| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
De test zit bij de motivatiebrief, dus dat wordt door dezelfde mensen gelezen. En ik mag maar 200 woorden gebruiken voor de motivatie. En ok, dan haal ik dat weg. Goed, dan ga ik nu even verder verbouwen. Ik heb besloten dat ik stage-ervaringen en (vrijwilligers)werk en bovenaan bij ga zetten, als soort van C.V.
|
|
|
|
Ugh, het Amerikaanse vriendje van m'n huisgenote komt morgen weer langs. Dat betekent dus weer geen rust, heel veel awkwardness en een ranzige wc.
Pluspunt: Huisgenote heeft de shitload aan potjes en kartonnen dozen eens weggegooid, dus we hebben nu 2 keer zoveel ruimte in de keuken. Hoera.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
200 woorden is wel weinig ![]() Citaat:
arm schaapie. Ik ga je nu even appen. moment.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Nu is de hele voorkant bedekt met aanvullende info wat betreft werkervaring Moet de motivatie op de achterkant. Ach ja.
|
|
|
|
Ik zou zeggen 'Door mijn vrijwilligerswerk en vorige opleiding ben ik gefascineerd geraakt door het vak biologie.' Of heb je al iets met fascinatie? Inspireren klinkt alsof het je creatiever maakt denk ik.
Edit: oja, en je kunt 'mede' gewoon weglaten, of anders op een andere plek in de zin zetten (maar dan zou ik het vervangen door 'ook' denk ik).
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Kusje hoor Het had desalniettemin vast een glimlach veroorzaakt op het hoofd van één van de docenten.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Arme Trimm! |
|
|
|
|
|
Ah gatver sann wat naar
En @miekje, hangt van dat gesprek dan ook je toelating af?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En alles is waardeloos om te zeggen, dus ik hou het maar gewoon bij die knuffel. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() wat kut. sterkte. misschien lame om te zeggen, maar mijn buurvrouw (die al 4 keer kanker heeft gehad) heeft nu ook weer kanker, ze was in sept. 2012 al opgegeven en ze zou de kerst niet halen, maar ze leeft nog steeds. Het is moeilijk te zeggen, wil ik er maar mee zeggen. Bwaah ben je gewoon nog niet zo oud en dan krijg je gewoon te horen dat je doodgaat op korte termijn. wat zijn nou drie maanden. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heel veel pixelkusjes en ~knuffels en zo, bij gebrek aan beter. Sterkte aan alle betrokkenen
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Wat intens kut, Sann. Knuffels voor jou/jullie. Heel veel sterkte! Hè, bah, woorden tekort enzo. Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
|
Nee, puntje buiten de haakjes! Want het is geen zin maar een zijdelingse opmerking, net zoals... ehm... "Ik zie je vanavond op het station (tegenover de bloementent).". Dus dan hoef je daar geen aparte zin van te maken. Maargoed, het maakt niet echt uit.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel het mooie van Saai altijd, dat er allerlei gesprekken door elkaar heen kunnen lopen
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() <3
|
|
|
Verwijderd
|
De uitreiking en de borrel waren echt fantastisch. Cliché opgeklopte verhaaltjes over hoe goed we 't allemaal gedaan hadden natuurlijk, maar als je dat even wegdenkt was er heel veel oprechte blijdschap en trotsheid. Ik ben twee mega-bossen bloemen, whisky, twee boeken, kaartjes en een klein festivalticket rijker, en heel veel felicitaties van mensen van allerlei mensen die ik al heel lang niet gezien had en ennenennene. Het was leuk, maar nu ben ik moe.Oh en het lijkt misschien alsof ik nu totaal voorbij gaat aan het slechte nieuws van .sann, maar dat is niet zo, ik had het al gezien via pm. Het blijft wel even rillen, though. Edit: ik hoorde net dat het met mijn tante met kanker relatief goed gaat, ze is geopereerd en alweer thuis. Cru dat voor ieder goed bericht er ook een slecht bericht lijkt te moeten zijn.
Laatst gewijzigd op 27-06-2013 om 22:34. |
|
|
|
Verwijderd
|
Tof Quis! Van je diploma-uitreiking that is
![]() Ik had vandaag best een productieve dag. Nieuwe fiets gefixt, keigoed gesport, keigoed geshopt (korte broek, lange extreem foute pastelkleurige bloemetjesbroek , twee shirtjes net lange mouwen en kant en eentje met korte mouwen en glitterstrentjes, samen voor nog geen 50 euro) en toen nog naar de film geweest
|
![]() |
|
|