FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2013, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Tof Quis! Van je diploma-uitreiking that is

Ik had vandaag best een productieve dag. Nieuwe fiets gefixt, keigoed gesport, keigoed geshopt (korte broek, lange extreem foute pastelkleurige bloemetjesbroek , twee shirtjes net lange mouwen en kant en eentje met korte mouwen en glitterstrentjes, samen voor nog geen 50 euro) en toen nog naar de film geweest
Dat is zeker goed gewinkeld.
Advertentie
Oud 27-06-2013, 22:45
Verwijderd
Ik hou wel van de sale

Fuck, ik moet echt gaan slapen, wekker gaat morgen om half 6. Maar dan mag ik wel op mijn nieuwe fiets naar mijn werk
Oud 27-06-2013, 22:50
Verwijderd
Ik ga ook naar bed. Slaap lekker!
Oud 27-06-2013, 22:50
Verwijderd
Trusten!
Oud 27-06-2013, 22:59
Verwijderd
Beeldige post op FB:

Spoiler

Ik ben er een beetje stil van.
Oud 27-06-2013, 23:08
Verwijderd
Wat kut, sann.

(Ja, ook maar even hier in plaats van in het shredtopic, waar 'ie net per ongeluk stond. )
Oud 27-06-2013, 23:08
Verwijderd
Thanks para
Oud 27-06-2013, 23:09
Verwijderd
Blugh ellendig paper
Oud 27-06-2013, 23:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Heeft iemand hier interesse in 4x Rock Werchter 2013 combi-tickets? Zie http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1880360
Oud 27-06-2013, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Beeldige post op FB:

Spoiler

Ik ben er een beetje stil van.
Ik heb ook eentje met zulke prrrrachtige teksten. Wel wat minder spel/taal/typfouten. Ik geloof dat ze ons probeerden te koppelen, ik heb snel duidelijk gemaakt dat dat geen goed idee is
Oud 27-06-2013, 23:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Bleugh. Prognose van de vrouw van m'n vader is 3 maanden zonder behandelen en 6-10 maanden met chemo. Ze hebben besloten dat dat 't niet waard is. 3 maanden. Dat is september. What. The. Fuck.
Sterkte!
Oud 27-06-2013, 23:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik had geen economie, maar maatschappijwetenschappen. Ik wist heel weinig, ik heb echt zoveel uit mijn nek geluld. Ik heb een 7,7
en voor engels een 7,5.
Ga wel naar die avond om je shit in te kijken want die 5,8 voor NL vind ik zelf niet acceptabel. En wat jullie zeggen: als ik die trucjes doorheb scheelt dat voor de toekomst.

En bedankt allemaal voor de felicitaties. Zo kan het leven idd een wending nemen wtf
Netjes Pip, wat goed van je

Citaat:
Bleugh. Prognose van de vrouw van m'n vader is 3 maanden zonder behandelen en 6-10 maanden met chemo. Ze hebben besloten dat dat 't niet waard is. 3 maanden. Dat is september. What. The. Fuck.
Aw sannie, wat naar allemaal heel veel sterkte!

Citaat:
De uitreiking en de borrel waren echt fantastisch. Cliché opgeklopte verhaaltjes over hoe goed we 't allemaal gedaan hadden natuurlijk, maar als je dat even wegdenkt was er heel veel oprechte blijdschap en trotsheid. Ik ben twee mega-bossen bloemen, whisky, twee boeken, kaartjes en een klein festivalticket rijker, en heel veel felicitaties van mensen van allerlei mensen die ik al heel lang niet gezien had en ennenennene. Het was leuk, maar nu ben ik moe.

Oh en het lijkt misschien alsof ik nu totaal voorbij gaat aan het slechte nieuws van .sann, maar dat is niet zo, ik had het al gezien via pm. Het blijft wel even rillen, though.

Edit: ik hoorde net dat het met mijn tante met kanker relatief goed gaat, ze is geopereerd en alweer thuis. Cru dat voor ieder goed bericht er ook een slecht bericht lijkt te moeten zijn.
Hoeraaa, wat leuk allemaal! Gefeliciteerd, nu heb je 'm echt
Oud 27-06-2013, 23:31
Verwijderd
Citaat:
nog meer goed nieuws, ik HEB DE TOETSEN OOK GEHAALD MET KKGOEDE CIJFERS OMGGGGGGGG

living the good life hierzo :
Omg pip dat had ik helemaal niet gezien, wat super, gefeliciteerd!
Verwijderd
En knuffels voor jullie allemaal jongens <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ging samen eten en kletsen met een vriendin. Ze is heel liev&sagt, maar praat bijna nooit over haar 8 jaar geleden overleden vader. Vandaag zat ze er blijkbaar mee en we hebben daar een hele tijd overgepraat <3 Ik ken haar nu 7 jaar en ik denk dat dit nog maar de tweede keer was dat we dit hebben besproken. Als mensen dit soort dingen met me delen vind ik dat altijd zo'n... compliment, dat ze mij vertrouwen
Oud 27-06-2013, 23:47
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Sterkte!
Oud 27-06-2013, 23:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was er net even heilig van overtuigd dat A time to kill (van John Gisham) eigenlijk To kill a mockingbird (van Harper Lee) is. Ik had een soort mengelmoes van de beide films in m'n hoofd, zwart-wit, maar wel met Sandra Bullock Het is me weer duidelijk nu. Heb To kill a mockingbird aangevraagd bij de bieb, ik ben benieuwd
Oud 27-06-2013, 23:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ook nog nooit iets van Grisham gelezen, is dat de moeite waard?
Oud 27-06-2013, 23:52
Verwijderd
Tekst bij de foto met het diploma:
Citaat:
Jahoorr k heb um !
Oud 27-06-2013, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Veterstrikdiploma?
Helaas.

Ik ontken de bloedband vanaf nu ook denk ik.
Oud 27-06-2013, 23:57
Verwijderd
Jamaar...
Oud 28-06-2013, 00:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oeps, te laat met weghalen.

Ik vind het taalgebruik wel een beetje typisch, maar bij nader inzien niet mijn eerste reactie rechtvaardigen.

Laatst gewijzigd op 28-06-2013 om 00:15.
Oud 28-06-2013, 00:08
Verwijderd
Ik kan niet slapen.

En wow, Pip, wat goed en fijn! Dat had ik nog helemaal niet gezien.
Oud 28-06-2013, 01:00
Verwijderd
Volgende topic: The Saais Of Our Fathers.
Oud 28-06-2013, 01:00
Verwijderd
Ik heb echt al de hele dag honderdduizend filmsaaititels in mijn hoofd
Oud 28-06-2013, 01:03
Verwijderd
The Saaitrix
Saaibusters
Me Myself and Saai
Saaitanic
Saailock (niet deadlock eah!)
I Am Saai
Into The Saai
Madasaaicar
Mrs. Saaifire
There Will Be Saai
The Saaith Element
Enemy of the Saai

Oud 28-06-2013, 01:03
Verwijderd
Saaiminator
Oud 28-06-2013, 01:32
Verwijderd
wij van DK waarderen je input beste knul
Oud 28-06-2013, 06:15
Verwijderd
Vroegerdiepoegerdie
Oud 28-06-2013, 07:16
Verwijderd
Ik heb van 9uur tot nu geslapen.
Oud 28-06-2013, 07:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik van 1 uur tot nu geslapen. Of nou ja, tot een half uur geleden.
Heb zo een mondeling tentamen iets, over woordenschat en uitspraak. De afgelopen 3 jaar ging er steeds iets fout waardoor ik het niet haalde, maar ik ben blij dat ik 't nu ein-de-lijk kan afronden. De docenten zijn ook chill. Nu maar hopen dat 1 van hun geen ochtendhumeur heeft.
Oud 28-06-2013, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Heb zo een mondeling tentamen iets, over woordenschat en uitspraak. De afgelopen 3 jaar ging er steeds iets fout waardoor ik het niet haalde, maar ik ben blij dat ik 't nu ein-de-lijk kan afronden. De docenten zijn ook chill. Nu maar hopen dat 1 van hun geen ochtendhumeur heeft.
Succes!
Oud 28-06-2013, 07:59
Verwijderd
En weer wakkerrrrr!
Oud 28-06-2013, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Me Myself and Saai
<3
Oud 28-06-2013, 08:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa kwam me wakker maken met 'je wekker ging, dus je zal er wel uit moeten' best schattig, maar mijn wekker gaat altijd anderhalf uur lang, dus nou ja
Oud 28-06-2013, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Ook nog nooit iets van Grisham gelezen, is dat de moeite waard?
Is mijn guilty pleasure in vakanties Het is echt geen goede literatuur, maar rete spannend. Rechtbankthrillers enzo.
Oud 28-06-2013, 09:17
Verwijderd
Snel eten en naar school fietsen voor het jaarboek op te halen.
Daarna afwassen, de was en mijn kamer stofzuigen.
Oud 28-06-2013, 09:33
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
nog meer goed nieuws, ik HEB DE TOETSEN OOK GEHAALD MET KKGOEDE CIJFERS OMGGGGGGGG

living the good life hierzo :
hiep!
Oud 28-06-2013, 09:50
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kwam er net achter dat ik nog naar de winkels moet Nouja, zo maar meteen doen, dan ben ik ervan af. Bwuh.
Oud 28-06-2013, 09:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Well, that was bollocks.
Ik sloeg echt helemaal dicht en kon alleen maar stotteren. Heb een 5, maar omdat m'n tentamen ok was heb ik gemiddeld een 5,9 dus ik heb 't vak wel afgerond. Eindelijk.
Maar ik kreeg het commentaar dat mijn Engels goed is, mijn uitspraak is perfect en ik gebruik woorden die veel studenten niet weten, maar ik oversimplificeer dingen. Zoals een andere docent ooit al zei 'You sound like an English person, but like an uneducated English person'.
De moeilijke woorden ken ik wel, maar het voelt onnatuurlijk om ze te gebruiken. Zeker om 9 uur 's ochtends. Dan ga ik praten in termen van 'the thing with the thingie' enzo.
Bwuh.
Oud 28-06-2013, 10:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ach, Trimmie, je hebt het toch gehaald Daar gaat het om, toch? Nu ben je er tenminste wel vanaf En niemand wordt blij van een tentamen 's ochtends vroeg, en al helemaal niet van een mondeling.
Oud 28-06-2013, 10:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is mijn guilty pleasure in vakanties Het is echt geen goede literatuur, maar rete spannend. Rechtbankthrillers enzo.
Dan ga ik A time to kill ook maar eens lezen
Oud 28-06-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Well, that was bollocks.
Ik sloeg echt helemaal dicht en kon alleen maar stotteren. Heb een 5, maar omdat m'n tentamen ok was heb ik gemiddeld een 5,9 dus ik heb 't vak wel afgerond. Eindelijk.
Maar ik kreeg het commentaar dat mijn Engels goed is, mijn uitspraak is perfect en ik gebruik woorden die veel studenten niet weten, maar ik oversimplificeer dingen. Zoals een andere docent ooit al zei 'You sound like an English person, but like an uneducated English person'.
De moeilijke woorden ken ik wel, maar het voelt onnatuurlijk om ze te gebruiken. Zeker om 9 uur 's ochtends. Dan ga ik praten in termen van 'the thing with the thingie' enzo.
Bwuh.
the thing with the thingie
maar eh, gefeliciteerd gehaald is gehaald ja toch. /ookzesjescultuur
Oud 28-06-2013, 10:56
Verwijderd
Iedereen met de jonggehandicapten-uitkering (Wajong) wordt de komende jaren herkeurd. Wie kan werken, krijgt een bijstandsuitkering in plaats van Wajong en moet door de gemeente aan een baan worden geholpen. Het gaat om 230 duizend personen die als jongere meer of minder gehandicapt zijn. Het kabinet verwacht dat slechts 40 duizend van hen volledig en duurzaam gehandicapt zijn en hun uitkering kunnen houden. clicketyclickz0r -- Let the shitstorm commence.

// Straks naar Assen en ik geloof niet dat ik er al bijster veel trek in heb.
Oud 28-06-2013, 11:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Iedereen met de jonggehandicapten-uitkering (Wajong) wordt de komende jaren herkeurd. Wie kan werken, krijgt een bijstandsuitkering in plaats van Wajong en moet door de gemeente aan een baan worden geholpen. Het gaat om 230 duizend personen die als jongere meer of minder gehandicapt zijn. Het kabinet verwacht dat slechts 40 duizend van hen volledig en duurzaam gehandicapt zijn en hun uitkering kunnen houden. clicketyclickz0r -- Let the shitstorm commence.

// Straks naar Assen en ik geloof niet dat ik er al bijster veel trek in heb.
Soms word ik er een beetje moedeloos van hoor. Man, ik kan die hele rechtszaak net zo goed afkappen (Behalve dan dat als ik dat doe het UWV eigenlijk gelijk geef en ze de rest van m'n leven kunnen verwijzen naar hun eerdere uitspraken )

En Assen? Voor de TT?
Oud 28-06-2013, 11:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens heeft mijn broertje deze week na maar liefst twee gesprekken een volledige Wajong gekregen. Hij verdient het ook enzo, maar hállo, hoe oneerlijk dat het voor hem zo fucking makkelijk gaat
Oud 28-06-2013, 11:32
Verwijderd
Citaat:
En Assen? Voor de TT?
Nou, meer de festiviteiten d'r omheen, maar juh.

Citaat:
Overigens heeft mijn broertje deze week na maar liefst twee gesprekken een volledige Wajong gekregen. Hij verdient het ook enzo, maar hállo, hoe oneerlijk dat het voor hem zo fucking makkelijk gaat
Heel dat Wajong-traject is één en al faal. Al is het alleen maar door apathische, incompetente en ronduit luie 'jobcoaches'. Mijn broertje heeft er inmiddels aardig wat versleten. Soms zelfs zo dramatisch dat de pas aangestelde jobcoach na een paar maanden, zonder enige vorm van contact, weer werd vervangen om wat voor reden dan ook. Hopla, weer 'n jaar weggegooid.

Los daarvan vind ik wel dat mijn broertje veel te passief is in heel dit gebeuren, wat nog wel eens voor wat discussie aan tafel zorgt
Oud 28-06-2013, 11:51
Verwijderd

Allejezus, wat een goed album is dit.
Oud 28-06-2013, 12:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik deed een poging een bananenbrood te bakken. Alle juiste stappen gevolgd, oven op de goede temperatuur en een uur erin zoals in het recept staat. Maar het ding is echt hartstikke verbrand. Nee niet verbrand, meer verkóóld Ik snap er echt helemaal niks van.
Oud 28-06-2013, 12:20
Verwijderd
Nooit klakkeloos oventemperaturen en -tijden volgen. Als je een vermomd kernwapen in je keuken hebt, leer je dat wel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten