| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me vrij logisch dat dat wel hetgene is dat ik het allerliefste zou hebben, als ik iets zou laten zetten ^^ |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
Oh en ik wil ook wel een tatoeage straks als symbool voor het afsluiten van een periode. Dus wel met betekenis, maar niet iets wat iemand anders al heeft en hij moet uiteraard wel mooi zijn, een kunstwerkje.
Ik had het een paar dagen geleden met mijn mamma over tatoeages (niet in de zin dat ik er één wil, maar in het algemeen) en mijn mamma kan het écht niet waarderen. Ze had het over brandmerken en de nummers die joden van de nazi's kregen ed. Ik geloof niet dat mijn argumenten iets aan haar standpunt veranderden.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en voor engels een 7,5. Ga wel naar die avond om je shit in te kijken want die 5,8 voor NL vind ik zelf niet acceptabel. En wat jullie zeggen: als ik die trucjes doorheb scheelt dat voor de toekomst. En bedankt allemaal voor de felicitaties. Zo kan het leven idd een wending nemen wtf
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nogmaals gefeliciteerd, Pipske! |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
met absinthe in het bubbelbad ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() oh en die mensen gaan pas in november weg dus het duurt nog ff! |
|||||
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb echt het gevoel dat er veulstevaak 'ik' in staat Maar dat komt natuurlijk omdat het over mij gaat Ik haat mezelf verkopen, als ik dit zo zou lezen over iemand, zou ik het al bij voorbaat een kwal vinden.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Over geïnspireerd raken door eerdere ervaring vind ik wel een goede, die ga ik er nog in knutselen Bovendien heb ik ook een competentiegerichte test moeten doen (die 2 uur duurde!), waarbij ik al voorbeelden moest noemen bij eigenschappen. Daarin staan ook stage-ervaringen en vrijwilligerswerkervaringen in (want daar moest ik ook al hele lappen tekst in typen). En waarom vind je 'stelde mij op mij gemak' niet zo sterk? Goede kritiek, trouwens
![]() |
|
|