Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2013, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Geil, ik houd wel van teentjes
Kamelentenen
Advertentie
Oud 26-06-2013, 17:06
Verwijderd
Wat is nou weer omhoog met Steffie en dat geban op verzoek Misschien had ik toch hartjes bij de WPS-uitleg moeten plaatsen.
Oud 26-06-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dingen uit blik vaak vies, maar bonen uit blik juist heel erg lekker. En wat lief dat je speciaal troosttaard bakt, Ingegerd!
Taard
Oud 26-06-2013, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze denken dat ik anders weer zak. Dus ik moet inplaats van economie biologie en inplaats van frans geschiedenis. Maar dan heb ik geen economie meer. Met mijn vervolgopleiding heb ik dat wel nodig.
Dus eigenlijk willen ze ook dat je een andere vervolgopleiding kiest ? Dat is wel raar. Wat was je uiteindelijke cijfer voor economie nu?
Oud 26-06-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Dus eigenlijk willen ze ook dat je een andere vervolgopleiding kiest ? Dat is wel raar. Wat was je uiteindelijke cijfer voor economie nu?
Ja en nu moet ik naar een hele andere school. en dat moet weer in 2 dagen geregeld worden. Mijn huidige school is @##$#%$#^%$^&%$

Ik had een 4,9. Best raar ik heb me helemaal kapot geleerd voor 5tiende hoger.
Oud 26-06-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Taard
Oei.
Oud 26-06-2013, 17:22
Lorelei
Lorelei is offline
Ik snap het wel hoor! Het is toch ook paard, baard, aard, haard, zwaard, bastaard, bejaard, boomgaard, standaard en, uiteraard, uiteraard.
Oud 26-06-2013, 17:23
Verwijderd
Precies!
Oud 26-06-2013, 17:31
Verwijderd
ik heb een heel laag cijfer voor m´n toets NL gehaald, een fucking 5,8 wtf???!!! Die toets ging voor m'n gevoel heel goed. Nou, het is wel een voldoende, maar ik ga er nu maar echt vanuit dat ik die andere toetsen niet heb gehaald want dat ging erg moeizaam en kut.

Ik ben dus te dom voor het hbo ik voel me zo kut nu vooral heel dom.
Oud 26-06-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:
ik heb een heel laag cijfer voor m´n toets NL gehaald, een fucking 5,8 wtf???!!! Die toets ging voor m'n gevoel heel goed. Nou, het is wel een voldoende, maar ik ga er nu maar echt vanuit dat ik die andere toetsen niet heb gehaald want dat ging erg moeizaam en kut.

Krijg je 'm nog terug zodat je hem kunt nakijken? Ik zei 't al, het is vast die samenvatting. Daar wordt iedereen genaaid, zeker als je door gebrek aan ervaring nog niet precies kunt inschatten wat ze willen horen.
Oud 26-06-2013, 17:35
Verwijderd
Citaat:

Hoeft niet hoor! De toetsen die bij mij makkelijk gingen waren soms het kutste, door hoe ze het nakijken, terwijl dan bij de moeilijkste blijkt dat je eigenlijk best veel goede dingen hebt opgeschreven!
Oud 26-06-2013, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, aardbeien uit blik. Er zijn ergere culinaire zondes.
ja zoals dat ene vieze goedje van jou met brinta en appelmoes

Citaat:
Krijg je 'm nog terug zodat je hem kunt nakijken? Ik zei 't al, het is vast die samenvatting. Daar wordt iedereen genaaid, zeker als je door gebrek aan ervaring nog niet precies kunt inschatten wat ze willen horen.
ja, volgende week kan ik het inzien. Maar een 5,8....dat betekent dus dat ik bijna de helft fout had. En zo vreselijk veel telt die samenvatting nou ook weer niet mee.

Jezus, het was gewoon een tekst lezen en vragen beantwoorden, dan ben je ook wel een dombo als dat niet eens lukt hoor.

Nou weer een illusie armer. Even zm en alles plegen
Oud 26-06-2013, 17:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

ja, volgende week kan ik het inzien. Maar een 5,8....dat betekent dus dat ik bijna de helft fout had. En zo vreselijk veel telt die samenvatting nou ook weer niet mee.

Jezus, het was gewoon een tekst lezen en vragen beantwoorden, dan ben je ook wel een dombo als dat niet eens lukt hoor.

Nee joh. Ik ben het met Para eens. Samenvattingen zijn kuhut.
Oud 26-06-2013, 17:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Maar testen zeggen echt niet alles hoor!
Oud 26-06-2013, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De kans is bijzonder klein dat een 5,8 betekent dat je 58% goed had, normeringen werken meestal niet zo. Waarschijnlijk was het bijvoorbeeld 60% (of 65% ofzo) goed voor een 5,5.
Oud 26-06-2013, 17:43
Verwijderd
In 2 dagen een andere school zoeken gaat nooit lukken. En medewerking krijg je ook niet.
Oud 26-06-2013, 17:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar waarom moet je naar een andere school dan Sadye?
Oud 26-06-2013, 17:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aargh vieze fruitvliegjes
Oud 26-06-2013, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom moet je naar een andere school dan Sadye?
Of ik moet een zorgprofiel pakken en maar wat liggen aankutten op die school, zonder begeleiding en slechte lesgeven of naar een andere school waar ze beter les geven. alleen dan moet ik het 3e jaar overdoen. Moeilijk dit. Ik heb geen zin het 3e jaar opnieuw te doen eigenlijk.
Oud 26-06-2013, 17:49
Verwijderd
En nu heb ik koppijn en moeheid.

1 voordeel ik hoef nu niet naar de musical te gaan.
Oud 26-06-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Dat goedje waar iedereen van smult, zolang je maar niet vertelt wat er in zit, ja Stomme conservatievelingen

Citaat:

Neuh, dat ben je niet. Dat ligt maar net aan de tekst en aan de vraagstellingen (en de antwoorden).

Citaat:
Aargh vieze fruitvliegjes
Fruitvliegjes? Maden
Oud 26-06-2013, 17:51
Verwijderd
Wtf is Papiaments voor vak
Oud 26-06-2013, 17:52
Verwijderd
O het is een taal.
Oud 26-06-2013, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dingen uit blik vaak vies, maar bonen uit blik juist heel erg lekker. En wat lief dat je speciaal troosttaard bakt, Ingegerd!
Taard <3

En ja, een tijd terug ook al eens gedaan, toen een citroencheesecake oid. Dit is 't enige wat ik voor d'r kan doen waar ze iets aan heeft, dus dan doe ik dat maar eens in de zoveel tijd
Oud 26-06-2013, 18:00
Verwijderd
Citaat:
De kans is bijzonder klein dat een 5,8 betekent dat je 58% goed had, normeringen werken meestal niet zo. Waarschijnlijk was het bijvoorbeeld 60% (of 65% ofzo) goed voor een 5,5.
hmm oke, dat is al minder erg.
Oud 26-06-2013, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Dat goedje waar iedereen van smult, zolang je maar niet vertelt wat er in zit, ja Stomme conservatievelingen

Neuh, dat ben je niet. Dat ligt maar net aan de tekst en aan de vraagstellingen (en de antwoorden).

Fruitvliegjes? Maden
blijkbaar is alsnog het niveau te hoog he daar zit ik dan met mijn goede gedrag. En mijn huisgenoot die niet eens stam+t kan toepassen of weet waar Drenthe ligt of weet wie aletta jacobs was heeft 2 hbo studies in d'r zak. Blijkbaar doet dat er ook allemaal niet toe. Wat er dan wel toe doet weet ik ook niet.
Oud 26-06-2013, 18:03
Verwijderd
Sadye, je moet van je ouders andere vakken nemen? Als je je jaar overdoet met dezelfde vakken, is de kans groter dat je volgend jaar wel slaagt, want je kent de leerstof al en hebt meer tijd om hem te begrijpen, leren en gebruiken.

Ik ben in het 4e blijven zitten op iets van 5 vakken, het jaar er op had ik voor alles schitterende punten, ook die 5 zakvakken. Op twee andere vakken opeens na, maar dat lag echt niet aan de leraar
Oud 26-06-2013, 18:05
Verwijderd
Wat iedereen al zegt, het zegt niet zoveel Pip! Begrijpelijk dat je baalt maar ik zou nog niet bij de pakken neerzitten, de rest kan altijd nog meevallen.
Oud 26-06-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
blijkbaar is alsnog het niveau te hoog he daar zit ik dan met mijn goede gedrag. En mijn huisgenoot die niet eens stam+t kan toepassen of weet waar Drenthe ligt of weet wie aletta jacobs was heeft 2 hbo studies in d'r zak. Blijkbaar doet dat er ook allemaal niet toe. Wat er dan wel toe doet weet ik ook niet.
Hah, troost je, ook ik ben wel eens tegen opdrachten/teksten aangelopen die ik verkloot heb puur door niet secuur genoeg te lezen. Helemaal als de multiple choice geboden niet A: retarded, B: retarded, C: onwaarschijnlijk D: dan-moet-dit-wel-kloppen zijn, maar je vijf nuanceverschilletjes in de antwoorden moet opsporen omdat antwoord B nét iets meer klopt dan antwoord A, C, D en soms E.
Oud 26-06-2013, 18:07
Verwijderd
Veel testen zijn gewoon slecht in elkaar gezet. Tenminste, dat zegt een vriend van mij in de onderwijskunde is afgestudeerd en nu mensen (docenten) lesgeeft in hoe ze fatsoenlijke examens kunnen maken en afnemen.
Oud 26-06-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Veel testen zijn gewoon slecht in elkaar gezet. Tenminste, dat zegt een vriend van mij in de onderwijskunde is afgestudeerd en nu mensen lesgeeft in hoe ze fatsoenlijke examens kunnen maken en afnemen.
Aye, dit ook inderdaad.
Oud 26-06-2013, 18:09
Verwijderd
En oh Pip, wat kut! Het zal inderdaad wel meevallen. Wacht het inkijkmoment maar eerst af voordat je gaat zeggen dat je te dom bent
Oud 26-06-2013, 18:11
Verwijderd
Trouwens, ik vind vind taard veel beter bij het ding passen dan taart, het klinkt liever en zompiger. Als jullie het nu ook zo gaan schrijven dan keurt het Groene Boekje het over vijftien jaar misschien goed. :hartje:
Oud 26-06-2013, 18:12
Verwijderd
Fuck me, Ikea heeft tegenwoordig een webshop.
Oud 26-06-2013, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, ik vind vind taard veel beter bij het ding passen dan taart, het klinkt liever en zompiger. Als jullie het nu ook zo gaan schrijven dan keurt het Groene Boekje het over vijftien jaar misschien goed. :hartje:
Taardje. Ik ben wel te porren voor deze verandering.
Oud 26-06-2013, 18:19
Qimm
Qimm is offline
ik ga niet naar rock werchter...
Oud 26-06-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Sadye, je moet van je ouders andere vakken nemen? Als je je jaar overdoet met dezelfde vakken, is de kans groter dat je volgend jaar wel slaagt, want je kent de leerstof al en hebt meer tijd om hem te begrijpen, leren en gebruiken.

Ik ben in het 4e blijven zitten op iets van 5 vakken, het jaar er op had ik voor alles schitterende punten, ook die 5 zakvakken. Op twee andere vakken opeens na, maar dat lag echt niet aan de leraar

Ja, maar dat moet van de school. Mijn ouders willen dat ik deze vakken aanhoud. Zelf wil ik wel fa in gs veranderen, Want fa was zo moeilijk.

Nee dit ligt aan de school. ik heb elk jaar problemen met die school. ik kan zo een verhaal typen erover wat ze verkeerd doen enzo.
Oud 26-06-2013, 18:22
Verwijderd
Ik vind taard er raar uitzien. Taart is veel, duidelijker....? Taard. Nee.

Meh, Qimm, waarom niet?
Oud 26-06-2013, 18:26
Qimm
Qimm is offline
ik moet op korte termijn geopereerd worden...
Oud 26-06-2013, 18:29
Verwijderd
Aan je galstenen?
Oud 26-06-2013, 18:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Balen Qimm
Oud 26-06-2013, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ik vind taard er raar uitzien. Taart is veel, duidelijker....? Taard. Nee.
Je moet gewoon je geest even laten wapperen
Oud 26-06-2013, 18:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik ga niet naar rock werchter...
Oud 26-06-2013, 18:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Aan je galstenen?
ja, mijn leverwaarden zijn echt te hoog, ik kan er niet meer mee doorlopen
Oud 26-06-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Je moet gewoon je geest even laten wapperen
Mijn geest wappert al genoeg!

Citaat:
ja, mijn leverwaarden zijn echt te hoog, ik kan er niet meer mee doorlopen
Meh, flink balen
Oud 26-06-2013, 18:38
Verwijderd
Oei wat naar Qimm!
Oud 26-06-2013, 18:40
Verwijderd
Waarom moet je voor de vavo 18 zijn.
Oud 26-06-2013, 18:41
Verwijderd
Omdat het niet voor niets volwassenenonderwijs heet
Oud 26-06-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Waarom moet je voor de vavo 18 zijn.
misschien omdat het volwassenonderwijs is?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten