![]() |
|
Wat dacht je van openbare plekken?
Ik help je wel even [eigen ervaring + ervaring vrienden] Maisveld! [Gesnapt] Station! [Ook gesnapt] Lift! Bibliotheek! In een draaimolen! [ Verticaal, maar wel net verzonnen ] . Etc, de spanning eraan is dat je gesnapt kan worden...eigen ervaring is alleen Maisveld, gesnapt door twee homo´s....laatste keer ooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
ik ben niet tegen alle drugs, ik heb alleen geen zin in dingen die gevaarlijk zijn, weet niet of er nu ongevaarlijke dingen tussen zitten, en wiet werkt bij mij niet in de positieve zin.
nog een vraag, wat zijn poppers precies ? Citaat:
het verbaast mij nog dat je vriend in de lift niet is gesnapt ! draaimolen erg creatief hahaha Citaat:
whahahahha |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar het heeft absoluut niets te maken met dingen waar je meer opgewonden van zou worden. |
![]() |
|
![]() |
Nu weet ik niet of je je ook afvraagt wat Spaanse vlieg is, maar t is spul dat volgens mij je urineweg infecteert waardoor het de bloedtoevoer naar de schaamstreek verhoogt, die stof schijnt giftig te zijn en geeft bij sommige ook een soort jeuk, zelf geen ervaring mee, misschien wel ooit een keer proberen.
Bij de drogist kan je bij de massage-olies een soort kleine zeepdispenser kopen waar iets in zit dat ook de vagina stimuleert. Daar heb ik wel ervaring mee en degene waarmee ik het had gebruikt vond het heel chill, dus misschien iets voor jou? Klein potje van durex. ik hoop dat je hier iets aan hebt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nogmaals, interpunctie! OT: Er zijn ook van die glijmiddelen die zorgen dat het 'heet' of 'koud' aanvoelt. Dit zijn niet van die dingen waarvan je geiler wordt denk ik, maar je zou het misschien eens kunnen proberen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 89! de lente/zomer avonturen van de stoners SacredRose | 500 | 20-10-2010 14:38 | |
Seksualiteit |
Spaanse Vlieg mueslireep | 46 | 12-06-2009 13:37 | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 84! Hallo¿ 2 Wammus | 501 | 18-03-2009 17:05 | |
Psychologie |
Muziek #2 Verwijderd | 497 | 19-04-2005 07:59 | |
Drugs & Alcohol |
Aphrodisiac dreadlocks | 7 | 28-01-2003 08:53 | |
Seksualiteit |
homo's geil vinden als meisje punk mae | 39 | 12-03-2002 16:35 |