Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2013, 21:48
Verwijderd
Mijn voorkeur gaat naar kunst. Lekker relaxt en creatief doen.

Waarom heb ik 7 vakken gekozen gister. ik ga toch geen havo meer doen. Dus ik hoef er maar 6.
Advertentie
Oud 28-06-2013, 22:00
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, ik heb alles ingepakt Ik ga me een breuk sjouwen, morgen. Hopelijk regent het niet als ik buiten ben met al mijn tassen Bij gebrek aan klein make-up/sieradentasje/afgesloten zakje in mijn tas, heb ik mijn sieraden en make-up maar afzonderlijk van elkaar in twee zakdoeken geknoopt. Je moet wat.
Oud 28-06-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Mijn voorkeur gaat naar kunst. Lekker relaxt en creatief doen.
Nou als ik terugdenk aan hoe vaak je erover hebt geklaagd, dan vond je dat toch ook niet zo heel fijn ^^

Miekje, boterhamzakjes of diepvrieszakjes ook niet in huis?
Oud 28-06-2013, 22:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
diepvrieszakjes
Die dingen zijn een must voor elk respectabel huishouden
Oud 28-06-2013, 22:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
[afbeelding]

Maar ik heb begrepen dat ondanks alle geruchten de film niet per definitie 'slecht' is geworden; imdb en metacritic geven m een ruime voldoende zelfs
Ik heb het boek niet gelezen dus ik kan er niet zo goed over oordelen, het was inderdaad zwaar onder het gemiddelde. Ik moest wel lachen om
Spoiler
Oud 28-06-2013, 22:59
Carn
Carn is offline
ik zag net dit plaatje. Ik weet niet of het echt is, maar het ziet er uit als een behoorlijke nektumor. (spoiler want bah voor zwakke zieltjes)

Spoiler

en ging dus Googlen naar nektumoren; en zag ik een plaatje van deze meneer. En het is natuurlijk heel tragisch maar het eerste wat me te binnen schoot was "Haha, je moet er maar zo uit zien". My soul is beyond redemption

Spoiler
Oud 28-06-2013, 23:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb het boek niet gelezen dus ik kan er niet zo goed over oordelen, het was inderdaad zwaar onder het gemiddelde. Ik moest wel lachen om
Spoiler
hoe zo geportretteerd? Dat is de keiharde realiteit!
Oud 28-06-2013, 23:09
Carn
Carn is offline
iemand vroeg of ik nog wat bijzonders ging doen in Berlijn, of voornamelijk ga chillen en sightseeen.

Mijn antwoord was dat ik mijn SS uniform mee neem en al "DER HOLOCAUST IST EINE LÜGE" gillende door de stad ga rennen met mijn leuter uit mn broek, en verder dus wat sightseeen en chillen.
Oud 28-06-2013, 23:12
Verwijderd
En wat moet ik dan doen? Alles filmen, met een bordje om mijn nek met de naam Leni Riefenstahl?
Oud 28-06-2013, 23:16
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
iemand vroeg of ik nog wat bijzonders ging doen in Berlijn, of voornamelijk ga chillen en sightseeen.

Mijn antwoord was dat ik mijn SS uniform mee neem en al "DER HOLOCAUST IST EINE LÜGE" gillende door de stad ga rennen met mijn leuter uit mn broek, en verder dus wat sightseeen en chillen.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
En wat moet ik dan doen? Alles filmen, met een bordje om mijn nek met de naam Leni Riefenstahl?
Ach, Riefenstahl heeft best mooie dingen gemaakt.
Carn
Carn is offline
nou ja, ik kan wel wat propaganda gebruiken voor mijn wereldrijk
Oud 28-06-2013, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ach, Riefenstahl heeft best mooie dingen gemaakt.
Ik kon even niets grappigs bedenken Carn moet maar even iets grappigs voor mij bedenken.
Oud 28-06-2013, 23:20
Verwijderd
Potverdorie, van bier naar wijn naar whiskey (als in Irish coffee) en het werd met mijn AH-collega's onverwachts een superleuke avond!
Oud 28-06-2013, 23:34
Carn
Carn is offline
http://www.twentyfourbit.com/2009/12...lisa-hannigan/

Citaat:
Rice has now opened up about his romantic relationship with Hannigan, the band tensions prior to her leaving, and how he “would give away all the music success, all the songs, and the whole experience to still have Lisa in [his] life.”

Rice confirmed that it was, in fact, the romance between him and Hannigan that caused tensions in the band which ultimately contributed to the split. He has since gotten over various issues (music industry pressures, tour fatigue, “I was a complete asshole on many occasions,” etc.), and has reached out to Hannigan, but she refuses to speak with him. “I love her,” Rice said. “I love her so much. And I love her so much that I love that she hasn’t spoken to me—because even in that I have learned so much over the last two years.”
Nou Damien, maak nou maar gewoon dat nieuwe album lekker af jongen .
Oud 28-06-2013, 23:37
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:

Het is ook altijd hetzelfde...
Oud 28-06-2013, 23:42
Verwijderd
Ja, niets nieuws onder de zon.
Oud 28-06-2013, 23:47
Carn
Carn is offline
tragiek is alleen maar goed voor de kunst
Oud 28-06-2013, 23:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Lisa Hannigan is ook wel een celebrity heartbreakertje hoor. Komiek David O'Doherty heeft ze ook gedate en gedumpt en heartbroken achtergelaten. Smatje.
Oud 28-06-2013, 23:49
Verwijderd
Precies. Tori maakte ook haar beste albums toen ze depressief was.
Oud 28-06-2013, 23:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Hij lijkt hier op een 70s meneer Aart.
Oud 29-06-2013, 00:11
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
[afbeelding]

Hij lijkt hier op een 70s meneer Aart.
Dat haar
Oud 29-06-2013, 00:12
Carn
Carn is offline
ik zie er ook wat Alan Rickman in op die foto.
Oud 29-06-2013, 00:13
Carn
Carn is offline
nou, met de humor van mijn broertje zit het ook wel goed, hij liked net een "pfff ik ben depri" status van iemand op FB
Oud 29-06-2013, 00:15
Verwijderd
Citaat:
ik zie er ook wat Alan Rickman in op die foto.
Ooh wtf, is het die komiek? Ik ging er vanuit dat het Alan Rickman was joh.
Oud 29-06-2013, 00:21
Carn
Carn is offline
Die Cillian toch

Citaat:
Murphy is known for being reluctant to speak about his personal life. He frequently gives interviews about his work but did not appear on any live TV chat shows until blabla. He does not have a stylist[6] or a personal publicist, travels without an entourage,[75] and often attends premieres alone. Shy and private, Murphy professes a lack of interest in the celebrity scene, finding the red carpet experience "a challenge... and not one I want to overcome".[7] He intentionally practices a lifestyle that will not interest the tabloids: "I haven't created any controversy, I don't sleep around, I don't go and fall down drunk".
Oud 29-06-2013, 00:22
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik ben verliefd op Cillian. Die OGEN
Oud 29-06-2013, 00:23
Carn
Carn is offline
nou, na ongeveer de hele de Dublinse muziek-en-filmscene gewikipediaetetet te hebben, Once in de download gedaan en 18 playlists rijker in Spotify is het nu eens bedtijd.
Oud 29-06-2013, 00:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
nou, na ongeveer de hele de Dublinse muziek-en-filmscene gewikipediaetetet te hebben, Once in de download gedaan en 18 playlists rijker in Spotify is het nu eens bedtijd.
Oh ja, Once moet ik ook nog eens kijken. Glen Hansard! <3
Oud 29-06-2013, 00:30
Carn
Carn is offline
Oud 29-06-2013, 00:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat haar
'Irish hair'.

Citaat:
Ooh wtf, is het die komiek? Ik ging er vanuit dat het Alan Rickman was joh.
Hij ziet er niet altijd zo uit hoor.

Ieren.
Oud 29-06-2013, 07:18
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Oh ja, Once moet ik ook nog eens kijken. Glen Hansard! <3
Jaaa, Once <3 Ik ben er laatst heel lang voor opgebleven omdat ie toevallig op tv kwam. Het is echt een simpel filmpje, weinig bijzonder verhaal, maar zo mooie muziek en fijne sfeer en de melancholie en die twee zijn zo gaaf <3
Oud 29-06-2013, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Nou als ik terugdenk aan hoe vaak je erover hebt geklaagd, dan vond je dat toch ook niet zo heel fijn ^^

?
Het was veel werk altijd, maar je kon alles doen wat tijdens gewone lessen niet kon. En ik had kut leraren afgelopen jaar. Maar wel veel onzin uitgehaald.

Laatst gewijzigd op 29-06-2013 om 08:59.
Oud 29-06-2013, 10:36
Verwijderd
Ik heb, zo halverwege het jaar, tot nu toe 26 boeken gelezen. Dat doe ik best netjes, precies 1 per week
Oud 29-06-2013, 12:03
Verwijderd
Kinderen in de sportschool. Wie heeft dat nou weer bedacht?
Oud 29-06-2013, 12:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Absinthe, die soep die je laatste postte, kikkererwtensoep, met wat voor yoghurtdip at je dat? Raita?
Oud 29-06-2013, 12:16
Verwijderd
ik zal vandaag maar eens beginnen met geschiedenis ophalen.
Oud 29-06-2013, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Absinthe, die soep die je laatste postte, kikkererwtensoep, met wat voor yoghurtdip at je dat? Raita?
Gewoon van dat AH-recept; Griekse yoghurt met een beetje knoflook en gedroogde munt erdoor.
Oud 29-06-2013, 12:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh stom, recept niet goed gelezen.
Oud 29-06-2013, 12:28
Verwijderd
Wij eten vanavond wraps met zalm. Moet alleen nog een recept vinden, gezien ik een echte receptenkoker ben. Of iig een idee van wat er allemaal in kan. Ik ben er heel slecht in om met koken te improviseren
Oud 29-06-2013, 12:28
Verwijderd
Ja, en van dat recept moet je het met pitabroodjes eten, maar haaalloo, naan is veel beter.
Oud 29-06-2013, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Wij eten vanavond wraps met zalm. Moet alleen nog een recept vinden, gezien ik een echte receptenkoker ben. Of iig een idee van wat er allemaal in kan. Ik ben er heel slecht in om met koken te improviseren
Sla/rucola, komkommer, kruidenkaas, kappertjes. Is mijn eerste ingeving
Oud 29-06-2013, 12:29
Verwijderd
Over eten gesproken; ik heb weer een fuckload aan verse pepers
Oud 29-06-2013, 12:30
Verwijderd
... Maar wellicht is met verse spinazie en pesto ofzo ook lekker
Oud 29-06-2013, 12:31
Verwijderd
Het lijkt soms wel alsof ik na het sporten zulke cravings heb dat ik als vanzelf hier over eten ga praten MAAR IK BEGON NIET
Oud 29-06-2013, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, en van dat recept moet je het met pitabroodjes eten, maar haaalloo, naan is veel beter.
Ja inderdaad, naan
Oud 29-06-2013, 12:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godver, ik heb net een date gepland voor woensdag
Oud 29-06-2013, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Sla/rucola, komkommer, kruidenkaas, kappertjes. Is mijn eerste ingeving
Zoiets dacht ik ook al, maar ik wist t niet zeker. Danke!
Citaat:
met wie?
Oud 29-06-2013, 12:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Vertel ons alles!
Oud 29-06-2013, 12:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Met een datingsitejongen En nou ja, ik weet niet of het wat is (vandaar de date natuurlijk). Volgens mij een aardige en niet-onaantrekkelijke jongen. In het eerste gesprek ofzo vertelde hij dat hij dat hij een reis naar Israël op de planning heeft staan (want familie) en toen moest ik even op m'n tong bijten om niet een Israëldiscussie te starten (nou ja, niet echt hoor, ik ben wel wat tactischer dan dat). Hij was zelf niet gelovig, dus ik hoop maar dat 'ie een wat genuanceerde mening heeft aangaande dat hele gedoe En hij is in het verleden ernstig ziek geweest, daar hebben we het over gehad. Hij had daardoor heel veel begrip voor mijn gezondheidsproblemen, dat vond ik wel erg fijn Ik geloof dat hij elektrotechniek heeft gestudeerd, maar ik ben er nog niet helemaal achter op welk niveau.

Regels voor berichten