Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2013, 18:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hahahahah de Turkse overbuurjongens "Mevrouw! U bent vet veel afgevallen of niet? Ja sorry dat ik het zo plat zeg maar u ziet er dus echt fucking goed uit he"

<3

//Na de opmerking van Etmakas over dat ze op hakken heeft leren lopen op een vuilnisbelt, ben ik maar met mij hakken gaan oefenen op kinderkopjes, roosters (van die roosters die weleens voor deuren liggen, zodat het vuil niet naar binnen wordt gelopen) en in boerengoten vol puin. En nu kan ik prima op hakken lopen
Oud 05-07-2013, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Hahahahah de Turkse overbuurjongens "Mevrouw! U bent vet veel afgevallen of niet? Ja sorry dat ik het zo plat zeg maar u ziet er dus echt fucking goed uit he"

<3
Oud 05-07-2013, 18:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En ja, sommige mannen Ik herhaal het nog maar eens. Ik haal dit elke keer aan als het mogelijk is omdat ik het zo belachelijk vind, dus als je het al 25 keer hebt gelezen dan negeer je het maar. In een of andere Flair stonden 10 tips van de man voor de vrouw om aan de man te raken. De eerste tip was: "Hakken dragen. Een vrouw met hakken gaat altijd boven een vrouw zonder. En niet klagen want na de seks mogen ze uit."
Het lijkt me duidelijk dat ik vanaf dat moment de Flair niet meer heb aangeraakt, ook niet als mijn afspraak twee uur uitliep.
Ik 'lees' de flair nog wel eens uit verveling, maar het is allemaal onzin ja.
Gelukkig ben ik niet uit op seks, maar ik hoop toch dat de hakken helpen om mijn dudes te laten inzien dat ik ook een wulpse deerna kan zijn en dat ik niet ook een kerel ben.
Overigens, dudebro moet in pak, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Als hij zich opdoft moet ik dat ook wel doen natuurlijk.

Citaat:

Heheheheh, wat tof! Je ziet er ook fucking goed uit, dus dat mag gezegd worden.
Oud 05-07-2013, 18:45
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Paranoide, kijk eens op asos.com naar de horloges.
Oud 05-07-2013, 18:46
Qimm
Qimm is offline
dat is altijd leuk om te horen sann!!
Oud 05-07-2013, 18:51
Miekje*
Miekje* is offline
Ohhh kutkutkutkutkutkutkutkut, helemaal het examenfeestje van een collega vergeten! Ik heb maar 10000x sorry en mijn felicitaties op haar fb-pagina gepost, maar ik voel me nu wel ernstig lullig En ik had de uitnodiging nog zo expliciet op mijn kastdeur gehangen, maar dat was blijkbaar niet genoeg. Mijn hoofd zit na gister heel de dag werk, daarna diploma-uitreiking en vandaag weer heel de dag werk (en een superhectische dag) zo vol dat ik er niet meer aan heb gedacht. En ik geloof ook niet dat ik er energie voor had gehad om te gaan, maar toch... Kut.
Oud 05-07-2013, 18:53
Miekje*
Miekje* is offline
@ Snebbel: Mijn zus en ik lijken heel erg op elkaar ja Dat horen we altijd van iedereen. Qua karakter zijn we wel echt elkaars tegenpolen, hoor!
Oud 05-07-2013, 18:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
@ Snebbel: Mijn zus en ik lijken heel erg op elkaar ja Dat horen we altijd van iedereen. Qua karakter zijn we wel echt elkaars tegenpolen, hoor!
Wat grappig!

En een dikke knuffel voor CR!
Oud 05-07-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Is dat hetzelfde als de mooncup? Zo'n plastic bakkie dus wat je moet leegkiepen? Ik ben ook wel benieuwd of dat werkt.

en bij mij is het ook fucking ontregeld. Al sinds november ofzo. Dan is het ineens veels te laat en dan wordt m'n buik hard en auw en de symptomen waar ik voorheen op kon vertrouwen kloppen ook voor geen kont meer. Stom lichaam.
Ja zo eentje! Ik heb hem een paar uur in nu, nog niet doorgelekt. Ik dacht zoiets gaat vast pas goed na een paar keer oefenen. Maar het was eigenlijk heel simpel.
En het laatste half jaar kon ik de klok gelijk zetten op 23 dagen, maar nu was het eventjes in de war plots!
Citaat:
Lang leve de prikpil, 11 jaar niet meer ongesteld and counting

En Trimm, oefenen is heel goed, trek ze thuis aan om rond te hobbelen, zo raak je er wat aan gewend. Maar pas wel op dat je je geen blaren loopt, want dat geneest niet op tijd.
wtf 11 jaar....vind je dat niet onnatuurlijk/vervelend soms? Of heb je ook geleerd om alleen maar de negatieve kanten van menstruaties te zien?

Oh en trimmie, voor blaren raad ik je de compeed aan. Dat zijn dus echt TOPpleisters, doorzichtig dus je ziet het niet.
Citaat:
Kinderkopjes zijn intens kut om met hakken over te lopen ja. Dat zijn ze zonder hakken trouwens ook.
ook om over te fietsen als het ook maar een BEETJE glad is.
Citaat:

hahahaah
Oud 05-07-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
wtf 11 jaar....vind je dat niet onnatuurlijk/vervelend soms? Of heb je ook geleerd om alleen maar de negatieve kanten van menstruaties te zien?
Heeft ongesteld zijn positieve kanten dan (vooropgesteld dat je niet van douchen met menstruatiebloed houdt)?

Absoluut niet onnatuurlijk, elke vrouw die tegen me begint over onnatuurlijk hoeft van mij nooit meer te klagen over haar regels. En zeker niet te beginnen over dat ze geen kinderen kan krijgen en in het medische circuit gaat om er iets aan te laten doen.
En dat is niet om venijnig of chagrijnig te zijn maar onnatuurlijk is zo'n loos begrip tegenwoordig.

Voor mij is het de beste uitvinding te wereld. Ik haatte het de dag dat ik het kreeg en ik ben het blijven haten tot het moment dat ik wist dat er mogelijkheden waren om het niet meer te krijgen. Nu haat ik het nog, maar ik heb er geen last meer van Een van de eerste vragen toen ik weer enigszins bij bewustzijn was vorig jaar was of ze mijn prikpil hadden gezet, want die had ik gemist met in coma te liggen. Toen bleek van niet, werd ik helemaal panisch tot de dokter me had gerustgesteld dat mijn lichaam op dat moment sowieso te ziek en zwak was om ongesteld te worden. De dag dat ik thuiskwam heb ik een afspraak gemaakt om ze te laten zetten ^^

MAAR, en dat zal een hele grote rol spelen, ik wil geen kinderen. Prikpil maakt nogal een tijd onvruchtbaar en waar dat voor veel mensen een nadeel is, vind ik dat juist een voordeel. Stel dat iemand me het hoofd op hol brengt op het moment dat mijn eierstokken een klappermoment hebben, dan duurt het (hopelijk) nog een tijd voor het werkelijk mogelijk is en tegen die tijd ben ik misschien weer bij mijn verstand gekomen
Oud 05-07-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Heeft ongesteld zijn positieve kanten dan (vooropgesteld dat je niet van douchen met menstruatiebloed houdt)?
Oprechte vraag overigens.
Oud 05-07-2013, 20:35
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ja, dat je weet dat je niet zwanger bent ;;d;dd;d
Oud 05-07-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:

Absoluut niet onnatuurlijk, elke vrouw die tegen me begint over onnatuurlijk hoeft van mij nooit meer te klagen over haar regels. En zeker niet te beginnen over dat ze geen kinderen kan krijgen en in het medische circuit gaat om er iets aan te laten doen.
En dat is niet om venijnig of chagrijnig te zijn maar onnatuurlijk is zo'n loos begrip tegenwoordig.

Voor mij is het de beste uitvinding te wereld. Ik haatte het de dag dat ik het kreeg en ik ben het blijven haten tot het moment dat ik wist dat er mogelijkheden waren om het niet meer te krijgen. Nu haat ik het nog, maar ik heb er geen last meer van Een van de eerste vragen toen ik weer enigszins bij bewustzijn was vorig jaar was of ze mijn prikpil hadden gezet, want die had ik gemist met in coma te liggen. Toen bleek van niet, werd ik helemaal panisch tot de dokter me had gerustgesteld dat mijn lichaam op dat moment sowieso te ziek en zwak was om ongesteld te worden. De dag dat ik thuiskwam heb ik een afspraak gemaakt om ze te laten zetten ^^

MAAR, en dat zal een hele grote rol spelen, ik wil geen kinderen. Prikpil maakt nogal een tijd onvruchtbaar en waar dat voor veel mensen een nadeel is, vind ik dat juist een voordeel. Stel dat iemand me het hoofd op hol brengt op het moment dat mijn eierstokken een klappermoment hebben, dan duurt het (hopelijk) nog een tijd voor het werkelijk mogelijk is en tegen die tijd ben ik misschien weer bij mijn verstand gekomen
De positieve kanten vind ik dat je weet dat je gezond bent, het laat mij me erg vrouwelijk&vruchtbaar voelen (ja, ik weet dat dat laatste niet per se zo is)
Ik snap niet wat er erg is aan douchen met menstruatiebloed? Het zijn toch geen watervallen bloed ofzo?
De krampen vind ik ook niet erg, ik vind dat een fijne benadrukking van de aanwezigheid van mijn baarmoeder.
Maar goed, misschien komt dat allemaal wel omdat ik nogal vruchtbaarheidsgericht ben.

En hier, te ziek en zwak om ongesteld te worden. Een teken van gezondheid dus! Extreem magere/dikke mensen worden ook niet ongesteld. Teken van moedertje natuur!

En ik wil ook geen kinderen meer, maar ik wil wel ongesteld zijn, een natuurlijke ongesteldheid van een afgestoten ei, geen opgewekte geruststellende ongesteldheid van anticonceptie.

Oke en dan hier een bericht onder een spoiler, vooral niet klikken als je niet tegen vieze verhaaltjes kan.

Spoiler
Oud 05-07-2013, 20:40
Verwijderd
Na een paar uur kan ik zeggen dat de divacup de beste aankoop van het jaar is op m'n huis na dan.
Oud 05-07-2013, 20:55
Verwijderd
Citaat:
De positieve kanten vind ik dat je weet dat je gezond bent, het laat mij me erg vrouwelijk&vruchtbaar voelen (ja, ik weet dat dat laatste niet per se zo is)
Ik snap niet wat er erg is aan douchen met menstruatiebloed? Het zijn toch geen watervallen bloed ofzo?
Oh, zo bedoelde ik het niet, ik had het over opvangen in cups en gaatjes in prikken, je weet wel Maar watervallen, daar zeg je wel precies wat mijn ervaring was. Ik verloor immense hoeveelheden bloed gewoon, ik kon ook nog eens niet met tampons overweg/verdragen (misschien deels owv het verhaal waar je een stukje over weet, maar ja, het helpt niet), ik liep te zeulen met halve pampers en ik lekte nog door. Om de 3 weken bekleedde ik mijn bed met handdoeken en gegarandeerd dat er achteraf nog overal bloedvlekken zaten. Ik had niet veel lichamelijke of psychische klachten, ik liep alleen gewoon leeg Destijds ook flink wat ijzeraanvulling mogen nemen.

Citaat:
De krampen vind ik ook niet erg, ik vind dat een fijne benadrukking van de aanwezigheid van mijn baarmoeder.
Maar goed, misschien komt dat allemaal wel omdat ik nogal vruchtbaarheidsgericht ben.
Mja, dan zal het waarschijnlijk ook niet vreemd klinken dat ik vrij serieus heb nagedacht over de mogelijkheden van steriliseren en baarmoeders verwijderen (zeker nu met mijn ervaring met 'niet-noodzakelijke' operaties). Dat is me net te drastisch en te veel ellende qua hormonen, maar ik denk er nog vaak genoeg over

Citaat:
En hier, te ziek en zwak om ongesteld te worden. Een teken van gezondheid dus! Extreem magere/dikke mensen worden ook niet ongesteld. Teken van moedertje natuur!

En ik wil ook geen kinderen meer, maar ik wil wel ongesteld zijn, een natuurlijke ongesteldheid van een afgestoten ei, geen opgewekte geruststellende ongesteldheid van anticonceptie.
En dat heb ik dus helemaal niet. Ik heb dat gevoel nooit gehad en dus zal ik dat ook nooit kunnen begrijpen, dat dat een gevoel van gezondheid is, geruststellend. Voor mij is het gewoon ellende. En ik ben over het algemeen niet vies van mezelf, maar die zondvloed vond ik toch maar niks, dus ik ben gelukkig dat er voor mij die mogelijkheid is ^^

Fijn is ook dat ik nergens aan hoef te denken, niet denken aan welke dag het is, of ik dit of dat wel moet aandoen, of ik niet iets moet meenemen, of ik wel op vakantie kan gaan of dat seks al dan niet een mogelijkheid gaat zijn (klinkt stom misschien van iemand met een laag libido, maar eigenlijk is het voor mij nog fijner, stel je voor dat ik een keer zin heb en dat ik dan eigenlijk niet echt in de gelegenheid ben en jaja schippers blabla, maar zelfs de beste schipper heeft moeite met de zondvloed ^^). Nu is het gewoon van, het bestaat niet meer, klaar. Niet aan denken. Enkel juichen als ik andermans klachten zie

Citaat:
Oke en dan hier een bericht onder een spoiler, vooral niet klikken als je niet tegen vieze verhaaltjes kan.

Spoiler
Ik vind het bizar, ik begrijp het niet, maar ik vind het wel leuk dat jij het zo geweldig vindt
Oud 05-07-2013, 21:11
Verwijderd
We hebben zojuist de uitnodigingen de deur uitgedaan voor een housewarming en ik vind het heel spannend. Ik ben nooit zo goed in feestjes
Oud 05-07-2013, 21:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zo op de valreep voor het slapen gaan goed nieuws: ik kan over een dikke week al in het ziekenhuis terecht voor eerste gesprek over slaapproblemen!
Oud 05-07-2013, 21:20
Verwijderd
En ik kom er achter dat mijn toekomst op het gebied van Latijn-Grieks is verkloot omdat de leraar beginnende dementie had en dat de school hem is blijven verdedigen ten koste van mij
Oud 05-07-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
We hebben zojuist de uitnodigingen de deur uitgedaan voor een housewarming en ik vind het heel spannend. Ik ben nooit zo goed in feestjes
Vooral veel eten op tafel zetten en gezelligheid.
Oud 05-07-2013, 22:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
godverdomme ik wel, roken is voor dommies. Ik heb er steeds minder zin in wat maakt dat ik meer zin krijgt :')
Nou rook ik niet maar deze gedachtencirkel is superherkenbaar

Zo en nu ga ik terug naar bed! Gister tot drie uur in de trein gezeten van eindhoven naar Utrecht, kankerwerkzaamheden
Oh en de nacht daarvoor sliepen de achterhoekse vrienden van mijn huisgenoot hier, dus die kwamen ook om vier uur uit de kroeg en toen kleedde een van hen zich uit in mijn kamer en begon in paniek om de douche te vragen. De kleding vond ik de volgende dag in de dakgoot ik heb echt slaap nodig. liefs!
Oud 05-07-2013, 22:22
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
het wordt nog veel erger goed dat je begonnen bent, zoiets mag je niet missen.
Seizoen 1 is done. En nu ga ik aan S2 beginnen.
Oud 05-07-2013, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Vooral veel eten op tafel zetten en gezelligheid.
en drinken.
Oud 05-07-2013, 23:05
Verwijderd
Veerkracht ftw.

En nog 4 dagen!

Oud 05-07-2013, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Nou rook ik niet maar deze gedachtencirkel is superherkenbaar

Zo en nu ga ik terug naar bed! Gister tot drie uur in de trein gezeten van eindhoven naar Utrecht, kankerwerkzaamheden
Oh en de nacht daarvoor sliepen de achterhoekse vrienden van mijn huisgenoot hier, dus die kwamen ook om vier uur uit de kroeg en toen kleedde een van hen zich uit in mijn kamer en begon in paniek om de douche te vragen. De kleding vond ik de volgende dag in de dakgoot ik heb echt slaap nodig. liefs!
ja debiel toch zo'n cirkel :')

wat zeg je vaak kanker hoe kom je daaraan?
Citaat:
Seizoen 1 is done. En nu ga ik aan S2 beginnen.
wtf zo snel
Citaat:
Oh, zo bedoelde ik het niet, ik had het over opvangen in cups en gaatjes in prikken, je weet wel Maar watervallen, daar zeg je wel precies wat mijn ervaring was. Ik verloor immense hoeveelheden bloed gewoon, ik kon ook nog eens niet met tampons overweg/verdragen (misschien deels owv het verhaal waar je een stukje over weet, maar ja, het helpt niet), ik liep te zeulen met halve pampers en ik lekte nog door. Om de 3 weken bekleedde ik mijn bed met handdoeken en gegarandeerd dat er achteraf nog overal bloedvlekken zaten. Ik had niet veel lichamelijke of psychische klachten, ik liep alleen gewoon leeg Destijds ook flink wat ijzeraanvulling mogen nemen.

Mja, dan zal het waarschijnlijk ook niet vreemd klinken dat ik vrij serieus heb nagedacht over de mogelijkheden van steriliseren en baarmoeders verwijderen (zeker nu met mijn ervaring met 'niet-noodzakelijke' operaties). Dat is me net te drastisch en te veel ellende qua hormonen, maar ik denk er nog vaak genoeg over

En dat heb ik dus helemaal niet. Ik heb dat gevoel nooit gehad en dus zal ik dat ook nooit kunnen begrijpen, dat dat een gevoel van gezondheid is, geruststellend. Voor mij is het gewoon ellende. En ik ben over het algemeen niet vies van mezelf, maar die zondvloed vond ik toch maar niks, dus ik ben gelukkig dat er voor mij die mogelijkheid is ^^

Fijn is ook dat ik nergens aan hoef te denken, niet denken aan welke dag het is, of ik dit of dat wel moet aandoen, of ik niet iets moet meenemen, of ik wel op vakantie kan gaan of dat seks al dan niet een mogelijkheid gaat zijn (klinkt stom misschien van iemand met een laag libido, maar eigenlijk is het voor mij nog fijner, stel je voor dat ik een keer zin heb en dat ik dan eigenlijk niet echt in de gelegenheid ben en jaja schippers blabla, maar zelfs de beste schipper heeft moeite met de zondvloed ^^). Nu is het gewoon van, het bestaat niet meer, klaar. Niet aan denken. Enkel juichen als ik andermans klachten zie

Ik vind het bizar, ik begrijp het niet, maar ik vind het wel leuk dat jij het zo geweldig vindt
klinkt extreem!
En dat verwijderen van je baarmoeder al helemaal, wtf. Dat gaan ze trouwens echt niet doen, hoor om gesteriliseerd te raken moet je een 'compleet' gezin hebben anders beginnen ze er niet aan. Althans, dat is in NL zo.

Hoezo juichen van andersmans klachten? Ik accepteer gewoon dat het erbij hoort, dat ik het toevallig leuk vind staat er los van.
Oud 05-07-2013, 23:24
Verwijderd
nah een gekkenhuis hier net, godver. Een mevrouw zat met haar rolstoel tegen de deur te beuken en te bonzen met haar vuisten dat ze d'r uit wilde, een andere liep over de gang keihard JOEHOE WAAR BEN JE te gillen, een andere komt steeds uit bed maar ze kan nog amper op haar benen staan ivm slaapmedicatie, zeer valgevaarlijk. Ze maakt de hele tijd d'r man wakker en trekt d'r nachtkastje leeg. En er moest er ook nog eentje naar bed en eentje plassen en nog een paar mensen draaien op hun andere zij.
De eerste twee heb ik wijn gegeven, zijn rustig tv aan het kijken nu en de rest slaapt, god zij geprezen.
Oud 05-07-2013, 23:42
Verwijderd
Citaat:
klinkt extreem!
En dat verwijderen van je baarmoeder al helemaal, wtf. Dat gaan ze trouwens echt niet doen, hoor om gesteriliseerd te raken moet je een 'compleet' gezin hebben anders beginnen ze er niet aan. Althans, dat is in NL zo.
Ah, bij mijn weten moet je hier wel een bepaalde leeftijd hebben (25 ofzo geloof ik). Maar ja, best extreem. Ik ben ook al vrij lang zeker dat ik echt geen nageslacht wil ^^ Het idee van zwanger worden maakt me ook compleet panisch. Het is absoluut ondenkbaar dat ik zwanger zou worden en geen abortus zou laten doen. Paar dagen terug vertelde ik toch over die droom dat ik zwanger was, ik ben daar echt misselijk over geweest, het idee alleen al. Als ik een keer niet zeker ben van het condoom, ga ik ook naar de dokter om mijn bloed te laten testen omdat ik een zwangerschapstest met urine niet vertrouw. I didn't know I was pregnant is voor mij wel de allergrootste nachtmerrieserie

Citaat:
Hoezo juichen van andersmans klachten? Ik accepteer gewoon dat het erbij hoort, dat ik het toevallig leuk vind staat er los van.
Dat ik blij ben dat ik er geen last van heb als ik andermans klachten lees Dat is het enige dat ik nog van doen heb met menstruatie.
Oud 06-07-2013, 00:41
ßuerp
ßuerp is offline
@pip, s1 was maar 7 eps
Oud 06-07-2013, 06:36
Verwijderd
Gisteren ontdekte ik dat de rok die ik voor 9 euro voor de simpelheid heb aangeschaft, ook nog steekzakken heeft als een broek <3 Ik heb hem al 3 keer aangehad
Oud 06-07-2013, 06:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Laatste dagje werken, dan 3 dagen om met mijn telefoon te kutten
Oud 06-07-2013, 07:07
Verwijderd
Ik had iets te vroeg gejuicht eerder de avond. wat een kankernacht. echt zelden zoiets meegemaakt. 3 mensen hebben helemaal niet geslapen, die hebben de hele nacht de tent op stelten gezet. Dingen overhoop trekken, gillen, andere mensen wakker maken. Toen ging er ook nog eens een vent moeilijk agressief lopen doen, was totaal niet te corrigeren. Paar natte bedden ook nog eens. Er kwam gewoon geen einde aan, ben helemaal kapot.

Wat een pleurisafdeling ook eigenlijk zeg gatverdamme . Lees ik in de overdracht 'meneer X niet verschonen als hij slaapt'. Meneer X sliep dus ik heb hem niet verschoond. Krijg ik vandaag weer een klacht aan mijn broek dat meneer X in een nat bed was aangetroffen. Ja joh.
Vraagt gister de avondcollega aan mij of ik ook wat mensen wil wassen in de ochtend omdat er zo weinig personeel was, nou ik had dus amper tijd voor iets, maar iemand zat helemaal onder dus ik dacht nou dan was ik die gelijk wel, gelijk aangekleed ook. Krijg ik daar godverdomme weer klachten over dat het asociaal beleid is en hoe ik het zou vinden om zo vroeg wakker gemaakt te worden. Ja nou wordt ie helemaal mooi zeg, graag gedaan kklijers.
Oud 06-07-2013, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Ik had iets te vroeg gejuicht eerder de avond. wat een kankernacht. echt zelden zoiets meegemaakt. 3 mensen hebben helemaal niet geslapen, die hebben de hele nacht de tent op stelten gezet. Dingen overhoop trekken, gillen, andere mensen wakker maken. Toen ging er ook nog eens een vent moeilijk agressief lopen doen, was totaal niet te corrigeren. Paar natte bedden ook nog eens. Er kwam gewoon geen einde aan, ben helemaal kapot.

Wat een pleurisafdeling ook eigenlijk zeg gatverdamme . Lees ik in de overdracht 'meneer X niet verschonen als hij slaapt'. Meneer X sliep dus ik heb hem niet verschoond. Krijg ik vandaag weer een klacht aan mijn broek dat meneer X in een nat bed was aangetroffen. Ja joh.
Vraagt gister de avondcollega aan mij of ik ook wat mensen wil wassen in de ochtend omdat er zo weinig personeel was, nou ik had dus amper tijd voor iets, maar iemand zat helemaal onder dus ik dacht nou dan was ik die gelijk wel, gelijk aangekleed ook. Krijg ik daar godverdomme weer klachten over dat het asociaal beleid is en hoe ik het zou vinden om zo vroeg wakker gemaakt te worden. Ja nou wordt ie helemaal mooi zeg, graag gedaan kklijers.
Tering pip, ik vraag me soms echt af op wat voor belachelijk domme afdelingen jij werkt. Maar goed dat je iets anders gaat doen
Oud 06-07-2013, 07:10
Verwijderd
Dat is trouwens dezelfde afdeling waar vorige keer ook al een klacht over me was ingediend, dat ik een mevrouw de hele nacht in haar stoel zou hebben laten zitten. Stapelgek zijn ze daar. Nog 2 nachten en dan mogen ze mooi een andere gek zoeken die daar gaat werken want ik ga d'r niet meer heen ook.
Oud 06-07-2013, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Tering pip, ik vraag me soms echt af op wat voor belachelijk domme afdelingen jij werkt. Maar goed dat je iets anders gaat doen
Nogal ja. Misschien heeft het er ook mee te maken dat ze daar in de afgelopen 4 jaar al 7 '''''managers'''''' hebben versleten en de manager die er nu werkt ook bijna weggaat dus ook dikke /care heeft.
Oud 06-07-2013, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Nogal ja. Misschien heeft het er ook mee te maken dat ze daar in de afgelopen 4 jaar al 7 '''''managers'''''' hebben versleten en de manager die er nu werkt ook bijna weggaat dus ook dikke /care heeft.
Ja maar dan nog. Als je leidinggevende kut is, wil dat nog niet zeggen dat je dan je collega's maar als grofvuil moet behandelen. Je kunt evengoed normaal met elkaar omgaan, dacht ik zo, en je verstand een beetje gebruiken. Flauwekul, groot gelijk dat je er niet meer heen gaat.
Oud 06-07-2013, 09:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja debiel toch zo'n cirkel :')

wat zeg je vaak kanker hoe kom je daaraan?

wtf zo snel
Oh nou mijn huisgenoot zegt het altijd, en nou was ik het eigenlijk verleerd - maar laatst las ik een boek over antroposofische voeding, en daarin stond om de alinea het woord kanker. 'Paardenbloemen heetten vroeger ook wel kankerbloemen' '..is voedsel bij uitstek voor kankeraars' 'aardappelen zijn vergif voor kankerpatiënten' - dus ik dat boek aan mijn huisgenoot laten lezen en nu kankeren we er weer op los.
Oud 06-07-2013, 09:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
meh pip, wat een raar gedoe. Ik kan me trouwens ook voorstellen dat bewoners een beetje onrustig worden van zo'n wisselend en ongestructureerd beleid.
Oud 06-07-2013, 09:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga vandaag naar huis voor een dag en een nacht en nog een dag. Wat zal ik gaan doen?
Oud 06-07-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Dat is trouwens dezelfde afdeling waar vorige keer ook al een klacht over me was ingediend, dat ik een mevrouw de hele nacht in haar stoel zou hebben laten zitten. Stapelgek zijn ze daar. Nog 2 nachten en dan mogen ze mooi een andere gek zoeken die daar gaat werken want ik ga d'r niet meer heen ook.
En terecht!
Oud 06-07-2013, 09:57
Verwijderd
Ik ben al sinds 7u bezig met bedenken wat ik wil aandoen voor mijn date en het feestje. Phoebe gaf de tip 'iets dat lekker zit', maar ik heb niet meer echt kleren die niet lekker zitten. En het is rokjesweer, maar dat helpt niet omdat ik tegenwoordig meer rokken dan broeken heb

Als je dik bent is het wat dat betreft niet fijner, maar wel makkelijker, wat past vandaag nog, dat doen we aan

Ik heb wel nog een deel uit mijn kledingkast gegooid, een deel voor naar mijn moeder (handig weer te kunnen uitwisselen ^^ Ik heb wat linnen broeken van haar gekregen <3), een deel voor de Kringloop en een deel voor naar een vriendin die het misschien zou willen passen. Gloednieuw groen jurkje erbij dat ik voor Kerst had gekocht enkele weken ervoor maar toen het zover was, was het al 2 maten te groot
En ik heb schoenen de deur uit gedaan
Oud 06-07-2013, 10:49
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
nah een gekkenhuis hier net, godver. Een mevrouw zat met haar rolstoel tegen de deur te beuken en te bonzen met haar vuisten dat ze d'r uit wilde, een andere liep over de gang keihard JOEHOE WAAR BEN JE te gillen, een andere komt steeds uit bed maar ze kan nog amper op haar benen staan ivm slaapmedicatie, zeer valgevaarlijk. Ze maakt de hele tijd d'r man wakker en trekt d'r nachtkastje leeg. En er moest er ook nog eentje naar bed en eentje plassen en nog een paar mensen draaien op hun andere zij.
De eerste twee heb ik wijn gegeven, zijn rustig tv aan het kijken nu en de rest slaapt, god zij geprezen.
Citaat:

Citaat:
Laatste dagje werken, dan 3 dagen om met mijn telefoon te kutten
Oud 06-07-2013, 11:30
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Mutant vertel eens over je date!
Oud 06-07-2013, 11:30
Verwijderd
Goeiemiddag
Oud 06-07-2013, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Wie is 'Yeezy'?
Oud 06-07-2013, 11:33
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Wie is 'Yeezy'?
Oud 06-07-2013, 11:38
Lorelei
Lorelei is offline
Geen zin meer geen zin meer geen zin meer geen zin meer geen zin meer geen zin meer
Oud 06-07-2013, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Geen zin meer geen zin meer geen zin meer geen zin meer geen zin meer geen zin meer
Wat moet ke doen dan?
Oud 06-07-2013, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Het is een Braziliaan, hij woont en studeert al 4 jaar in België en typt beter Nederlands dan half Nederland en België tegenwoordig Hij maakt geen enkele dt-fout, ja, dan ben ik al snel verkocht

Het was overigens niet gepland om te gaan daten met eventuele romantische inslag, we zijn in contact gekomen om te praten over RPG en larp, maar het blijkt allemaal zo goed te klikken dat we toch eens gaan checken hoe dat irl gaat. Ik ben een beetje nerveus, maar ik heb vooral veel zin Hij is sowieso een prettige conversatiepartner, dus zelfs als er irl geen vonk zou zijn, dan amuseer ik me vast wel.
Oud 06-07-2013, 11:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat moet ke doen dan?
Nog 2 tentamens leren en een paper schrijven. Nog iets meer dan een week, dan heb ik vakantie. *zucht*
Oud 06-07-2013, 11:44
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Het is een Braziliaan, hij woont en studeert al 4 jaar in België en typt beter Nederlands dan half Nederland en België tegenwoordig Hij maakt geen enkele dt-fout, ja, dan ben ik al snel verkocht

Het was overigens niet gepland om te gaan daten met eventuele romantische inslag, we zijn in contact gekomen om te praten over RPG en larp, maar het blijkt allemaal zo goed te klikken dat we toch eens gaan checken hoe dat irl gaat. Ik ben een beetje nerveus, maar ik heb vooral veel zin Hij is sowieso een prettige conversatiepartner, dus zelfs als er irl geen vonk zou zijn, dan amuseer ik me vast wel.
Klinkt goed Wat gaan jullie doen?
Oud 06-07-2013, 11:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Tof! Veel plezier!

Regels voor berichten