Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2013, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er eentje nodig voor het sturen :').
Je smiley kwijlt.
Advertentie
Oud 05-07-2013, 13:07
Verwijderd
ik heb sinds gisteren een horloge van 13 euro, mét hartslagmeter maar mooi is ie niet
en wat een vervelend nieuws SeeR
Oud 05-07-2013, 13:09
Verwijderd
ik heb wittewijnsorbet het is lékker <3
Oud 05-07-2013, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma had precies dat soort horloges dat jij zoekt, Para. Het is geen insinuatie dat je een 'omasmaak' hebt (dat klinkt best grappig) natuurlijk De hedendaagse horloges (met name voor vrouwen) vind ik ook wanstaltig.
Ja, ze zijn ergens in de jaren '50 gestopt met mooie horloges maken.

Citaat:
Nou ja, ik meen dat een polshorloge wel het enige 'eckte' toegestane sieraad van 'de man' is, dus in dat opzicht.. Mis ik eigenlijk nog niets
Alle sieraden zijn toegestaan voor mannen! Alle behalve lelijke. Dat zijn de meeste sieraden, inclusief die voor de vrouwen.
Oud 05-07-2013, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze zijn ergens in de jaren '50 gestopt met mooie horloges maken.
Ooit ga ik een zakhorloge kopen. Zo eentje als van de opa van Butch in Pulp Fiction. Als ik dan sterf, krijgt zoonlief (wat ook een gevalletje 'ooit' is) 'm. Liefst met een Goed Verhaal er bij.

Citaat:
Alle sieraden zijn toegestaan voor mannen! Alle behalve lelijke. Dat zijn de meeste sieraden, inclusief die voor de vrouwen.
Ja nou, ik doelde meer op etiquette, hoe het heurrrrt.
Oud 05-07-2013, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ooit ga ik een zakhorloge kopen. Zo eentje als van de opa van Butch in Pulp Fiction. Als ik dan sterf, krijgt zoonlief (wat ook een gevalletje 'ooit' is) 'm. Liefst met een Goed Verhaal er bij.
Ik heb een zakhorloge. Wel een goedkope van twee tientjes, hij loopt ook achter.

Het zijn best ondingen, vooral omdat niemand nog dagelijks met nette jasjes rondloopt en zo'n ding in de broekzak van je spijkerbroek stoppen is natuurlijk geen gezicht. Bovendien hebben de nette jasjes van tegenwoordig niet altijd binnenzakken.

Citaat:
Volgens de etiquette mag je ook nog manchetknopen, ringen en dasspelden
Oud 05-07-2013, 13:33
Verwijderd
Ik zou best een mooie set manchetknopen willen hebben.
Oud 05-07-2013, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Je smiley kwijlt.
Oud 05-07-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zou best een mooie set manchetknopen willen hebben.
Ja, in een mooi doosje. Van hout. Donker hout. Met rode voering. Van velours Maar ik heb ook geen mooie pakken. Dat moet er ook nog eens van komen.

Van ringen ben ik niet erg fan, evenals dasspelden.
Oud 05-07-2013, 14:16
Verwijderd
ik zit bij vrienden en ze maken ruzie om een wiispel
Oud 05-07-2013, 14:27
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:

En bewaar je dat dan ook een tijdje op dezelfde plaats als in de film?
Oud 05-07-2013, 14:30
Verwijderd
Ik heb een rozenkrans om met foto's van de paus. Het is het kitscherigste voorwerp dat ik heb, denk ik.
Oud 05-07-2013, 14:32
Verwijderd
Citaat:
En bewaar je dat dan ook een tijdje op dezelfde plaats als in de film?
Te hardcore voor mij!
Oud 05-07-2013, 14:38
Verwijderd
Tevens een grijs kokerrokje en een keurig zwart shirtje en hete schoenen. Op zulk soort dagen mis ik het 'wat heb je aan'-topic op Lifestyle.

Ik bedoel, het topic bestaat wel nog steeds, maar kom nou.
Oud 05-07-2013, 14:44
Verwijderd
Nu ga ik boodschappen doen en hopelijk (alhoewel niet waarschijnlijk) een paar voorbijgangers lichtjes verwarren met de combinatie religieus attribuut + hoge hakken.

Groetjes!
Oud 05-07-2013, 14:48
Verwijderd
Oke, te veel spanning . Ik loop gewoon te shaken. Echt belachelijk
Oud 05-07-2013, 15:04
Verwijderd
Een share-ratio van 1:24 op de 24GB-rip van Corleone (die ik overigens net zo goed zélf had kunnen rippen ) Wat is glasvezel toch fijn.
Oud 05-07-2013, 15:15
Verwijderd
Ik had eerst van de v&d voor 15 euro een horloge met gewoon kleine ronde wijzerplaat en recht bandje met een gespje. Alleen was dat geen echt leer, dus dan slijt het op de plaats van de gesp.
Oud 05-07-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Tevens een grijs kokerrokje en een keurig zwart shirtje en hete schoenen. Op zulk soort dagen mis ik het 'wat heb je aan'-topic op Lifestyle.

kunnen we niet stiekem een wat heb je aan topic op DK maken? Dat heeft eerder toch ook wel bestaan. Want ik kan me nog herinneren dat ik van LP niet meer de kleur van mijn onderbroek mocht noemen.
Oud 05-07-2013, 15:20
Verwijderd
Verdorie hoe kom je van zenuwen af? Ik moet over minder dan een uur compleet kalm zijn, want dan ben ik bij mijn ploeg.
Oud 05-07-2013, 15:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom ben je zo zenuwachtig dan?
Oud 05-07-2013, 15:30
Verwijderd
Wedstrijd . Maar dit is een best wel grote wedstrijd, zeg maar gerust de grootste, die wij het hele jaar starten. De eerste wedstrijd die ik een acht stuur. Een acht met 8 hele snel afgeleide mannen, en ik ben degene die dat bij elkaar moet houden . Dus ik mag absoluut niet nerveus zijn, want als ik nerveus ben, zijn zij dat ook.

Wat niet helpt is dat de hele vereniging verwacht dat we winnen . "We" (de vereniging) wint dit veld namelijk elk jaar....
Oud 05-07-2013, 15:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Komt wel goed schatje! Rustig blijven ademen (echt, heel diep inademen maakt rustig).
Oud 05-07-2013, 15:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n lieve papa haalt me zo op, dit weekend lekker in de fijne tuin van m'n ouders chillen en dan maandag voor een weekje naar Ameland
Oud 05-07-2013, 15:38
Verwijderd
Oeh, lekker veel plezier!
Oud 05-07-2013, 15:39
Verwijderd
tering ik wil echt eten nu eigenlijk, maar ik ga pas in de trein eten. En dan kan ik pas na (hopelijk) de finale echt gaan eten. Ik ga echt een burger king ofzo plunderen dan.
Oud 05-07-2013, 15:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Succes in ieder geval Frayne!

Oke, ik ga ervandoor. Dahag!
Oud 05-07-2013, 15:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een share-ratio van 1:24 op de 24GB-rip van Corleone (die ik overigens net zo goed zélf had kunnen rippen ) Wat is glasvezel toch fijn.
Ik heb 1 episode al gezien. Best aardig, tot nu toe!
Oud 05-07-2013, 15:47
Verwijderd
Ik ga ook op weg
Oud 05-07-2013, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een rozenkrans om met foto's van de paus. Het is het kitscherigste voorwerp dat ik heb, denk ik.
Ik wou zeggen, foto, maar je willigt mijn wens al in!

Citaat:

Kom het niveau dan wat opkrikken
Oud 05-07-2013, 16:09
Verwijderd
Ooh Para die shoenen <3
Oud 05-07-2013, 16:54
Verwijderd
Over horloges: er is een herinnering opgedoken aan een horloge van mijn oma, dat zat in een doosje met allemaal verschillende bandjes en dingetjes waar het klokje in kon. Je kon dus het randje en het bandje zelf kiezen (er zat ook een kettingversie bij) en ik vond het toen al geniaal, het was allemaal heel protserig met nepdiamantjes enzo, maar als kind hield ik wel van spelen met blingbling ^^
Oud 05-07-2013, 17:17
Verwijderd
ik ben ongesteld en nu heb ik voor het eerst de divacup in. Ik ben benieuwd!!!
Oud 05-07-2013, 17:18
Verwijderd
gek dat het ineens onregelmatig is. Vorige keer was m'n cyclus 22 dagen en nu 25!
Oud 05-07-2013, 17:22
bloodyb
bloodyb is offline
Hup Frayne hup Frayne hup Frayne
Oud 05-07-2013, 17:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, ik heb een paar hakken gevonden hoor. Overal gezocht, eindelijk iets wat er mooi uitzag, niet kkduur en waar m'n voet in pastte. Ze zijn alleen wel eh...een beetje hoog...

Spoiler

Nog een week om te oefenen. Waar de fuck ben ik aan begonnen.
Oud 05-07-2013, 17:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ben ongesteld en nu heb ik voor het eerst de divacup in. Ik ben benieuwd!!!
Citaat:
gek dat het ineens onregelmatig is. Vorige keer was m'n cyclus 22 dagen en nu 25!
Is dat hetzelfde als de mooncup? Zo'n plastic bakkie dus wat je moet leegkiepen? Ik ben ook wel benieuwd of dat werkt.

en bij mij is het ook fucking ontregeld. Al sinds november ofzo. Dan is het ineens veels te laat en dan wordt m'n buik hard en auw en de symptomen waar ik voorheen op kon vertrouwen kloppen ook voor geen kont meer. Stom lichaam.
Oud 05-07-2013, 17:32
Verwijderd
Lang leve de prikpil, 11 jaar niet meer ongesteld and counting

En Trimm, oefenen is heel goed, trek ze thuis aan om rond te hobbelen, zo raak je er wat aan gewend. Maar pas wel op dat je je geen blaren loopt, want dat geneest niet op tijd.
Oud 05-07-2013, 17:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ze zitten wel lekker opzich, het waren eigenlijk ook dure schoenen, mss daarom.
Ik heb ze nu al aan en het was ook m'n plan om er elke vrije minuut in rond te hobbelen.
Oud 05-07-2013, 17:36
Verwijderd
Kijk wel uit met trappen Prima om te oefenen, maar wees voorzichtig (ervaring die spreekt, helaas ).
Oud 05-07-2013, 17:37
Verwijderd
En ik vind ze leuk!
Oud 05-07-2013, 17:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gelukkig geen trappen in m'n huis. Ik bleef wel bijna hangen achter m'n vloerkleed.

en dank u!
Oud 05-07-2013, 17:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo mijn nieuwe telefoon ophalen
Oud 05-07-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gelukkig geen trappen in m'n huis. Ik bleef wel bijna hangen achter m'n vloerkleed.

en dank u!
Ik moest grinniken en vond dat heel gemeen van mezelf

Niet dat ik zo'n held ben op hakken hoor. Ik ben ooit op mijn Salsa-schoenen naar een feestje hier op de Markt gegaan. 200 meter gewone stoep ging prima. Kinderkopjes daarentegen, volgens mij heeft iedereen die op de terrasjes zat me uitgelachen, ffs. Ik ben op de weg gaan lopen, wie verzint zoiets!
Oud 05-07-2013, 17:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kinderkopjes zijn intens kut om met hakken over te lopen ja. Dat zijn ze zonder hakken trouwens ook.
Oud 05-07-2013, 17:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Achgos.
Het zijn ook echt deathtraps, hakken. Vast een man die dat verzonnen heeft. Maar ja, ik wil de heads doen turnen en daar moet je iets voor over hebben he.
Ik heb al wel gekeken waar het feest wordt gehouden en er zijn ook stoelen en banken, dus ik ga gewoon lekker veel zitten die avond.
en ik doe een paar platte schoenen in m'n tas, voor als 't te gek wordt. en voor de openingsmoshpit natuurlijk.
Oud 05-07-2013, 17:49
Verwijderd
Heel slim, met de salsa-schoenen had ik ook platte toestanden bij, vrij noodzakelijk, bleek.

En soms zie ik vrouwen shoppen in Maastricht en Maastricht is echt een intense deathtrap wat dat betreft, één en al kinderkop, af en toe een klein stukje klinkerverademing, maar dan begint de hel opnieuw Soms zie ik daar vrouwen evenwichtig trippelen op stiletto's en dan kan ik niet anders dan ze in volle bewondering nastaren.

En ja, sommige mannen Ik herhaal het nog maar eens. Ik haal dit elke keer aan als het mogelijk is omdat ik het zo belachelijk vind, dus als je het al 25 keer hebt gelezen dan negeer je het maar. In een of andere Flair stonden 10 tips van de man voor de vrouw om aan de man te raken. De eerste tip was: "Hakken dragen. Een vrouw met hakken gaat altijd boven een vrouw zonder. En niet klagen want na de seks mogen ze uit."
Het lijkt me duidelijk dat ik vanaf dat moment de Flair niet meer heb aangeraakt, ook niet als mijn afspraak twee uur uitliep.
Oud 05-07-2013, 17:55
Verwijderd
ik heb hoge latinhakken
Ja Maastricht heeft kutstenen.
Oud 05-07-2013, 17:57
Verwijderd
Ik ga niet mee met 3 dagen trein en met die vrienden. Ze willen alleen maar stomme dingen doen. Wat facking duur is. En zelf hadden ze eerst niet eens geld voor treinkaartjes.
Oud 05-07-2013, 18:00
Verwijderd
Hahahahah de Turkse overbuurjongens "Mevrouw! U bent vet veel afgevallen of niet? Ja sorry dat ik het zo plat zeg maar u ziet er dus echt fucking goed uit he"

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten