Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ATI, Kyro, Matrox, 3DFX en NVidia..
dat zijn de bakkers waar het om gaat.. NVidia = duur, snel, en leunt m.i. veel teveel op naamsbekendheid 3DFX = NVidia Matrox = subliem in 2D, 3D-gebied langzaam ATI = combinatie van Matrox en NVidia.. 2D kwaliteit van Matrox met de 3D kracht van NVidia Kyro = goedkoop en retesnel.. ondanks gemis van hardware T&L voorspel ik dat Kyro dé toekomst heeft.. in iedergeval voor de hardcore gamers.. |
![]() |
|
Er staat toch Quadro!
Zie jij ergens nVidia Geforce Quadro staan? Quadro is een compleet andere productie. De chip is compleet anders geprogrammeerd dan de Geforce. Als we even een kijkje bij de drivers gaan nemen dan zien we dit: NVIDIA's unified driver architecture supports TNT, TNT2, Vanta, Quadro, Quadro2 family, GeForce, and GeForce2 family of graphic processors. Jemig man wat is nVidia stom. Ze zetten Quadro er als aparte familie bij ![]() Lul toch geen onzin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
[quote]Je denkt dat je alles zo goed weet... [QUOTE]
Nee, ik kraam tenminste geen onzin uit. Citaat:
Jaloers? Citaat:
Dat wordt een mooie mail naar Benelux Merkenbureau! Citaat:
Maar wat heb ik daar mee te maken? ![]() Citaat:
Maar het bevestigd de stelling van KornLoser niet. |
![]() |
|
![]() |
lekker doelloze discussies hier, maar quadro is idd een GeForce2 gebaseerde kaart, net zoals Win2K gebaseerd is op NT4
![]() maare, ik heb zelf een quadrotje in mijn renderbakkie hangen, en dat gaat lekker hoor. 3Dfx = R.I.P.; gedeeltelijk overgenomen door Nvidia Matrox = beter dan Nvidia op 2D, maar in 3D zuigen die krengen echt phat, maar ja, als je op dualhead wilt draaien zijn er nog maar enkele kaartjes op GeForce met dual out, maar die hebben maar een dubbele pipeline ![]() anyway, die vikaartje rommel oorlog gaat nog wel ff door, ik upgrade zelf 1x per jaar voor beide systeempies, voornamelijk voor mijn werk als ondersteuning van een architect (rendering e.d.)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Probleem installatie Star Wars: KotOR Azathoth | 3 | 04-10-2004 15:37 | |
Software & Hardware |
3dkaart temp. vraagje relyt | 1 | 07-09-2004 17:48 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Geheugen upgraden? Verwijderd | 34 | 12-07-2004 19:05 | |
Software & Hardware |