Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben ook moe en moet eigenlijk ook slapen ja. Heb vanochtend de zon op zien komen en de eerste vogeltjes horen fluiten en werd toen wakker gebeld voor werk. Waarom ik er niet was, ondanks dat ik had gezegd dat ik vandaag niet kon :')
|
Wajoo Pip, lekkah bezig. Ik ben vrijdag, zaterdag en zondag voor mijn doen vroeg opgestaan. Vrijdag om 7 uur, weekend om 12 uur, vandaag om 10 uur... en gisteren heb ik tot 5 uur in m'n nest gelegen.
![]() Morgen weer 'vroeg' voor werk. Bwuuh. Maar donderdag weer vrij en lekker chillen met friendinnetjes die ik al lang niet heb gezien. Ik bereid me alvast mentaal voor op het kruisverhoor over het festival wat ik ga krijgen.
|
Dunno, al van kleins af aan. Komt denk ik door de handenarbeidlessen waar we oude shirts/overhemden moesten verknippen en die shirts waren zo vies en de knopen die erop zaten ook.
Ik koop ook liever geen kleren met plastic knopen erop. Overhemden/Bloesen soms, maar dan moeten de knoopjes niet vies zijn. Ik vind ook vaak dat kleren waar knopen op zijn geplakt er heel goedkoop en lelijk uitzien. Van die T-shirtjes met een rij knoopjes erin...uuuugh. [/weirdo]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooit een Frans kerkhof gezien? ik wel. En achterbuurten en vieze ventjes die je zowat aanranden met hun ogen en woorden. ik was de enige van ons allemaal die frans verstond.
om 1 uur heb ik een sollicitatiegesprek bij de c1000. Komen ze ook opeens gister mee aan. mijn hoofd is daar niet helder genoeg voor. Laatst gewijzigd op 03-07-2013 om 07:51. |
![]() |
|
Zo, ik ben deze dag begonnen met bijslapen ipv tentamen maken (was een optioneel tentamen voor een vak dat ik niet nodig had en niet leuk vond). Voelt goed. Was ook nodig want ik kon wel wat extra energie gebruiken voor m'n andere tentamens.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|