Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2013, 19:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had een beetje bakpoeder bij het beslag gedaan en dat levert een heel gekke elastische structuur op.
Oud 20-07-2013, 19:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het plakt ECHT NIET. Ik vind het ook bizar. Als je er beslag in druppelt ROLT het over de bodem Ik moest denken aan dat spul waarmee je allerlei stoffen (schoenen, bakstenen whatever) volledig waterafstotend kunt maken, zodat water er direct vanaf stroomt. Zo zag dit er ook uit. Daar is hier volgens mij een tijd geleden een filmpje van voorbij gekomen.
Fakking vet Nu wil ik ook zo'n pan. Dan ga ik eieren bakken en groenten roerbakken en vlees maken voor mijn vriend, allemaal zonder vet
Oud 20-07-2013, 19:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Fakking vet Nu wil ik ook zo'n pan. Dan ga ik eieren bakken en groenten roerbakken en vlees maken voor mijn vriend, allemaal zonder vet
Vind je hem te dik?
Oud 20-07-2013, 19:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het plakt ECHT NIET. Ik vind het ook bizar. Als je er beslag in druppelt ROLT het over de bodem Ik moest denken aan dat spul waarmee je allerlei stoffen (schoenen, bakstenen whatever) volledig waterafstotend kunt maken, zodat water er direct vanaf stroomt. Zo zag dit er ook uit. Daar is hier volgens mij een tijd geleden een filmpje van voorbij gekomen.
Ik wil ook zo'n pan. Al sinds ik het voor het eerst op TellSell zag. Waar heb je die vandaan en voor hoeveel?
Oud 20-07-2013, 19:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wil ook zo'n pan. Al sinds ik het voor het eerst op TellSell zag. Waar heb je die vandaan en voor hoeveel?
Bij een outlet-kookwinkel hier in de buurt. Koekenpan van 24cm, normaal 25 euro, maar ik kreeg dus een tientje korting
Oud 20-07-2013, 19:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het schrijnt trouwens dat je ze ook gewoon bij de Blokker kunt krijgen. Had Para die van haar daar niet gekocht?
Oud 20-07-2013, 19:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vind je hem te dik?
Nee, maar ik vind wel dat hij te vet eet
Oud 20-07-2013, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Je kunt ze ook bij de HEMA kopen enzo, Fiebie!
Oud 20-07-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Tof! Waarheen?
Brauneberg, aan de Moezel in Duitsland! Super lief hotelletje
Oud 20-07-2013, 19:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bij een outlet-kookwinkel hier in de buurt. Koekenpan van 24cm, normaal 25 euro, maar ik kreeg dus een tientje korting
Citaat:
Je kunt ze ook bij de HEMA kopen enzo, Fiebie!
Chill
Oud 20-07-2013, 19:18
Verwijderd
Ik heb greenpans gekocht bij een aanbieding bij de Jumbo in Baarle, die kun je in principe ook zonder vet gebruiken. MAAR nooit te heet gebruiken, want dan is het zo afgelopen met de pret.
Oud 20-07-2013, 19:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, het was trouwens een Sola-winkel, die is vast ook wel bij jou in de buurt kan je ook korting krijgen!
Oud 20-07-2013, 19:19
Miekje*
Miekje* is offline
Hé, Muut, in keramische pannen zit ook dat ene stofje niet dat wel in anti-aanbakpannen zit en waar vogels dood aan gaan Ik weet alleen even niet meer hoe het heet.
Oud 20-07-2013, 19:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
PFOA? Dat las ik net ergens.
Oud 20-07-2013, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Hé, Muut, in keramische pannen zit ook dat ene stofje niet dat wel in anti-aanbakpannen zit en waar vogels dood aan gaan Ik weet alleen even niet meer hoe het heet.
PTFE. Ik weet het, greenpans zijn keramisch.

Citaat:
PFOA? Dat las ik net ergens.
Daar is nog onderzoek naar. PTFE in teflon (bij Tefalpannen) is al bewezen iig.
Oud 20-07-2013, 20:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, het was trouwens een Sola-winkel, die is vast ook wel bij jou in de buurt kan je ook korting krijgen!
Ah, daar had ik al wel wat van gezien toen ik in Leids stond ja, maar alleen dat je oude pannen kon inleveren tegen korting, niet dat ze keramische pannen hadden.
Oud 20-07-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Als vegetarier voel je denk ik niet zo de behoefte dat dan nu te gaan ontdekken
Nou ja, dat wist ik sowieso niet, daarnaast vind ik het meer gewoon in het algemeen raar als mensen "ik vind vis vies". Dat is net zoiets als "ik vind groenten vies".
Oud 20-07-2013, 20:37
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb zoveel zin in mijn opleiding, hè! Emg. Nog twee weken werken en vier weken vakantie en dan is het zover <3
Oud 20-07-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zoveel zin in mijn opleiding, hè! Emg. Nog twee weken werken en vier weken vakantie en dan is het zover <3
ik ook! Hoewel ik erg moet wennen aan het feit dat ik niet meer +/- 25/30 uur per week hoef te werken straks!
Oud 20-07-2013, 20:42
Miekje*
Miekje* is offline
Wat ga jij doen, Pip?
Oud 20-07-2013, 20:46
Verwijderd
cmv knutselopleiding. één jaar. Daarna ga ik doen wat ik echt leuk vind: facility management. Ik neem deze omweg omdat ik het vak M&O niet (goed) kan, en verder geen vooropleiding heb dus zou ik niet binnenkomen. Ik ga dit jaar ook bijlessen M&O nemen!
Oud 20-07-2013, 20:46
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet denk ik wel echt heeeeeeeel erg wennen aan de school en de mensen, enzo. Het is wel heul erg anders dan mijn vorige school. Daar zaten alleen maar boeren op school, iedereen nam zijn hond mee naar de lessen en er liepen koeien in de tuin en de kippen en ganzen kwamen je brood pikken in de pauze, als je buiten zat. En er zaten maar 150 mensen op die school. Ik weet nu al dat ik mij oude schooltje hard ga missen Mijn nieuwe is zo kkgroot en er zitten echt stadsmensen op. Ik ben doorgaans een beetje bang voor stadsmensen
Oud 20-07-2013, 20:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
cmv knutselopleiding. één jaar. Daarna ga ik doen wat ik echt leuk vind: facility management. Ik neem deze omweg omdat ik het vak M&O niet (goed) kan, en verder geen vooropleiding heb dus zou ik niet binnenkomen. Ik ga dit jaar ook bijlessen M&O nemen!
Kijk eens aan Goed streven!
Oud 20-07-2013, 20:47
Verwijderd
ik zie een beetje op tegen de kindertjes die net van de havo komen
Oud 20-07-2013, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Kijk eens aan Goed streven!
ja, lekker dingetjes hosselen en regelneef uithangen
Oud 20-07-2013, 20:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik zie een beetje op tegen de kindertjes die net van de havo komen
Dat kan ik me goed voorstellen, ja Dat heb ik ook al een beetje. Op de proefstudeerdag vonden ze me al allemaal 'oud', en ik vond bijna iedereen echt... puppy. En dat scheelt maar twee of drie jaar.
Oud 20-07-2013, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is cmv?
Oud 20-07-2013, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Culturele en maatschappelijke vorming, dacht ik?
Oud 20-07-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ik me goed voorstellen, ja Dat heb ik ook al een beetje. Op de proefstudeerdag vonden ze me al allemaal 'oud', en ik vond bijna iedereen echt... puppy. En dat scheelt maar twee of drie jaar.

ik hoop maar dat er ook een paar laatbloeiers wat school betreft bij zitten.
Citaat:
Wat is cmv?
cultureel maatschappelijke vorming. veel overlap met sph en maatschappelijk werk.
Oud 20-07-2013, 20:54
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had helemaal nog niet goed mijn cijferlijst bekeken, die bij mijn diploma hoort. Allemaal negens en tienen voor Nederlands, en een 6 voor rekenen op 3F-niveau Voor de laatste had bijna iedereen een 3 of 4.
Oud 20-07-2013, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
cultureel maatschappelijke vorming. veel overlap met sph en maatschappelijk werk.
Héél wat anders dan facility management dus! Lijkt cmv an sich je ook wel leuk?
Oud 20-07-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Héél wat anders dan facility management dus! Lijkt cmv an sich je ook wel leuk?
nou, er zit op zich wel overlap in met dingen organiseren.
Lijkt me niet geweldig, maar ook niet heel erg kut. Moet toch wat!
Oud 20-07-2013, 20:58
Miekje*
Miekje* is offline
te laat, bitches

Laatst gewijzigd op 20-07-2013 om 21:22.
Oud 20-07-2013, 21:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nou, er zit op zich wel overlap in met dingen organiseren.
Lijkt me niet geweldig, maar ook niet heel erg kut. Moet toch wat!
Hopelijk kom je het jaar wel een beetje door
Oud 20-07-2013, 21:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou zeg, het studentencursuscentrum hier had een maand geleden nog op de site staan dat er ook instrumentencursussen zouden komen, oa dwarsfluit, maar dat is helemaal niet waar
Oud 20-07-2013, 21:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
En ik wil dat de roosters bekend worden, dan kan ik misschien nog een leuke cursus plannen
Oud 21-07-2013, 03:23
Verwijderd
getverdemme er liep hier net een vent (junkie-achtig type) aan de deur te morrelen en alle fietsen te checken. Toen het dievenlicht aansprong nam hij de benen maar ben me de tering geschrokken ;x
Oud 21-07-2013, 07:16
Verwijderd
Wij hebben twee greenpans van toen de AH hier een pannenactie had, zijn onze allerfijnste pannen

En goed bezig Pip
En Miekje dat komt vast goed, je bent stadsmensen toch ook wel gewend van het forum
Oud 21-07-2013, 07:19
Verwijderd
Of er lopen hier plots pauwen rond in het park, of er zijn een paar kinderen zich aan het amuseren met ze na te doen Ik hoorde al een mislukte haan, dus ik denk dat het het laatste is.
Oud 21-07-2013, 08:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En Miekje dat komt vast goed, je bent stadsmensen toch ook wel gewend van het forum
Daar heb je een punt

Oh, ik heb echt heerlijk geslapen, vannacht Ik logeer bij mijn zus, en het was zo heet in haar huis, gisteravond, dat we op het balkon hebben geslapen. Luchtbedden erop en pitten maar Het was heel chill en lekker koel.
Oud 21-07-2013, 09:14
Verwijderd
Hallo! Ik ga morgen naar Manchester en ik heb er zo zo zo veel zin in.
Oud 21-07-2013, 09:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader heeft er zo'n heel irritant handje van om iets te eten en/of koffie te gaan maken als dat niet uitkomt. Als hij slank was geweest, was het misschien niet zo erg, maar nu staat de hele keuken vol.
Oud 21-07-2013, 09:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En het is hier zo bloedverziekend heet binnen, beter hebben ze airco in het filiaal waar ik zo heen moet!
Oud 21-07-2013, 10:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit onder een dun dekentje
Oud 21-07-2013, 10:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hallo! Ik ga morgen naar Manchester en ik heb er zo zo zo veel zin in.
Leuk! Stedentrip?

//Nu hebben we de luchtbedden opgestapeld en zijn daarop aan het chillen, met thee en koekjes en chocola Wat een leven.
Oud 21-07-2013, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Leuk! Stedentrip?

//Nu hebben we de luchtbedden opgestapeld en zijn daarop aan het chillen, met thee en koekjes en chocola Wat een leven.
Klinkt gezellig!

Nee, olympiade. Ik heb zelfs een oranje shirtje met mijn naam en op de achterkant NEDERLAND.
Oud 21-07-2013, 10:13
Miekje*
Miekje* is offline
Emg Nouja, veel plezier, in ieder geval!
Oud 21-07-2013, 10:20
Verwijderd
http://www.nu.nl/buitenland/3531378/...koraalrif.html

Mongolen!
Oud 21-07-2013, 10:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, ik ga maar richting werk. Hoop dat ze airco hebben tschuss!
Oud 21-07-2013, 10:38
Verwijderd
Is het jullie wel eens opgevallen dat het getal 60 twaalf delers heeft?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten