Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb wittewijnsorbet
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn best ondingen, vooral omdat niemand nog dagelijks met nette jasjes rondloopt en zo'n ding in de broekzak van je spijkerbroek stoppen is natuurlijk geen gezicht. Bovendien hebben de nette jasjes van tegenwoordig niet altijd binnenzakken. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tevens een grijs kokerrokje en een keurig zwart shirtje en hete schoenen. Op zulk soort dagen mis ik het 'wat heb je aan'-topic op Lifestyle.
Ik bedoel, het topic bestaat wel nog steeds, maar kom nou. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wedstrijd
![]() ![]() Wat niet helpt is dat de hele vereniging verwacht dat we winnen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over horloges: er is een herinnering opgedoken aan een horloge van mijn oma, dat zat in een doosje met allemaal verschillende bandjes en dingetjes waar het klokje in kon. Je kon dus het randje en het bandje zelf kiezen (er zat ook een kettingversie bij) en ik vond het toen al geniaal, het was allemaal heel protserig met nepdiamantjes enzo, maar als kind hield ik wel van spelen met blingbling ^^
|
![]() |
|
Nou, ik heb een paar hakken gevonden hoor. Overal gezocht, eindelijk iets wat er mooi uitzag, niet kkduur en waar m'n voet in pastte. Ze zijn alleen wel eh...een beetje hoog...
Spoiler
Nog een week om te oefenen. Waar de fuck ben ik aan begonnen. ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
en bij mij is het ook fucking ontregeld. Al sinds november ofzo. Dan is het ineens veels te laat en dan wordt m'n buik hard en auw en de symptomen waar ik voorheen op kon vertrouwen kloppen ook voor geen kont meer. Stom lichaam. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet dat ik zo'n held ben op hakken hoor. Ik ben ooit op mijn Salsa-schoenen naar een feestje hier op de Markt gegaan. 200 meter gewone stoep ging prima. Kinderkopjes daarentegen, volgens mij heeft iedereen die op de terrasjes zat me uitgelachen, ffs. Ik ben op de weg gaan lopen, wie verzint zoiets! |
![]() |
|
Achgos.
![]() Het zijn ook echt deathtraps, hakken. Vast een man die dat verzonnen heeft. Maar ja, ik wil de heads doen turnen en daar moet je iets voor over hebben he. Ik heb al wel gekeken waar het feest wordt gehouden en er zijn ook stoelen en banken, dus ik ga gewoon lekker veel zitten die avond. ![]() en ik doe een paar platte schoenen in m'n tas, voor als 't te gek wordt. en voor de openingsmoshpit natuurlijk.
|
Verwijderd
|
Heel slim, met de salsa-schoenen had ik ook platte toestanden bij, vrij noodzakelijk, bleek.
En soms zie ik vrouwen shoppen in Maastricht en Maastricht is echt een intense deathtrap wat dat betreft, één en al kinderkop, af en toe een klein stukje klinkerverademing, maar dan begint de hel opnieuw ![]() En ja, sommige mannen ![]() Het lijkt me duidelijk dat ik vanaf dat moment de Flair niet meer heb aangeraakt, ook niet als mijn afspraak twee uur uitliep. |
![]() |
|
|