FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2013, 16:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat weet ik ook wel, maar tijdens het tussendoor-forummen-onder-werktijd is spelling en grammatica even geen speerpunt Ga er maar van uit dat ik verder de Nederlandse taal prima beheer!
I see what you did there!
Oud 27-06-2013, 16:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Getattoeërde wenkbrauwen zijn ook hilarisch lelijk.
Ik heb een getatoeerde 'landingstrip'.

Citaat:
Ik wil die poestattoo.
Zo kan je 't ook noemen ja.
Oud 27-06-2013, 16:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pip naamzoek, de belastingdienst wil ook graag mijn rekeningnummer hebben, terwijl ze die toch echt al jaren hebben
Oud 27-06-2013, 16:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Shit wat een mooie tattoeages! Woonde die man maar in Nederland.
Oud 27-06-2013, 16:32
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb een getatoeerde 'landingstrip'.

Zo kan je 't ook noemen ja.
Waarom??
Oud 27-06-2013, 16:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Waarom wat?
Oud 27-06-2013, 16:35
Verwijderd
Wat, wat?
Oud 27-06-2013, 16:36
Verwijderd
Hoe zou het met Rolf X. Wouters zijn?
Oud 27-06-2013, 16:37
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Waarom wat?
Was dat een grap van die landingsstrip?
Oud 27-06-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Shit wat een mooie tattoeages! Woonde die man maar in Nederland.
Het is een meisje van 24.
Oud 27-06-2013, 16:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Was dat een grap van die landingsstrip?
Wat denk je zelf, miep?
Oud 27-06-2013, 16:42
Verwijderd

Niet verkeerd!
Oud 27-06-2013, 16:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoe zou het met Rolf X. Wouters zijn?
Die is STERVENDE.
Oud 27-06-2013, 16:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trimm tattoo tvp!
Oud 27-06-2013, 16:43
Verwijderd
Ik vind dat tatoeages óf grote zwarte allesoverheersende zwarte vlakken moeten zijn, óf kleurrijke kunstwerkjes.
Oud 27-06-2013, 16:45
Verwijderd
Wat zal ik vandaag eens eten? Ik heb nergens zin in.

Ja, misschien in pasta.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Wat denk je zelf, miep?
Ik hoopte dat het waar was
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind dat tatoeages óf grote zwarte allesoverheersende zwarte vlakken moeten zijn, óf kleurrijke kunstwerkjes.
Of een plaatje van een dolfijntje op je enkel.

Citaat:
Ik hoopte dat het waar was
Helaas. Ik heb nog geen tatoeages. en zelfs al had ik die wel, dan zeker niet vlakbij mijn vagijn.
Verwijderd
Oke, pasta met pompoen en geitenkaas.
Oud 27-06-2013, 16:46
Verwijderd
Laat ik de kipburgers weer eens aanbranden.
Oud 27-06-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Oke, pasta met pompoen en geitenkaas.
Fuck
Oud 27-06-2013, 16:53
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

Helaas. Ik heb nog geen tatoeages. en zelfs al had ik die wel, dan zeker niet vlakbij mijn vagijn.
Oud 27-06-2013, 17:00
Miekje*
Miekje* is offline
Tattoo's <3 Ik wil ook graag nog eens een tattoo. Ik denk alleen dat ik te schijterig ben om hem daadwerkelijk te laten zetten

//Ik heb koekjes gebakken, en nu ruikt het huis naar koekjes Het avondeten moet ook in de oven straks, de cake ga ik dus vanavond maar bakken.
Oud 27-06-2013, 17:03
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik een tattoo zou nemen, zou ik overigens al wel weten wie ik ga vragen hem te tekenen. Dat maakt het misschien makkelijker.
Oud 27-06-2013, 17:12
Miekje*
Miekje* is offline
Door Para heb ik nu trek in pompoen Pindakaasch, ik eet vanavond pangafilet met rozemarijnaardapelen, wortel en prei uit de oven. Minus de pangafilets, die zijn voor mijn vader.
Oud 27-06-2013, 17:13
Verwijderd
Pangasius, vieze vis. EEN VIEZE VIS, DAT BEN JE, PANGASIUS
Oud 27-06-2013, 17:18
Miekje*
Miekje* is offline
Ach, mijn vader vindt hem lekker Ik hoef het niet te eten.
Oud 27-06-2013, 17:20
Verwijderd
Ik heb net behoorlijk pittig gesport en nu heb ik knijterve honger maar geen zin om ook maar iets te doen
Oud 27-06-2013, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Wat doe je dan Ingegerd? Je werkt met mongolen toch?

Citaat:
Ik zou best echt zo'n bank willen hebben.

[afbeelding]

Mooie dingetjes

Citaat:
even iets heel anders: Ik ben verliefd op het tatoeage-werk van een of andere Russische Sasha:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
mooooi
Oud 27-06-2013, 17:33
Verwijderd
Er loopt al iemand rond met een tattoo die ik getekend heb toen ik 15 of 16 was. Het was een heel simpel doedeltje, een soort kronkeltje, maar zij vond hem heel erg leuk en heeft hem laten zetten.

Toen ik 16 was, wou ik graag ergens Nirvana op mijn lijf, gelukkig is dat niet gebeurd ^^ Toen heb ik lang gedacht over een ontwerp van mezelf, maar niets was goed genoeg en intussen ben ik specialer zonder piercings en tatoeages gezien zelfs de huismoeders van 45 tegenwoordig al ergens inkt hebben zitten en ik hou wel van speciaal zijn, dus misschien moet ik dat dan maar volhouden Ik heb al een prachtige rits op mijn buik staan om mee op te scheppen (Ik heb wel even gedacht om daar ergens de tekst 'Not today' bij te zetten, maar dat is ook al weer over).
Oud 27-06-2013, 17:34
Verwijderd
Maar wel hele mooie die van die Sasha!
Oud 27-06-2013, 17:36
Verwijderd
Ik vind ze ook heel mooi die Sashadingen <3 Overigens heb ik niks tegen een tattoo-omdat-het-zo'n-leuk-plaatje-is. Dat is toh in bijna alle gevallen het ultieme motief? Prima reden wmb, ik vind die diepzinnige betgekenissen die men er soms bijzevert ook niet zaligmakend."Ja ik heb drie bloemen, die staan voor mn oma, mn vriend en ik!!1" Nou wooptidoo.
Oud 27-06-2013, 17:40
Verwijderd
Ik ben met Klaverhap ja
Oud 27-06-2013, 17:41
Verwijderd
Ik ken een vrouw die de naam van haar kind op d'r voet heeft laten zetten, in een vreselijk lelijk lettertype ook nog eens. Vroeg ze heel trots 'En, wat vind je er van?' waarop ik nul moeite deed mijn afschuw te verbergen met 'Nou, ik vind het echt geen gezicht.' Dat snuitje
Verwijderd
Maar volgens mij heb ik sowieso heel weinig met "Ja die vlinder staat voor de VRIJHEID IN MIJ" enzo, braak
Verwijderd
Maar mensen moeten natuurlijk lekker doen wat ze willen, niet mijn lichaam
Oud 27-06-2013, 17:43
Verwijderd
Ik ga mezelf zo voor college nog even trakteren op een nieuwe jas, hoop ik tenminste, want ik heb niet zoveel tijd.
Oud 27-06-2013, 17:43
Verwijderd
Mijn "Ik koop niet zoveel want ik kan het toch binnen no time niet meer aan" werkt niet zo goed
Oud 27-06-2013, 17:44
Verwijderd
Maar ja, met deze schtijzomer moet ik wel een jas. Heus. Echt.
Oud 27-06-2013, 17:44
Verwijderd
Hoi .sann, lekker in je eentje tegen niemand aan het praten?
Oud 27-06-2013, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ken een vrouw die de naam van haar kind op d'r voet heeft laten zetten, in een vreselijk lelijk lettertype ook nog eens. Vroeg ze heel trots 'En, wat vind je er van?' waarop ik nul moeite deed mijn afschuw te verbergen met 'Nou, ik vind het echt geen gezicht.' Dat snuitje
ik vraag me bij naam-dingen (ook kettingen) altijd af waarom. Vooral mensen met hun eigen naam, bang dat je 'm vergeet ofzo?
Oud 27-06-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
ik vraag me bij naam-dingen (ook kettingen) altijd af waarom. Vooral mensen met hun eigen naam, bang dat je 'm vergeet ofzo?
Ze hebben ook altijd 'typische' namen, eah. Priscilla, Claudia, Giovanni, Soraya, etc.
Oud 27-06-2013, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ze ook heel mooi die Sashadingen <3 Overigens heb ik niks tegen een tattoo-omdat-het-zo'n-leuk-plaatje-is. Dat is toh in bijna alle gevallen het ultieme motief? Prima reden wmb, ik vind die diepzinnige betgekenissen die men er soms bijzevert ook niet zaligmakend."Ja ik heb drie bloemen, die staan voor mn oma, mn vriend en ik!!1" Nou wooptidoo.
Ik heb ook niks tegen tattoos-omdat-mooi-plaatje, maar dan moeten het 1) geen saaie plaatjes zijn en 2) al helemaal geen plaatjes zijn die iemand anders al als tattoo heeft. Dat je naar de shop gaat met een uitgeprinte foto van iemand anders z'n arm, zeg maar.
Oud 27-06-2013, 17:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het hoeven voor mij ook geen zweefredenen te zijn, maar als je niet eens kan zeggen waarom je iets 'wel leuk' vind, vind ik dat je dan mss iets langer moet nadenken over je tatoeage.

Maar goed, die vriendin van mij had dus ook nog eens de tatoeage van iemand anders gekozen en er stonden symbooltjes in ofzo, iig iets wat wrs iets betekende voor die persoon. Dan vind ik het stom als je dat letterlijk gaat kopieren, terwijl het voor jou geen betekenis heeft.
Oud 27-06-2013, 17:56
Verwijderd

Oud 27-06-2013, 18:05
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, ik moest nog opschieten met eten maken ook, want ik was vergeten dat mijn vader vanavond naar koor moest Dus nu kunnen we over 10 minuten eten, maar hij moet om half 7 weg Arme papa.
Oud 27-06-2013, 18:06
Verwijderd
OMMGGG de makelaar heeft gebeld dat ze alsnog akkoord gaan met het bod dus de cute casa is van ons

je poot stijf houden loont! OOOOH YEESSS
Oud 27-06-2013, 18:06
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik een tattoo zou nemen, zou het één of andere vogel zijn. Of een veer. Of een tak met bladeren. In ieder geval iets natuurlijks /hippie. Of het logo van de kinderboerderij waar ik werk.
Oud 27-06-2013, 18:07
Miekje*
Miekje* is offline
Gefeliciteerd, Pipke! Het zag er superleuk uit vanuit de tram, dat wou ik nog even zeggen.

Regels voor berichten