Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2013, 22:22
Verwijderd

omg retro KIJK DIE CLIP DAN
Advertentie
Oud 26-06-2013, 22:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[filmpje]
Ahhh. de 60's, toen je nog onbeschaamd upskirt filmpjes kon maken op straat (2:40)
Oud 26-06-2013, 23:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[filmpje]
Oud 26-06-2013, 23:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben net met m'n werk wezen eten in Scheveningen en de tering, ik zat na een half uur al vol.
Het was onbeperkt salade en shit opscheppen en ze kwamen langs je tafel met allerlei spiezen met vlees en daar sneden ze dan plakken af. Het ging achter elkaar door. Lekker, maar zo ontzettend veel.
Daarna nog cocktail en rode wijn en gebakken banaan en gegrilde ananas en nog een ijsje en.... bluuuuurgh ik zit zo vooooool! Gezellig was't wel.
Oud 26-06-2013, 23:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Post 3:
Ik krijg net een mailtje over de vrijgezellenparty van die vriend van me. Ik ben nu pas toegevoegd, terwijl de plannen al vorige week gemaakt zijn. Zo last minute kan ik wrs geen vrij regelen en als dat wel lukt voel ik me alsnog nogal awkward omdat ik er als enige vrouw bij ben en ik dus in eerste instantie helemaal niet in de mailinglist stond. Ik heb maar even een mailtje gestuurd om te vragen of het ok is, want ik wil hun sausagefest natuurlijk niet verstoren.
Stomme situatie.
Oud 26-06-2013, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Wtf, een 5.8? Wat kut!

MBO dan maar? Ik bedoel, ik weet niet of MBO iets voor je heeft waar je wat aan hebt, maar het is in ieder geval iets.
Overigens wil ik niet in iedereen veranderen die altijd zeikt over dat ik weer naar school moet, maar als je echt klaar bent met de zorg, kun je het zo doen. Duurt wel wat langer, maar ach.

Of nou ja, wacht eerst de andere testen af. Ik dacht ook dat ik gezakt was voor maatschappijleer (want ik had toch wel de eerste 4 paragrafen van boek 1 van 2 gelezen) en daar heb ik me gewoon doorheen geluld. Zelfde gold voor mijn Duits examen, geschiedenis examen en het grootste deel van mijn biologie examen. Vooral bij die laatste heb ik enorm veel gegokt en bullshit opgeschreven, maar blijkbaar wel goed genoeg. Dus wie weet is het allemaal zo erg nog niet!
ja misschien, heb al wat gekeken. wordt wel wat krap me nog in te schrijven, maar goed.

en ja zou kunnen maar guess not
Citaat:
Wat moest je halen dan, een 5,8 is toch een voldoende?
ja is voldoende maar hallo, dat is toch een slechte score.
Citaat:
Ik ben net met m'n werk wezen eten in Scheveningen en de tering, ik zat na een half uur al vol.
Het was onbeperkt salade en shit opscheppen en ze kwamen langs je tafel met allerlei spiezen met vlees en daar sneden ze dan plakken af. Het ging achter elkaar door. Lekker, maar zo ontzettend veel.
Daarna nog cocktail en rode wijn en gebakken banaan en gegrilde ananas en nog een ijsje en.... bluuuuurgh ik zit zo vooooool! Gezellig was't wel.
nu heb ik zin in spiezen met vlees.
Oud 26-06-2013, 23:12
Verwijderd
maar goed, ja ik jank al voor ik geslagen word. Das waar.
Oud 26-06-2013, 23:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Joh, ik heb ook 2 jaar gedaan over mijn toelatingsexamen en haalde de 2e keer ook maar net een 6je, maar dat was genoeg. Mss valt het allemaal wel mee. Die toelatingsexamens zeggen ook niet bijster veel over de studie.
Oud 26-06-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Wat er dan wel toe doet weet ik ook niet.
Weten wat voor soort dingen ze willen horen.
Oud 26-06-2013, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Weten wat voor soort dingen ze willen horen.
Dit ja, meeste examens zijn gewoon een bepaald trucje doorhebben door veel oefenen.
Oud 26-06-2013, 23:37
Verwijderd
waarom lig ik nog niet in bed ik moet morgen uiterlijk 6:45 in de auto zitten
Oud 26-06-2013, 23:38
Verwijderd
Ik heb vandaag voor het eerst sinds fucking maart gezondigd qua lijnen, of nou ja, zonder voorbedachte rade dan, want ik drink natuurlijk nog wel bier op feestjes en ben 2x een weekend weggeweest (want tompouchen en saucijzenbroodjes EVERYWHERE op m'n werk). Had er nooit bij stilgestaan hoe netjes ik me aan de afspraken met mezelf hou en nu vind ik mezelf en m'n discipline een beetje disturbing
Oud 26-06-2013, 23:40
Hazel
Hazel is offline
Jammer zeg Pip
Oud 26-06-2013, 23:42
Verwijderd
Oh en knuffel voor Pip natuurlijk, ik hoop dat het toch goedkomt
Oud 26-06-2013, 23:46
Verwijderd
Bedankt voor jullie geruststellende aardige woorden schatjes <3 en trucjes dus hm.
Oud 27-06-2013, 00:26
Verwijderd
Oud 27-06-2013, 01:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 27-06-2013, 03:36
Verwijderd
Iemand had zitten smeren en toen greep ze mijn arm vast met die vieze handen
Oud 27-06-2013, 04:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ewww!!!
Oud 27-06-2013, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Dit ja, meeste examens zijn gewoon een bepaald trucje doorhebben door veel oefenen.
Idd, geldt echt enorm voor Nederlands; alles hangt samen van de trucjes. Mijn docent kon zich daar enorm over opwinden, hij leerde ons ook echt het trucje voor een 'goede' samenvatting en stond vervolgens te tieren dat het belachelijk was zo samen te vatten.
Na de CSE's van dit jaar zijn er ook verschillende hoogleraren geweest die aangaven het een ontzettend slecht examen NL te vinden, toch? Gelijk hebben ze!
Oud 27-06-2013, 08:54
Verwijderd
Een voordeel heeft mijn hele verkoudheid wel. Ik hang elke dag tien minuten boven een bak met kokend water om te zorgen dat ik niet helemaal dicht kom te zitten en dat betekent: Mijn huid ziet er beter uit dan ooit
Oud 27-06-2013, 08:57
Verwijderd
nacht 6/6 zit er EINDELIJK op Had me lekker geïnstalleerd in de bus, muziekje erbij alles, was ik bijna halverwege dacht ik oh ja godver de godver ik ben met de fiets moest ik weer terug.
Oud 27-06-2013, 09:23
Verwijderd
Goedemorgen! Vandaag is mijn diplomauitreiking en in tegenstelling tot die van mn bachelor (saai) en master (waar ik niet bij was), ben ik opgewonden als een klein kind en een beetje zenuwachtig. Straks komen mn ouders en broertjes lunchen en gaan we met z'n alle er naar toe en mimimimimi.
Citaat:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds fucking maart gezondigd qua lijnen, of nou ja, zonder voorbedachte rade dan, want ik drink natuurlijk nog wel bier op feestjes en ben 2x een weekend weggeweest (want tompouchen en saucijzenbroodjes EVERYWHERE op m'n werk). Had er nooit bij stilgestaan hoe netjes ik me aan de afspraken met mezelf hou en nu vind ik mezelf en m'n discipline een beetje disturbing
Je moet wel een beetje relaxt kunnen blijven ja, maar volgens mij zit dat wel goed. Ik ga zondag wel kijken of je niet te verdacht veel biertjes afslaat.

Citaat:
Idd, geldt echt enorm voor Nederlands; alles hangt samen van de trucjes. Mijn docent kon zich daar enorm over opwinden, hij leerde ons ook echt het trucje voor een 'goede' samenvatting en stond vervolgens te tieren dat het belachelijk was zo samen te vatten.
Na de CSE's van dit jaar zijn er ook verschillende hoogleraren geweest die aangaven het een ontzettend slecht examen NL te vinden, toch? Gelijk hebben ze!
Dat verbaast me niks nee. Ik heb ook op twee manieren leren samenvatten: de manier waarop het moet en de manier waarmee je je tentamen haalt, belachelijk. Die laatste manier, met regels als ''de eerste of de laatste zin bevat altijd de kernboodschap van de alinea'' leverde inderdaad altijd slechte teksten op, aangezien de oorspronkelijke tekst die je moest samenvatten bijna nooit zo goed geschreven was dat je het op die manier kon samenvatten.
Pip, ga er maar vanuit dat het een oneerlijk systeem is en dat het niet aan jou ligt. Je bent echt echt echt slim genoeg, maar wellicht is je vaardigheid ''trucjes kunnen'' niet zo enorm ontwikkeld omdat je deze tentamens zonder het voorafgaande schooljaar maakt. Ik ken best veel mensen die daar tegenaan lopen, zoals mij vriend. Ik ken weinig mensen die zo abstract kunnen denken en slim zijn als hij, ik zie hem ooit nog wel hoogleraar worden of zo, maar hij kan voor geen meter leren, snapt nooit het trucje van tentamens en haalt dus voor bijna alles nooit hoger dan een 7 en voor dingen waar hij mondeling heel goed was haalde hij bij een schriftelijk ineens een onvoldoende.
En aan de andere kant van het spectrum heb je dan zo'n idioot als ik, ik kan goed leren en weet wat je op een tentamen moet doen en haal dus meestal mooie cijfers, maar kan nog steeds verre van foutloos Nederlands schrijven.
Zo zijn er nog wel meer voorbeelden, maar ik denk dat je mn punt wel snapt.
Oud 27-06-2013, 09:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vandaag heb ik mijn laatste zangles van het jaar. Dikke ogen en een loopneus. Hallo, we hadden toch afgesproken dat het in 2014 pas zomer zou worden kenka
Oud 27-06-2013, 09:29
Verwijderd
Oh ja zondag! Wordt het strandweer? Vast niet he? Als het droog is gaan we wel lekker uitwaaien hoor
Oud 27-06-2013, 09:30
Verwijderd
Den Haag, 17 graden en een zonnetje en wat wolkjes, ik doe het er voor
Oud 27-06-2013, 09:31
Verwijderd
20 graden met lichte bewolking, volgens weeronline.nl. Maar erg betrouwbaar zijn die voorspellingen niet, bleek de afgelopen weken .
Oud 27-06-2013, 09:31
Verwijderd
Oh fuuuuuh.
Oud 27-06-2013, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Vandaag heb ik mijn laatste zangles van het jaar. Dikke ogen en een loopneus. Hallo, we hadden toch afgesproken dat het in 2014 pas zomer zou worden kenka
Er zijn ineens erg veel mensen die ineens klagen over hooikoorts, of iets met het gras, alsof april ingehaald wordt.
Oud 27-06-2013, 09:33
Verwijderd
Oh ik checkte weer.nl. Nou ja als er een beetje zon is en het droog is komt het wel goed
Oud 27-06-2013, 09:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Er zijn ineens erg veel mensen die ineens klagen over hooikoorts, of iets met het gras, alsof april ingehaald wordt.
Daar lijkt het wel op ja
Nouja, paar dubbele dosissen antiallergieshit en door de pijn heen zingen, het is toch de laatste les en mijn performance is pas over 1,5 week
Oud 27-06-2013, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Oh ik checkte weer.nl. Nou ja als er een beetje zon is en het droog is komt het wel goed
Oud 27-06-2013, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Daar lijkt het wel op ja
Nouja, paar dubbele dosissen antiallergieshit en door de pijn heen zingen, het is toch de laatste les en mijn performance is pas over 1,5 week
Trouwens, zing je nu al weer heel anders/beter dan toen je begon aan de opleiding? Of is het slechts fijnslijperij? Ik heb echt geen idee hoe zoiets gaat.
Oud 27-06-2013, 09:38
Verwijderd
Desnoods drinken we warme choco en nestelen we ons in dekentjes, het is juni dus we moeten naar het strand
Oud 27-06-2013, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Desnoods drinken we warme choco en nestelen we ons in dekentjes, het is juni dus we moeten naar het strand
Precies. Of Gluhwein.
Oud 27-06-2013, 09:41
Verwijderd
Ik heb heel veel zin om je te zien Quisje
Oud 27-06-2013, 09:48
Verwijderd
Yeah yeah yeah. Insgelijks!
Oud 27-06-2013, 09:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Trouwens, zing je nu al weer heel anders/beter dan toen je begon aan de opleiding? Of is het slechts fijnslijperij? Ik heb echt geen idee hoe zoiets gaat.
significante verschillen en ook veel meer theoretische kennis. Ik kan een baslijntje in klassieke stijl achter elkaar wegschrijven op de manier waarop je op een gegeven moment gewoon, weet ik veel, andere dingen in je studie snel kunt omdat je shit uit je hoofd kunt uitrekenen. Ik wil je best een keer een opname uit de vooropleiding of van een paar jaar terug iig sturen en een opname van een maand terug, als je dat leuk vindt. Maar niet nu want nu moet ik snel naar zangles!
Oud 27-06-2013, 10:00
Verwijderd
Citaat:
significante verschillen en ook veel meer theoretische kennis. Ik kan een baslijntje in klassieke stijl achter elkaar wegschrijven op de manier waarop je op een gegeven moment gewoon, weet ik veel, andere dingen in je studie snel kunt omdat je shit uit je hoofd kunt uitrekenen. Ik wil je best een keer een opname uit de vooropleiding of van een paar jaar terug iig sturen en een opname van een maand terug, als je dat leuk vindt. Maar niet nu want nu moet ik snel naar zangles!
Ja dat zou ik wel leuk vinden!
Oud 27-06-2013, 10:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoe heet die tent?
Oud 27-06-2013, 10:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja is voldoende maar hallo, dat is toch een slechte score.
Ja, dat wel, maar ach. Je hebt 'm gehaald, moet je maar denken. /6'jescultuur
Oud 27-06-2013, 10:46
Hazel
Hazel is offline
Zo, ik heb een kort nachtje gehad. Vannacht werd er geschoten in mijn buurt
Oud 27-06-2013, 10:47
Verwijderd
Vandaag gesprek met de decaan. Ik mag nu wel weer blijven op die school.
Oud 27-06-2013, 10:57
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb net een gesprek gehad met m'n begeleider. We hebben echt een supercool plan voor volgend jaar maar als hij erover praat is het echt met als in wiskundelessen: je snapt het volledig als de docent het uitlegt, maar als je een uur later er zelf iets mee moet, is alles opeens weg en wordt het heel erg onsamenhangend..

Misschien ben ik gewoon te dom ervoor
Oud 27-06-2013, 11:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Vandaag gesprek met de decaan. Ik mag nu wel weer blijven op die school.

En pip: eerst maar die andere uitslagen afwachten, misschien valt het wel reuze mee! En dom ben je sowieso niet. Je hebt inderdaad gewoon niet de trucjes geleerd.

En Qimm: nare zooi, sterkte! En misschien alvast iets leuks plannen voor als je weer bekomen bent van de operatie?
Oud 27-06-2013, 11:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het is erg hectisch hier. Veel mensen met wat heftigere problematiek en de verpleging kan het eigenlijk niet aan. Ik wilde al graag naar huis, maar nu nog meer Maaarrrr, maandag komt een mannetje langs voor de scootmobiel en ik hoop dat ie er meteen één meeneemt. Want met een scootmobiel kan ik vast snel naar huis.
Oud 27-06-2013, 11:28
Qimm
Qimm is offline
ik ga naar het ziekenhuis nu. k, thnx, bye
Oud 27-06-2013, 11:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh en nu kwam er iemand vragen of ik dan boodschappen wilde doen Ik heb haar maar gezegd dat ik dat echt niet kan. Als ik het kon was ik al lang thuis geweest. Nu gaat ze het aan iemand vragen die continu duizelig is en door de arts met pillen naar bed is gestuurd zo ongeveer Ik vind het heel onaardig van mezelf, maar ik ben stiekem best blij dat ze hier morgen voor het laatst werkt
Oud 27-06-2013, 11:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
ik ga naar het ziekenhuis nu. k, thnx, bye
Sterkte!!
Oud 27-06-2013, 11:36
Verwijderd
Wordt er gezegd "de school neemt contact met je op" kan je als nog zelf bellen en is de school het vergeten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten