Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Lekker kort door de bocht antwoord trouwens, ik ´´deal´´ er ook mee, alleen dat gaat niet altijd even makkelijk. vandaar dat ik hier mijn verhaal post. Reacties zoals die van jou heb ik niks aan, maar toch bedankt dat je de tijd nam om hier iets weg te zetten |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gefeliciteerd met de verloving! Fijn dat dat meisje iemand gevonden heeft die bij haar past en van haar houdt voor wie ze is.
Je vraag: hoe kijken wij er tegenaan en vinden we dat je je aanstelt? Je hebt een vriendin met een rugzakje. Als ze het een en ander goed (heeft) verwerkt heb je daarmee vaak iemand met diepgang en gevoeligheid die dankbaar is voor je liefde. Proficiat. Maar in dat rugzakje zitten dan wel minder leuke elementen. Ze zal er zelf ook niet met instemming aan terugdenken. Maar het heeft haar wijzer gemaakt en haar mede gevormd tot wie ze nu is. Dat is dan het voordeel van dat nadeel. |
![]() |
|
Ik vind in ieder geval niet dat je je aanstelt.
Ja, het meisje is misbruikt toen ze jong was, ze is vast niet de enige. Het idee dat een man van 44 seks met haar heeft gehad is inderdaad smerig, maar je doet er helaas niets aan. Ik zou zeggen, probeer haar sterker te maken ![]() Wat Volk zegt, dat je dan maar iemand anders moet zoeken vind ik gewoon heel laag. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Waarom Volk z'n reactie plaatst weet ik niet, maar iedereen heeft zijn eigen mening ergens over. |
![]() |
|
Ik snap je probleem eigenlijk niet echt. Waarom lig je nu wakker om iets in het verleden van je vriendin, waar ze niet meer naar terug wilt gaan (want ze is verloofd met je) en wat verder ook 0 invloed heeft op je huidige leven met haar, want het is verleden?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kunt niets aan het verleden veranderen dus je zult het toch moeten accepteren. zoals boven al gezegd is, voor haar is het veel erger dan voor jou.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
whelp, half aangerand door een homo TenaciousD | 94 | 09-05-2005 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Zwart-wit gekleurd wondersbestaan | 8 | 21-07-2003 12:14 | |
Algemene schoolzaken |
SluierActie van Moslims Meisjes, mening? Soezen | 126 | 19-03-2003 08:33 | |
ARTistiek |
verhaal Verwijderd | 20 | 22-10-2001 19:42 |