Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 11:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een short gemaakt van een oude spijkerbroek. Ziet er top uit, maar hij is wel een beetje aan de kleine kant Ik moet 'm maar heel lang dragen zonder te wassen, zodat 'ie fijn wijd wordt
Oud 30-07-2013, 11:40
Verwijderd
Zoiets ja.
Oud 30-07-2013, 11:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hahaha oke nee. Dit kan dus echt niet. Als ik ga zitten doen m'n bovenbenen en buik van *puil* Leuk geprobeerd.
Oud 30-07-2013, 11:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had hier een heel lang verhaal getypt met afwegingen om wel of niet naar de stad te gaan, maar de gedachte dat ik de hele dag met mijn vader moet zitten niksen, gaf de doorslag toch maar wel te gaan
Oud 30-07-2013, 12:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed zo
Oud 30-07-2013, 12:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb gisteren een heel mooi hemdje gekocht in de uitverkoop en nu ben ik superblij met m'n outfit
Oud 30-07-2013, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat is het soms toch lekker om even normaal te doen. Het weer geeft vandaag het goede voorbeeld. De temperatuur doet klimatologisch aan en het weer is oer-Hollands met wolken, zon en regen. Later in de week mogen we weer puffen en zweten.
De temperatuur doet klimatologisch aan?
Oud 30-07-2013, 12:04
Verwijderd
Oud 30-07-2013, 12:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn broertje is vrijdag jarig en ik heb geen flauw idee wat ik voor 'm moet kopen. Het joch is belachelijk moeilijk, heeft een uitgesproken mening over álles en zit ook nog eens in een depressie. Kortom: hij vindt bijna niks leuk
Oud 30-07-2013, 12:10
Verwijderd
Wat zijn knotjes bij vrouwen toch magische dingen. Echt, wat een ongekende compressie, daar kan Robert Jung nog wat van leren.
Oud 30-07-2013, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Mijn broertje is vrijdag jarig en ik heb geen flauw idee wat ik voor 'm moet kopen. Het joch is belachelijk moeilijk, heeft een uitgesproken mening over álles en zit ook nog eens in een depressie. Kortom: hij vindt bijna niks leuk
Hoe oud?
Oud 30-07-2013, 12:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoe oud?
22. Hij is een fervent gamer, maar aangezien hij daar duisent keer meer van weet dan ik zal ik me daar niet aan wagen. Hij leest nu alles van GoT en is geloof ik ook begonnen in de Donkere Toren-reeks. Ik ben niet zo op de hoogte van dat genre. Hij heeft ook die serie van Murakami gelezen.
Oud 30-07-2013, 12:16
Verwijderd
Ah, de Donkere Toren-reeks is wel tof. Wat voor games speelt-ie graag?
Oud 30-07-2013, 12:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ben je straks thuis? Dan kom ik even langs. Niet te lang trouwens, moet daarna nog naar Jeff voor mijn brommer en morgen weer werken.
Oud 30-07-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ben je straks thuis? Dan kom ik even langs. Niet te lang trouwens, moet daarna nog naar Jeff voor mijn brommer en morgen weer werken.
ligt eraan hoe laat. ga straks nog naar delft.
Oud 30-07-2013, 12:18
Verwijderd
godsamme ik dacht dat ik de 'divacup move' onder de knie had, maar nee hoor tenenbaum kameel naamzoek, heb je nog tips want ik wil het nu bijna gaan opgeven ;x
Oud 30-07-2013, 12:19
Verwijderd
Een tegoedbon om last minute iets met jou af te zeggen en een tegoedbon om last minute iets te doen wat hij echt gaaf vindt. Beide zonder gemekker.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ligt eraan hoe laat. ga straks nog naar delft.
Dan bel ik je straks wel waar je bent
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah, de Donkere Toren-reeks is wel tof. Wat voor games speelt-ie graag?
Eh... ik geloof wat shooters en WoW, maar geen idee verder.
Oud 30-07-2013, 12:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een tegoedbon om last minute iets met jou af te zeggen en een tegoedbon om last minute iets te doen wat hij echt gaaf vindt. Beide zonder gemekker.
Hij wil helemaal niks doen en zegt al 'nee' als ik überhaupt iets voorstel, dus tja.
Oud 30-07-2013, 12:21
Verwijderd
Ik ging diva cup googlen. Op het moment dat ik op enter drukte, dacht ik al "dit is vast niet handig op je werk..."
Oud 30-07-2013, 12:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat ik uiteindelijk toch maar voor een boek ga. En dan bak ik een taart voor 'm die hij mag uitkiezen. Ofzo.
Oud 30-07-2013, 12:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ga straks maar even naar de boekwinkel, wat rondneuzen. Dacht nog aan José Saramago, De stad der blinden. Ik heb het zelf niet gelezen, iemand hier wel? Is dat wat?
Oud 30-07-2013, 12:25
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik denk dat ik uiteindelijk toch maar voor een boek ga. En dan bak ik een taart voor 'm die hij mag uitkiezen. Ofzo.
Lijkt me een prima oplossing.
Oud 30-07-2013, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Eh... ik geloof wat shooters en WoW, maar geen idee verder.
Heeft Steam geen cadeaubonnen? Zo ja; use that. Zo nee; maak er zelf eentje. Steam is altijd goed voor gamers.
Oud 30-07-2013, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Dan bel ik je straks wel waar je bent
kan je niet gewoon nu een tijd noemen? na 5 uur zijn we er sowieso want dan halen we mijn jong op.
Citaat:
Ik ging diva cup googlen. Op het moment dat ik op enter drukte, dacht ik al "dit is vast niet handig op je werk..."
Oud 30-07-2013, 12:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heeft Steam geen cadeaubonnen? Zo ja; use that. Zo nee; maak er zelf eentje. Steam is altijd goed voor gamers.
Steam?
Oud 30-07-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Steam?
http://store.steampowered.com/

Geloof me; als-ie van gamen houdt kan je met dit idee niet stuk.
Oud 30-07-2013, 12:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. Ik ben nooit zo'n fan van cadeaubonnen eigenlijk. Ziet er zo schamel uit, 'hier heb je een zelfgemaakte cadeaubon voor 15 euro'. Dan geef ik 'm toch liever een boek.

Robin Hobb heeft toch ook zo'n populaire serie? Is dat wat?
Oud 30-07-2013, 12:31
Verwijderd
Ik zou liever een cadeaubon van Steam krijgen dan een boek.
Oud 30-07-2013, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Hm. Ik ben nooit zo'n fan van cadeaubonnen eigenlijk. Ziet er zo schamel uit, 'hier heb je een zelfgemaakte cadeaubon voor 15 euro'. Dan geef ik 'm toch liever een boek.

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1880940

Je moet 't natuurlijk zelf weten, maar als je mijn zus zou zijn had ik liever een Steam-cadeautje gekregen dan een boek.
Oud 30-07-2013, 12:32
Verwijderd
Of nouja, het hangt af van 't boek, natuurlijk, maar Steam is een goeie combinatie van specifiek en algemeen.
Oud 30-07-2013, 12:33
Verwijderd
Als iemand me een boek gaf dacht ik echt :')
Miekje*
Miekje* is offline
Ik lig in bed met buikgriep Yippee. Met een handdoek onder me, want ik vertrouw mijn eigen sluitspier niet zo best.

Sarah naamzoek, wanneer moet je de dokter bellen, als je diarree hebt? Na hoe lang? En bij welke vorm van ontlasting? Spoiler want gore beschrijving.

Spoiler
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ga straks maar even naar de boekwinkel, wat rondneuzen. Dacht nog aan José Saramago, De stad der blinden. Ik heb het zelf niet gelezen, iemand hier wel? Is dat wat?
Ja, gelezen. Goed boek.
Oud 30-07-2013, 12:35
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou het alleen leuk vinden om een boek te krijgen als hij op mijn verlanglijstje stond
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1880940

Je moet 't natuurlijk zelf weten, maar als je mijn zus zou zijn had ik liever een Steam-cadeautje gekregen dan een boek.
Citaat:
Of nouja, het hangt af van 't boek, natuurlijk, maar Steam is een goeie combinatie van specifiek en algemeen.
Hm oke. Het overwegen waard.

Citaat:
Waarom?

Citaat:
Ja, gelezen. Goed boek.
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het alleen leuk vinden om een boek te krijgen als hij op mijn verlanglijstje stond
Ja, dit. Los daarvan heb ik nog veel te veel om te lezen liggen
Oud 30-07-2013, 12:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Echt? Ik word altijd heel blij van boeken en ik geef ze ook vaak. Ik vind het juist leuk om een boek te krijgen waar ik zelf nog niet aan had gedacht.
Oud 30-07-2013, 12:37
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Een cadeaubon (zeker in de richting van zijn interesses/hobby's) zegt juist "ik gun je iets waar je echt wat aan hebt en waarvan ik zeker weet dat je het leuk vindt".
Oud 30-07-2013, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit. Het zijn altijd van die net-niet-boeken. Behalve als je al letterlijk tegen iemand hebt gezegd welk boek je wil hebben, maar dan heb je dus wel letterlijk tegen iemand gezegd welk boek je wil hebben.
Oud 30-07-2013, 12:38
Verwijderd
Cadeaubonnen vind ik ook suf hoor, maar omdat het van een specifieke winkel is waar 'ie sowieso iets mee heeft kan dit heel goed
Oud 30-07-2013, 12:39
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Waarom? Ik ben juist altijd heel blij met boeken. Nou ja... bepaalde boeken, natuurlijk
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik krijg echt heel vaak mooie en goede boeken.
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit. Het zijn altijd van die net-niet-boeken. Behalve als je al letterlijk tegen iemand hebt gezegd welk boek je wil hebben, maar dan heb je dus wel letterlijk tegen iemand gezegd welk boek je wil hebben.
Precies.
Citaat:
Een cadeaubon (zeker in de richting van zijn interesses/hobby's) zegt juist "ik gun je iets waar je echt wat aan hebt en waarvan ik zeker weet dat je het leuk vindt".
En waar!
Oud 30-07-2013, 12:40
Verwijderd
Ik heb ooit van mijn toenmalige vriendin een boek gekregen dat in mijn top-3 aller tijden staat dus het kan wel. Maar een boek is nogal een risico inderdaad

Vraag hem gewoon wat hij wil hebben?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Cadeaubonnen vind ik ook suf hoor, maar omdat het van een specifieke winkel is waar 'ie sowieso iets mee heeft kan dit heel goed
Ik vind het ook beter dan een VVV-bon ja Dat vind ik gewoon je er makkelijk vanaf maken.

Maar die site kent iedereen in game-land dus? Want ik heb hem er nog nooit over gehoord.
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Ik ben juist altijd heel blij met boeken. Nou ja... bepaalde boeken, natuurlijk
Als je überhaupt geen cadeau weet dam lijkt me de kans klein dat je het goede boek uitzoekt.
Oud 30-07-2013, 12:41
Verwijderd
ik ben altijd heel blij met cadeaubonnen aangezien maar weinig mensen weten wat ik écht leuk vind en ik ook een zeikerd ben.
Oud 30-07-2013, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Maar die site kent iedereen in game-land dus? Want ik heb hem er nog nooit over gehoord.
Steam is een begrip. Als hij het dan ook níet kent, sta je in je recht hem vierkant uit te lachen en 'n00b' te noemen Ook wat waard. Bovendien leert hij dan Steam kennen en dan ben jij de beste zus everrr.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten