Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Gelukkig ben ik niet uit op seks, maar ik hoop toch dat de hakken helpen om mijn dudes te laten inzien dat ik ook een wulpse deerna kan zijn en dat ik niet ook een kerel ben. ![]() Overigens, dudebro moet in pak, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Als hij zich opdoft moet ik dat ook wel doen natuurlijk. ![]() Citaat:
![]()
|
Ohhh kutkutkutkutkutkutkutkut, helemaal het examenfeestje van een collega vergeten!
![]() ![]() ![]() ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
En het laatste half jaar kon ik de klok gelijk zetten op 23 dagen, maar nu was het eventjes in de war plots! Citaat:
Oh en trimmie, voor blaren raad ik je de compeed aan. Dat zijn dus echt TOPpleisters, doorzichtig dus je ziet het niet. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Absoluut niet onnatuurlijk, elke vrouw die tegen me begint over onnatuurlijk hoeft van mij nooit meer te klagen over haar regels. En zeker niet te beginnen over dat ze geen kinderen kan krijgen en in het medische circuit gaat om er iets aan te laten doen. En dat is niet om venijnig of chagrijnig te zijn maar onnatuurlijk is zo'n loos begrip tegenwoordig. Voor mij is het de beste uitvinding te wereld. Ik haatte het de dag dat ik het kreeg en ik ben het blijven haten tot het moment dat ik wist dat er mogelijkheden waren om het niet meer te krijgen. Nu haat ik het nog, maar ik heb er geen last meer van ![]() MAAR, en dat zal een hele grote rol spelen, ik wil geen kinderen. Prikpil maakt nogal een tijd onvruchtbaar en waar dat voor veel mensen een nadeel is, vind ik dat juist een voordeel. Stel dat iemand me het hoofd op hol brengt op het moment dat mijn eierstokken een klappermoment hebben, dan duurt het (hopelijk) nog een tijd voor het werkelijk mogelijk is en tegen die tijd ben ik misschien weer bij mijn verstand gekomen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap niet wat er erg is aan douchen met menstruatiebloed? Het zijn toch geen watervallen bloed ofzo? De krampen vind ik ook niet erg, ik vind dat een fijne benadrukking van de aanwezigheid van mijn baarmoeder. Maar goed, misschien komt dat allemaal wel omdat ik nogal vruchtbaarheidsgericht ben. En hier, te ziek en zwak om ongesteld te worden. Een teken van gezondheid dus! Extreem magere/dikke mensen worden ook niet ongesteld. Teken van moedertje natuur! En ik wil ook geen kinderen meer, maar ik wil wel ongesteld zijn, een natuurlijke ongesteldheid van een afgestoten ei, geen opgewekte geruststellende ongesteldheid van anticonceptie. Oke en dan hier een bericht onder een spoiler, vooral niet klikken als je niet tegen vieze verhaaltjes kan.
Spoiler
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Fijn is ook dat ik nergens aan hoef te denken, niet denken aan welke dag het is, of ik dit of dat wel moet aandoen, of ik niet iets moet meenemen, of ik wel op vakantie kan gaan of dat seks al dan niet een mogelijkheid gaat zijn (klinkt stom misschien van iemand met een laag libido, maar eigenlijk is het voor mij nog fijner, stel je voor dat ik een keer zin heb en dat ik dan eigenlijk niet echt in de gelegenheid ben en jaja schippers blabla, maar zelfs de beste schipper heeft moeite met de zondvloed ^^). Nu is het gewoon van, het bestaat niet meer, klaar. Niet aan denken. Enkel juichen als ik andermans klachten zie ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo en nu ga ik terug naar bed! Gister tot drie uur in de trein gezeten van eindhoven naar Utrecht, kankerwerkzaamheden ![]() Oh en de nacht daarvoor sliepen de achterhoekse vrienden van mijn huisgenoot hier, dus die kwamen ook om vier uur uit de kroeg en toen kleedde een van hen zich uit in mijn kamer en begon in paniek om de douche te vragen. De kleding vond ik de volgende dag in de dakgoot ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
wat zeg je vaak kanker ![]() Citaat:
![]() Citaat:
En dat verwijderen van je baarmoeder al helemaal, wtf. Dat gaan ze trouwens echt niet doen, hoor ![]() Hoezo juichen van andersmans klachten? Ik accepteer gewoon dat het erbij hoort, dat ik het toevallig leuk vind staat er los van. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nah een gekkenhuis hier net, godver. Een mevrouw zat met haar rolstoel tegen de deur te beuken en te bonzen met haar vuisten dat ze d'r uit wilde, een andere liep over de gang keihard JOEHOE WAAR BEN JE te gillen, een andere komt steeds uit bed maar ze kan nog amper op haar benen staan ivm slaapmedicatie, zeer valgevaarlijk. Ze maakt de hele tijd d'r man wakker en trekt d'r nachtkastje leeg. En er moest er ook nog eentje naar bed en eentje plassen en nog een paar mensen draaien op hun andere zij.
De eerste twee heb ik wijn gegeven, zijn rustig tv aan het kijken nu en de rest slaapt, god zij geprezen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had iets te vroeg gejuicht eerder de avond. wat een kankernacht. echt zelden zoiets meegemaakt. 3 mensen hebben helemaal niet geslapen, die hebben de hele nacht de tent op stelten gezet. Dingen overhoop trekken, gillen, andere mensen wakker maken. Toen ging er ook nog eens een vent moeilijk agressief lopen doen, was totaal niet te corrigeren. Paar natte bedden ook nog eens. Er kwam gewoon geen einde aan, ben helemaal kapot.
Wat een pleurisafdeling ook eigenlijk zeg gatverdamme ![]() Vraagt gister de avondcollega aan mij of ik ook wat mensen wil wassen in de ochtend omdat er zo weinig personeel was, nou ik had dus amper tijd voor iets, maar iemand zat helemaal onder dus ik dacht nou dan was ik die gelijk wel, gelijk aangekleed ook. Krijg ik daar godverdomme weer klachten over dat het asociaal beleid is en hoe ik het zou vinden om zo vroeg wakker gemaakt te worden. Ja nou wordt ie helemaal mooi zeg, graag gedaan kklijers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is trouwens dezelfde afdeling waar vorige keer ook al een klacht over me was ingediend, dat ik een mevrouw de hele nacht in haar stoel zou hebben laten zitten. Stapelgek zijn ze daar. Nog 2 nachten en dan mogen ze mooi een andere gek zoeken die daar gaat werken want ik ga d'r niet meer heen ook.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben al sinds 7u bezig met bedenken wat ik wil aandoen voor mijn date en het feestje. Phoebe gaf de tip 'iets dat lekker zit', maar ik heb niet meer echt kleren die niet lekker zitten. En het is rokjesweer, maar dat helpt niet omdat ik tegenwoordig meer rokken dan broeken heb
![]() Als je dik bent is het wat dat betreft niet fijner, maar wel makkelijker, wat past vandaag nog, dat doen we aan ![]() Ik heb wel nog een deel uit mijn kledingkast gegooid, een deel voor naar mijn moeder (handig weer te kunnen uitwisselen ^^ Ik heb wat linnen broeken van haar gekregen <3), een deel voor de Kringloop en een deel voor naar een vriendin die het misschien zou willen passen. Gloednieuw groen jurkje erbij dat ik voor Kerst had gekocht enkele weken ervoor maar toen het zover was, was het al 2 maten te groot ![]() En ik heb schoenen de deur uit gedaan ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het was overigens niet gepland om te gaan daten met eventuele romantische inslag, we zijn in contact gekomen om te praten over RPG en larp, maar het blijkt allemaal zo goed te klikken dat we toch eens gaan checken hoe dat irl gaat. Ik ben een beetje nerveus, maar ik heb vooral veel zin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|