| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Haha mijn moeder moest vandaag starten met level 2 en nu krijg ik net dit mailtje:
"nou weet ik wat ik miste in level 1!!!! Geen draad meer droog aan mijn lijf. Het is goed om te weten dat die kip slechte tieten heeft anders hield ik het niet vol." hehe blijkbaar gebruiken mijn moeder en ik allebei de slechte tieten van Jillian om onszelf moed in te praten ![]()
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hardlopen in de regen is juist leuk!
Hoe doen jullie dat fanatieke sporten in combinatie met werken? Niet qua planning, maar qua haar. Wassen jullie het na elke shred en loop? Dus elke dag? Of blijft het bij jullie op magische wijze dagenlang mooi zitten, ook als je je in 't zweet gewerkt hebt? |
|
|
|
Verwijderd
|
Doe mij maar droog, wel deze temperatuur en bewolkt is ook prima, maar regen vond ik niet zo chill. Plakshirt en bleh
Ik heb ideale werktijden om bij te sporten, ik begin of belachelijk vroeg of in de middag (maar dat weet je wel ) dus ik sport of tussen 9 en 11 's ochtends en dan heb ik nog meer dan genoeg tijd voor haren wassen, of ik sport 's avonds en dan doe ik het daarna gewoon. Alleen dagen waar ik van 9-11 college heb en om 14.00 naar m'n werk moet zijn een beetje uitdagingen, dan doe ik hooguit een shredje en dan m'n haar vast naar m'n werk, dan hoeft het niet perse gewassen te worden. Wel even douchen maar dat kan supersnel. Maar vanochtend laatste college, dus daar heb ik de komende 2 maanden iig geen last meer van |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb een meer-dan-fulltime baan, dus als ik tijd heb om te shredden is dat meestal als ik net thuis ben en voordat ik ga koken. Helaas heb ik de afgelopen weken achterlijke uren gemaakt, dus dan ben ik allang blij als ik om 21u kan gaan koken en dan schiet het shredden er bij in.
Maar doordat ik me helemaal gek zweet, moet ik wel altijd mijn haar wassen na afloop, anders is het echt te vies. Ik heb ook lang haar, dus niet ideaal om 'even' snel te wassen. Laatst gewijzigd op 28-06-2013 om 22:27. |
|
|
|
|
Ik doe m'n haar tijdens het shredden in een staart en zodra ik klaar ben en ik het niet kan wassen weer los, en dan een beetje handdoeken zodat eventuele zweetstrengetjes een beetje losser van elkaar zitten. Dan kan het altijd nog príma een dagje zonder douchen mee
Al is mijn haar schouderlang en niet superdik, misschien dat dat bij ander haar toch moeilijker is. Pre-shred waste ik m'n haar ééns per drie dagen ongeveer
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn haar doet er ook ruim 2 uur over voor het droog is, dus als ik om 14.00 weg moet probeer ik om half 12 onder de douche te staan en daarna ga ik dan studeren of whatever, maar ik heb de 'luxe' van bizarre werktijden.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik knip 't er wel af. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit stilgestaan bij de invloed van sporten op de toestand van mijn haar
![]() Anyway, net Evy les 5 gedaan! Nu ook met Runkeeper, maar ik geloof niet dat ik mijn huidige stats openbaar wil maken huhu. Ik vind het trouwens maar matig gaan, ik heb het gevoel dat ik ren als een 200 kilo wegend persoon, gggghoreografish gezien. Lomp en houterig ofzo, het voelt nog heel onwennig
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Ik lees deze topic stiekem al tijden zo af en toe
![]() en nu zie ik toch iets waar ik op moet reageren ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Het is voor mijn haar niet goed als ik het iedere dag was, dus ik douche na het sporten meestal zonder mijn haar nat te laten worden. En dan zit er altijd best wat zweet in mijn haren. Op de een of andere manier maakt dat niets uit qua model of zo, mijn haar ziet er eigenlijk alleen maar beter uit hoe langer ik het niet was. Ik was het overigens iedere drie dagen voor wie zich dat afvraagt.Maar zelfs dit zou normaal gezien geen reden zijn tot reageren MAAR DIT WEL: Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Voor de eerste keer voortijdig afgehaakt, stomme kutevy met d'r 6 minuten die er eigenlijk 7 zijn ![]() Ik moet ook eerder lopen, want nu wilde ik indruk maken op mensen waar ik langsliep (voornamelijk lelijke gemeentewerkers ![]() ) en dan ging ik versnellen terwijl Evy nog wel zo nadrukkelijk zei dat ik gelijkmatig moest blijven lopen 's Ochtends vroeg en 's avonds laat zijn er geen mensen om indruk op te maken. Mijn voortijdige afhaking was overigens 20 seconden voor het einde van de laatste 7 minuten, dus ik vind dat ik wel gewoon naar les 15 mag de volgende keer
Laatst gewijzigd op 01-07-2013 om 12:58. |
|
|
|
|
Zo. Net weer even flink hardgelopen. Qua afstand viel het wel mee (gewoon weer een km of 4 a 5) maar ik heb toch zeker 15-20 trappen op- of afgerend tussen het hardlopen door. Dat krijg je met zo'n bully van een hardloopmaatje
|
|
|
Verwijderd
|
Goed, ik merk dat ik Jillian te veel links laat liggen en m'n armen als ik niks blijf doen alweer snel flubberpuddinkjes zijn, en de lijntjes van m'n buikspieren zijn ook weg, dus tijd om er weer aan te gaan werken. Ik ga gewoon weer een ronde 30 day shred doen, want vrijblijvend dingen doen kan ik niet
Shred 1/30. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb vanmorgen shred + ripped op een cd'tje gezet, zodat mijn ouders het mee kunnen nemen op vakantie. Op hun eigen verzoek
![]() Ik ben oprecht zo blij dat ik dit ben gaan doen! Ik kan nu echt gelukzalig naar mezelf in de spiegel kijken ![]() Ik was nooit dik ofzo, maar ben nu weer bij mijn oude figuur en mijn kleren passen veel beter.
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nah, we lopen soms samen omdat dat prettiger is dan alleen. Maar zijn conditie is een stuk beter dus hij sleept mij een beetje mee, ook omdatie weet dat ik dat wel kan hebben en waardeer. En om het voor hemzelf ook nog een beetje interessant te houden.
|
|
|
Verwijderd
|
Les 6 gelopen!
Mijn doel is om 5km in 30 min te kunnen lopen (is dat eigenlijk ook het doel van Evy? Hm zal wel he), dus ik heb toen de les was afgelopen nog even de 5 km volgemaakt. Zodat ik vergelijkingsmateriaal heb zeg maar. 42 minuten over gedaan, en op het eind zelfs 2 keer 4 minuten gelopen! Dat hoefde deze les nog niet eens van Evy. Oke, het was wel joggen op bejaardentempo, maar ik ben toh bijzonder fier op mezelf ![]() Ben erg blij met Runkeeper
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik vind het ergens een beetje eng hoe jullie ineens allemaal into Jillian enzo zijn.
![]() Ik vind het kapotgoed dat jullie gezond bezig zijn en resultaat boeken, maar het lijkt net een enge sekte. Maar dat zeg ik wrs alleen maar omdat ik er zelfs moeite mee heb om m'n bed uit te komen, laat staan om fysieke inspanning te leveren.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En omdat ik zo positief ben en er nu zo goddelijk uitzie, wil mijn omgeving ook ![]() Ik heb niet het idee dat Jillian mij echt geindoctrineerd heeft, want als ik echt niet wil shredden of gewoon geen tijd heb, dan doe ik het niet en voel ik me ook niet schuldig ofzo. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |