FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2013, 18:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
OMMGGG de makelaar heeft gebeld dat ze alsnog akkoord gaan met het bod dus de cute casa is van ons

je poot stijf houden loont! OOOOH YEESSS
Omg Pip, gefeliciteerd!!!!!

Zie je nou wel dat alles goedkomt! <3
Verwijderd
Gefeliciteerd.
Verwijderd
Citaat:
OMMGGG de makelaar heeft gebeld dat ze alsnog akkoord gaan met het bod dus de cute casa is van ons

WOEI!!!!!!!
Oud 27-06-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Als ik een tattoo zou nemen, zou het één of andere vogel zijn. Of een veer. Of een tak met bladeren. In ieder geval iets natuurlijks /hippie. Of het logo van de kinderboerderij waar ik werk.
Fogel <3

Lijkt me vrij logisch dat dat wel hetgene is dat ik het allerliefste zou hebben, als ik iets zou laten zetten ^^
Oud 27-06-2013, 18:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Omg gefeliciteerd
Oud 27-06-2013, 18:10
Miekje*
Miekje* is offline
Of voetstappen van bepaalde dieren <3
Oud 27-06-2013, 18:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zin om de verwarming (ik schreef 'vakantie' ) aan te zetten, waarom is het hier zo fucking koud
Oud 27-06-2013, 18:13
Verwijderd
Ik draaf vandaag al de hele dag buiten in t-shirt rond en iedereen blijft ook gewoon vragen of ik het niet koud heb. Zou ik in een t-shirt rondlopen als ik het koud had?
Oud 27-06-2013, 18:15
Verwijderd
Citaat:

Oud 27-06-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:

Kankervet Gefeliciteerd!
Oud 27-06-2013, 18:18
Verwijderd
Wow wat goed Pip!!

Nu is het net zo'n clichéfilm, waarbij er even een dip is en het nooit meer goed lijkt te komen, maar dan is daar toch ineens het happy end
Oud 27-06-2013, 18:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
*bibber*
Oud 27-06-2013, 18:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Yeahhhhh gefeliciteerd Pip!!
Oud 27-06-2013, 18:33
Verwijderd
nog meer goed nieuws, ik HEB DE TOETSEN OOK GEHAALD MET KKGOEDE CIJFERS OMGGGGGGGG

living the good life hierzo :
Oud 27-06-2013, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
HAHAHAHAHA ja duh Pip sukkel, luister nou maar naar ons!
Oud 27-06-2013, 18:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh en ik wil ook wel een tatoeage straks als symbool voor het afsluiten van een periode. Dus wel met betekenis, maar niet iets wat iemand anders al heeft en hij moet uiteraard wel mooi zijn, een kunstwerkje.

Ik had het een paar dagen geleden met mijn mamma over tatoeages (niet in de zin dat ik er één wil, maar in het algemeen) en mijn mamma kan het écht niet waarderen. Ze had het over brandmerken en de nummers die joden van de nazi's kregen ed. Ik geloof niet dat mijn argumenten iets aan haar standpunt veranderden.
Oud 27-06-2013, 18:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Echt wtf, hoe kan je die cijfers dan zo slecht hebben ingeschat? Dus je economie was hoger dan Nederlands?
Oud 27-06-2013, 18:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
nog meer goed nieuws, ik HEB DE TOETSEN OOK GEHAALD MET KKGOEDE CIJFERS OMGGGGGGGG

( y) En zo neemt het leven ineens een heel andere wending!
Oud 27-06-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Echt wtf, hoe kan je die cijfers dan zo slecht hebben ingeschat? Dus je economie was hoger dan Nederlands?
ik had geen economie, maar maatschappijwetenschappen. Ik wist heel weinig, ik heb echt zoveel uit mijn nek geluld. Ik heb een 7,7
en voor engels een 7,5.
Ga wel naar die avond om je shit in te kijken want die 5,8 voor NL vind ik zelf niet acceptabel. En wat jullie zeggen: als ik die trucjes doorheb scheelt dat voor de toekomst.

En bedankt allemaal voor de felicitaties. Zo kan het leven idd een wending nemen wtf
Oud 27-06-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Pip heeft geen middelbareschooldiploma he, dan weet je door gebrek aan ervaring gewoon niet wat ze willen horen bij Nederlands. Dan denk je dat het heel goed ging terwijl dat niet per se zo is. Bij Engels luistert 't minder nauw en bij maatschappijleer kun je met algemene kennis en een beetje goed lullen al snel een hoog cijfer halen.

Nogmaals gefeliciteerd, Pipske!
Oud 27-06-2013, 18:42
Verwijderd
Jaaa, gefeliciteerd Pipske
Oud 27-06-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:

Go Pihip Go Pihip!
Oud 27-06-2013, 18:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Piiiiipje, ik ben zo troooooooots!!!!

*traantje wegpinkt*
Oud 27-06-2013, 18:54
Verwijderd
Jezus Pip, wat een goed nieuws allemaal Gefeliciteerd, je hebt het verdiend, goed bezig
Oud 27-06-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Maar volgens mij heb ik sowieso heel weinig met "Ja die vlinder staat voor de VRIJHEID IN MIJ" enzo, braak
Ik wil misschien een vlinder
Maar niet zozeer met die kwijlmotivatie
Oud 27-06-2013, 18:57
Carn
Carn is offline
congrats
Oud 27-06-2013, 18:59
Verwijderd
Wat goed, Pip! Gefeliciteerd!!
Oud 27-06-2013, 19:00
Verwijderd
thanks you guys, dit weekend vieren we onze verjaardag en nu wordt het helemaal party hardy als een jekko
Oud 27-06-2013, 19:01
Verwijderd
Volgende meet/housewarming bij Pip!
Oud 27-06-2013, 19:02
Verwijderd
Mijn vader is zeikerd. Zorg is te min. ik heb een pret profielen bla bla bla. Iedereen kan volgens hem alles. een 7,7 voor bio vind die te min, maar een 6,7 voor ec vindt die super
Oud 27-06-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:

OH WAUW!! Dit moet toch wel de beste dag in tijden zijn voor jou!

Super goed gedaan, proficiat
Oud 27-06-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:

Yay
Oud 27-06-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:

Citaat:

Omggg SUPERGEFELIITEERD
Oud 27-06-2013, 19:21
Miekje*
Miekje* is offline
Pipje! Ik heb een cake in de oven, zal ik die even bij je langs brengen morgen Jeetje, wat goed En wat een goede cijfers! Superdepupergefeliciteerd!
Oud 27-06-2013, 19:24
Verwijderd
Citaat:

Citaat:

Fucking awesome
Oud 27-06-2013, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Volgende meet/housewarming bij Pip!
goed plan met absinthe in het bubbelbad
Citaat:
OH WAUW!! Dit moet toch wel de beste dag in tijden zijn voor jou!

Super goed gedaan, proficiat
echt he
Citaat:
Yay
Citaat:
Omggg SUPERGEFELIITEERD

Citaat:
Pipje! Ik heb een cake in de oven, zal ik die even bij je langs brengen morgen Jeetje, wat goed En wat een goede cijfers! Superdepupergefeliciteerd!
ik ben v.a. morgen een weekendje weg. Maar die housewarming meet gaat er wel komen dus doe dan maar

oh en die mensen gaan pas in november weg dus het duurt nog ff!
Oud 27-06-2013, 20:11
Verwijderd
lief hoor ben je miekje
Oud 27-06-2013, 20:14
Verwijderd

Dit schijnt een Beksinski te zijn. Wat een stijlbreuk Ik vraag me af of 't wel klopt. Misschien een oud werk? Of een snelle schets?
Oud 27-06-2013, 20:18
Miekje*
Miekje* is offline
Als er nog wat bij moet, ik heb nog 33 woorden over.
Oud 27-06-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Als er nog wat bij moet, ik heb nog 33 woorden over.
Ik ben tantoelekker.

Hoppa, zo binnen!
Oud 27-06-2013, 20:21
Verwijderd
In de vierde zin mis je een 'ik'! 'Ook ben ik een harde werker...'
Oud 27-06-2013, 20:22
Verwijderd
Oh en in de laatste zin mis je ook nog een 'ik'!
Oud 27-06-2013, 20:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben tantoelekker.

Hoppa, zo binnen!
Tuurlijk
Citaat:
In de vierde zin mis je een 'ik'! 'Ook ben ik een harde werker...'
Citaat:
Oh en in de laatste zin mis je ook nog een 'ik'!
Dankjewel! Had ik daar zo overheen gelezen, zeg. Met mijn punctualiteit

Ik heb echt het gevoel dat er veulstevaak 'ik' in staat Maar dat komt natuurlijk omdat het over mij gaat Ik haat mezelf verkopen, als ik dit zo zou lezen over iemand, zou ik het al bij voorbaat een kwal vinden.
Oud 27-06-2013, 20:26
Carn
Carn is offline
idd. Probeer wat feitjes te verwerken.
Oud 27-06-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk

Dankjewel! Had ik daar zo overheen gelezen, zeg. Met mijn punctualiteit

Ik heb echt het gevoel dat er veulstevaak 'ik' in staat Maar dat komt natuurlijk omdat het over mij gaat Ik haat mezelf verkopen, als ik dit zo zou lezen over iemand, zou ik het al bij voorbaat een kwal vinden.
Ach, dan skip je toch wat ikjes
Oud 27-06-2013, 20:30
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Dit schijnt een Beksinski te zijn. Wat een stijlbreuk Ik vraag me af of 't wel klopt. Misschien een oud werk? Of een snelle schets?
Wel mooi.
Oud 27-06-2013, 20:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
mijn inziens, zonder s.
Ik zou eigenlijk beginnen met de zin 'het vak bio is op mijn lijf geschreven omdat blablabla' + de rest van je betoog. Ik vind dat je het ook beter kan benadrukken met wat voorbeelden van je ervaring. Overigens lees ik daar niks over! Dat je al wat opleidingen/stages/vrijwilligerswerk etc etc hebt gedaan en zo geinspireerd bent geraakt ofzo.
Ik wil je brief niet afkraken, maar dit soort brieven (en ook veel sollicitatiebrieven) hebben vaak van die loze kreten. Iedereen noemt zichzelf betrouwbaar, behulpzaam blablabla. Daarom zou ik voorbeelden noemen, zeggen dat je positief je stages hebt afgerond ofzo, praktijkervaring hebt. etc.
'stelde me op mijn gemak' in de 2e alinea vind ik ook niet zo sterk.
Ik ben daar juist niet mee begonnen, omdat het in eerste instantie gaat over het docent willen worden, en het vak dat je geeft is iets waar daarnaast je interesse ligt. Dat is me zo ingewreven met de open dag/proefstudeerdag, dat ik daarmee begonnen ben.

Over geïnspireerd raken door eerdere ervaring vind ik wel een goede, die ga ik er nog in knutselen

Bovendien heb ik ook een competentiegerichte test moeten doen (die 2 uur duurde!), waarbij ik al voorbeelden moest noemen bij eigenschappen. Daarin staan ook stage-ervaringen en vrijwilligerswerkervaringen in (want daar moest ik ook al hele lappen tekst in typen).

En waarom vind je 'stelde mij op mij gemak' niet zo sterk?

Goede kritiek, trouwens Kan ik wat mee.
Oud 27-06-2013, 20:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ach, dan skip je toch wat ikjes
Ja, eh, dat probeerde ik, maar dat werd een zootje
Oud 27-06-2013, 20:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
lief hoor ben je miekje
Omg deze had ik helemaal gemist Ik vind jou ook lief!
Oud 27-06-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, eh, dat probeerde ik, maar dat werd een zootje
Goh
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten