Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2013, 20:36
Lorelei
Lorelei is offline
Gisteren 10km hardgelopen. Niet aan een stuk door uiteraard. Maar toch, 10 frikkin kilometer. Dat is ruim twee keer zoveel als wat ik normaal doe.
Oud 21-07-2013, 21:53
Verwijderd
2/30 Nog steeds leuk Maar wat een zweet
Oud 22-07-2013, 07:40
Verwijderd
Ik pak er nu maar een handdoek bij om af en toe wat zweet af te vegen, anders glijd ik uit op mijn matje

Heb jij ook zo'n spierpijn Sann?

Ik zie wel een beetje op tegen vanavond, denk dat het dan wel echt achterlijk warm is
Oud 22-07-2013, 07:53
Verwijderd
Ja vooral in de zijkanten en ook de zijkanten van m'n rugspieren.

De mannen op de steiger zijn terug
Oud 22-07-2013, 08:07
Verwijderd
Oh gelukkig, dan voel ik me wat minder noob Ik vond mezelf best sportief, maar na 30 dagen shredden ineens weer zo'n spierpijn deed me toch een beetje twijfelen

Gordijnen dicht doen? Of gewoon net doen alsof ze niet bestaan en ze een leuke dag bezorgen
Oud 22-07-2013, 08:21
Neko*
Neko* is offline
Ik heb jillian teleurgesteld door niet te shredden vandaag. Op de een of andere manier zijn zondagen en shredden geen goede combinatie hier. Stommmmm. Straks maar weer dubbel mijn best doen!

Oh, spierpijn! Ik mis het.
Oud 22-07-2013, 08:24
Verwijderd
Net workout 1 van Body Revolution gedaan
Oud 22-07-2013, 08:44
Verwijderd
Wii fit:
Training plus: 6 minuten
Yoga: 8 minuten
Muscle workout: 6 minuten
Aerobics: 9 minuten

Beetje kort
Oud 22-07-2013, 09:07
Verwijderd
Zo evy les 19 in 300 graden Daar ga je nog meer van zweten dan van killer abs
Oud 22-07-2013, 09:08
Verwijderd
En ik werd begroet door twee andere joggers die ik vaker tegenkom. IK BEGIN BIJ DE CLUB TE HOREN OMG
Oud 22-07-2013, 09:20
Verwijderd
Lekker bezig!
Oud 22-07-2013, 09:24
Verwijderd
En omdat ik klaar ben met de niet geheel kloppende runkeeperrondjes omdat gps niet goed werkt vanuit m'n broekzak heb ik ook zo'n armband besteld
Oud 22-07-2013, 09:43
Carn
Carn is offline
dan hoor je er helemaal bij!
Oud 22-07-2013, 10:02
Verwijderd
Ik heb gisteren besloten dat ik na mijn vakantie een nieuwe outfit mag gaan kopen voor het Jilliannen. En gewichtjes!
Oud 22-07-2013, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren besloten dat ik na mijn vakantie een nieuwe outfit mag gaan kopen voor het Jilliannen. En gewichtjes!
haha jij hebt gewoon het volledige shredprogramma volbracht met wijnflessen?
Oud 22-07-2013, 10:46
Neko*
Neko* is offline
Ik doe het met colaflessen gevuld met water, en tot nu toe heb ik nog geen problemen ervaren!
Oud 22-07-2013, 10:52
Verwijderd
Citaat:
haha jij hebt gewoon het volledige shredprogramma volbracht met wijnflessen?
Ja Enige oefening die problematisch was, was planken terwijl je op gewichten (wijnflessen ) steunt, de rest ging best prima.
Oud 22-07-2013, 12:05
Neko*
Neko* is offline
Ik ga even vergeten wat ik zojuist gelezen heb. Planken terwijl je op gewichten steunt, onmogelijk.
Oud 22-07-2013, 12:07
Neko*
Neko* is offline
13/30. Mijn t-shirt is doorweekt.
Oud 22-07-2013, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ga even vergeten wat ik zojuist gelezen heb. Planken terwijl je op gewichten steunt, onmogelijk.
Nee hoor, dat is nog wel prima,
Spoiler
Oud 22-07-2013, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Dat vond ik één van de minder zware oefeningen van level 3
Oud 22-07-2013, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, dat is nog wel prima,
Spoiler
Hehe
Ik vond
Spoiler
Oud 22-07-2013, 12:17
Verwijderd
Die sumosprongen ja? Die vond ik wel prima eigenlijk Ik heb veel meer moeite met die sumogrondaanrakenmove uit killerabs
Oud 22-07-2013, 12:18
Neko*
Neko* is offline
Leugens, allemaal leugens!!11!
Oud 22-07-2013, 12:18
Verwijderd
Welke ik ook heel kut vind, maar ik weet niet hoe die heet, die nu ook in killerabs zit, dat heen en weer met je knieën "an inch above the ground" en dan naar voren met van die ministapjes (en in shred ook weer terug). En nu ook nog omdraaien en uiterst oncharmant omgekeerd terug
Oud 22-07-2013, 12:23
Verwijderd
Walking crab of zoiets?

Op het moment dat ik weet wat ik daar moet doen, is het alweer voorbij Net als die dancing crabs (?) waarbij je omhoog moet komen, één been in de lucht en dan dat been aanraken. Die wil er choreografisch nog niet helemaal in bij mij
Oud 22-07-2013, 12:23
Verwijderd
Zat dat loopje ook in shred ja
Oud 22-07-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Die sumosprongen ja? Die vond ik wel prima eigenlijk Ik heb veel meer moeite met die sumogrondaanrakenmove uit killerabs
Die vind ik juist wel prima (mits er geen alcohol meer in mijn bloed zit)
Oud 22-07-2013, 12:24
Verwijderd
Kennen jullie dit, shredders en stiekeme meelezers?

Ik heb net bij ons fitnesscentrum lekker gesport, en mijn lichaam smeekt nu om een blikje cola. Eventueel sprite of zo is ook goed, maar het moet echte suikers hebben en koolzuur. Tegelijkertijd vind ik dat zonde van het sporten, de periodes dat ik aankom zijn altijd de periodes dat ik iedere dag even een blikje cola haal etc (en dat ik niet fatsoenlijk sport). Ik weet dat het sporten pas echt super effective is als ik dit soort dingen laat, het is natuurlijk de combinatie van gezond(er) eten/drinken en sporten dat regeert. MAAR IK WIL ZO GRAAG. HET IS WARM. IK HEB GESPORT. MIMIMIMIMI
Oud 22-07-2013, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Zat dat loopje ook in shred ja
Of misschien was het ripped
Oud 22-07-2013, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Walking crab of zoiets?

Op het moment dat ik weet wat ik daar moet doen, is het alweer voorbij Net als die dancing crabs (?) waarbij je omhoog moet komen, één been in de lucht en dan dat been aanraken. Die wil er choreografisch nog niet helemaal in bij mij
Oh ja, die heb ik de afgelopen 2x opgegeven en de mietjesmove gedaan Die is FUCKING makkelijk vergeleken bij wat dat slangenmens doet
Oud 22-07-2013, 12:26
Verwijderd
Citaat:

Ik heb net bij ons fitnesscentrum lekker gesport, en mijn lichaam smeekt nu om een blikje cola. Eventueel sprite of zo is ook goed, maar het moet echte suikers hebben en koolzuur. Tegelijkertijd vind ik dat zonde van het sporten, de periodes dat ik aankom zijn altijd de periodes dat ik iedere dag even een blikje cola haal etc (en dat ik niet fatsoenlijk sport). Ik weet dat het sporten pas echt super effective is als ik dit soort dingen laat, het is natuurlijk de combinatie van gezond(er) eten/drinken en sporten dat regeert. MAAR IK WIL ZO GRAAG. HET IS WARM. IK HEB GESPORT. MIMIMIMIMI
Nee echt helemaal niet Sporten neemt juist de zin in ongezonde dingen weg bij mij

Edit: nou drink ik al 12 jaar alleen maar cola light en dat mag wel van mezelf, want 0,6 kcal, waar hebben we het over, maar ik geloof ook niet dat ik extreme craving naar cola light heb na sporten.
Oud 22-07-2013, 12:27
Verwijderd
Ik doe niet aan de mietjesmove Behalve dat ik nog even niet alles met gewichtjes doe (want Natalie heeft bij ALLES gewichtjes) totdat ik weet wat ik aan het doen ben.
Oud 22-07-2013, 12:27
Verwijderd
Citaat:

Nee ik heb dat ook niet. En als ik zin in cola heb, dan is het omdat het heel erg warm is en koude cola dan gewoon heel lekker. Maar dat heeft dus niks met sporten te maken bij mij.
Oud 22-07-2013, 12:28
Verwijderd
Oh en ik ben ook van de cola light want gewone cola vind ik vieszoet.
Oud 22-07-2013, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik doe niet aan de mietjesmove Behalve dat ik nog even niet alles met gewichtjes doe (want Natalie heeft bij ALLES gewichtjes) totdat ik weet wat ik aan het doen ben.
Oh ik doe wel met alles gewichtjes want ik wil m'n armspieren zo houden Ik doe die mietjesmove en ehm, verder alles pro geloof ik maar ik weet het niet zeker. Ik ga vanavond na werk proberen nog even dag 3 te doen (hoeft eigenlijk niet want Evy vandaag, maar ik wil niet dat je uitloopt ) en dan zal ik het even checken.
Oud 22-07-2013, 12:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Edit: nou drink ik al 12 jaar alleen maar cola light en dat mag wel van mezelf, want 0,6 kcal, waar hebben we het over, maar ik geloof ook niet dat ik extreme craving naar cola light heb na sporten.
http://www.huffingtonpost.com/dr-mar...b_2698494.html

A new 14-year study of 66,118 women (supported by many other previous studies) found that the opposite seems to be true. Diet drinks may be worse than sugar-sweetened drinks, which are worse than fruit juices (but only fresh-squeezed fruit juices).
The study, published in the American Journal of Clinical Nutrition, discovered some frightening facts that should make us all swear off diet drinks and products.
  1. Diet sodas raised the risk of diabetes more than sugar-sweetened sodas!
  2. Women who drank one 12-ounce diet soda had a 33 percent increased risk of Type 2 diabetes, and women who drank one 20-ounce soda had a 66 percent increased risk.
  3. Women who drank diet sodas drank twice as much as those who drank sugar-sweetened sodas because artificial sweeteners are more addictive and are hundreds to thousands of times sweeter than regular sugar.
  4. The average diet soda drinker consumes three diet drinks a day.
You might say that people who are overweight and just about to get diabetes drink more diet soda, but they scientifically controlled for body weight. And they found the artificial sweeteners increased diabetes independent of body weight!
This and other research shows how diet sodas make people fat and sick.
And that diet drinks may be even worse than regular sugar-sweetened sodas! How does that happen?
  • Artificial sweeteners are hundreds to thousands of times sweeter than regular sugar, activating our genetically-programmed preference for sweet taste more than any other substance.
  • They trick your metabolism into thinking sugar is on its way. This causes your body to pump out insulin, the fat storage hormone, which lays down more belly fat.
  • It also confuses and slows your metabolism down, so you burn fewer calories every day.
  • It makes you hungrier and crave even more sugar and starchy carbs like bread and pasta.
  • In animal studies, the rats that consumed artificial sweeteners ate more, their metabolism slowed, and they put on 14 percent more body fat in just two weeks -- even eating fewer calories.
  • In population studies, there was a 200 percent increased risk of obesity in diet soda drinkers.
Oud 22-07-2013, 12:31
Verwijderd
Ik ga volgende week op vakantie, dus dan kun je me ook weer inhalen hoor

Ik moet wel altijd even facepalmen als Jillian over Natalie zegt: 'I've built that body!!!'
Oud 22-07-2013, 12:35
Carn
Carn is offline
In a recent Harvard study, Dr. David Ludwig found that in two groups eating exactly the same calories, the group that had the low-fat diet (which means higher in sugars and starches) burned 300 calories less per day. Their metabolism was slower than the group eating the higher fat and higher protein diet.

If you ate the higher-fat, higher-protein diet (of exactly the same calories), it is the equivalent of running for one hour a day. In other words, if you just swap out sugars and starches for good quality fats and protein, it will be like you added an hour of free exercise a day to your life without any change in calorie intake!

Bottom Line: The key point here is that all calories are not the same. Swap out sugar and starch for good fats such as nuts, avocados, olive oil, and grass-fed animal products or wild fish. Be a "qualitarian." Focus on quality, on real food, and the rest takes care of itself.
Verwijderd
Cola light is zoals Carn aangeeft slechter voor je dan gewone cola.

En ik ben een beetje colaverslaafd, ook zonder sporten zou ik het liefste drie liter cola per dag drinken. Maar nu ik gesport heb en het warm is, zit dat duiveltje op mijn schouder me in te fluisteren dat het nu wel mag
Carn
Carn is offline
calorieën zijn calorieën toch?
Oud 22-07-2013, 12:44
Verwijderd
Oh joepie we gaan het weer over cola light hebben Ik ken de lijstjes, ik lust geen gewone cola en oh ja ik ben 20 kg kwijt met 1 a 2 glazen cola light per dag.

Ik weet dat cola light niet heilig is, maar per week scheelt het 600-1200 kcal t.o.v. gewone cola op basis van 1 a 2 glazen per dag. En ja, ik tel braaf kcal en tot nu toe is het nogal effectief -7000 = -1 kg. Voor een glas cola light reken ik dan dus 1 kcal. Dus ik blijf bij mijn calorieën zijn calorieën ja
Oud 22-07-2013, 12:50
Verwijderd
Heel goed, je moet doen wat voor jou werkt, het blijvend veranderen van eetpatronen is belachelijk moeilijk. Dus als dit werkt en voor jou vol te houden is, gewoon doen.

Waarom ik het zei, is omdat ik met mijn colaverslaving ook wel vaker getwijfeld heb om over te stappen op light of zero. Maar het is minder lekker en het gezondheidsvoordeel is er niet (ik zeg nu niets over calorieen maar over gezondheid buiten gewicht om). Dus ik drink lekker the real thing.
Oud 22-07-2013, 12:50
Verwijderd
En eigenlijk hoopte ik dat er hier iemand zou zeggen "pak gerust dat blikje cola joh, je hebt een gezond gewicht en ziet er goed uit en sport 5 keer per week"
Oud 22-07-2013, 12:52
Verwijderd
NEE ERTUR DOE NORMAAL, COLA WAT DENK JE WEL NIET
Oud 22-07-2013, 12:53
Verwijderd
SHREDDEN MOET JE EN ZUL JE
Lorelei
Lorelei is offline
Ertur, pak gerust dat blikje cola joh
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
NEE ERTUR DOE NORMAAL, COLA WAT DENK JE WEL NIET
Citaat:
Ertur, pak gerust dat blikje cola joh
Ik ben duidelijk de aardigere persoon van ons tweeën
Oud 22-07-2013, 12:54
Verwijderd
Oh en weten jullie wat pas achterlijk lekker was? Seven Up Ice Cola.

Ik mix soms Sprite met Coca Cola, ook lekker, maar niet hetzelfde
Oud 22-07-2013, 12:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh en weten jullie wat pas achterlijk lekker was? Seven Up Ice Cola.

[afbeelding]

Ik mix soms Sprite met Coca Cola, ook lekker, maar niet hetzelfde
Dit heb ik echt nog nooit gezien Maar goed, mijn kennis van frisdrank is dan ook wel zeer laag.

Regels voor berichten