| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
De studielast verschilt natuurlijk per persoon; als je zelf niet perse aanleg hebt voor het een of ander dan moet je relatief dus meer tijd in je studie steken dan een ander persoon, en dat dus ook accepteren. Of juist niet en dan een andere studie zoeken. Maar goed, zo kent iedereen wel verhalen van studenten die met pijn en moeite hun opleiding afronden, en van mensen die er doodleuk nog 2 masters bij doen want "ze hebben tijd genoeg".
|
|
||
|
Citaat:
![]() En nu ben ik blaadjes aan het tekenen. Voor aan de tak. Ik vind het platanenblad het mooiste, maar nadeel daarvan is dat 'ie met zijn vele puntjes nogal bewerkelijk is. En ik wil er pakweg 20 maken Of misschien wel meer.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind mezelf niet per se slechter omdat ik hbo heb gedaan maar ehm, ja eigenlijk vind ik dat soms wel Maar dat zijn totaal irreële gedachten.Jaaaa, ik word nu ook steeds blij als ik er naar kijk <3 |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat hangt van de definitie van mongolen af. Ik werk niet met het down-syndroom, wel met gehandicapten. Van laag niveau die nauwelijks kunnen praten en ongemak/onrust/pijn/woede/watdanook fysiek afreageren en dus zo nu en dan een flinke tik uitdelen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Op mijn werk zijn er een aantal nieuwe bewoners bij gekomen die een heel zorgplan hebben met betrekking tot hun gedrag. Toen ik van de week weer kwam werken, zei de EV'er dat ik die mocht lezen, als ik dat wou, dus heb ik van de week al die zorgplannen doorgenomen. Vond de gastvrouw het raar dat ik dat deed, omdat ik geen opleiding doe met zorg of wat dan ook. Alsof ik daar dan geen interesse in heb
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik vind vooral die geometrische shit tof. Heb zelf ook al jaren een idee voor een geometrisch beest, maar ik kom hier in Nederland eigenlijk nooit een tatoeerder tegen waarvan ik denk: 'woah, jouw kunst is mooi, dat wil ik op m'n arm!'
Meestal is het zo...flets en saai. Oh ja, website met nog meer dingies: http://vk.com/sashaunisex
|
|
|
Verwijderd
|
Tekenaar inhuren, vervolgens met dat ontwerp langs een fatsoenlijke tent, Tattoo Palace ofzo. De uitvoering lijkt me 't minste probleem. Welk beest zou je willen?
Ik houd ook wel van dat geometrische. Nadeel is alleen wel dat over 5 jaar iedere Volendamse hipster met dergelijke shit loopt. Je ziet 't nu al steeds vaker en dat gaat alleen maar meer worden. |
|
|
||
|
Citaat:
en voor dat hipstergebeuren ben ik ook een beetje bang, maar goed het is iets wat ik al jaren tof vind en je neemt een tatoeage imo voor jezelf, niet voor de rest van de wereld. Ik zat overigens te denken aan een os. Van hout. Als het getal 24 er ook nog ergens in kan ben ik helemaal blij.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik een tatoeage neem ga ik daar nooit een plaatje van op het internet zetten. |
|
![]() |
|
|