| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
<3
http://www.tumblr.com/tagged/xoil%20tattoo Xoil en http://www.tumblr.com/tagged/buena%2...0tattoo%20club Buena Vista Tattoo Club trek ik ook goed
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Niet verkeerd! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
|
Tattoo's <3 Ik wil ook graag nog eens een tattoo. Ik denk alleen dat ik te schijterig ben om hem daadwerkelijk te laten zetten
![]() //Ik heb koekjes gebakken, en nu ruikt het huis naar koekjes Het avondeten moet ook in de oven straks, de cake ga ik dus vanavond maar bakken.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
mooooi
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Er loopt al iemand rond met een tattoo die ik getekend heb toen ik 15 of 16 was. Het was een heel simpel doedeltje, een soort kronkeltje, maar zij vond hem heel erg leuk en heeft hem laten zetten.
Toen ik 16 was, wou ik graag ergens Nirvana op mijn lijf, gelukkig is dat niet gebeurd ^^ Toen heb ik lang gedacht over een ontwerp van mezelf, maar niets was goed genoeg en intussen ben ik specialer zonder piercings en tatoeages gezien zelfs de huismoeders van 45 tegenwoordig al ergens inkt hebben zitten en ik hou wel van speciaal zijn, dus misschien moet ik dat dan maar volhouden Ik heb al een prachtige rits op mijn buik staan om mee op te scheppen (Ik heb wel even gedacht om daar ergens de tekst 'Not today' bij te zetten, maar dat is ook al weer over).
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind ze ook heel mooi die Sashadingen <3 Overigens heb ik niks tegen een tattoo-omdat-het-zo'n-leuk-plaatje-is. Dat is toh in bijna alle gevallen het ultieme motief? Prima reden wmb, ik vind die diepzinnige betgekenissen die men er soms bijzevert ook niet zaligmakend."Ja ik heb drie bloemen, die staan voor mn oma, mn vriend en ik!!1" Nou wooptidoo.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ken een vrouw die de naam van haar kind op d'r voet heeft laten zetten, in een vreselijk lelijk lettertype ook nog eens. Vroeg ze heel trots 'En, wat vind je er van?' waarop ik nul moeite deed mijn afschuw te verbergen met 'Nou, ik vind het echt geen gezicht.' Dat snuitje
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed, die vriendin van mij had dus ook nog eens de tatoeage van iemand anders gekozen en er stonden symbooltjes in ofzo, iig iets wat wrs iets betekende voor die persoon. Dan vind ik het stom als je dat letterlijk gaat kopieren, terwijl het voor jou geen betekenis heeft.
![]() |
|
|