Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2013, 16:36
Verwijderd
Ja, dat grapje met nabetalen voor een tentamen hebben ze bij mijn huisgenootje ook geflikt. Koste haar 70 euro !

Maar crisis afgewend dankzij de lieve mevrouw op de administratie die de docent thuis / mobiel heeft gestalkt, bevestigd heeft gekregen dat ik het vak heb gehaald en meteen het cijfer heeft ingevoerd <3. Ik ben blij dat die mensen er ook nog werken <3. Volgens mij heeft ze er best wat moeite voor moeten doen terwijl het eigenlijk niet zoveel met haar te maken had xD.
Advertentie
Oud 25-07-2013, 16:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fijn Frayne
Oud 25-07-2013, 16:45
Verwijderd
In ieder geval iets leuks .
Oud 25-07-2013, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat grapje met nabetalen voor een tentamen hebben ze bij mijn huisgenootje ook geflikt. Koste haar 70 euro !

Maar crisis afgewend dankzij de lieve mevrouw op de administratie die de docent thuis / mobiel heeft gestalkt, bevestigd heeft gekregen dat ik het vak heb gehaald en meteen het cijfer heeft ingevoerd <3. Ik ben blij dat die mensen er ook nog werken <3. Volgens mij heeft ze er best wat moeite voor moeten doen terwijl het eigenlijk niet zoveel met haar te maken had xD.
goedzo
Oud 25-07-2013, 16:49
Lorelei
Lorelei is offline
Gelukkig Frayne
Oud 25-07-2013, 16:49
Verwijderd
Mooizo Frayne!
Oud 25-07-2013, 16:55
Verwijderd
Mijn ervaring met dit soort onzin is dat het altijd iemand is, die er eigenlijk maar weinig mee te maken heeft, die het oplost. Goed dat het uit de wereld is, net zoals de Assyriërs
Oud 25-07-2013, 16:56
Verwijderd
Okok die zijn helemaal niet uit de wereld stom grapje
Oud 25-07-2013, 16:59
Lorelei
Lorelei is offline
Ik val de afgelopen dagen steeds s middags voor een uur of drie in slaap. En ik slaap s nachts helemaal niet heel weinig (ook niet superveel maar gewone hoeveelheden). Ik weet niet precies wat m'n lichaam wil met al dat slapen maar ik vind het wel prima geloof ik. Even van genieten en aan toegeven zolang het kan.
Oud 25-07-2013, 17:02
Verwijderd
Hoe reageren je collega's er op?
Oud 25-07-2013, 17:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik val de afgelopen dagen steeds s middags voor een uur of drie in slaap. En ik slaap s nachts helemaal niet heel weinig (ook niet superveel maar gewone hoeveelheden). Ik weet niet precies wat m'n lichaam wil met al dat slapen maar ik vind het wel prima geloof ik. Even van genieten en aan toegeven zolang het kan.
Komt 't mss door de warmte? Ik word daar iig mega-suf van.
Oud 25-07-2013, 17:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe reageren je collega's er op?
Ik heb vakantie..
Oud 25-07-2013, 17:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Komt 't mss door de warmte? Ik word daar iig mega-suf van.
Mja ik denk combinatie van warmte en dat ik echt helemaal stuk was aan het eind van dit jaar. Lichaam is even aan het bijkomen.
Oud 25-07-2013, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vakantie..
Oooooh

op dagen dat ik vrij heb/thuis zit doe ik sowieso standaard een middagdutje
Oud 25-07-2013, 17:23
Verwijderd
In januari/februari werken we vaak ook op de zaterdag maar dan van 8 uur tot 14.00 uur of zo, meestal ga ik daarna ook gewoon weer een uur in bed liggen
Oud 25-07-2013, 17:24
Verwijderd
Inconsequente tijdsaanduiding lompe lul
Oud 25-07-2013, 17:46
Verwijderd
Citaat:

Oud 25-07-2013, 17:47
Neko*
Neko* is offline
Go Frayne! Ik hoop dat mijn schooltroubles zich ook snel oplossen. Ik moet moet moet mijn minor mogen doen komend jaar. Nu alleen nog school daarvan zien te overtuigen.
Oud 25-07-2013, 18:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik dacht, kom, laat ik weer eens koken, in plaats van salades maken. Nu heb ik het snikheet van naast het gasfornuis staan met drie brandende pitten
Oud 25-07-2013, 18:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik bedacht gisteren trouwens ook dat het soortvan geplande tripje naar Venetië (Biennale!) in het najaar waarschijnlijk niet door kan gaan als ik die bijstand niet krijg
Oud 25-07-2013, 18:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik dacht, kom, laat ik weer eens koken, in plaats van salades maken. Nu heb ik het snikheet van naast het gasfornuis staan met drie brandende pitten
Herkenning
Oud 25-07-2013, 18:41
Lorelei
Lorelei is offline
Maar ik had allemaal dingen die op moesten dus ik moest wel!
Oud 25-07-2013, 19:02
Pluis
Pluis is offline
WAAROM heet deze topic dan niet in ieder geval ronja de saaie ROVERSdochter? Doe het dan helemaal awesome goed!
/random topic binnenvalt
Oud 25-07-2013, 19:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omdat dat de regels van Saai zijn.
Oud 25-07-2013, 19:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
WAAROM heet deze topic dan niet in ieder geval ronja de saaie ROVERSdochter? Doe het dan helemaal awesome goed!
/random topic binnenvalt
Omdat saai meestal een woord of lettergreep vervangt. hoi pluis, hoe gaat het?
Oud 25-07-2013, 19:11
Lorelei
Lorelei is offline
Vroeger deden mensen ook nog wel hun best om de saai in een 'passend' woord te integreren. Saaiberseks, saaivenensaaiventig, etc.
Oud 25-07-2013, 19:37
Verwijderd
Citaat:
/random topic binnenvalt
Zo, voor het eerst in saai en meteen wat te zeiken
Omdat ik dat niet lekker vond lopen en ik vond de saaie dochter wel grappig.
Oud 25-07-2013, 19:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan Maarten van Rossum.
Oud 25-07-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Kijk je De Slimste Mens? Want daar vind ik hem ook totaal niet op z'n plaats.
Oud 25-07-2013, 19:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat kijk ik ja, daar heb je gelijk in en ergens anders is hij ook niet op z'n plek
Oud 25-07-2013, 19:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Grrrmbbl, ik zie net dat 2 vrienden van me me duizent keer gebeld hebben, maar mijn telefoon maakt geen geluid dus dat hoor ik niet. Overigens weten die vrienden dat en heb ik ze al 1 miljoenmiljard keer verteld dat ze me niet moeten bellen maar een berichtje moeten sturen.
Ik HAAT bellen. echte keiharde HAAT. en berichtjes zijn duizent keer handiger, want dan weet ik meteen wat er aan de hand is. Maar nee hoor, denk maar niet dat ze naar me luisteren. en dan achteraf gaan zeiken dat ik m'n telefoon niet opneem.
Oud 25-07-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik vind hem juist fantastisch en ik vind hem het leukste van de Slimste mens

Citaat:
Grrrmbbl, ik zie net dat 2 vrienden van me me duizent keer gebeld hebben, maar mijn telefoon maakt geen geluid dus dat hoor ik niet. Overigens weten die vrienden dat en heb ik ze al 1 miljoenmiljard keer verteld dat ze me niet moeten bellen maar een berichtje moeten sturen.
Ik HAAT bellen. echte keiharde HAAT. en berichtjes zijn duizent keer handiger, want dan weet ik meteen wat er aan de hand is. Maar nee hoor, denk maar niet dat ze naar me luisteren. en dan achteraf gaan zeiken dat ik m'n telefoon niet opneem.
Sjonge, hoe kan zoiets zo'n enorm probleem zijn?
Oud 25-07-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Dat kijk ik ja, daar heb je gelijk in en ergens anders is hij ook niet op z'n plek
Mwoah. Ik vind 't wel een fijne vent, mag graag naar 'm luisteren. Maar dan moet 't wel iets zijn waar hij met plezier over vertelt in plaats van random niemendalletjes opdissen zoals bij De Slimste Mens.
Oud 25-07-2013, 20:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind zijn ongeïnteresseerde houding echt tenenkrommend.
Oud 25-07-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Mwoah. Ik vind 't wel een fijne vent, mag graag naar 'm luisteren. Maar dan moet 't wel iets zijn waar hij met plezier over vertelt in plaats van random niemendalletjes opdissen zoals bij De Slimste Mens.
Dit snap ik wel, maar juist daardoor vind ik hem ook wel weer extra droog
Oud 25-07-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Heb je 'Maarten van Rossum for president' (ik geloof dat het zo heette) gezien? Dat was echt prachtig.
Oud 25-07-2013, 20:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Sjonge, hoe kan zoiets zo'n enorm probleem zijn?
Ik ben een moeilijk mens.
Ik weet dat het mss stom is, maar ik kan er niet tegen als ik mensen uitleg dat ik iets vervelend vind en dat ze 't dan alsnog doen.
Oud 25-07-2013, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Heb je 'Maarten van Rossum for president' (ik geloof dat het zo heette) gezien? Dat was echt prachtig.
Klopt
Oud 25-07-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een moeilijk mens.
Ik weet dat het mss stom is, maar ik kan er niet tegen als ik mensen uitleg dat ik iets vervelend vind en dat ze 't dan alsnog doen.
Maar ondertussen weet je ook niet wat er aan de hand is. Voor het zelfde geld is er iets vervelends ofzo, daar ga je dan toch niet voor sms'en (ik roep ook maar wat)
Oud 25-07-2013, 20:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind zijn ongeïnteresseerde houding echt tenenkrommend.
Juh. Ik kan droogheid bij sommige mensen heel erg grappig vinden, maar bij hem kan ik er niet zo om lachen. Ik vind 'm vooral viezig.
Oud 25-07-2013, 20:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar ondertussen weet je ook niet wat er aan de hand is. Voor het zelfde geld is er iets vervelends ofzo, daar ga je dan toch niet voor sms'en (ik roep ook maar wat)
Nee, het gaat wrs over de film waar we morgen heen zouden gaan, want het zijn precies die 2 vrienden die me belden.
We hebben een speciale fb-groep en daar hebben we 't er al over gehad en ik heb als laatste gepost 'dus jullie 2 gaan mee?'. Post dan 'ja' of 'nee', dan is't klaar.

Srsly, ik word echt supernerveus van bellen. Maar echt heel erg.
Oud 25-07-2013, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Dit snap ik wel, maar juist daardoor vind ik hem ook wel weer extra droog
Nja, op zich wel, maar ik vind het een beetje zonde van iemand met zijn kwaliteiten. Dat-ie zich leent voor dat soort kutprogrammaatjes, bedoel ik.

Citaat:
Ik heb ze zelfs op DVD
Oud 25-07-2013, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Nja, op zich wel, maar ik vind het een beetje zonde van iemand met zijn kwaliteiten. Dat-ie zich leent voor dat soort kutprogrammaatjes, bedoel ik.

Ik heb ze zelfs op DVD
Goed, ik zeg al niks meer
Oud 25-07-2013, 20:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Goed, ik zeg al niks meer
Hij heeft zelfs een opblaas-Van Rossum.
Oud 25-07-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar zit ook absoluut wat in.
Maar ondertussen vind ik de quiz ook gewoon best leuk, en Philip Freriks maakt het ook al iets minder een kutprogrammaatje.
Oud 25-07-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je lang blazen.
Oud 25-07-2013, 20:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmm ik heb een superlekkere mango en ook nog wat fudge
Oud 25-07-2013, 20:37
Verwijderd
Ik heb vakantie en dat ben ik net gaan vieren en nu ben ik een beetje dronken. Waarom is er geen dronken smiley
Oud 25-07-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zal jou nog eens iets in goed vertrouwen zeggen
Oud 25-07-2013, 20:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dan moet je lang blazen.
Nee joh, gewoon flink hard pompen.

Citaat: