Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Waar woon je? ![]()
|
Verwijderd
|
Het gaat helemaal mis. Ik suggereer niet dat je minder moet gaan shredden
![]() Ik miste heel wat volgens jou. Dat zou je kunnen uitleggen alsof je ietwat gezet bent, dus daar ging ik voor de gein van uit, en stelde dat dat wel minder geworden zou zijn, nu je shredt! Het uitleggen van dingen is nooit leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wateroverlast in Hasselt: stoplichten doen het niet, verschillende kruispunten waar de politie stond en eentje dat gewoon ermee ophield toen ik voor rood stond. Gelukkig stond ik op de voorrangsweg en vrij vooraan, dus ik was heel snel weg toen het van alle kanten probeerde ^^ En ik moet wegblijven uit asiels, ik word zo triest als ik al die beesten in die kooien zie ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nee, dik ben ik nooit geweest. Ook niet mollig of gezet. En in de periode van dat legendarische etentje deed ik veel aan hardlopen en was ik dus ook geen varkentje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was tot de ontdekking gekomen dat er water in mijn garage was gelopen, ik had er gisteren nog over gedacht, maar ik kon er toch niet veel aan veranderen en bedacht me dat het de Pukkelpopstorm ook had overleefd. Maar het kon erger:
![]() Maar een beetje verder en de tunnel onder het spoor stond ook onder water ![]() |
![]() |
|
Ik ben wel een varkentje. Ik heb net zelfs een broodje falaffel op. Met extra salade! Zwijn dat ik ben!
Over zwijnen gesproken: alle Leidse tokkies zijn in de stad nu volgens mij. Wat een gedrochten zitten ertussen. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Slungeliger klungeliger dat ziet er niet uit ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |