordeel vormen, haar Mening noemen en Advies geven, trouwens. Dus wat dat betreft snap ik dat ze niet mee mag.
Oud 25-06-2013, 20:20
Carn
Carn is offline

Oud 25-06-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Een advies in de richtlijn bij het aangaan van een eerste gesprek over huiselijk geweld is "laat uw eigen oma thuis!"
Maar goed dat mijn oma er niet meer is dan, dan kan ik die fout iig zeker niet maken!
Oud 25-06-2013, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Ik lag hier behoorlijk van in een deuk ^^
Oud 25-06-2013, 20:46
Lorelei
Lorelei is offline
Ik krijg van facebook allemaal advertenties voor datingsites en voor afvalprogramma's. Wat zou dat betekenen?
Oud 25-06-2013, 20:49
Verwijderd
facebook adverteert voor mij met lilleke kleren, Vitakraft diervoeding, en Duitse tekstverwerkers.
Oud 25-06-2013, 20:52
Verwijderd
Ik heb Adblock Plus sinds Para het me heeft aangeraden en ik heb op één keer na geen advertenties meer gezien. En die ene keer was het zo opgelost door eens handmatig op wat instellingsknopjes te klikken. Heerlijk.
Oud 25-06-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg van facebook allemaal advertenties voor datingsites en voor afvalprogramma's. Wat zou dat betekenen?
Ik ook van afvalsites en dieettips enzo. Met plaatjes van lijven waar je naar van wordt, zo mager
Oud 25-06-2013, 20:55
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet een motivatiebrief schrijven voor mijn hbo-opleiding En ik ben er slecht in. Iemand tips?
Oud 25-06-2013, 20:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ook van afvalsites en dieettips enzo. Met plaatjes van lijven waar je naar van wordt, zo mager
Mja, bij mij is het ook een beetje stom omdat ik juist de afgelopen maanden redelijk wat ben afgevallen (maar niet geheel vrijwillig) en er mensen op mijn studie zelfs zo ver gaan dat ze achter m'n rug om aan vriendinnen vragen of ik een eetstoornis heb (Wat overigens niet het geval is, even voor de duidelijkheid )
Oud 25-06-2013, 20:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik moet een motivatiebrief schrijven voor mijn hbo-opleiding En ik ben er slecht in. Iemand tips?
Eh.. wat voor brief moet het zijn dan? Voor een aanmelding of zo?
Oud 25-06-2013, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Mja, bij mij is het ook een beetje stom omdat ik juist de afgelopen maanden redelijk wat ben afgevallen (maar niet geheel vrijwillig) en er mensen op mijn studie zelfs zo ver gaan dat ze achter m'n rug om aan vriendinnen vragen of ik een eetstoornis heb (Wat overigens niet het geval is, even voor de duidelijkheid )
Het viel zelfs mij op
Oud 25-06-2013, 21:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eh.. wat voor brief moet het zijn dan? Voor een aanmelding of zo?
Ja, ik moet het meenemen naar mijn startgesprek (ofwel intakegesprek) van komende maandag.
Oud 25-06-2013, 21:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het viel zelfs mij op
Ja maar jezus.. het is echt niet zo erg als mensen lijken te denken Qua kilo's dan.. maar blijkbaar is het nogal zichtbaar of zo.
Oud 25-06-2013, 21:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, ik moet het meenemen naar mijn startgesprek (ofwel intakegesprek) van komende maandag.
Ik wil je de mijne best sturen. Weet niet of je er iets aan hebt maar misschien doe je nog eens ideeën op of zo..
Oud 25-06-2013, 21:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh dat is wel heel lame, dat ze achter je rug zo lullen. Je was ziek toch? Hebben ze dat niet gemerkt op je studie? Stom.
Anyway: Adblock de gexteuh. Ik krijg als ik niet op m'n laptop internet ook allemaal mode en afslank reclame. Nooit iets waar ik echt interesse in heb.
Oud 25-06-2013, 21:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wil je de mijne best sturen. Weet niet of je er iets aan hebt maar misschien doe je nog eens ideeën op of zo..
Graag Dan heb ik tenminste een idee, want nu heb ik nog helemaal géén idee... Ik mag er niet meer dan 200 woorden aan besteden.
Oud 25-06-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ja maar jezus.. het is echt niet zo erg als mensen lijken te denken Qua kilo's dan.. maar blijkbaar is het nogal zichtbaar of zo.
Ja, in je snuit.
Oud 25-06-2013, 21:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Graag Dan heb ik tenminste een idee, want nu heb ik nog helemaal géén idee... Ik mag er niet meer dan 200 woorden aan besteden.
Oh de mijne is een stukje langer dan 200 woorden maar ik las 'm net nog een keer door en wilde je als advies geven om 'm niet zo lang te maken als de mijne want ik vond 'm bij nader inzien toch best wel lang. Maar goed, ik ben er wel mee geaccepteerd dus och
Oud 25-06-2013, 21:09
Lorelei
Lorelei is offline
Je hebt pm in ieder geval
Oud 25-06-2013, 21:30
Miekje*
Miekje* is offline
Dankjewel
Oud 25-06-2013, 21:59
Miekje*
Miekje* is offline
Zal ik mijn ontvangen lintje ook bij 'overige certificaten/oorkonden' zetten? Of is dat té? Kunnen ze wel zien dat ik me inzet voor school en maatschappij
Oud 25-06-2013, 22:05
Verwijderd
Ik zoek leestips. Na de nieuwe Ammaniti en De 100 jarige man bevind ik me in het zwarte gat en wil ik graag nieuw leesvoer kopen. Want bijna vakantie én ik moet nog iets bij de eci bestellen. Literatuur die lekker wegleest graag, maar niet van die suffige thrillers ofzo
Oud 25-06-2013, 22:10
Verwijderd
Het onzichtbare geluk van andere mensen ben ik best benieuwd naar...
Oud 25-06-2013, 22:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zoek leestips. Na de nieuwe Ammaniti en De 100 jarige man bevind ik me in het zwarte gat en wil ik graag nieuw leesvoer kopen. Want bijna vakantie én ik moet nog iets bij de eci bestellen. Literatuur die lekker wegleest graag, maar niet van die suffige thrillers ofzo
Garp ooit gelezen?
Oud 25-06-2013, 22:12
Verwijderd
@Absinthe: The fault in our stars
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Moet het Nederlands zijn?
Verwijderd
@Lorelei: ik vind je nog steeds fucking sexy
Verwijderd
@Miekje: Nee, ik ken het ook niet Wat voor iets is het en van wie?
Verwijderd
@iedereen: ADBLOCK IS HET ANTWOORD
Oud 25-06-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
@iedereen: ADBLOCK IS HET ANTWOORD
Aw
Oud 25-06-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
@Absinthe: The fault in our stars
Citaat:
Moet het Nederlands zijn?
Nou ja, Nederlandse vertaling mag ook natuurlijk, maar ja.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten